• Teen mom, je kent het vast wel. Een tiener die moeder wordt. Meestal wordt het één groot drama, of misschien ook niet. Ook op MTV is er een programma genaamd Teen Mom. Dit keer begint het weer. Het gaat over vijf meiden en hun vriendjes (of misschien wel niet...), die al als tiener ouders geworden zijn. Zal er erge ruzie ontstaan? Of gaat alles gewoon soepel?


    Rollen:
    Teen moms (5):
    - Jacelyn "Jace" Athene Woodley || Vriendin Harry Styles || Woodley
    - Valeria "Val" Elle Shayk || Vriendin Zayn Malik || RonaIdo
    - Nessa Jane Horan || Vriendin Louis Tomlinson || KiliOfDurin
    - Elanore Elijah Woodward || Vriendin Niall Horan || Pwettyness
    - Victoria Aurora Dannielynn West || Vriendin Liam Payne || Whisperings


    De vriendjes:
    Harry Styles: Tomles
    Niall Horan: LegoIas
    Zayn Malik: KiliOfDurin
    Louis Tomlinson: KhaIeesi
    Liam Payne: PresIey


    Familie/vrienden:
    Katherina "Kath" Juliana Cortezon || Harry's beste vriendin || Pwettyness
    Alexandra "Alex" Maria Jase || Harry's beste vriendin || LegoIas



    Regels:
    - Een post van minstens 200 woorden
    - Niet andermans personage besturen
    - Maximaal 2 rollen per persoon. 1 vriendje/teenmom en 1 familie/vriend
    - Ruzie IC mag natuurlijk gewoon, OOC niet, dat vecht je maar ergens anders uit.
    - Nobody's perfect, dus je personages ook niet.
    - 16+ mag, maar hou het wel netjes
    - Niemand buitensluiten
    - Hou je aan deze regels. Zo niet, dan krijg je een waarschuwing. Ga je hier toch mee door, kan ik je uit de RPG zetten
    - Have fun!


    Andere topics:
    Praattopic
    Rollentopic

    Begin:
    Alle mensen zijn verzameld in een studio waar de meiden aan hun vriendjes/de mensen die zij of hun vriendjes mee hebben gebracht het hele verhaal moeten vertellen. Diegenen die het nog niet weten hebben dus ook geen idee waarom ze er zijn, maar degenen die dat wel al weten hebben gewoon even tijd om met elkaar te praten en de anderen te ontmoeten.
    Soms moeten ze naar de studio om met de presentator te praten. Dit slaan we over maar dat betekend wel dat ze dus weer met zijn allen zijn.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2014 - 20:02 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [nee klopt, dat bedenk ik me nu ook maar dan reageer ik er gewoon niet op en dan komt het wel goed]

    [ bericht aangepast op 7 feb 2014 - 22:07 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Ja dat kn ook xdd, dan smste ze gwn een vriendin xdd]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Valeria "Val" Elle Shayk

    Mijn handen verstoppen zich nog wat dieper in de mouwen van mijn oversized sweater en ik kijk uit het raampje van Zayn's auto. Hij had nog geen idee waarom we naar een studio moesten, maar binnen een uur zou alles duidelijk voor hem worden. Ik sla mijn armen over elkaar en kijk heel snel naar mijn buik. Door de baby was ik natuurlijk wat voller geworden, maar tot nu toe wist ik het prima te verbergen. Tenminste, als ik mijn beste vrienden Alysia moest geloven. Ik kijk naar Zayn en bijt kort op mijn lip. Duizenden gedachtes schieten door mijn hoofd. Zal hij blij zijn? Of zal hij me verlaten? Misschien word hij wel zo kwaad dat hij mij nooit meer wil zien en niks van ons kind moet weten. Terwijl mijn tanden nog steeds diep in mijn onderlip zitten geboord kijk ik weer voor me uit.
    Op zich zouden we wel voor een kind kunnen zorgen. Ik bedoel maar, Zayn lijkt mij de perfecte vader. En hoe verwend het ook mag klinken... Als mijn ouders ons hierin steunen, betalen zij alles. Maar dat is nog maar de vraag.. Ik weet hoe ze zijn.. En ik weet helaas ook hoe Zayn is, hij heeft het me een keer verteld.. Hij wil geen kinderen tot hij getrouwd is.. Nu ik erover nadenk groeit er toch een kleine angst in me. Straks verlaat hij me en zit ik alleen met een kind. Ik zucht even zachtjes, dit werd geen leuke dag. Dat kan ik je nu al vertellen. Maar toch.. Hij zou er ooit achter komen...


