• Paddo schreef:
    Jaren zijn voorbij gegaan, jaren van dood...
    Assassins die in top vorm waren, werden genadeloos neergehaald door de Tempeliers...
    Assassins over het hele land vielen voor de zwaarden van Tempeliers...
    Geen enkele Assassin bleef leven... Op een paar na...
    Maar nu... Nu dat de tijd daar is om werkelijk op te staan...
    Zijn er nog maar een paar assassins over...
    Een paar beginnelingen en gevorderde, onder begeleiding van hun meester.
    Als groep proberen ze de Assassins weer omhoog te helpen,
    Om weer het goede te zijn in de wereld...
    Maar... Zullen alle Assassins het pad blijven volgen die hun gewezen word?
    Of zullen ze vallen voor het gevaar wat buiten hun veilige haven lurkt?


    De RP speelt zich af in de middeleeuwen, dus denk eraan dat er geen gadgets zijn zoals in onze tijd.
    Maar meer eraan dat ze alles doen via postduiven, via messengers en dat die dus soms onderschept kunnen worden!
    Tabak maken kunnen ze ook nog niet, dus denk er aan dat je personage niet opeens een sigaret opsteekt of in die richting!
    Dus houdt in gedachten dat alles wat er gebeurt, ook gebeurt in de middeleeuwen waardoor er bepaalde dingen niet kunnen worden gebruikt!



    Assassins:

    Mentor: Shadow Raeper ~ Paddo

    Gevorderede Assassins:
    - Halroy Brightwood ~ LyraPhoenix
    - Selena Kayda MontClair ~ DarkAng3l

    Beginnelingen:
    - Blink ~ LyraPhoenix
    - Evoy Ciar Nolyn du Vessa ~ Eltham
    -Raven Nanaka Crowley
    -


    Dorpelingen:
    -
    -
    -
    Dokter:
    - Matthew Clairmont ~ Darkang3l
    -


    Invullijst:

    Naam:
    Rol:
    Leeftijd: {16 - 25}
    Uiterlijk: {Foto/Animefoto mogen beide!}
    Wapen/Werk: {Beginneling: 2. Gevorderde: 4. Denk hieraan bij wapens die Assassins gebruiken!/ Denk bij werk aan het werk wat ze vroeger deden!}
    Geschiedenis: {Wat hem/haar gebracht heeft bij de Assassins en waarom}
    Extra: {Tattoo's, sieraden, etc etc}


    Special Events:
    Er zullen speciale evenementen zijn die kunnen gebeuren in het verhaal, dit is een klein voorproefje ervan:

    Tempeliers vallen de HQ van de Assassins aan, stop ze voordat ze werkelijk binnen dringen!
    De missie die je kreeg, heeft een speciale wending... Ze zijn erachter gekomen dat je op ze jaagt!
    ...... is ziek geworden na zijn laatste missie, hij/zij moet rusten om beter te worden!
    Een wond is gaan onsteken bij .....! Breng een dokter langs!

    Natuurlijk is het toegestaan om events op te geven, zodat ik ze kan gebruiken in de RP!


    Regels:

    Afwezig voor langere tijd? Meld het aan mij!
    Wees Aardig tegen elkaar!
    16+ is toegestaan, houd het wel netjes!
    Geen Over Powered personages!
    Gebruik OOC {Out Of Character}: {} [] () !!
    Bespeel niet iemand anders zijn personage!
    Zet je personage zijn naam boven aan je post!
    Alleen ik open nieuwe topics, tenzij ik iemand de toesteming er voor geef!
    Events worden alleen door mij geactiveerd!


    Reserveringen doe ik niet aan! Wil je een personage? Maak hem meteen aan!


    Plattegrond

    De assassins leven in een soort kasteel, wat gemodificeerd is richting hun doeleindes en oefeningen.

    Begaande grond:
    Buiten: Plein, Practice Ring (1), Fighters Ring (2), Archery (2), Tuin,
    Binnen: Bibliotheek (Sectie 1: Beginnelingen. Sectie 2: Gevorderde), Slaapzalen Beginnelingen, Badkamer Beginnelingen, Eetzaal Gezamenlijk.

    1ste Verdieping:
    Slaapzalen Gevorderde, Armory, Lounge, Mission Chamber (2), Badkamer Gevorderde.

