• De Elf Fantasy Fair is elk jaar weer een geweldig evenement voor Fantasy, Science fiction, Anime, Horror, gothic, natuur, spirituele, middeleeuwse liefhebbers.
    En ook dit jaar zijn er natuurlijk weer twee en nu is Haarzuilens ook nog eens voor drie dagen ! (:

    Dit is een praattopic over de EFF, met udates, kostuums, ervaringen en meer (:





    Thema van dit jaar : King Arthur and his knights

    Zaterdag 19 april :
    ~ Assassin
    ~ DarkSavior
    ~ Gaius (Misschien)
    ~ Draconian
    ~ Qiayau
    ~ Humane
    ~ ErenJaeger
    ~ Yoru
    ~ DreamerN
    ~ LyraPhoenix
    ~ Nageki

    Zondag 20 april :
    ~ Feanor (Misschien)
    ~ Gaius (Misschien)
    ~ Qiayau
    ~ Temper
    ~ Kauwgomjunky
    ~ Fafnir
    ~ JamesPotter
    ~ ChetUbetcha
    ~ DreamerN

    Maandag 21 april :
    ~


    Misschien :
    ~ Sketches
    ~ Maleficia
    ~ Emrys
    ~ Twine

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 22:10 ]


    Credendo Vides

    [ bericht aangepast op 19 april 2014 - 19:50 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:


    Echt super gaaf!
    Ik ga dit topic even volgen. Ik wil de foto's zien. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Dauth schreef:
    (...)


    Nu snap ik al waarom ik jullie niet heb gezien xD Ik zou jullie niet herkent hebben.

    [ bericht aangepast op 19 april 2014 - 21:50 ]


    Stenenlikker

    Ik zal meer leuke foto's posten zodra we ze kunnen vinden. :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mijn favoriete momenten! *O* *start weer met fangirlen*
    Alexander is zo lief hè. De bewakers wilde hem weghalen en Alex wilde niet dus hij negeerde hen en ging verder met zijn fans, hahahah.


    Ik vroeg hem om een "selfie" en toen zei hij; "Oh you want a selfie, let's make one!" Hahah :3



    Jammergenoeg niemand van Q tegengekomen :/


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wat leeeeeuk! Ben echt blij voor je (bloos) En wij zijn ook helemaal niemand van Q tegen gekomen, but oh well. Komt wel weer bij een meeting.

    [ bericht aangepast op 19 april 2014 - 21:38 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dorocha schreef:
    ......

    Jammergenoeg niemand van Q tegengekomen :/



    Hee, hee, jou heb ik gezien! Ik herkende je aan je staf! Ik durfde alleen niet op je af te stappen, hehe.
    Laat ik ook maar eens mijn foto's gaan plaatsen ^^

    [ bericht aangepast op 19 april 2014 - 21:50 ]


    Stenenlikker

    Draconian schreef:
    (...)


    Hee, hee, jou heb ik gezien! Ik herkende je aan je staf! Ik durfde alleen niet op je af te stappen, hehe.
    Laat ik ook maar eens mijn foto's gaan plaatsen ^^

    Oooh je had op me af moeten stappen jij! Ik zocht mensen van Q hahahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.


    Ik sta er heel vaag op, maar ach, het is Vlavla!


    Mijn nieuwe mes in mijn linkerhand ^^

    [ bericht aangepast op 20 april 2014 - 14:41 ]


    Stenenlikker

    Dorocha schreef:
    (...)
    Oooh je had op me af moeten stappen jij! Ik zocht mensen van Q hahahah.


    Ik wist het niet zeker.... Maarja, nu weet ik zeker hoe jij eruit ziet, voor de volgende keer ^^


    Stenenlikker

    Het is misschien handig om foto's uit quote's te halen. Dat leest/scrollt namelijk makkelijker ;x
    @Belle, jou hebben wij verder ook niet gezien.

    Edit: Veel duidelijker/fijner, right? :Y)

    [ bericht aangepast op 19 april 2014 - 21:52 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Bella/Belle had jij de eerste of tweede signeersessie? Ik de eerste hahah (heart2)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dorocha schreef:
    Bella/Belle had jij de eerste of tweede signeersessie? Ik de eerste hahah (heart2)


    Belle :')
    Ik stond in de rij bij de eerste, maar wij waren net te laat. Daarna nog van kwart voor 3 tot 4 voor de tweede. Wat je wel niet over moet hebben voor een handtekening en foto van/met Vlavla :')


    Stenenlikker

    Draconian schreef:
    (...)

    Belle :')
    Ik stond in de rij bij de eerste, maar wij waren net te laat. Daarna nog van kwart voor 3 tot 4 voor de tweede. Wat je wel niet over moet hebben voor een handtekening en foto van/met Vlavla :')

    Haha ja. Ik stond eigenlijk meteen al voorin, maar dat heeft nog een half uur geduurd hahah. En ze gingen de rij inkorten ook o.o
    Maar hey, mijn vraag is beantwoord, ik heb een handtekening, ik heb een foto met hem en een selfie met hem omdat ik brutaal genoeg was het te vragen, wat wil je nog meer!

    [ bericht aangepast op 19 april 2014 - 22:27 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yaay, ik ga vandaag! Ik dacht alleen dat ik wat meer moeite zou hebben met opstaan, dus ik ben wat te vroeg wakker xd.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!