• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde, offtopic topic in het stamcafé, de enige echte die toegestaan is!
    Bij deze is er weer nieuw leven ingeblazen en beginnen we opnieuw.


    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Kaa
    Laura - Witchking
    Anne - Ivyrise
    Merel - Hanaemi
    Sophie - SherIock
    Andrea - Gestalt
    Erieka - Noctis
    Annabeth - Barnabas
    Nana - Zyra
    Freya - Cresseyde
    Melissa - Vacilando
    Melissa - Focus
    Jolanda - Sigil
    Sylvie - Quaintrelle
    Céline - Vitalncoluma
    Annick - PUKKELxdING
    Evelien - Starkey
    Chris - AnnaxElsa
    Lotta - Chocolata
    Anne - Elwood


    Deze 40x Piccolinis zijn gereserveerd voor Nynk, lokvoedsel.



    En voor de rest die honger krijgt van Nynkes lokvoedsel die ze niet wilt delen.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2014 - 20:01 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Witchking schreef:
    Nieuwe haarclip yay. ^^



    Waar heb jij die vandaan? Ik vind hem namelijk echt geweldig.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Assassin schreef:
    (...)

    Wat dan? ;o
    Er is veel gedronken geweest en ik zat te laat in mijn bed. Had nu ook nog eens een super saaie les vandaag, dus dat viel ook niet echt mee.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Witchking schreef:
    Nieuwe haarclip yay. ^^


    Wow, die vind ik echt mooi! Waar heb je hem vandaan?
    Witchking schreef:
    Ik snap niet waarom mensen die twee maanden op Q zitten, alle nieuwe users welkom heten en zeggen dat ze met alle vragen bij hen terecht kunnen komen.
    Niet dat het niet aardig is en zo, maar ik snap het gewoon niet zo goed. :'D

    Haha, ja dat zie ik ook wel eens. Het is wel aardig enzovoorts, maar niet heel snugger :p


    Tijd voor koffie.

    Ik heb dat ding gehaald bij Attitude Holland voor 19 euro. Ik heb 'm in het zilver maar je hebt 'm ook nog in het brons.
    Klik

    [ bericht aangepast op 11 feb 2014 - 16:32 ]

    Uh, ik werd net gebeld door iemand en toen moest mijn moeder de uitvaartverzekering voor mij en mijn tweelingbroer regelen. Dat klinkt altijd zo... weird. :'D

    Zweedse radio is zo grappig, haha. Ik versta 95 procent niet, maar het is wel erg leuk en leerzaam om de Zweedse taal te leren. Tack så mycket för läser. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Meh, heb ik één dag geen make-up op, krijg ik gelijk mensen die tegen me zeuren dat ik er moe uitzie. o.O
    En als ik wèl make-up op heb, vinden ze het teveel. Mensen weten soms echt niet wat ze willen.


    26 - 02 - '16

    Wow, ik ben erachter gekomen dat de jongen die ik leuk vind net geen 2 meter is en ik ben 1.53. Dat wordt leuk (:


    Take risks and conquer your fears.

    Noctis schreef:
    Meh, heb ik één dag geen make-up op, krijg ik gelijk mensen die tegen me zeuren dat ik er moe uitzie. o.O
    En als ik wèl make-up op heb, vinden ze het teveel. Mensen weten soms echt niet wat ze willen.

    Oh dat ken ik. -.-
    Ik moet altijd wat onder mijn ogen smeren anders heb ik donkere kringen. Voor de rest heb ik dan geen make-up op, maar als ik dat beetje weg laat dan krijg ik daar gelijk die reacties op. Zo irritant.

    Ik maak m'n ogen altijd redelijk zwart op en dan vallen de kringen ook nauwelijks op, maar als ik dat vergeet heb ik ineens gigantische kringen. Ik zal alleen wel een paar dagen zonder make-up moeten, want m'n ogen zijn super geïrriteerd.


    26 - 02 - '16

    Awww. Mijn huisgenootje heeft appelflappen gebakken. *.* Omnom.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ben zo gefrustreerd nu. Ik doe dadelijk nog iemand wat aan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    220912 schreef:
    Ik ben zo gefrustreerd nu. Ik doe dadelijk nog iemand wat aan.


    What happend?


    26 - 02 - '16

    Noctis schreef:
    (...)

    What happend?


    Hou je vast want hier komt een heel lang verhaal.
    Ik doe sectorwerkstuk met een meisje uit mijn klas. (Sectorwerkstuk is een project dat een voldoende moet halen anders mag ik niet op examen.) Toen ik met haar ging samen werken waren we hele goede vriendinnen maar aangezien zij opeens heel dom begon te doen en mij alleen maar nodig had als het haar uit komt heb ik onze vriendschap voorbij laten gaan. We praten nu alleen nog maar tegen elkaar als het daadwerkelijk moet omdat ik het serieus helemaal gehad met haar heb.
    Afgelopen woensdag moest eigenlijk het werkstuk ingeleverd zijn. Alleen zij had het op een usb stik staan dus ik kon het niet uitprinten of wat. Dus ik op die dag naar haar toe. Zegt ze: 'Ja, ik stuur het nu door.' Ik: 'We moeten het vandaag ingeleverd hebben. Dat weet je toch?' Haar antwoord was: 'Ik heb mijn stuk al ingeleverd.' Zij weet ook dat ik nooit geld mee neem naar school dus ik daar ook niks kan printen. Dus ik naar mijn mentor toe en ik mocht het die donderdag daarna inleveren.
    Maar aankomende donderdag is de presentatie en we hebben daarvoor een powerpoint gemaakt. Nouja, zij heeft haar deel gemaakt. Twee dagen geleden opgestuurd met de vraag of ik mijn deel wilde maken. Gisteren kreeg ik een whatsapp van haar of ik het terug wilde sturen. Ik moest gisteren trainen en zou pas heel laat thuis zijn dus kon ik het niet doorsturen. Dus ik had gezegd dat ik dat hoogstwaarschijnlijk vandaag zou doen. Kreeg ik toe net weer een whatsapp met het volgende bericht erin:
    'Ik zou graag willen dat je het vanavond naar me opstuurt.'
    Mijn antwoord was:
    'Ik heb gisteren toch gezegd dat ik hem zou sturen dus dat doe ik dan ook gewoon. Maar sorry dat het niet zo snel gaat als jij wilt.'
    Krijg ik als antwoord:
    'Hahahahah pardon maar volgens mij stond er 'hoogstwaarschijnlijk.' Oh, en dat geeft niet hoor ;r
    Volgens mij vroeg ik het gewoon netjes dus hoef je geen grote mond te geven.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wow. Dat was heftig. Heb net college gehad en het was 1,5 uur geratel over iets... Dat ik duidelijk nog niet begrijp.
    Het was alleen wel ontzettend interessant, dat dan weer wel.


    I am an idiot, I move.