    2de Verdieping:

    Mentor kamer, trap naar torens.

    Dak/Torens:

    Uitkijkposten, Freerunning Sectors (4)

    [ bericht aangepast op 31 maart 2014 - 16:50 ]

    Selena Kayda MontClair -- Gevorderde Assassin
    Rustig sloeg ik de bladzijden om, niet echt alles lezend, enkel hier en daar een paar zinnen meepikkend. Het was niet m'n bedoeling om nu het ding van voor naar achter vanbuiten te leren ofzo, eerder om de tijd te doden.
    "Selena... Volgens mij zijn de boeken die in mijn vertrekken staan, meer en deels voor mij bedoeld, vind je niet?" Hoewel ik verbaasd was hem te horen, liet ik het niet merken. Als je het liet merken, dan wist je tegenstander immers dat hij je overvallen had en dat was een teken van zwakte in mijn ogen. "Misschien moet je je eerder iets aanschaffen om de tijd bij te houden, in plaats van nog meer boeken." Echt opkijken deed ik niet. Ondanks wat er gebeurd was, bleef ik ook m'n scherpe tong houden. Het was gewoon een deel van me en dat zou het ook altijd blijven.
    Kalm draaide ik nog een paar bladzijden om, voor ik opkeek. "En misschien kun je eens uitleggen waar je gezeten hebt. Tenzij je me natuurlijk voor een idioot houd, wat we beide weten dat ik niet ben." Het opkijken maakte me weer lichtjes duizelig, maar als ik het zou merken, zou hij weten dat ik nog niet in orde was. Nee, ik moest koppig blijven en volhouden, tot het einde. Zwakte tonen, tegenover wie dan ook, kon je dood betekenen. Daarbij, het was m'n enige manier om mezelf te wapenen tegen de preek die eraan zat te komen.
    Zachtjes deed ik het boek dicht voor ik wat ging verzitten. Ik in een jurk, het moest een meer dan ongewoon gezicht zijn. In ieder geval was het er een soort van in de kleuren van de Broederschap. Al was dat een magere troost. Kalm keek ik hem aan, zonder van m'n plek te komen. "Ik had gehoopt dat je me tegen nu toch wel meer zou vertrouwen, in plaats van nog altijd van alles achter te houden alsof je bang bent dat ik je verraad."


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Shadow Raeper ~ Mentor

    Rustig blijf ik zitten waarna ik hoor dat ze reageert, ik grijns even terwijl ik rustig luister... "Misschien moet je je eerder iets aanschaffen om de tijd bij te houden, in plaats van nog meer boeken." zoals altijd had Selena een scherpe tong... Maar de verbazing was er een stukje uit te vissen, ondanks dat het moeilijk te horen was. Mijn grijns werd nog groter, vanwege het feit dat ik het gehoord had in dr stem.
    Langzaam ging ik wat relaxter zitten waarna ik mijn ogen op haar gericht hield... Een klok had ik niet nodig, de zon was alles wat nodig was. Tenzij ik in die geheime kamer zou zitten.
    "En misschien kun je eens uitleggen waar je gezeten hebt. Tenzij je me natuurlijk voor een idioot houd, wat we beide weten dat ik niet ben, Ik had gehoopt dat je me tegen nu toch wel meer zou vertrouwen, in plaats van nog altijd van alles achter te houden alsof je bang bent dat ik je verraad."
    Langzaam kijk ik even weg, waarna mijn blik naar buiten gaat, ondanks dat wat ze zei waar was... Was het iets wat voor mijzelf was en niet voor andere.
    "Dat maakt niet uit waar ik geweest was, mijn zaken zijn voor mij bedoeld, net zoals jouw zaken voor jouw zijn" Langzaam gleed mijn blik weer richting haar, alleen deze keer was er woede in te zin, iets wat weinig tot nooit in mijn ogen te lezen was. Dit kwam voornamelijk door het feit dat de woede van die dag dan omhoog kwam zetten... Ik voelde mijzelf machteloos op de dag dat de assassins bijna volledig uitgeroeid werden... Ik had moeten sterven die dag... En niet...
    Ik schud de gedachten even uit mijn hoofd waarna ik dr weer aankijk, nog steeds met de zelfde woede in mijn ogen "Maar dat maakt nu niet uit, wat uitmaakt is het feit dat jij je innerlijke gevoelens onder controle moet krijgen! Nieuwelingen verwonden is niet de bedoeling! Vooral niet op de eerste dag!" De woede was nu ook overgeslagen naar mijn stem, vanwege feit 1: De nieuweling die bijna zwaar gewond was geweest al op dag 1, en feit 2: omdat ze durfde te vragen over wat ik zelf aan het doen was.
    "Daarnaast is het de bedoeling om het ze te leren! Niet om ze meteen af te slachten en onze manschappen meteen weer naar beneden te halen! We zijn al met weinige en dat probeer ik te veranderen!" hoewel de woede in mijn stem en ogen zat, wist ik dat het deels verkeerd was. Maar misschien zou het nu meer tot Selena door dringen... Als ze zich niet zou afsluiten van het feit van wat ik net allemaal zei.

