• Teen mom, je kent het vast wel. Een tiener die moeder wordt. Meestal wordt het één groot drama, of misschien ook niet. Ook op MTV is er een programma genaamd Teen Mom. Dit keer begint het weer. Het gaat over vijf meiden en hun vriendjes (of misschien wel niet...), die al als tiener ouders geworden zijn. Zal er erge ruzie ontstaan? Of gaat alles gewoon soepel?


    Rollen:
    Teen moms (5):
    - Jacelyn "Jace" Athene Woodley || Vriendin Harry Styles || Woodley
    - Valeria "Val" Elle Shayk || Vriendin Zayn Malik || RonaIdo
    - Nessa Jane Horan || Vriendin Louis Tomlinson || KiliOfDurin
    - Elanore Elijah Woodward || Vriendin Niall Horan || Pwettyness
    - Victoria Aurora Dannielynn West || Vriendin Liam Payne || Whisperings


    De vriendjes:
    Harry Styles: Tomles
    Niall Horan: LegoIas
    Zayn Malik: KiliOfDurin
    Louis Tomlinson: KhaIeesi
    Liam Payne: PresIey


    Familie/vrienden:
    Katherina "Kath" Juliana Cortezon || Harry's beste vriendin || Pwettyness
    Alexandra "Alex" Maria Jase || Harry's beste vriendin || LegoIas



    Regels:
    - Een post van minstens 200 woorden
    - Niet andermans personage besturen
    - Maximaal 2 rollen per persoon. 1 vriendje/teenmom en 1 familie/vriend
    - Ruzie IC mag natuurlijk gewoon, OOC niet, dat vecht je maar ergens anders uit.
    - Nobody's perfect, dus je personages ook niet.
    - 16+ mag, maar hou het wel netjes
    - Niemand buitensluiten
    - Hou je aan deze regels. Zo niet, dan krijg je een waarschuwing. Ga je hier toch mee door, kan ik je uit de RPG zetten
    - Have fun!


    Andere topics:
    Praattopic
    Rollentopic

    Begin:
    Alle mensen zijn verzameld in een studio waar de meiden aan hun vriendjes/de mensen die zij of hun vriendjes mee hebben gebracht het hele verhaal moeten vertellen. Diegenen die het nog niet weten hebben dus ook geen idee waarom ze er zijn, maar degenen die dat wel al weten hebben gewoon even tijd om met elkaar te praten en de anderen te ontmoeten.
    Soms moeten ze naar de studio om met de presentator te praten. Dit slaan we over maar dat betekend wel dat ze dus weer met zijn allen zijn.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2014 - 20:02 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Niall Horan

    'Ik ook van jou, Ik ook van jou.' Ik grinnik en knuffel haar. 'Met Angel, Stefana en de jongens, ongeveer drie maanden geleden toen we naar de club gingen.' Ik denk na en herinner het opnieuw. Hoewel het vooral vage beelden zijn aangezien ik die nacht behoorlijk dronken was. 'We.. waren best aan de dronken kant, al heb ik dat alleen gehoord van Angel, evenals dat ze ons afgezet heeft thuis, en niet wou weten wat er daarna gebeurde.' Ik schud bijna lachend mijn hoofd. 'Echt weer iets voor ons hè?' zeg ik met een zwakke glimlach. 'Weet jij trouwens waarom Nessa en Louis hier zijn?' vraag ik terwijl ik in paniek op sta. 'Sorry, ik moet haar even vinden' zeg ik en ik loop weg, op zoek naar Nessa. Ik vind haar en Louis samen ineengedoken op een bankje zitten. Ik ga erbij staan en kijk of ik iets van een dikke buik bij Nessa zie. 'Hey, waarom zijn jullie hier?' vraag ik maar om het niet meteen te hoeven vragen, Maar ik moet het weten. 'Nessa, je bent toch niet zwanger, hè?' zeg ik hoopvol. Ik kijk naar Louis. Als mijn zusje inderdaad zwanger is, zal hij de gene zijn wie ik de schuld geef. Hij is tweeëntwintig, hij zou verstandig moeten zijn. Maar in plaats van dat is hij gewoon een grote kleuter.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2014 - 20:54 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Nessa en Lou zitten in elkaar gedoken op een bankje. Je kan het dus eigenlijk neit zien nu en hem tegen de muur pinnen is ook lastig... Sorry als ik lastig doe]


