• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde, offtopic topic in het stamcafé, de enige echte die toegestaan is!
    Bij deze is er weer nieuw leven ingeblazen en beginnen we opnieuw.


    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Kaa
    Laura - Witchking
    Anne - Ivyrise
    Merel - Hanaemi
    Sophie - SherIock
    Andrea - Gestalt
    Erieka - Noctis
    Annabeth - Barnabas
    Nana - Zyra
    Freya - Cresseyde
    Melissa - Vacilando
    Melissa - Focus
    Jolanda - Sigil
    Sylvie - Quaintrelle
    Céline - Vitalncoluma
    Annick - PUKKELxdING
    Evelien - Starkey
    Chris - AnnaxElsa
    Lotta - Chocolata
    Anne - Elwood


    Deze 40x Piccolinis zijn gereserveerd voor Nynk, lokvoedsel.



    En voor de rest die honger krijgt van Nynkes lokvoedsel die ze niet wilt delen.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2014 - 20:01 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Ik ben voor abortus als het nodig is, dus zoals bij verkrachting of wanneer het echt niet gepast is. Ik sta door mijn richting continu in het labo en kom in contact met zoveel schadelijke stoffen dat ik misschien ook wel voor abortus zou gaan als ik het laat te weten kom dat ik zwanger ben. Ik zou gewoon niet willen dat mijn kind daardoor letsels heeft en abortus is daar dan ook een 'goede' oplossing voor. Maar dan heb je landen zoals Groenland die gewoon tegen anticonceptie zijn, maar dan om de zoveel tijd abortus plegen. Dat gaat er gewoon over.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Noctis schreef:
    Wat vinden jullie van dit plaatje?

    [image]

    Ik ben het op zich wel mee eens.


    Tsja, ben het er ook wel mee eens. Zeker als de zwangere vrouw verkracht of verslaafd is. Ik vind het zo zielig als ik hoor dat sommige baby's verslaafd ter wereld komen dankzij de roekeloosheid van hun ouder(s), daar kan ik echt niet over.


    You are beautiful, you are love.

    Ik vind ook dat mensen voorzichtiger moeten zijn.
    Ik ben niet tegen abortus, maar als het niet om gezondheidsredenen is, vind ik dat ze meer naar adoptie gekeken moet worden.
    Het blijft natuurlijk vreselijk om een kindje het recht op leven te ontnemen door stommiteiten van (één van de) ouders. Daarbij komt ook nog dat het triest is voor mensen die geen kinderen kunnen krijgen en er zo graag willen.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Als ik nu zwanger zou raken zou ik het zelf niet weghalen gezien degene van wie het kind zou zijn alle middelen heeft om er goed voor te zorgen. Maar als ik er echt alleen voor zou staan weet ik niet of ik het wel zou doen. Financieel gezien zou ik het niet redden in mijn eentje en ik wil het mijn ouders absoluut niet aandoen dat ze continu op dat kindje moeten letten. Ik wil namelijk wel mijn school afmaken. In dat geval had ik wel abortus overwogen ja... Maar je weet het natuurlijk nooit, pas zodra je zelf in de situatie komt weet je wat je gaat kiezen. Ik ben zelf niet tegen abortus, ik vind dat dat je eigen keus zou moeten zijn.


    Life is hard and then we die

    Ik heb net een valentijns cadootje gekocht voor mijn vriend :3 eigenlijk vind ik het best wel erg leuk. Het is een kussentje bedrukt met onze foto er op :3


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Het is hier dood... Toch heb ik het zo druk op Q :Y)


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }



    Hebben, hebben, hebben! :9~:9~


    26 - 02 - '16

    Kan iemand me helpen? (cat) Welke username is het leukst; Novoselic of Utero?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Chocolata schreef:
    Kan iemand me helpen? (cat) Welke username is het leukst; Novoselic of Utero?


    Novoselic, Utero klinkt als uterus en dat is je baarmoeder haha.


    Your make-up is terrible

    Novoselic, vind ik :Y)


    I dress to kill, but tastefully

    Assassin schreef:
    (...)

    Novoselic, Utero klinkt als uterus en dat is je baarmoeder haha.

    Hahaha, zo had ik het nog niet bekeken. :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Daamn, nu heb ik echt zin in seizoen 4 van Game of Thrones...


    You are beautiful, you are love.

    Sunyata schreef:
    Daamn, nu heb ik echt zin in seizoen 4 van Game of Thrones...

    Echt, hè. *.*


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik moet voor school driemaal met een student uit Minnesota Skypen, ook van opleiding diëtetiek.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2014 - 21:19 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Chocolata schreef:
    Kan iemand me helpen? (cat) Welke username is het leukst; Novoselic of Utero?


    Novoselic.


    "Ignite, my love. Ignite."