    Selena Kayda MontClair -- Gevorderde Assassin
    "Dat maakt niet uit waar ik geweest was, mijn zaken zijn voor mij bedoeld, net zoals jouw zaken voor jouw zijn." Hoe kon hij dat nu zeggen? Ergens had hij misschien wel gelijk, iedereen had wel dingen de hij liever niet geweten had door anderen, maar toch. "Mijn zaken zijn de jouwe geworden, de dag dat ik hier kwam." Ze had toen alles verteld. Veel keus had ze niet gehad eigenlijk, gezien ze zo goed als dood was eigenlijk. Onwillekeurig ging der hand naar der rechterschouder. Soms was het alsof ze nog zo de bloederige vodden kon voelen die eromheen hadden gezeten toen ze hier half suf op haar paard voor de poort had gestaan, klaar om elk moment uit het zadel te donderen.
    Ik merkte zo de woede op in z'n ogen, maar was het vanwege wat ik gezegd had, of was het wat anders? Ik kon net zo goed een gevoelige snaar geraakt hebben. "Maar dat maakt nu niet uit, wat uitmaakt is het feit dat jij je innerlijke gevoelens onder controle moet krijgen! Nieuwelingen verwonden is niet de bedoeling! Vooral niet op de eerste dag!" Nou, daar had hij in ieder geval een gevoelige snaar bij mij te pakken. "Je weet deksels goed dat ik het niet kan controleren! En als je denkt dat op hun eerste missie de Tempeliers vriendelijk gaan zijn juist omdat het hun eerste missie is, dan leef je in dromenland!!! Ze slachten ze af als ze de kans krijgen, net als dat ze dat gedaan hebben met alle anderen!" Snapte hij dan niet dat je met soft gedoe nergens meer raakte momenteel? "Daarnaast is het de bedoeling om het ze te leren! Niet om ze meteen af te slachten en onze manschappen meteen weer naar beneden te halen! We zijn al met weinige en dat probeer ik te veranderen!"
    Kwaad stond ik op terwijl ik mezelf weer onder controle probeerde te krijgen. "We zijn met weinig omdat we niemand kunnen vertrouwen." Voor mij draaide het uiteindelijk allemaal daarop neer. "Je kan mij niet eens vertrouwen, terwijl ik je alles verteld heb. ALLES!!!" Echt kalmeren lukte nu nog even niet. Straks misschien, als ik alleen was. "Ja, vandaag heb ik een fout gemaakt, een waarvoor je me met alle gemak en met alle recht had kunnen vermoorden. En ondanks het feit dat ik zou moeten rusten, sta ik hier toch. Ongewapend. Op jou bevel." Even spreidde ik m'n armen. "Ga je gang. Maak je keuze. Vertrouw me niet en geef me de straf die ik verdien. Of leer me in godsnaam eens vertrouwen in plaats van me te zien als de vijand. Maar hou op met half-om-half gedoe, want ik word er gek van." En niet enkel gek, maar langzamerhand ook wanhopig, gezien ik niet meer wist wat te denken. Voor hetzelfde geld kon ik op een morgen opstaan en was hij weg, of nog erger. Ik had niet bepaald veel zin om de laatste te worden van de Oude Broederschap.
    Zachtjes schudde ik m'n hoofd voor ik naar de deur liep. Het was niet zozeer omdat ik niet meer wilde praten, ondanks het schreeuwen van net, het was eerder omdat ik niet wilde dat hij zag hoe wanhopig ik eigenlijk echt was. Ik kon namelijk zo voelen dat de tranen blonken in m'n ogen.