    El Diablo.

    Niall Horan

    'Ja ik beb ons aangemeld voor Wipe-out,' zegt ze serieus. Ik kijk haar verschrikt aan. Dan begint ze te lachen en ik kijk haar hoofdschuddend aan. 'No worries Cutiepie, dat doe ik je niet aan, Je zou niet eens over de bouncing balls zijn gekomen,' plaagt ze. Ik kijk haar gekwetst aan. 'Echt wel! Ik zou dat heel goed kunnen! Ik heb er alleen geen zin in,' plaag ik terug. 'Maar nee, ik vertel het nog niet,' zegt ze. 'Je zult het vanzelf wel zien, Cutie,' zegt ze. Ik grinnik. Ik zie dat ze zich niet lekker voelt en kijk haar bezorgd aan. 'Moet ik iets voor je halen ofzo? Je ziet er niet helemaal goed uit. Ik bedoel.. Je ziet er altijd prachtig uit, maar alsof je ziek bent,' leg ik uit. Ik kijk rond en zie een bank. Ik til haar op en ga er zelf op zitten. Daarna zet ik haar op mijn schoot en aai ik haar. 'Zeg maar als ik iets moet doen, he?' zeg ik met een glimlach. Ik laat niet merken dat ik eigenlijk gewoon wil weten waarom ik hier ben en daarna weer gezellig met zijn tweeën thuis zijn. 'Hey babe, zullen we hierna snel naar huis gaan? Ik denk dat we wel weer eens tijd voor ons tweeën nodig hebben,' stel ik voor.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Elanore Woodward.

    Ik begin te lachen als ik zijn gezicht zie. Oh die had ik op moeten nemen. Ik trek een wenkbrauw op en grijns. " Niall James Horan, je zou nooit en te nimmer over die dingen zijn gekomen, omdat je afgeleid word door eten." Lach ik dan vrolijk, wat algauw overgaat, want er ging een steek door mijn hoofd. Ik had al hoofdpijn, maar de felle lampen hier maakte het alleen maar erger. Niall kreeg door dat ik me belabberd voelde, en algauw zit ik op zijn schoot. "Het gaat, Cutiepie. Gewoon wat hoofdpijn." Zeg ik naar de waarhwid en nestel me tegen hem aan, mijn ogen dicht. Door zijn wooren gaan ze weer open en speels kijk ik hem aan. "En wat had je in gedachten dan?" Ik probeerde zo normaal mogelijk te doen, want straks zou hij of boos zijn, of hij was geschoqueerd en ging weg, zodat ik kon lopen, om een taxi vragen en dan een vliegticket kopen op het vliegveld terug naar Ierland. Ik herpakte mezelf en ging rechtzitten, hem aankijkend. " Volgensmij weet ik al wel wat." De grijns was niet van mijn gezixht te krijgen, ik drukte een kusje op zijn kaak en ging weer terug tegen hem aan zitten.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Nessa Jane Horan
    Net toen ik uit de bus stapte kreeg ik een sms. Ik had met Louis op het busstation, waarvan hij me normaal altijd ophaalde, afgesproken. Ik bleef dus even staan en grabbelde mijn telefoon uit mijn jaszak. Toen ik keek zag ik dat niet mijn vriendje, maar mijn beste vriendin die vroeg of ik mijn schooluniform gewassen wilde hebben. Omdat het buiten erg koud was dook ik iets verder in de kraag van mijn jas voor ik terug smste dat dat heel fijn zou zijn als de ze 5 setjes mee wilde wassen. Daarna stopte ik het ding weer weg en stopte mijn oortjes terug in mijn oren om verder te luisteren naar de muziek en in mijn hoofd de pasjes door te nemen. Ik had nog veel huiswerk en nog veel te doen voor de voorstellingen, maar dat kwam wel goed. Ik maakte me er in elk geval veel minder zorgen om dan het feit dat ik zo echt aan mijn vriendje ging vertellen dat ik al meer dan de heeft van een zwangerschap van een tweeling voor hem had verzwegen. Ik had geen idee hoe hij zou reageren. We hadden het wel eens over kinderen gehad, maar gewoon speels. Allebei wilden we wel een groot gezin, maar nu nog even niet. We waren te jong en wilde beiden eerst klaar zijn met onze opleidingen voor we eraan zouden beginnen.

