• De Elf Fantasy Fair is elk jaar weer een geweldig evenement voor Fantasy, Science fiction, Anime, Horror, gothic, natuur, spirituele, middeleeuwse liefhebbers.
    En ook dit jaar zijn er natuurlijk weer twee en nu is Haarzuilens ook nog eens voor drie dagen ! (:

    Dit is een praattopic over de EFF, met udates, kostuums, ervaringen en meer (:





    Thema van dit jaar : King Arthur and his knights

    Zaterdag 19 april :
    ~ Assassin
    ~ DarkSavior
    ~ Gaius (Misschien)
    ~ Draconian
    ~ Qiayau
    ~ Humane
    ~ ErenJaeger
    ~ Yoru
    ~ DreamerN
    ~ LyraPhoenix
    ~ Nageki

    Zondag 20 april :
    ~ Feanor (Misschien)
    ~ Gaius (Misschien)
    ~ Qiayau
    ~ Temper
    ~ Kauwgomjunky
    ~ Fafnir
    ~ JamesPotter
    ~ ChetUbetcha
    ~ DreamerN

    Maandag 21 april :
    ~


    Misschien :
    ~ Sketches
    ~ Maleficia
    ~ Emrys
    ~ Twine

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 22:10 ]


    Credendo Vides

    Zo kleding van de pop halen. Gezicht mooimaken. Aankleden en rijden maar. Ik is helemaal in het zwart en heb een schaap op mn schouders plus een grote staf met schedels. Het meestherkenbaar is de reeën schedel


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Hhmm... Er zijn betere foto's van mij over het geheel, maar die heb ik zo niet zelf >.<



    Vandaag zie ik er weer zo uit, minus de vleugels.


    Credendo Vides

    [ bericht aangepast op 20 april 2014 - 11:49 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Draconian schreef:
    Ik ben weer thuis van vandaag ^^
    Ik vond het weer super, al ben ik geen mensen van Q tegengekomen. Wel twee mensen van dA ^^ En een leraar van mn school... xD

    Hoe was jij verkleed?, heb nog gekeken, maar kon je niet echt vinden, wist geen idee hoe je er uit zag


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    (...)
    Hoe was jij verkleed?, heb nog gekeken, maar kon je niet echt vinden, wist geen idee hoe je er uit zag


    Haha, ik dus ook niet van jou!
    Zoek mijn foto maar in het topic :')


    Stenenlikker

    Draconian schreef:
    (...)

    Haha, ik dus ook niet van jou!
    Zoek mijn foto maar in het topic :')

    Oke, is goed, zal een foto van mij even neer zetten


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf


    Zo zag ik er dus uit. alleen niet zo als ik het wilde,


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Hmm, ik heb jou niet gezien....


    Stenenlikker

    Draconian schreef:
    Hmm, ik heb jou niet gezien....

    He jammer, en ik keek er nog naar uit.
    ach ja, het is groot daar, dus elkaar missen kan makkelijk


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    (...)
    He jammer, en ik keek er nog naar uit.
    ach ja, het is groot daar, dus elkaar missen kan makkelijk


    Uhuh, ik heb ook mensen gemist, die er wel waren en ik had kunnen herkennen.
    Alleen zag ik dus wel een persoon, die ik liever niet had willen tegenkomen, twee van mijn vriendinnen doken in ieder geval meteen weg toen we hem zagen, haha.


    Stenenlikker

    Draconian schreef:
    (...)

    Uhuh, ik heb ook mensen gemist, die er wel waren en ik had kunnen herkennen.
    Alleen zag ik dus wel een persoon, die ik liever niet had willen tegenkomen, twee van mijn vriendinnen doken in ieder geval meteen weg toen we hem zagen, haha.

    Haha, Ik heb geen bekende gezien, helaas, ging ik vandaag, dan kwam ik misschien junky tegen, maar het werd gister.
    Ik zag wel iemand verkleed als Gandalf en Tauriel


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf



    (ik ben t meest linkse meisje x] had geen geld voor cosplay dus ging ik maar in gewone jurk :c )
    Klik voor grote foto

    [ bericht aangepast op 20 april 2014 - 21:12 ]


    Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty! - Jinx, the Loose Cannon.