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Shadow Raeper ~ Mentor

    "Mijn zaken zijn de jouwe geworden, de dag dat ik hier kwam." "Je weet deksels goed dat ik het niet kan controleren! En als je denkt dat op hun eerste missie de Tempeliers vriendelijk gaan zijn juist omdat het hun eerste missie is, dan leef je in dromenland!!! Ze slachten ze af als ze de kans krijgen, net als dat ze dat gedaan hebben met alle anderen!" "We zijn met weinig omdat we niemand kunnen vertrouwen." "Je kan mij niet eens vertrouwen, terwijl ik je alles verteld heb. ALLES!!! Ja, vandaag heb ik een fout gemaakt, een waarvoor je me met alle gemak en met alle recht had kunnen vermoorden. En ondanks het feit dat ik zou moeten rusten, sta ik hier toch. Ongewapend. Op jou bevel. Ga je gang. Maak je keuze. Vertrouw me niet en geef me de straf die ik verdien. Of leer me in godsnaam eens vertrouwen in plaats van me te zien als de vijand. Maar hou op met half-om-half gedoe, want ik word er gek van."
    Ze had op alles een weer woord... Om gek van te worden... Kon ze niet eerst inzien dat het haar eigen fout was?! Iemand vertrouwen kon nooit in de broederschap, dat was een feit en dat wist ze! Alleen de Mentor vanwege het feit dat die je alles leerde, en je achtergrond moest weten voor als er iets mis ging.... Maar ik was zelf de mentor... En dus was er niemand daad werkelijk te vertrouwen in mijn ogen...
    Als ze naar de deur loopt, grijp ik een mes van de tafel af waarna ik die langs haar in de deur gooi, precies zo dat die in de scharnier blijft hangen, waardoor de deur niet open kon.
    "Volgens mij ben ik nog niet klaar met jouw!" ik merkte dat de woede begon te overheersen, waardoor ik weer even rustig ging zitten... Voordat ik zelf uit mijn plaat schoot...
    "De reden dat ik alles van mijn achtergrond geheim houd, is vanwege het feit dat het mijn problemen zijn, het zijn de problemen waar ik zelf mee over weg moet kunnen en waar ik zelf vrede mee moet maken. Het zelfde dus wat jij ook moet doen" langzaam kwam de kalmte weer terug... Ondanks dat de woede er nog deels hing...
    "Voor de rest, je weet dat ik je vertrouw, maar niet met alles, dat is bij ieder die hier rond loopt en dat weet je zelf ook Selena" Als ik merk dat ik mijn rust weer gevonden heb, sta ik langzaam op waarna ik mijzelf draai richting het raam.
    "Het enige wat telt is de orde op het moment, wij moeten groeien, en je weet zelf ook dondersgoed dat de Mentor altijd over ons gewaakt had, en anders was het wel een van de gevorderde die ons trainde, die sneaky ons achtervolgde... Tenzij jij ze natuurlijk nooit gezien had. We waren altijd veilig, ondanks dat we nieuw waren, voor het geval dat er tempeliers om de hoek kwamen lopen. Bewakers daar in tegen waren niets, zelfs een beginneling zou die aankunnen naar een beetje normale training"
    Mijn ogen bleven op de hemel staan, het was iets waardoor ik sneller aan vroeger dacht, en waardoor mijn kalmte altijd bewaard bleef... Omdat ik dan het gezicht van die persoon voor mij kon zien... De gene die mij altijd trainde... De gene die altijd over mij waakte... De gene waar ik van hield... En mijn hart aan had gegeven...

