• Paddo schreef:
    Jaren zijn voorbij gegaan, jaren van dood...
    Assassins die in top vorm waren, werden genadeloos neergehaald door de Tempeliers...
    Assassins over het hele land vielen voor de zwaarden van Tempeliers...
    Geen enkele Assassin bleef leven... Op een paar na...
    Maar nu... Nu dat de tijd daar is om werkelijk op te staan...
    Zijn er nog maar een paar assassins over...
    Een paar beginnelingen en gevorderde, onder begeleiding van hun meester.
    Als groep proberen ze de Assassins weer omhoog te helpen,
    Om weer het goede te zijn in de wereld...
    Maar... Zullen alle Assassins het pad blijven volgen die hun gewezen word?
    Of zullen ze vallen voor het gevaar wat buiten hun veilige haven lurkt?


    De RP speelt zich af in de middeleeuwen, dus denk eraan dat er geen gadgets zijn zoals in onze tijd.
    Maar meer eraan dat ze alles doen via postduiven, via messengers en dat die dus soms onderschept kunnen worden!
    Tabak maken kunnen ze ook nog niet, dus denk er aan dat je personage niet opeens een sigaret opsteekt of in die richting!
    Dus houdt in gedachten dat alles wat er gebeurt, ook gebeurt in de middeleeuwen waardoor er bepaalde dingen niet kunnen worden gebruikt!



    Assassins:

    Mentor: Shadow Raeper ~ Paddo

    Gevorderede Assassins:
    - Halroy Brightwood ~ LyraPhoenix
    - Selena Kayda MontClair ~ DarkAng3l

    Beginnelingen:
    - Blink ~ LyraPhoenix
    - Evoy Ciar Nolyn du Vessa ~ Eltham
    -Raven Nanaka Crowley
    -


    Dorpelingen:
    -
    -
    -
    Dokter:
    - Matthew Clairmont ~ Darkang3l
    -


    Invullijst:

    Naam:
    Rol:
    Leeftijd: {16 - 25}
    Uiterlijk: {Foto/Animefoto mogen beide!}
    Wapen/Werk: {Beginneling: 2. Gevorderde: 4. Denk hieraan bij wapens die Assassins gebruiken!/ Denk bij werk aan het werk wat ze vroeger deden!}
    Geschiedenis: {Wat hem/haar gebracht heeft bij de Assassins en waarom}
    Extra: {Tattoo's, sieraden, etc etc}


    Special Events:
    Er zullen speciale evenementen zijn die kunnen gebeuren in het verhaal, dit is een klein voorproefje ervan:

    Tempeliers vallen de HQ van de Assassins aan, stop ze voordat ze werkelijk binnen dringen!
    De missie die je kreeg, heeft een speciale wending... Ze zijn erachter gekomen dat je op ze jaagt!
    ...... is ziek geworden na zijn laatste missie, hij/zij moet rusten om beter te worden!
    Een wond is gaan onsteken bij .....! Breng een dokter langs!

    Natuurlijk is het toegestaan om events op te geven, zodat ik ze kan gebruiken in de RP!


    Regels:

    Afwezig voor langere tijd? Meld het aan mij!
    Wees Aardig tegen elkaar!
    16+ is toegestaan, houd het wel netjes!
    Geen Over Powered personages!
    Gebruik OOC {Out Of Character}: {} [] () !!
    Bespeel niet iemand anders zijn personage!
    Zet je personage zijn naam boven aan je post!
    Alleen ik open nieuwe topics, tenzij ik iemand de toesteming er voor geef!
    Events worden alleen door mij geactiveerd!


    Reserveringen doe ik niet aan! Wil je een personage? Maak hem meteen aan!


    Plattegrond

    De assassins leven in een soort kasteel, wat gemodificeerd is richting hun doeleindes en oefeningen.

    Begaande grond:
    Buiten: Plein, Practice Ring (1), Fighters Ring (2), Archery (2), Tuin,
    Binnen: Bibliotheek (Sectie 1: Beginnelingen. Sectie 2: Gevorderde), Slaapzalen Beginnelingen, Badkamer Beginnelingen, Eetzaal Gezamenlijk.

    1ste Verdieping:
    Slaapzalen Gevorderde, Armory, Lounge, Mission Chamber (2), Badkamer Gevorderde.

    2de Verdieping:

    Mentor kamer, trap naar torens.