    Bowties were never Cooler

    [Moet ik het aanpassen? En hij ging trouwens op zoek]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Graag]


    Bowties were never Cooler

    [Is het wel goed als hij ze vind?]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Ik vind het prima]


    Bowties were never Cooler

    [Aangepast]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Louis William Tomlinson
    Ik was er op dit moment gewoon even helemaal klaar mee. Ik wist totaal niet meer hoe ik me moest voelen en wat ik hier nu precies van moest vinden. Ik snapte best waarom Nessa het niet had durven zeggen, maar dat liet me er niet minder kut om voelen. En dan hadden we het nog niet eens echt over het feit dat we straks ouders zouden zijn. Ik kon het allemaal nog maar moeilijk bevatten en het enige wat ik nu wilde was gewoon naar huis. ik draaide mijn hand om, in die van Nessa en kneep er even in. Ik snapte donders goed dat we hier met zijn tweeën uit moesten gaan komen. in eerste instantie had ik totaal geen zin om nog even 'gezellig' koffie te gaan drinken, maar ik snapte waar Nessa heen wilde. De kans dat ik nu doden op de weg zou maken was namelijk redelijk groot. 'Waar was heel deze trip überhaupt voor?' Ik snapte dat het was om mij het nieuws te vertellen, maar ik snapte niet waarom het helemaal hier moest in de zeik regen. Ik wilde bijna opstaan toen Niall weer aan kwam lopen die zonder pardon met de deur in huis viel. Ik vond zijn houding maar niets en schoof meteen een klein stukje meer naar Nessa. Toch hield ik mijn mond. Ze moest zelf maar beslissen hoe ze het wilde vertellen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Nessa Jane Horan
    Ik glimlachte zwakjes toen Louis in mijn hand kneep. Het was toch een gevoel van zekerheid wat het me gaf, ookal was voor mij nogsteeds neits zeker behalve dat ik toch echt zwanger was. Ik zuchtte bij zijn vraag. "Wordt alsjeblieft niet boos. Ik ben benaderd door een tv show als een van de 5 tienermoeders hier in de buurt. Ze vroegen of ik wilde komen als ik besloot dat ze ons leven als tienerouders mochten vastleggen. Maar nu is het jou keuze. Jij mag beslissen, Lou. Want dat heb ik je veels te weinig laten doen." Ik trok zijn hand wat omhoog en drukte een kusje op de rug ervan. Op dat moment kwam mijn o zo suptiele broer aangebanjerd. Ik had nu echt even geen zin in hem. Begreep me neit verkeerd, ik hield gigantisch van hem, maar nu hoefde ik hem even niet in de buurt te hebben voor nog meer drama. "Maak jij je nou eerst eens zorgen om je eigen vriendin. Wij redden ons wel. Tot ziends." Ik stond op en trok aan Louis's hand om met hem terug naar het cafe hier op de hoek van de straat te lopen. Nee, Niall had nu zelf al grote problemen en ik ook. Voor nu mochten die wel even gescheiden blijven van mij tot ze allebei appart al waren opgelost met de mensen die er direct mee te maken hadden. Dus Lou en ik, Nial en Elanore. Daar hoefde nu geen familie drama tussen te komen.