    Selena Kayda MontClair -- Gevorderde Assassin
    Ja, ik had op alles een woord, maar dat kwam deels door wat ik was. Ik was niet enkel getraind om te vechten, maar net zo goed om door te kunnen gaan voor een dame van klasse. Met alle verstand en scherpzinnigheden die erbij hoorden. Bijgevolg dat ik dus ook een behoorlijk scherpe tong had ontwikkeld, om haast onmerkbare sneren te kunnen uitdelen in belangrijk gezelschap, zonder op te vallen.
    "Volgens mij ben ik nog niet klaar met jouw!" Even keek ik naar het mes voor ik het uit het hout trok. "De reden dat ik alles van mijn achtergrond geheim houd, is vanwege het feit dat het mijn problemen zijn, het zijn de problemen waar ik zelf mee over weg moet kunnen en waar ik zelf vrede mee moet maken. Het zelfde dus wat jij ook moet doen." Hoe achterlijk kon hij zijn? "Denk je nu echt nog steeds dat je de enige bent die iedereen verloren is? We zijn de laatste van de Oude groep Shadow. Onze pijn en onze problemen zijn dezelfde, enkel ben je te blind om dat te zien." Het mes draaide ik even tussen m'n vingers, zonder op te kijken. "Voor de rest, je weet dat ik je vertrouw, maar niet met alles, dat is bij ieder die hier rond loopt en dat weet je zelf ook Selena." Zachtjes legde ik het weg. "Ik ben hierheen gekomen die dag, op zoek naar hulp. Omdat ik toen besefte dat ik het niet alleen aan kon om wraak te nemen op degene die voor dit alles verantwoordelijk waren."
    Het holle gevoel bleef. Op de een of andere manier lukte het me dit keer niet om het weg te duwen, zoals ik altijd deed. "Het enige wat telt is de orde op het moment, wij moeten groeien, en je weet zelf ook dondersgoed dat de Mentor altijd over ons gewaakt had, en anders was het wel een van de gevorderde die ons trainde, die sneaky ons achtervolgde... Tenzij jij ze natuurlijk nooit gezien had. We waren altijd veilig, ondanks dat we nieuw waren, voor het geval dat er tempeliers om de hoek kwamen lopen. Bewakers daar in tegen waren niets, zelfs een beginneling zou die aankunnen naar een beetje normale training." M'n hand sloot zich om de ketting om m'n hals. "M'n eerste missie was een die ik mezelf had opgelegd. Blijkbaar ben je vergeten dat ik niemand meer had om me een eerste echte missie te geven. Ik heb nooit iemand gehad die over me waakte, want tegen dan was het al te laat."
    M'n vingers speelden met het logo. "Misschien was het een fout om hierheen te komen...." M'n woorden niet meer dan een gefluister. "Om te hopen opnieuw een familie te vinden. Of iemand te vertrouwen." Een tel keek ik over m'n schouder en eigenlijk was ik blij dat hij met z'n rug naar mij stond. Kon hij tenminste de tranen niet zien die naar beneden vielen. Er zat weer een flinke deuk in het kleine beetje vertrouwen dat ik weer had opgebouwd en het sprankeltje hoop dat ik had voor een betere toekomst werd met de minuut kleiner. "Iets opbouwen doe je op stevige fundamenten, net zoals dat dit kasteel rust op rotsen. Je moet degene vertrouwen die je nodig hebt." Zachtjes deed ik de deur open. "Zolang dat niet kan, kun je niet verder. Net met de Broederschap, niet met je missie voor wraak."


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    (Ik ben weer thuis, van een heerlijk weekje france)


    Vampire + Servant = Servamp

    LyraPhoenix schreef:
    (Ik ben weer thuis, van een heerlijk weekje france)


    (Gezellig ^^ haha france xD past wel bij dit topic :P )

    (welkom terug. Hopelijk had je een fijne vakantie)


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Paddo schreef:
    (...)

    (Gezellig ^^ haha france xD past wel bij dit topic :P )


    (Ja, daar had ik in de vakantie ook al aan gedacht en de plek waar ik heen ben geweest (In een klein dorpje met de naam Louhans. En eigen huisje in de middel of now where.), was echt typish deze RPG.

    En @DarkAng3I, ik heb zeker een fijne vakantie.

    Kan ik ergens nog inspringen, anders wacht ik nog wel even.)


    Vampire + Servant = Servamp

    LyraPhoenix schreef:
    (...)

    (Ja, daar had ik in de vakantie ook al aan gedacht en de plek waar ik heen ben geweest (In een klein dorpje met de naam Louhans. En eigen huisje in de middel of now where.), was echt typish deze RPG.

    En @DarkAng3I, ik heb zeker een fijne vakantie.