    Dak/Torens:

    Uitkijkposten, Freerunning Sectors (4)

    [ bericht aangepast op 31 maart 2014 - 16:50 ]

    DarkAng3l schreef:
    Selena Kayda MontClair -- Gevorderde Assassin

    Ergens wist ze wel dat de jongen nog veel moest leren, maar ze hield er nu even geen rekening mee. Vast en zeker dat ze wel nog bij hem langs zou gaan, later, als ze gekalmeerd was. Ze was niet meteen de persoon die een ander met opzet pijn zou doen, zonder er wat bij te voelen. Toch niet als het een van hun eigen mensen was. Vijanden was een andere zaak, maar gezien hij dat niet was, lag de zaak wat anders.
    Ze was goed in wat ze deed, dat kon niemand ontkennen, maar haar problemen met haar verleden maakten dat ze soms een gevaar vormde, vooral voro zichzelf. Het was niet voor niets dat ze nu niet meer degene met pijl en boog was die ze vroeger wel was. Het was te danken aan een bui net als deze vandaag en de prijs die ze toen betaalt had was hoog.
    Eigenlijk had ze wel nog ergens controle, maar het rationele denken was uitgeschakeld. Ze dacht niet meer aan gevaar en aan haar leven, alsof het allemaal niets meer uitmaakte. Alsof ze in een trance was en het enige waar ze aan kon denken winnen was. De scherpe klank van metaal op metaal bracht haar net zo min bij zinnen als woorden nu zouden kunnen doen.
    De handelingen kwamen puur vanuit oefening en eeuwige herhaling momenteel. Ze had meer dan eens tegenover andere Assassins gestaan op training, ook al waren die van haar niveau en niet bepaald hoger. En hoewel elk met dezelfde wapens vocht, ontwikkelde je toch een eigen stijl. En in tegenstelling tot net, was het geen beginner tegenover een gevorderde, maar twee tegenstanders die wisten wat het was om te vechten op leven en dood.
    Het scheelde niet veel toen ze z'n uithaal blokte en wegdraaide om een nieuwe van haarzelf in te zetten. Ik stond tegenover iemand die sterker was en toch meer ervaring had, dus ik moest gebruik maken van de andere troeven die ik had. Ik maakte dan ook gebruik van de draaibeweging die ik had na m'n block om gelijk een nieuwe aanval in te zetten.


    Shadow Raeper ~ Mentor

    Haar blik bleef het zelfde... Iets wat als mentor mij pijnigde... Mijn taak was om mijn leerlingen te beschermen... Maar nu was het mijn taak geworden om een van hun pijn te doen, met mijn eigen wapens...
    Als ze mijn aanval blokkeert grijns ik even, het was een aanval die ik wel vaker gebruikte tegen over andere, maar soms vergat ik dat ik tegen over mensen vocht die de zelfde dingen leerde van mij als dat ik zelf gebruik.
    Bij Selena moest ik meerdere dingen uit de kast halen... Geheime technieken die ik mijzelf aangeleerd heb gebruiken... Wilde ik haar daad werkelijk uit haar trans halen...
    Zuchtend volg ik haar bewegingen waarna ik met mijn hidden blade haar aanval blokkeer... Met een gevolg van dat ik haar arm vast pak en haar over mijn schouder heen gooi richting de balken.
    Mijzelf draaide ik ook om waarna ik met een sprint op haar af ging, klaar om haar Assassin Wrist bands door te snijden, zodat ze zelf ongewapend zou zijn...
    En misschien dan uit de trans zou komen... Geen wapens betekende ook dat ze niet hoefde te herinneren wat ze vroeger doormaakte. Waar haar pijn vandaan kwam...
    Hoewel het gevaarlijke van deze aanval was dat ik haar polsen erbij mee kon snijden... Wist ik precies op welke hoogte en snelheid ik de wrist bands door kon snijden... Dit was namelijk iets waar ik de laatste paar weken op geoefend had, nadat een verontrustend bericht binnen was gekomen over verschillende assassins die waren over gelopen naar de Tempeliers...
    Ik duik in een sliding als ik dicht bij genoeg ben om daarna daadwerkelijk haar wrist bands kapot te snijden... Als de aanval ook daad werkelijk zou lukken...
    Dit was namelijk de eerste keer dat ik het op een levend persoon zou uitoefenen...

