• Hi.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2014 - 22:11 ]


    Danmarks Dynamite.

    Gwalchmei schreef:
    Er is nu niet eens iets aan de hand, Mir?

    Nu wordt er inderdaad niet over gepraat, maar het is er wel.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Weetje wat het is. Het had er vroeg of laat toch wel van gekomen.
    En jullie weten hoe ik er over denk. Zowel Demi als Ness als jij Mir.
    Jullie weten hoe ik erover denk. En op dit moment heb ik zoiets van, als het voor jullie beter is neem ik gewoon rust van het topic.
    Daar heb ik dan vrede mee. Maar ik word er gewoon niet vrolijk van om het te zien en elke dag maar weer te lezen enzo.
    Dusja. Dat het nu net Ness is die het zegt.. ik had het ook kunnen wezen.


    Danmarks Dynamite.

    Ik snap het al, okay.
    Ik ga, byebye. <3


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Gwalchmei schreef:
    Weetje wat het is. Het had er vroeg of laat toch wel van gekomen.
    En jullie weten hoe ik er over denk. Zowel Demi als Ness als jij Mir.
    Jullie weten hoe ik erover denk. En op dit moment heb ik zoiets van, als het voor jullie beter is neem ik gewoon rust van het topic.
    Daar heb ik dan vrede mee. Maar ik word er gewoon niet vrolijk van om het te zien en elke dag maar weer te lezen enzo.
    Dusja. Dat het nu net Ness is die het zegt.. ik had het ook kunnen wezen.



    Tsja.. En jij weet ook hoe het bij mij ligt. Niet? Want daar hadden we het eergisteren (?) nog over.


    That is a perfect copy of reality.

    Escada schreef:
    Ik snap het al, okay.
    Ik ga, byebye. <3


    Ik had het niet over de ruzies enzo.
    Ik had over wat jij hebt verteld gister!


    Danmarks Dynamite.

    Ik vind het tbh onzin om weg te gaan. :') Dat heb ik al eens eerder uitgelegd volgens mij. En sowieso, waarom zou jij -Gab- weg moeten, het zou net zo goed een ander kunnen zijn.
    Mijn mening: soms vat iemand iets verkeerd op -omdat het internet is-. Dat is het eigenlijk gewoon. En soms wil iemand haar gelijk gewoon hebben dus gaat ze er op door. En de ander wil dat soms ook.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Lorum schreef:
    (...)


    Tsja.. En jij weet ook hoe het bij mij ligt. Niet? Want daar hadden we het eergisteren (?) nog over.


    Ja, daarom zeg ik; als het voor jullie beter is neem ik rust van dit topic en dan wind ik me niet meer op, snap je?


    Danmarks Dynamite.

    Treaty schreef:
    Ik vind het tbh onzin om weg te gaan. :') Dat heb ik al eens eerder uitgelegd volgens mij. En sowieso, waarom zou jij -Gab- weg moeten, het zou net zo goed een ander kunnen zijn.
    Mijn mening: soms vat iemand iets verkeerd op -omdat het internet is-. Dat is het eigenlijk gewoon. En soms wil iemand haar gelijk gewoon hebben dus gaat ze er op door. En de ander wil dat soms ook.


    De reden dat ik het oké vind om weg te gaan is, omdat de sfeer hier bagger is en ik irriteer me hier te vaak aan dingen.
    Ik ga uit mezelf weg. Niet omdat jullie het dan zo fijn zouden vinden, maar het is dan wel beter voor de groep.


    Danmarks Dynamite.

    Gwalchmei schreef:
    (...)

    De reden dat ik het oké vind om weg te gaan is, omdat de sfeer hier bagger is en ik irriteer me hier te vaak aan dingen.
    Ik ga uit mezelf weg. Niet omdat jullie het dan zo fijn zouden vinden, maar het is dan wel beter voor de groep.

    Ik denk niet dat dat wat zou uit maken. Als hier gewoon geen nare dingen gezegd worden, maar we het gewoon leuk hebben, is er niks aan de hand, right?


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Ik ga pannenkoeken bakken.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Treaty schreef:
    (...)
    Ik denk niet dat dat wat zou uit maken. Als hier gewoon geen nare dingen gezegd worden, maar we het gewoon leuk hebben, is er niks aan de hand, right?


    Ja, maar dan ga ik mezelf opvreten aan irritaties. Dus dan is het voor mij toch beter om hier niet te zijn?


    Danmarks Dynamite.

    Gwalchmei schreef:
    (...)

    Ja, daarom zeg ik; als het voor jullie beter is neem ik rust van dit topic en dan wind ik me niet meer op, snap je?


    Ik snap je, al vind ik het jammer. Maar goed, ergens denk ik dat topic doodvalt binnenkort.


    That is a perfect copy of reality.

    Lorum schreef:
    (...)

    Ik snap je, al vind ik het jammer. Maar goed, ergens denk ik dat topic doodvalt binnenkort.


    Zo'n idee heb ik ook.


    Danmarks Dynamite.

    Gwalchmei schreef:
    (...)

    Ja, maar dan ga ik mezelf opvreten aan irritaties. Dus dan is het voor mij toch beter om hier niet te zijn?


    Dit, en tbh. Wij -ik en Gabe- zijn niet de enige die dan leuker moeten doen. Want dit hele gedoe is er omdat we gewoon meer dan de helft van de tijd worden negeert.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Gwalchmei schreef:
    (...)

    Zo'n idee heb ik ook.


    Het is jammer, maar die onenigheden verknallen het gewoon :')


    That is a perfect copy of reality.