    Zayn Malik
    Ik reed rustig naar het adres dat Val me had gegeven. Met de vingers van mijn rechter hand aaide ik zacht over haar arm terwijl ik met de linker stuurde. Ik voelde haar erg gespannen zitten, even gespannen als de stilte die in de auto hing. Achterin stonden mijn schoolspullen nog en lag mijn bloes en mijn schort voor op mijn werk. Ook lag er een tuigje voor Harley voor als hij meeging, maar ze had nu gevraagd om hem thuis te laten, dus dat had ik met veel tegenzi gedaan. Het was niet dat het een grote auto was, maar hij bracht ons overal waar we moesten zijn. "Wat is er, liefje? of wil je er liever neit over praten?" vroeg ik uiteindeljk zacht terwijl ik de bocht om sloeg die de routebeschrijving aangaf. nee, ik was niet rijk genoeg voor een tomtom en ik weigerde geld aan te nemen van anderen. Ik wist rond te komen per maand. Het was krap, maar ik kon alles doen wat ik wilde en hield af en toe wat over om iets leuks mee te doen samen met of voor Valeria. Mijn leven kon ik zo gelukkig leiden met het meisje van wie ik het meest ter wereld hield, wie ik ten huwelijk zou vragen zodra ik afgestudeerd was en met wie ik een gezin wilde stichten zodra we getrouwd waren en ik een baan had die beter betaalde dan schoonmaker en zij ook afgestudeerd was. Ik ging niet haar carriere kansen verpesten door haar de komende jaren zwanger te maken. Nu moesten we ons gewoon richtten op onze studies. Was dat eenmaal over dan kon alles heerlijk huisje boompje beestje worden.

    [De ironie]


    Bowties were never Cooler

    [MT]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    [My topicz]


    How far is far

    Victoria Aurora Dannielynn West

    Ik zuchtte even diep en sloot mijn ogen. Liam was er nog niet, ik was doodsbang voor zijn reactie. Misschien wilde hij het kind niet houden, of het uitmaken met me als ik mijn toekomstige baby zou houden. Liam was niet het type dat weg zou lopen, mocht het kindje gehandicapt zijn. Ik hield zielsveel van de jongen, ik was serieus van plan om op een dag mijn naam van Victoria West te veranderen in Victoria Payne-West. Het perfecte leven; Liam, de baby en ik. Maar ja, misschien was Liam helemaal niet van plan om het kind met mij op te voeden. Zenuwen gierden door mijn lijf, mijn hart klopte in mijn oren en mijn handen trilden. Ik legde deze op mijn buik, ik voelde gewoon dat het een nieuw leven was, hoewel er nu enkel een cel in mijn lijf groeide. Ik mocht dan wel zestien zijn, volgende week zeventien worden, het kind zou niet weg worden gehaald. Hoopte ik, tenminste. Ik had al een lijstje met namen. Voor een meisje zou ik Demi of Shaney leuk vinden, over jongensnamen had ik nog niet echt nagedacht. Af en toe droomde ik zelfs over de baby, blonde haartjes van mij en de mooie bruine ogen van Liam. Perfect. Een deugniet zou het zijn, een ondeugende giechel. Ach ja, ik kon het karakter zelf niet bepalen en als Liam het kind niet wilde, hadden die dromen en lijstjes met namen helemaal geen zin.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    [mt, reageer morgen. Kom net van een concert ;x ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Niall Horan

    'Niall James Horan, je zou nooit en te nimmer over die dingen zijn gekomen, omdat je afgeleid word door eten.' Ik schud lachend mijn hoofd. 'Echt wel, ik hoef niet altijd aan eten te denken. Ik denk vaker aan jou, en dat zegt wat,' plaag ik. 'Het gaat, Cutiepie. Gewoon wat hoofdpijn,' zegt ze. Ik knik en ze nestelt zich tegen me aan en nestelt zich tegen me aan. Ik glimlach en sla mijn armen steviger om hem heen. 'En wat had jij in je gedachten dan?' vraagt ze. Ik haal mijn schouders op. 'Volgens mij weet ik al wat.' De grijns was niet van haar gezicht te krijgen, wat ik erg leuk vind om naar te kijken. Ze drukt een kusje op mijn kaak. 'Maar moeten we nu al bijna iets gaan doen? Want ik wil het graag weten,' zeg ik. Ik kijk naar haar. Haar buik begint iets boller te worden, maar zelf vind ik het ook niet leuk als iemand daar iets over zegt en dat is misschien wel het meest beledigende wat je tegen een meisje kunt zeggen. 'Je bent mooi,' fluister ik dan maar in plaats van wat ik eigenlijk wou zeggen. Ik veeg een paar haartjes aan de kant en glimlach.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Alexandra "Alex" Maria Jase