    Selena Kayda MontClair -- Gevorderde Assassin

    De pijn kwam niet zozeer enkel door de wapens, er waren wel meer dingen die erbij hielpen. Ergens was het feit dat ze een Assassin was er een deel van. Dat was namelijk hetgene wat de pijn had veroorzaakt in de eerste plaats. Het feit dat haar ouders het ook waren en daardoor vermoord waren.
    Vechten tegen een vijand was altijd makkelijk dan tegen iemand die aan je zijde stond. Van haar was het niet zozeer een feit dat ze de Broederschap wilde verraden. Ze was gewoon zichzelf niet, punt.
    Een tel was ze versuft door de klap. Echt zacht was ze niet tegen de balken aangekomen, maar ze had zich eigenlijk nog nooit echt uit het veld laten slaan door wat pijn. Het herinnerde haar er altijd weer aan dat ze nog leefde. Fysieke pijn dan toch. De pijn in der hart was een ander verhaal. Als ze kon sneed ze het zo weg. Maar gezien dat geen optie was had ze het haar missie gemaakt de verantwoordelijken er zwaar voor te straffen.
    Zo snel ze kon keek ze om, om te zien waar haar tegenstander zat. Het was nooit slim die uit het oog te verliezen. De eerste reactie die ze had toen ze hem aan zag komen was er een van verdedigen. Op een scherp mes aanlopen was nooit slim en tot ze het had afgeslaan was het beter om te verdedigen, je kans af te wachten en dan pas toe te slaan. Een andere volgorde liep gewoonlijk fataal af. Dat hadden tegenstanders al kunnen merken.
    Toen de messen in de buurt kwamen maakte ze automatisch de bewegingen die nodig waren om ze af te weren, maar bepaald de slimste zet was dat evenmin. Haar rechterarm was wel veilig, maar haar linker...
    Het was niet de pijn die haar alarmeerde, maar het warme gevoel dat zich lang de bovenkant van haar onderarm verspreidde. Gezien ze altijd het mes gebruikte dat aan de onderkant zat om ar te weren, was de bovenkant niet voorzien van bepantsering. Het bleke hemd dat ze droeg kleurde dan ook langzaam rood waar haar vel open was gehaald.


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    DarkAng3l schreef:
    Selena Kayda MontClair -- Gevorderde Assassin

    De pijn kwam niet zozeer enkel door de wapens, er waren wel meer dingen die erbij hielpen. Ergens was het feit dat ze een Assassin was er een deel van. Dat was namelijk hetgene wat de pijn had veroorzaakt in de eerste plaats. Het feit dat haar ouders het ook waren en daardoor vermoord waren.
    Vechten tegen een vijand was altijd makkelijk dan tegen iemand die aan je zijde stond. Van haar was het niet zozeer een feit dat ze de Broederschap wilde verraden. Ze was gewoon zichzelf niet, punt.
    Een tel was ze versuft door de klap. Echt zacht was ze niet tegen de balken aangekomen, maar ze had zich eigenlijk nog nooit echt uit het veld laten slaan door wat pijn. Het herinnerde haar er altijd weer aan dat ze nog leefde. Fysieke pijn dan toch. De pijn in der hart was een ander verhaal. Als ze kon sneed ze het zo weg. Maar gezien dat geen optie was had ze het haar missie gemaakt de verantwoordelijken er zwaar voor te straffen.
    Zo snel ze kon keek ze om, om te zien waar haar tegenstander zat. Het was nooit slim die uit het oog te verliezen. De eerste reactie die ze had toen ze hem aan zag komen was er een van verdedigen. Op een scherp mes aanlopen was nooit slim en tot ze het had afgeslaan was het beter om te verdedigen, je kans af te wachten en dan pas toe te slaan. Een andere volgorde liep gewoonlijk fataal af. Dat hadden tegenstanders al kunnen merken.
    Toen de messen in de buurt kwamen maakte ze automatisch de bewegingen die nodig waren om ze af te weren, maar bepaald de slimste zet was dat evenmin. Haar rechterarm was wel veilig, maar haar linker...
    Het was niet de pijn die haar alarmeerde, maar het warme gevoel dat zich lang de bovenkant van haar onderarm verspreidde. Gezien ze altijd het mes gebruikte dat aan de onderkant zat om ar te weren, was de bovenkant niet voorzien van bepantsering. Het bleke hemd dat ze droeg kleurde dan ook langzaam rood waar haar vel open was gehaald.