    Kan ik ergens nog inspringen, anders wacht ik nog wel even.)


    (Inspringen kan altijd ^^ Selena en Shadow zijn beide in zijn kantoor :) verzin iets leuks zoals de tempeliers die bvb nog in t dorp zijn ofzo i dnno xD en spring er lekker tussen xD)

    (Matthew is trug op weg naar het dorp, dies dus ook nog vrij, mocht je willen spelen)
    (mooi)


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Blink (Hij vorm) en Halroy Brightwood//Beginnende en Gevorderde assassin.
    Ik las de laatste bladzijde en sloeg het boek dicht om vervolgens maar eens wat nuttigs te gaan doen. Ik schoof de stoel naar achter en stond vervoglens op om aanstalte te maken naar de oefen velden. Ik liep door de gangen om mijn wapens te halen als er iemand tegen me aan loopt. Verschrikt kijk ik de jongen aan. 'Het spijt me menneer,' zei hij en ik gebaarde dat ik het begrepen had. 'Het maakt niet uit, maar het is niet zo slim van je om zo door het kasteel te lopen, als er vijanden waren geweest hadden ze je opgemerkt en afgemaakt.' Het gezicht van de jongen leek nu meer geschrokken te zijn dan voorheen. 'Het spijt me,' zei hij nog eens en ik klopte hem vriendschappelijk op de schouders.
    Ik gebaarde dat hij mee moest lopen naar het oefenterrein. Onderweg had ik mijn spullen meegenomen en liepen het buiten terrein op en liet hem op het gras zitten. Hij nam plaats. 'Ik had gehoord dat je naar het dorp bent gegaan om een boodschap te brengen, dat was bijzonder moedig voor een eendagskuiken,' zei ik, waarbij hij opkeek, maar bleef zwijgend naar het gras staren.
    'Vertel eens wat je naam is en wat jouw moed was om assassin te worden?' De jongen keek naar de hemel en ik zag dat hij diep nadacht. 'Mijn naam is Blink, maar assassins mogen hun naam toch niet vertelen, anders zou dat gevolgen hebben op de vijanden?' vroeg hij daarna en ik knikte zachtjes. 'Dat klopt, maar je hebt ht toch gezegd. Ik ben Roy trouwens,' zei ik. Blink keek me onderzoekend aan. 'Laat eens wat zien waar je goed ik bent,' zei ik en Blink pakte een kleine bijl van zijn riem. Het was niet groter dat een houthakkersbijl maar wel het voormaat als een werpbijl. 'Mijn vader leerde me met een blijl vechten voordat hij stierf,' vertelde hij en ik wees naar de schietroos dat op een houten driestandaard was gezet. 'we gaan daar eens oefenen,' zei ik en we stonden tegelijk op om naar de schietbaan te lopen. Ik leunde over het hek, waarbij Blink op de aangewezen plek ging staan en zijn bijl in de aanslag hield.


