• De Elf Fantasy Fair is elk jaar weer een geweldig evenement voor Fantasy, Science fiction, Anime, Horror, gothic, natuur, spirituele, middeleeuwse liefhebbers.
    En ook dit jaar zijn er natuurlijk weer twee en nu is Haarzuilens ook nog eens voor drie dagen ! (:

    Dit is een praattopic over de EFF, met udates, kostuums, ervaringen en meer (:





    Thema van dit jaar : King Arthur and his knights

    Zaterdag 19 april :
    ~ Assassin
    ~ DarkSavior
    ~ Gaius (Misschien)
    ~ Draconian
    ~ Qiayau
    ~ Humane
    ~ ErenJaeger
    ~ Yoru
    ~ DreamerN
    ~ LyraPhoenix
    ~ Nageki

    Zondag 20 april :
    ~ Feanor (Misschien)
    ~ Gaius (Misschien)
    ~ Qiayau
    ~ Temper
    ~ Kauwgomjunky
    ~ Fafnir
    ~ JamesPotter
    ~ ChetUbetcha
    ~ DreamerN

    Maandag 21 april :
    ~


    Misschien :
    ~ Sketches
    ~ Maleficia
    ~ Emrys
    ~ Twine

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 22:10 ]


    Credendo Vides

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Waar kom je vandaan?


    Noord- Holland, Haarlem daar in de buurt.


    Vampire + Servant = Servamp

    Woop woop, ik heb mijn 'kostuum' af, very simple, maar ik ben tevreden :) Nog een weekje!


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    LyraPhoenix schreef:
    (...)

    Noord- Holland, Haarlem daar in de buurt.


    Hhmm... dan word het ook niet meereizen met mij, ik kom uit Zwolle. x)


    Credendo Vides

    ik ga met een groep we gaan met 3 auto's hehe volgensmij geniaal gezicht voor de gene over de snel weg auto vol hobbits en elfen haha xD heb egt zin in! ^_^


    You can't touch music but music touch you

    DreamerN schreef:
    (...)

    Hhmm... dan word het ook niet meereizen met mij, ik kom uit Zwolle. x)


    Dat wordt inderdaad lastig, maar vind het op zich niet zo erg om alleen daarheen te reizen, maar ik zou het in ieder geval prettig vinden als ik daar bij iemand kan aansluiten.


    Vampire + Servant = Servamp

    Kauwgomjunky schreef:
    ik ga met een groep we gaan met 3 auto's hehe volgensmij geniaal gezicht voor de gene over de snel weg auto vol hobbits en elfen haha xD heb egt zin in! ^_^


    Trein is altijd nog leuker (Vooral als je bij Utrecht Centraal aankomt), want bij auto's valt het vaak nog niet zo heel vaak op.
    De keren dat ik met de auto ging zat ik ook als elf verkleed achterin , maar er werd bijna niet naar binnen gekeken :P

    LyraPhoenix schreef:
    (...)

    Dat wordt inderdaad lastig, maar vind het op zich niet zo erg om alleen daarheen te reizen, maar ik zou het in ieder geval prettig vinden als ik daar bij iemand kan aansluiten.


    Opzicht kan je bij mijn groepje op de zaterdag wel aansluiten (: Al weten we niet hoe laat we daar verzamelen want een gedeelte gaat met de trein en dus ook een gedeelte met de auto.

    [ bericht aangepast op 13 april 2014 - 19:43 ]


    Credendo Vides

    Nou ja, dan kan ik in iedere geval mijn moeder gerust stellen dat ik bij iemand zou kunnen aansluiten als het mogelijk is, dan kan ik morgen kaartje bestellen.
    (Hihi beetje laat.)


    Vampire + Servant = Servamp

    Vooral met de trein is grappig :') Bij mij viel het vorig jaar vooral op dat ik elvenoren had xD De rest was nog aardig verborgen onder mijn jas. Of mijn vriendin toen met haar wit geschminkte gezicht :')


    Stenenlikker

    Nou, toen wij als The Adams Family in de auto zaten keken mensen toch echt naar ons :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hahaha ik hoef niet super veel te doen, dus waarschijnlijk vallen mijn dingen niet echt op (misschien wel dat ik sokken over mijn schoenen aan heb, maar oké )

    [ bericht aangepast op 13 april 2014 - 19:52 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Bij mij is het eerder de runen die ik op mijn armen en nek ga maken, maar voor de rest ben ik voledig in het zwart. (Denk aan Mortal instruments.)


    Ben gewoon benieuwd hoe iedereen eruit gaat zien.

    [ bericht aangepast op 13 april 2014 - 19:56 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    DreamerN schreef:
    (...)

    Opzicht kan je bij mijn groepje op de zaterdag wel aansluiten (: Al weten we niet hoe laat we daar verzamelen want een gedeelte gaat met de trein en dus ook een gedeelte met de auto.

    hihi ik ging vorig jaar ook met de trein en das idd ook gezellig ja kom je ook onderweg steeds meer tegen die ook heen gaan enz ^^ ;)
    ik ga dit jaar voor het eerst met auto xD ;)

    [ bericht aangepast op 13 april 2014 - 20:00 ]


    You can't touch music but music touch you

    LyraPhoenix schreef:
    Nou ja, dan kan ik in iedere geval mijn moeder gerust stellen dat ik bij iemand zou kunnen aansluiten als het mogelijk is, dan kan ik morgen kaartje bestellen.
    (Hihi beetje laat.)


    Haha, ik moet ook nog kaartjes halen hoor, maar wij willen namelijk ook eerst de hotelrekeningen goed afsluiten voor we kaartjes halen voor de twee dagen.
    Ach, tot de 18e zijn ze online te halen.


    Credendo Vides

    Zet mij maar weer neer, op Zaterdag. Mijn mamma gaat met me (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wauw, er komen best wat mensen van Quizlet zeg. Gaat leuk worden!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.