    Shadow Raeper ~ Mentor

    Als ik voel hoe bloed langs mijn vingers drupt, kijk ik even naar mijn mes. Het was waar... er zat bloed aan... Maar misschien zou dit meer helpen dan alleen maar tegen haar te praten... Het was soms nutteloos geweest... Dat had ik uit vroegere ervaringen mee gemaakt...
    "Een echte assassin houdt zijn hoofd koel..." Dat waren de enige woorden die ik van mijn tong liet rollen als ik opsta en mijn ogen weer op haar richt. Het was het niet waard om haar leven af te nemen... Ieder had zijn problemen met het verleden... Alleen niemand wist het 100% van elkaar...
    Ik zelf probeerde alles zoveel mogelijk geheim te houden... Ik vond zelf dat het iets was waar ik zelf mee moest rondlopen... Waar ik zelf maar mee moest leren leven...
    Langzaam klik ik de hidden blades weer in waarna ik Selena even aankijk, de hoop dat ze eruit zou komen... Dat was waar ik mee zat... Maar of dat daad werkelijk meteen zou gebeuren... Was de tweede vraag...
    Haar bleke hemd begon rood te kleuren van haar bloed... Ondanks dat het mij pijn deed, wist ik dat het nodig was. Misschien dat de nieuwelingen hiervan zelfs zouden leren, spot niet zomaar met je mentor, en als die er tussen komt... Loop dan weg.
    Selena daar in tegen was een geval apart... Als die deze blik kreeg, wist ik wat mij te doen stond hoe erg het ook kon worden.
    Een van haar hidden blades was kapot, lag op de grond en zou met moeite nog gebruikt kunnen worden... De tweede zat waarschijnlijk nog om haar arm heen... In ieder geval tot zoverre ik kon zien, misschien dat ik hem deels geraakt had en misschien ook niet...

    Selena Kayda MontClair -- Gevorderde Assassin

    Ze wist gewoon dat ze de helft van der aanvalskracht kwijt was toen ze het bloed langs haar arm naar beneden voelde druppelen. Gewoonlijk overkwam dit haar niet. Wel, niet meer sinds de dag dat haar schouder haar bijna het leven kostte. Maar die dag lag achter haar ze had zich leren aanpassen en ermee leren omgaan. Ze had een hoop dingen moeten bijleren, om te vervangen wat ze niet meer kon doen, maar het was haar geluk en sindsdien had ze niet meer verloren.
    Zwijgend bleef ze hem in de gaten houden, de woorden amper tot haar doordringend. Voor zover ze kon beoordelen had ze het toch koel gehouden, ze had haar training toegepast, maar blijkbaar was dat niet genoeg geweest.
    Zelf toen hij z'n blades terugtrok leek ze niet bepaald te kalmeren. Vanbinnen waren twee delen van haarzelf aan het vechten met elkaar. Aan de ene kant zei er iets dat ze moest aanvallen en het afmaken, of sterven als het haar niet lukte. Het was haar drang om te overleven, iets wat geboren was jaren geleden. Aan de andere kant was er een deel van haar dat de stem herkend had en wist dat ze in nesten zat. Het schreeuwde om ermee op te houden en de gevolgen te dragen.
    Hoewel de pijn in der arm nog niet te voelen was, wist der lichaam al dat het fout zat. Ze voelde der benen onder der trillen, alsof ze het elk moment op konden geven. Zwijgend bleef ze hem nog een paar tellen aanstaren, voor ze het op een lopen zette. Terug het kasteel in, naar waar ze het veilig achtte.
    Als er iets was waar ze niet tegen kon dan was het dat anderen zagen dat ze brak en het gebeurde telkens weer als ze bij zinnen kwam. Vast en zeker dat het niet anders zou zijn dit keer, enkel erger. Nooit eerder had ze eigenlijk op deze manier toegeslagen en was het zover gekomen als vandaag.


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Selena Kayda MontClair -- Gevorderde Assassin