    Vampire + Servant = Servamp

    DarkAng3l schreef:
    Selena Kayda MontClair -- Gevorderde Assassin
    Ja, ik had op alles een woord, maar dat kwam deels door wat ik was. Ik was niet enkel getraind om te vechten, maar net zo goed om door te kunnen gaan voor een dame van klasse. Met alle verstand en scherpzinnigheden die erbij hoorden. Bijgevolg dat ik dus ook een behoorlijk scherpe tong had ontwikkeld, om haast onmerkbare sneren te kunnen uitdelen in belangrijk gezelschap, zonder op te vallen.
    "Volgens mij ben ik nog niet klaar met jouw!" Even keek ik naar het mes voor ik het uit het hout trok. "De reden dat ik alles van mijn achtergrond geheim houd, is vanwege het feit dat het mijn problemen zijn, het zijn de problemen waar ik zelf mee over weg moet kunnen en waar ik zelf vrede mee moet maken. Het zelfde dus wat jij ook moet doen." Hoe achterlijk kon hij zijn? "Denk je nu echt nog steeds dat je de enige bent die iedereen verloren is? We zijn de laatste van de Oude groep Shadow. Onze pijn en onze problemen zijn dezelfde, enkel ben je te blind om dat te zien." Het mes draaide ik even tussen m'n vingers, zonder op te kijken. "Voor de rest, je weet dat ik je vertrouw, maar niet met alles, dat is bij ieder die hier rond loopt en dat weet je zelf ook Selena." Zachtjes legde ik het weg. "Ik ben hierheen gekomen die dag, op zoek naar hulp. Omdat ik toen besefte dat ik het niet alleen aan kon om wraak te nemen op degene die voor dit alles verantwoordelijk waren."
    Het holle gevoel bleef. Op de een of andere manier lukte het me dit keer niet om het weg te duwen, zoals ik altijd deed. "Het enige wat telt is de orde op het moment, wij moeten groeien, en je weet zelf ook dondersgoed dat de Mentor altijd over ons gewaakt had, en anders was het wel een van de gevorderde die ons trainde, die sneaky ons achtervolgde... Tenzij jij ze natuurlijk nooit gezien had. We waren altijd veilig, ondanks dat we nieuw waren, voor het geval dat er tempeliers om de hoek kwamen lopen. Bewakers daar in tegen waren niets, zelfs een beginneling zou die aankunnen naar een beetje normale training." M'n hand sloot zich om de ketting om m'n hals. "M'n eerste missie was een die ik mezelf had opgelegd. Blijkbaar ben je vergeten dat ik niemand meer had om me een eerste echte missie te geven. Ik heb nooit iemand gehad die over me waakte, want tegen dan was het al te laat."
    M'n vingers speelden met het logo. "Misschien was het een fout om hierheen te komen...." M'n woorden niet meer dan een gefluister. "Om te hopen opnieuw een familie te vinden. Of iemand te vertrouwen." Een tel keek ik over m'n schouder en eigenlijk was ik blij dat hij met z'n rug naar mij stond. Kon hij tenminste de tranen niet zien die naar beneden vielen. Er zat weer een flinke deuk in het kleine beetje vertrouwen dat ik weer had opgebouwd en het sprankeltje hoop dat ik had voor een betere toekomst werd met de minuut kleiner. "Iets opbouwen doe je op stevige fundamenten, net zoals dat dit kasteel rust op rotsen. Je moet degene vertrouwen die je nodig hebt." Zachtjes deed ik de deur open. "Zolang dat niet kan, kun je niet verder. Net met de Broederschap, niet met je missie voor wraak."



    Shadow Raeper ~ Mentor

    "Denk je nu echt nog steeds dat je de enige bent die iedereen verloren is? We zijn de laatste van de Oude groep Shadow. Onze pijn en onze problemen zijn dezelfde, enkel ben je te blind om dat te zien." "Ik ben hierheen gekomen die dag, op zoek naar hulp. Omdat ik toen besefte dat ik het niet alleen aan kon om wraak te nemen op degene die voor dit alles verantwoordelijk waren." "M'n eerste missie was een die ik mezelf had opgelegd. Blijkbaar ben je vergeten dat ik niemand meer had om me een eerste echte missie te geven. Ik heb nooit iemand gehad die over me waakte, want tegen dan was het al te laat." "Iets opbouwen doe je op stevige fundamenten, net zoals dat dit kasteel rust op rotsen. Je moet degene vertrouwen die je nodig hebt." "Zolang dat niet kan, kun je niet verder. Niet met de Broederschap, niet met je missie voor wraak."

    Rustig liet ik haar worden even door mij door dringen, misschien had ze gelijk, maar mijn wraak had niets met de broederschap te maken, ondanks dat ik en die persoon beide bij de broederschap zaten... Als dit namelijk bekend was geweest tussen die persoon en mij, waren we beide uit de broederschap getrapt...
    "Selena, misschien dat ik je een klein stukje binnen kan laten in wat ik achter houd, maar het is maar een ding... De rest van mijn verleden weet je zelf al, alleen mijn grootste geheim niet... En dat wist niemand van de broederschap behalve een speciaal persoon" rustig draai ik mij even om naar haar als ik merk dat ze bij de deur weer staan om weg te gaan.
    Langzaam loop ik naar de boekenkast van de geheime kamer waarna ik er een boek uit haal en de knop in druk "Tenminste... als je het nog wilt weten... Maar onthoud, deze wraak is van mijzelf, dit staat namelijk los van de broederschap, het is namelijk geen missie om iemand te vermoorden... Maar om iets dierbaars terug te halen wat bij mij hoort te zijn en niet bij die schoft van een tempelier!"
    Ik blijf even bij de boekenkast staan terwijl ik Selena even aankijk, als ze het geheim wilde weten... Moest ze nu omdraaien, anders zou ik de boekenkast weer dicht duwen waarna ik het geheim voor mijzelf zou houden, ondanks dat ze dan zou weten waar de kamer zou zitten...

