• De Elf Fantasy Fair is elk jaar weer een geweldig evenement voor Fantasy, Science fiction, Anime, Horror, gothic, natuur, spirituele, middeleeuwse liefhebbers.
    En ook dit jaar zijn er natuurlijk weer twee en nu is Haarzuilens ook nog eens voor drie dagen ! (:

    Dit is een praattopic over de EFF, met udates, kostuums, ervaringen en meer (:





    Thema van dit jaar : King Arthur and his knights

    Zaterdag 19 april :
    ~ Assassin
    ~ DarkSavior
    ~ Gaius (Misschien)
    ~ Draconian
    ~ Qiayau
    ~ Humane
    ~ ErenJaeger
    ~ Yoru
    ~ DreamerN
    ~ LyraPhoenix
    ~ Nageki

    Zondag 20 april :
    ~ Feanor (Misschien)
    ~ Gaius (Misschien)
    ~ Qiayau
    ~ Temper
    ~ Kauwgomjunky
    ~ Fafnir
    ~ JamesPotter
    ~ ChetUbetcha
    ~ DreamerN

    Maandag 21 april :
    ~


    Misschien :
    ~ Sketches
    ~ Maleficia
    ~ Emrys
    ~ Twine

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 22:10 ]


    Credendo Vides

    Ik ga nu op de zaterdag en de zondag (:

    Maar gaan we trouwens nog meetings houden op beide dagen ?


    Credendo Vides

    Oh GilGalad ---> Draconian.
    Het is nu zeker dat ik op zaterdag ga.
    En een meeting lijkt me leuk, al weet ik niet of ik dat mijn vriendinnen kan aandoen, Hehe :')


    Stenenlikker

    Draconian schreef:
    Oh GilGalad ---> Draconian.
    Het is nu zeker dat ik op zaterdag ga.
    En een meeting lijkt me leuk, al weet ik niet of ik dat mijn vriendinnen kan aandoen, Hehe :')
    D= waarom niet op zondag!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Fafnir schreef:
    (...)D= waarom niet op zondag!


    Omdat één van de mensen met wie ik ga dan niet kan en zij wilt dus wel heel graag erheen, dus we moeten op Zaterdag.
    I'm sorry, het had me echt leuk gevonden om jouw dan te meeten :')


    Stenenlikker

    Draconian schreef:
    (...)

    Omdat één van de mensen met wie ik ga dan niet kan en zij wilt dus wel heel graag erheen, dus we moeten op Zaterdag.
    I'm sorry, het had me echt leuk gevonden om jouw dan te meeten :')
    begrijpelijk :P maar jammer. Ga je meer evenementen dit jaar?
    Ik sta met mn kaarten op het ridderspektakel (sowieso op dorderecht), keltfest, castlefest, er komen er nog meer maar weet nog niet welke


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Zet mij maar weer op misschien ik heb mensen gevonden die gaan.


    Vampire + Servant = Servamp

    LyraPhoenix schreef:
    Zet mij maar weer op misschien ik heb mensen gevonden die gaan.


    Welke dag ga je nu dan ook alweer ? :X


    Credendo Vides

    Hoop zaterdag


    Vampire + Servant = Servamp

    Fafnir schreef:
    (...)begrijpelijk :P maar jammer. Ga je meer evenementen dit jaar?
    Ik sta met mn kaarten op het ridderspektakel (sowieso op dorderecht), keltfest, castlefest, er komen er nog meer maar weet nog niet welke


    Ik heb geen plannen, maar ik kan ze altijd maken :')


    Stenenlikker

    Ik had een vraagje

    Hoe gaat iedereen naar Elf fantasy fair. Ik moet hoogstwaarschijnlijk alleen met de trein. En was gewoon benieuwd hoe iedereen gaat.


    Vampire + Servant = Servamp

    Als we met z'n drieën gaan, worden we gebracht door de moeder van één van ons. Als we met z'n vieren gaan, moeten ik en die 4de met de trein of nog een ouder lief aankijken. Terug moeten we nog kijken.


    Stenenlikker

    LyraPhoenix schreef:
    Ik had een vraagje

    Hoe gaat iedereen naar Elf fantasy fair. Ik moet hoogstwaarschijnlijk alleen met de trein. En was gewoon benieuwd hoe iedereen gaat.


    Als het goed gaat ga ik met de auto, anders moeten we nog maar kijken hoe we steeds van het hotel naar het event komen...


    Credendo Vides

    Ik ga ook met de trein


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Want ik zou het misschien (Als het kan) leuk vinden om bij een van de quizletters aan te sluiten, aangezien ik nu in mijn eentje daar heen ga.


    Vampire + Servant = Servamp

    LyraPhoenix schreef:
    Want ik zou het misschien (Als het kan) leuk vinden om bij een van de quizletters aan te sluiten, aangezien ik nu in mijn eentje daar heen ga.


    Waar kom je vandaan?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!