    Ze wist gewoon dat ze de helft van der aanvalskracht kwijt was toen ze het bloed langs haar arm naar beneden voelde druppelen. Gewoonlijk overkwam dit haar niet. Wel, niet meer sinds de dag dat haar schouder haar bijna het leven kostte. Maar die dag lag achter haar ze had zich leren aanpassen en ermee leren omgaan. Ze had een hoop dingen moeten bijleren, om te vervangen wat ze niet meer kon doen, maar het was haar geluk en sindsdien had ze niet meer verloren.
    Zwijgend bleef ze hem in de gaten houden, de woorden amper tot haar doordringend. Voor zover ze kon beoordelen had ze het toch koel gehouden, ze had haar training toegepast, maar blijkbaar was dat niet genoeg geweest.
    Zelf toen hij z'n blades terugtrok leek ze niet bepaald te kalmeren. Vanbinnen waren twee delen van haarzelf aan het vechten met elkaar. Aan de ene kant zei er iets dat ze moest aanvallen en het afmaken, of sterven als het haar niet lukte. Het was haar drang om te overleven, iets wat geboren was jaren geleden. Aan de andere kant was er een deel van haar dat de stem herkend had en wist dat ze in nesten zat. Het schreeuwde om ermee op te houden en de gevolgen te dragen.
    Hoewel de pijn in der arm nog niet te voelen was, wist der lichaam al dat het fout zat. Ze voelde der benen onder der trillen, alsof ze het elk moment op konden geven. Zwijgend bleef ze hem nog een paar tellen aanstaren, voor ze het op een lopen zette. Terug het kasteel in, naar waar ze het veilig achtte.
    Als er iets was waar ze niet tegen kon dan was het dat anderen zagen dat ze brak en het gebeurde telkens weer als ze bij zinnen kwam. Vast en zeker dat het niet anders zou zijn dit keer, enkel erger. Nooit eerder had ze eigenlijk op deze manier toegeslagen en was het zover gekomen als vandaag.


    Shadow Raeper ~ Mentor

    Als Selena zwijgend voor mij blijft staan, merk ik de trillende knieën op... Ze was op haar hoogte punt en met het bloed verlies erbij kon ze niet langer door gaan tenzij ze hulp toegewezen kreeg...
    Als ze zich omdraai en wegrent richting het kasteel wist ik dat het voorbij was... voor nu... Een hartig woordje en afstraffing zou de later wel krijgen.
    Langzaam loop ik naar de afgesneden wrist band waarna ik hem oppak, in mijn zak stop en rustig mijzelf omdraai richting de twee nieuwelingen waarna ik ze even aankijk, langzaam leg ik ook mijn armen over elkaar en observeer de twee van top tot teen... Om te zien wat hun werkelijk bouw was en waar toe ze tot nu toe in staat zouden zijn.
    "Jammer genoeg moet ik mijn schouwspel afronden... Ik had graag jullie technieken wat beter kunnen observeren maar dat kwam er nu van."
    Rustig keek ik ze aan, ondanks dat ik mijzelf voor gedaan had als een van de nieuwelingen wist ik dat dat niet lang vol te houden was met de andere assassin die hier rond liep.
    "Dus dat was de les voor nu... Verken het terrein, leer de omgeving goed kennen want morgen zal ik jullie ernaar vragen. Op het moment moet ik zelf even iets regelen, maar hebben jullie vragen... mijn kamer is op de 2de verdieping waar ik meer en deels altijd te vinden ben. Zo niet, dan ben ik te vinden in de tuin."
    Rustig draai ik mijzelf om richting het kasteel om naar binnen te gaan waarna ik nog even omkijk "Tenzij jullie tweeën nu al vragen hebben natuurlijk... Dan moeten jullie die nu stellen" Ik draai mijzelf een kwart om richting de twee waarna ik ze even aan blijf kijken, je weet het maar nooit misschien hadden ze al vragen.

    Selena Kayda MontClair -- Gevorderde Assassin

    Enkel vergezeld van haar eigen gejaagde ademhaling liep ze zo snel haar benen haar nog konden dragen het kasteel in en langs de trappen omhoog. Gewoonlijk trok ze zich op haar eentje terug in een van de verlaten torens waar niemand nog echt kwam. Ze kwam liever niet onder de mensen op momenten als deze.
    Hijgend zakte ze in de torenkamer tegen de muur op de grond. Dat ze mogelijk een spoor van bloeddruppels achter had gelaten deerde haar niet. Ze zat er niet mee. Vroeg of laat zou ze toch gevonden worden en als ze wilde eten was het ook slimmer om terug naar beneden te gaan. Enkel kon ze het nu even niet aan.
    Ze kon er niets aan doen als het gebeurde, maar dat maakte niet dat ze het fijn vond, integendeel. Ze haatte zichzelf als ze het zover liet komen.
    Nu de eerste shock een beetje begon weg te trekken, sloegen de vermoeidheid en de pijn keihard toe. Ze moest der tanden op elkaar klemmen om te voorkomen dat ze zou gaan gillen. Der arm deed verdomd zeer. Wat onhandig trok ze een reep stof van der hemd af voor ze het tegen de wonde drukte. Dat zou een tijdje opletten worden en klimmen zou ze al helemaal kunnen vergeten, wilde ze de boel niet iedere keer opnieuw open halen.
    Met der lippen op elkaar geperst kneep ze der ogen dicht toe. Ze weigerde toe te geven aan de pijn en de tranen die achter der ogen prikten. Waarom ging het ook iedere keer verkeerd? Zij had er toch niet voor gekozen om aan het verlies een dergelijk trauma, bij gebrek aan een betere omschrijving, over te houden?