    Selena Kayda MontClair -- Gevorderde Assassin
    Zelf als ik m'n zegje gedaan had, kostte het me de grootste moeite van de wereld om te kalmeren. Ik lag vanbinnen gewoon compleet overhoop. Ja, ik had destijds wel kunnen vertellen waarom ik er was en wat er gebeurd was, maar een echt gesprek... Nee, over sommige dingen kon ik gewoon niet praten, niet met een man. En vrouwelijke vrienden had ik hier niet. Het was al die tijd Shadow en ik geweest en daarna waren er enkel maar jongens bij gekomen, geen meiden. Zelf omringt door een hoop jongens zou het me niet lukken om bepaalde dingen onder woorden te brengen. Ervaringen was een iets, gevoelens waren iets totaal anders. En daar zat mijn probleem.
    "Selena, misschien dat ik je een klein stukje binnen kan laten in wat ik achter houd, maar het is maar een ding... De rest van mijn verleden weet je zelf al, alleen mijn grootste geheim niet... En dat wist niemand van de broederschap behalve een speciaal persoon." Haastig veegde ik de tranen weg. Het zou niet helpen mocht hij die zien. Vast dat we enkel maar weer ruzie zouden krijgen. Ik hoorde hoe hij achter mij wat deed aan de boekenkast en dan de droge klik van een knop. "Tenminste... als je het nog wilt weten... Maar onthoud, deze wraak is van mijzelf, dit staat namelijk los van de broederschap, het is namelijk geen missie om iemand te vermoorden... Maar om iets dierbaars terug te halen wat bij mij hoort te zijn en niet bij die schoft van een tempelier!"
    Ik fronste lichtjes bij z'n woorden, maar zorgde dat er niets meer van te zien was toen ik me omdraaide. "Iemand van de Orde in handen van de Tempeliers?" Hoewel m'n stem neutraal klonk terwijl ik de woorden sprak, klonken ze in m'n hoofd alles behalve zo. Iemand van ons in hun handen overleefde niet lang. En als ze het deden, waren ze nooit meer hetzelfde. Tempeliers gingen namelijk tot het uiterste om mensen het leven zuur te maken. Wie het ook was en om wat voor reden dan ook, ik vreesde dat hij z'n geld inzette op een verloren zaak.


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Shadow Raeper ~ Mentor

    "Iemand van de Orde in handen van de Tempeliers?" Ik reageerde aan het begin niet op haar woorden, ik liep alleen de geheime kamer binnen waarna ik even een kruis maakte voor de outfit die er hing... Daarna liep ik rustig door waarna ik tegen de muur ging staan. Ondanks dat het nog donker was in de kamer, was het nu niet nodig om de boekenkast weer dicht te doen. Ik had toe net Harold en Blink op het oefenterrein zien staan waardoor ik wist dat die niet een twee drie naar boven zouden komen.
    "Nee... Niet iemand van de orde... Maar iets van mij... De persoon is gestorven tijdens het slachtveld jaren geleden... En toen is er iets kostbaars van die persoon zijn nek afgetrokken wat ik nu terug wil... Jaren lang ben ik al aan het plannen hoe ik het terug kan krijgen waardoor het weer bij zijn rechtmatige eigenaar beland." Ondanks dat ik het erover had... Voelde ik langzaam de haat weer omhoog komen... Het was iets wat mij altijd pist maakte... En waardoor ik altijd mijn zelfcontrole langzamerhand begon te verliezen...
    Maar op dit moment moest ik het onder controle houden... Of Matthew kon weer gehaald worden.. En dan zou het betekenen dat Selena, Harold of Blink tot dood verklaard konden worden... Dat mocht niet gebeuren... Ik mocht niet laten inzien dat een Mentor zijn controle kon verliezen... Dat een mentor daad werkelijk zijn eigen broederschap zou vernietigen... Alleen maar uit haat richting een simpele tempelier...