    Ik moet vandaag naar Valerie, Liams vriendin, omdat ze ergens heen gaan en ik Liam moet helpen ofzo. Het was allemaal erg vaag maar ik heb beloofd dat ik er zou zijn. Ik stap in mijn auto en rij naar haar huis. Daar bel ik aan. Natuurlijk zou ik een bloedhekel aan haar kunnen hebben omdat zij Liams vriendin is en ik niet, maar dat heb ik niet. Ze is aardig en Liam houdt van haar en zij van hem. Dus waarom zou ik dat willen verstoren? Als Liam voor mij had gekozen dan zou ik dat natuurlijk geweldig vinden, maar dat is niet zo, dus ben ik gewoon zijn beste vriendin. Niet dat ik dat erg vind. Ik wacht buiten tot ze de deur opent. Ik ben benieuwd wat ze gaan doen. Toen ze zei dat ik Liam ermee hielp, heb ik meteen ingestemd. Ik wil Liam altijd wel helpen, gewoon als vriendin. Ik kijk door het raam en zie Valerie al. Ik frunnik aan mijn mouw en klop een keertje op het raam omdat ze nog niet open doet. Ook heb ik zin Liam weer te zien, sinds ik op de universiteit zit, zie ik hem helaas minder.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Elanore Woordward Horan.

    Ik grinnik zachtjes. "Daarom zou je er dus al niet over gekomen zijn, je kijkt vierentwintig, zeven naar mij."Glimlach ik. "Ik weet niet hoelang we nog moeten wachten.." Hopelijk nog heel erg lang, want echt, ik was nog nerveuzer als Niall, als ze iets niet hadden in de winkel, en dat wil heel wat zeggen al. Ik voel gewoon dat hij naar mijn buik kijkt. De stof van de trui was er een soort van omheen gevallen, waardoor je het duidelijk zag. Ik ging wat verzitten, zo dat de stof anders lag en je het niet meer zag. "Ni.." Ik kijk zacht twijfelend op. "Misschien een raar onderwerp om over te beginnen nu," Ik haalde even adem, ik wou het gewoon weten, wat hij zou vinden. " Wanneer zou jij eigenlijk kinderen willen." De vraag kwam een stuk gemakkelijker mijn mond uit als ik had gedacht. En dat zorgde voor een opluchting, omdat het dan er niet op leek dat ik wat bedoelde, waarom we hier waren nu. Ik keek omhoog, afwachtende op zijn antwoord. Al wou ik natuurlijk horen, zelfs als je nu een kindje draagt, zou ik het willeb houden. Maar dat zou hij nooit zomaar zeggen zonder na te denken, dat wist ik haast zeker.

    / Oke wanneer moet Ella het gaan vertellen?\


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Valeria "Val" Elle Shayk

    "Wat is er, liefje? of wil je er liever niet over praten?" vroeg Zayn me zacht toen we de bocht omreden. Ik kijk hem aan met een kleine glimlach. 'Geen zorgen... Je hoort het nog wel.' zeg ik. Ik kijk weer voor me uit en probeer wat ontspannend over te komen. Ik haal mijn linkerhand door mijn lange, bruine haar en kijk even naar de omgeving buiten. Ik wist dat het niet ver meer was. Hoe dichterbij we bij de studio waren, hoe meer zenuwen er door mijn lichaam gieren. Ik schud mijn hoofd snel en licht en slik. Het moment van de waarheid was nabij..
    Ik kijk naar Zayn en draai mijn lichaam iets naar hem toe. 'Zayn... Zou je me ooit verlaten om welke reden dan ook?' vraag ik dan toch zachtjes. Ik moest het weten, dan kon ik me een beetje voorbereiden op wat er zal komen. Ik speel met de plukjes van mijn haar en kijk hem ondertussen aan. Mijn blik schiet even kort naar buiten en zie de Studio aan het eind van de weg al staan.
    Mijn blik glijd weer naar Zayn en ik wacht wat nerveus op een antwoord. Hij zou van alles kunnen zeggen nu.. Het liefst heb ik natuurlijk dat hij wat zegt in de richting van "Nee, natuurlijk niet!''. Maarja. Tot nu toe kan ik alleen maar hopen...


    El Diablo.

    [Ze zijn nu dus in de studio waar ze zonder dat ze het weten gefilmd worden (zij weet het waarschijnlijk wel) dus nu mag ze het vertellen ^^]


    Spoiler alert: you will save yourself