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Blink//Beginnende Assassin
    Ik keek toe naar het gevecht wat er spectaculair uitzag, maar ik merkte dat mijn schuldgevoel groter werd. Ik Luisterde naar de personen voor me wat ze te zeggen hadden. Kayda was het kasteel weer in gerend, ik wilde haar achterna gaan, maar besloot om te blijven staan. Daarna zei de mannelijke assassin dat we het terrein mochten verkennen en het leek alsof we daar morgen een test over kregen. Ook zei hij dat als we een vraag hadden dat we die moesten stellen, maar mijn gedachtes waren leeg. totdat ik een stomme vraag stelde.
    'Het is toch niet erg als Kree af en toe door het gebouw heen vliegt?' Wat een stomme vraag. Natuurlijk wist ik daar al het antwoord op. ik keek ook even naar mijn mede Assassin.
    'En als we nog een vraag hebben, komen we zeker naar u toe,' zei ik vriendelijk. Het eerste wat ik zou doen, was oefenen. 'Wat is er met Kayda?' vroeg ik nieuwsgierig met een kleine bezorgdheid in mijn stem.

    (Sorry beetje inspiratieloos)


    Vampire + Servant = Servamp

    Shadow Raeper ~ Mentor

    Grijzend kijk ik de beginneling even aan als die vraagt of het erg was als zijn raaf door het gebouw vloog. Waarna die zei dat als die meerdere vragen had naar mijn kamer zou komen.
    Maar toen merkte ik dat die bezorgt begon te worden over Selena...
    'Je kraai mag rond vliegen, er vliegen er hier meerdere dus das geen probleem... Kayda daar in tegen is mijn probleem voor nu. Maar wat jullie wel mogen doen is de dokter halen vanuit het dorp. Dat zal jullie eerste missie zijn. Eenmaal gevonden geef hem dan dit briefje, hij weet wat die dan moet doen'
    Rustig loop ik op de jongen af waarna ik hem het briefje overhandig. 'En alleen bedoeld voor de ogen van de dokter!' Mijn stem maakte duidelijk dat dit inderdaad alleen bedoeld was voor de dokter.
    Langzaam draai ik mijzelf om waarna ik weg loop richting het kasteel. Ze zouden hun eerste missie moeten volbrengen, wilde ze een mede assassin reden.
    Daar in tegen, Selena zou waarschijnlijk haar wond al deels verbonden hebben, maar zou ook weten dat er meerdere lasten aan vast zaten aan wat ze had gedaan.
    Mijn ogen volgen het bloedspoor waarna ik rustig de trappen op wandel, waarna ik nog geen minuutje of 3 later in de toren sta waar Selena is.
    Grijzend kijk ik dr even aan waarna ik tegen de muur aan leun 'Dit is nauw eenmaal wat je er voor krijgt, als je je mede assassins aanvalt Selena'
    Rustig blijf ik dr aankijken en de rust in mijn stem was ook weer terug, alsof die nooit weg geweest was.

    Selena Kayda MontClair -- Gevorderde Assassin

    Zwijgend bleef ik zitten waar ik zat. Ik had al gezien dat de snee niet over zou gaan zonder hulp. Meestal weigerde ik hulp van dokters en andere kwakzalvers als het even kon, maar het was nu gewoon niet mogelijk. Toch niet als ik m'n arm zou willen houden. Het was te erg en koppig zijn zou geen hulp zijn.
    Voetstappen op de trap vertelden me dat de rust over was. Als ik niet gewond was geweest, dan was het raam de perfecte route geweest om te ontsnappen, maar die was afgesloten, wilde ik niet te pletter storten op de onderliggende rotsen.
    Ik reageerde niet meteen op de woorden van Shadow. Waarom zou ik ook. Dacht hij nu echt dat ik het met opzet gedaan had? Ok, misschien een deel van mij wel, maar dat was niet het gedeelte dat ik in de hand had.
    "Had je me bij de eerste keer al maar moeten afmaken." Der stem klonk net zo gebroken als ze zich voelde en zelf de pijn was ergens hoorbaar. Het was niet de eerste uithaal die ze gedaan had, enkel was het wel de eerste keer met scherp geweest. Ze kende de regels en ze wist dat ze hiervoor ging boeten. "Je weet dat ik er geen controle over heb." En dat was een feit dat hij gewoon niet kon ontkennen. Het was enkel maar de vraag of het erger zou gaan worden, of beter. Ze hoopte elke keer weer op het tweede, maar het was iedere keer weer het eerste.


