• Hi.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2014 - 22:11 ]


    Danmarks Dynamite.

    Ik ben oververmoeid, maar heb iets waardoor ik moeite heb met slapen en dus amper rust krijg. Terwijl ik dat juist zelfs meer dqn ieder ander nodig heb omdat mijn lichaam het anders niet aan kan. En dr cirkel rond ben ik dus eeuwig oververmoeid. What's wrong with me?


    Reality's overrated.

    AND LET ME KISS YOUUU.


    Reality's overrated.

    Nop. Ik heb mijn medicijnen niet genomen. I never do (they make boringgg), but who cares.


    Reality's overrated.

    Geen stilte. D:


    Reality's overrated.

    Ik ben een beetje klaar met alles, sorry Noek.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Escada schreef:
    Dat alles wat ik heb gezegd, waar ik me dus aan irriteer, waarschijnlijk precies het gedrag is dat ik vertoon.


    Nah, dat is niet zo hoor.


    Danmarks Dynamite.

    Kerberos schreef:
    Ik kwam per ongeluk op Gabs profiel en daaamn Sam-heaven.


    HEHEHE. Ik ben nu toevallig aan het veranderen een beetje.


    Danmarks Dynamite.

    Gwalchmei schreef:
    (...)

    Nah, dat is niet zo hoor.


    Laten we het hopen, ik zit er zo door heen, eh.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Geeft niet Ness. Ik ben ook gewoon irritant.


    Reality's overrated.

    Mijn ogen vallen opeens dicht dus ik ga nog eens proberen te slapen. Bye. Sleep well you guys.


    Reality's overrated.

    Nighty night boo. <3
    Het spijt me dat ik zo een enorme bitch ben.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Je bent geen bitch, Ness.


    Danmarks Dynamite.

    Gwalchmei schreef:
    Je bent geen bitch, Ness.


    Awh, thank you. <3


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Kan iemand me een goede quiz geven die over de liefde gaat en niet alleen vragen bevat met 'Kijkt hij vaak je kant op?' 'Praat hij veel met je?'
    Ik weet namelijk zeker dat hij gewoon mijn beste vriend is, maar andere mensen hebben bewijs nodig. En ik moet bij die bovenstaande vragen wel ja zeggen aangezien ik naast hem zit. >.<


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ik weet niets, sorry. :c


    Danmarks Dynamite.