    (Matthew is in z'n praktijk in het dorp)


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Blink//Beginnende Assassin
    'Je kraai mag rond vliegen, er vliegen er hier meerdere dus das geen probleem... Kayda daar in tegen is mijn probleem voor nu. Maar wat jullie wel mogen doen is de dokter halen vanuit het dorp. Dat zal jullie eerste missie zijn. Eenmaal gevonden geef hem dan dit briefje, hij weet wat die dan moet doen' Beantwoorde hij mijn vragen en ik knikte zachtjes.
    Rustig krijg ik het briefje overhandigd waarbij hij zei dat het alleen bestemd was voor de dokter. Ik knikte weer en zag hoe hij het gebouw in liep. Ik nam de eerst de beste route naar het dorp, maar bleef waakzaam.
    Ik knoopte mijn mantel stevig dicht en liep de poort uit.
    Het dorp zelf kwam al in zicht, maar toen ik besefte dat iemand me achtervolgd. Ik keek achterom. 'Kree, ga kijken,' zei ik en de raaf vloog van mijn schouder richting de persoon. Ik rende naar de plek waar de dokter zou zijn. Ik liep de deur door en bleef hijgend achter de deur staan. Ik zag burgers kijken. Een zacht gebonk, kwam vanuit de deur en Kree vloog naar mijn schouder. 'Niks?' vroeg ik hem en hij kraste zachtjes. 'Kan iemand me helpen, ik heb een noodgeval,' zei ik door de praktijk heen.


    Vampire + Servant = Servamp

    Tempeliers zijn het dorp binnen gekomen, om hun zoveelste check-up te doen!!
    Dit betekend dat er voor elke Assassin gevaar dreigt!!
    Verstop of vecht... Ontwijk of word gedood....
    Maar wees gewaarschuwd... Want de groep bestaat uit vijf man...

    (Is het goed als ik de rol van de gevorderde Assassin invul)


    Vampire + Servant = Servamp

    DarkAng3l schreef:
    Selena Kayda MontClair -- Gevorderde Assassin

    Zwijgend bleef ik zitten waar ik zat. Ik had al gezien dat de snee niet over zou gaan zonder hulp. Meestal weigerde ik hulp van dokters en andere kwakzalvers als het even kon, maar het was nu gewoon niet mogelijk. Toch niet als ik m'n arm zou willen houden. Het was te erg en koppig zijn zou geen hulp zijn.
    Voetstappen op de trap vertelden me dat de rust over was. Als ik niet gewond was geweest, dan was het raam de perfecte route geweest om te ontsnappen, maar die was afgesloten, wilde ik niet te pletter storten op de onderliggende rotsen.
    Ik reageerde niet meteen op de woorden van Shadow. Waarom zou ik ook. Dacht hij nu echt dat ik het met opzet gedaan had? Ok, misschien een deel van mij wel, maar dat was niet het gedeelte dat ik in de hand had.
    "Had je me bij de eerste keer al maar moeten afmaken." Der stem klonk net zo gebroken als ze zich voelde en zelf de pijn was ergens hoorbaar. Het was niet de eerste uithaal die ze gedaan had, enkel was het wel de eerste keer met scherp geweest. Ze kende de regels en ze wist dat ze hiervoor ging boeten. "Je weet dat ik er geen controle over heb." En dat was een feit dat hij gewoon niet kon ontkennen. Het was enkel maar de vraag of het erger zou gaan worden, of beter. Ze hoopte elke keer weer op het tweede, maar het was iedere keer weer het eerste.


    (Matthew is in z'n praktijk in het dorp)



    Shadow Raeper ~ Mentor

    Grijzend kijk ik dr even aan als ik merk dat ze mijn aanwezigheid opgemerkt heeft, waarschijnlijk net zoals altijd hoort ze mij half en negeert ze mij.
    "Had je me bij de eerste keer al maar moeten afmaken. Je weet dat ik er geen controle over heb."
    Grijzend kijk ik dr aan waarna ik even opkijk als er een raaf door het raam vliegt... Tempeliers... Ik moest het snel afronden met Selena, want er was een nieuweling het dorp in gestuurd door mij.
    "Een maand lang meld je je telkens bij mijn kamer... Stipt 18:00, daar zullen we de eerste keer verder praten. Maar voor nu moet ik weg, zorg er voor dat de wond goed verbonden blijft Selena... Ik wil je niet weer kwijt raken zoals de laatste keer." Glimlachend kijk ik haar aan waarna ik de trap af loop richting mijn kamer, in mijn kamer pak ik mijn wapens waarna ik die omdoe en naar beneden spring via het raam.
    Ik moest mijzelf haasten wilde ik de nieuweling kunnen beschermen... Maar zou ik daad werkelijk op tijd zijn voordat ze hem gezien hebben?
    Of zou ik te laat komen... En alleen een lijk vinden tussen het hooi?!
    Met die gedachtes spring ik op een van de paarden waarna ik door de poort heen rijd richting het dorp, waarschijnlijk was hij nog bij de dokter, omdat ik hem net pas weg gestuurd had... Maar ik moest mijzelf haasten... Naar de dokters praktijk...
    Als ik het dorp in de verte zie spoor ik het paard nog even wat extra aan... Eenmaal aan de rand van het dorp stop ik, waarna ik van het paard af spring en mijzelf via de muren richting de dokters praktijk mijn weg maak...

    [ bericht aangepast op 15 feb 2014 - 20:20 ]

    LyraPhoenix schreef:
    (Is het goed als ik de rol van de gevorderde Assassin invul)


    { Sure :) Hij is toch vrij dus ;) }

    Selena Kayda MontClair -- Gevorderde Assassin

    "Een maand lang meld je je telkens bij mijn kamer... Stipt 18:00, daar zullen we de eerste keer verder praten. Maar voor nu moet ik weg, zorg er voor dat de wond goed verbonden blijft Selena... Ik wil je niet weer kwijt raken zoals de laatste keer." Zonder enig gevoel hoorde ik wat hij zei. "Hpmf." Alsof ik daar nu zin in had. Zulke dingen liepen bij mij altijd mis. Of ik kwam te laat, of sterker nog, ik daagde niet eens op. Die kans was namelijk ook bijzonder groot.
    Zwijgend keek ik weg bij z'n laatste woorden. Die keer had ik hem niet aangevallen, maar het was daarom niet beter geweest dan dit keer. Het was m'n moeder geweest die ik toen gezien had. Met haar had ik altijd de beste band gehad en daarom waren de herinneringen meestal pijnlijker dan aan die van m'n vader. Ik had op het punt gestaan om van een van de torens te springen om er een eind aan te maken, toen hij me vond en me terug trok. Het resultaat was dat ik daarna dagenlang verdwenen was in de bossen zonder ook maar iets van me te laten horen, net op het punt dat de Tempeliers daar regelmatig gingen zoeken naar mispunten zoals ze ons noemden. Blijkbaar had hij er meer mee gezeten dat ik net dan weg was dan hij toe durfde te geven toen ik terug kwam als een totale zwerver. Hij had me toen namelijk een donderpreek gegeven waar niemand goed van zou zijn.
    Zwijgend bleef ik zitten waar ik zat. Het was alsof m'n lichaam niet mee wilde. De pijn en het bloedverlies begonnen langzaam hun tol te eisen.


    Matthew ClairMont -- Dokter/Kwakzalver
    Hij was achter z'n praktijk bezig met een hoop potjes. De een stonk al meer dan de ander, maar hij was er rotsvast van overtuigd dat hoe meer wat stonk, hoe beter het werkte. Aan iets dat goed rook had je niets. Vandaag was hij weer bezig met een of ander middeltje te maken dat volgens hem een ziekte moest genezen die tot nu toe iedere keer weer onbehandeld gebleven was.
    Mopperend keek hij op toen hij geluid hoorde uit de praktijk. Wist niemand dan dat hij vandaag geen spreekuur hield? En hij vond het al helemaal niet leuk da thij gekras hoorde van een vogel. Dieren waren binnen niet welkom. "Kan iemand me helpen, ik heb een noodgeval." De stem van een jongen klonk van voor. Terwijl hij z'n handen aan een doek afveegde liep hij naar voor. "Nee, ik kan je oma die op sterven ligt niet helpen. Ga naar een priester, of de begrafenisondernemer." Mopperend liep hij de praktijk binnen. Gewoonlijk was hij een aardig persoon, maar niet als hij gestoord werd op z'n vrije dag.


    "Nothing is True. Everything is Permitted"