    Bowties were never Cooler

    Louis William Tomlinson
    Vanaf nu wilde ik nooit meer een verassing. Helemaal niet meer toen de echte reden van dit tripje bekend werd. Onbegrijpelijk keek ik Nessa aan. 'Ik weet het niet hoor.' Gaf ik eerlijk toe. Wat als we ruzie kregen of ik straks echt een verschrikkelijke vader bleek te zijn. Ik wilde niet dat heel Engeland dat dan zou meekrijgen. Ik wilde er eerst nog over nadenken. Het was me nu allemaal een beetje veel in een keer. Toen ook nog eens Niall zich er mee kwam bemoeien had ik de neiging om weg te lopen. Gelukkig had Nessa er al net zo min zin in en stonden we al snel op. Ik keek Niall nog even aan, voordat ik met Nessa mee begon te lopen. Ik besloot me er niet mee te bemoeien, al vond ik wel dat ze het hem moest vertellen voordat ze echt was bevallen. Maar ik dacht wel dat ze dat zelf ook wel begreep. Ik hield de deur van het café open.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Nessa Jane Horan
    Ik knikte bij Louis' reactie. Ik was vooral blij dat hij niet boos werd en ik snapte zijn twijfels. Straks waren we hele slechte ouders. Hij zou zeker weten een geweldige vader zijn, maar of ik het aan kon wist ik zo net nog niet. Heel groot-Brittannie zou meekijken over onze schouders. Nou zouden we gevolgd worden met kleine camera's in huis en auto enzo, maar toch. Hij had zeker een punt. Op dat moment kwam mijn opdringerige onsuptiele broer erbij. Al snel stonden Louis en ik op. Ik gaf mijn broer nog kort een hele grote bek voor ik met Louis meeliep naar het cafe op de hoek. Ik bestefde ook wel dat ik het hem moest vertellen voor de bevalling, net als mijn ouders en die van Lou, maar nu nog niet. Ik kon het namelijk niet zonder mijn vriendje en er stond nu overal gewoon te veel spanning op. Bij het cafe liet ik Lou's hand niet los en liep met een knikje voor hem uit door de deur, waarna ik hem meetrok naar de balie. "Wat wil je?" vroeg ik aan hem. Ik zou betalen en wilde het nu even niet anders hebben. Hij had mijn handtas, inclusief kat, nogsteeds over zijn schouder. Gelukkig was de inhoud en het beestje redelijk droog gebleven in de regen. Daar zat ook mijn geld in, dus ik wilde hem wel zo terug hebben.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    'Maak jij je nou eerst eens zorgen om je eigen vriendin. Wij redden ons wel. Tot ziens,' snauwt Nessa me af. Voor ik kan antwoorden loopt ze al weg en loopt ze samen met Louis weg. Mijn mond valt open en ik loop achter ze aan. Toch lijken ze mij niet te zien. Ze lopen naar een café en eerst heb ik wat ruzie met ene man die buiten staat, maar al snel kan ik naar binnen. Ik loop naar Nessa en Louis en kijk ze woedend aan. 'Nessa, jou spreek ik later wel,' zeg ik en ik trek Louis mee naar buiten. De regen is al verminderd en ik kijk hem woedend aan. 'Je bent tweeëntwintig! Hoe kon je dit laten gebeuren? Ze is zeventien!' schreeuw ik tegen hem. Ik wil hem graag slaan maar doe dat maar niet. 'Je kan maar beter een verdomd goede vader zijn, ze verdient iemand die goed voor haar en voor haar baby is,' zeg ik met tranen van woede in mijn ogen. Hij mag dan wel ouder zijn, maar als je het aan mij vraagt gedraagt hij zich gewoon als een grote kleuter, en dit is een bewijs.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Louis William Tomlinson
    Ik probeerde er zo rustig mogelijk onder te blijven, maar mijn gedachtes vlogen alle kanten op. Het maakte me enorm onrustig en het liefst ging ik nu gewoon naar huis om daar heel de boek aan gort te trappen en te gaan zitten huilen als een klein kind. Het begon allemaal langzaam tot me door te dringen en ik vond het maar niets. 'Chocolademelk.' Mompelde ik, terwijl ik Nessa haar hand losliet om mijn portemonnee uit mijn achterzak te vissen. Alleen voor ik deze vast had, kwam haar lieftallige broer er weer bij en voor ik het wist trok hij me mee naar buiten. Het kleine beetje kalmte wat ik had gevonden, verdween als sneeuw voor de zon toen hij me begon uit te kafferen en kwaad keek ik hem aan. 'Denk je nou godverdomme dat ik het expres heb gedaan?' Toen pas ding het tot me door. Nessa had Niall nog niets verteld en had hem duidelijk niet uitgenodigd. En hij was hier ook met zijn vriendin. Wat maar een ding kon beteken. 'En voordat je over mij begint, kijk eerst even naar jezelf. Jij bent duidelijk net zo stom geweest anders was je hier niet!' Mijn vuisten had ik samengeknepen van woede. Ik wist het net tien minuten en mensen gingen zich er nu al mee bemoeien. 'Bemoei je met je eigen zaken en laat ons voorlopig met rust.' Siste ik nog, voordat ik me met een ruk omdraaide. 'Meenemen graag, kom Nessa ik wil naar huis. Nu.' Ik wilde gewoon eerst zelf even alles laten bezinken voordat ik al allemaal verwijten naar me kop kreeg.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Elanore Woodward.

    Ik was best blij dat hij er iets beter op reageerde als ik had verwacht. 'Echt weer iets voor ons hè?' zegt hij met een zwakke glimlach. 'Weet jij trouwens waarom Nessa en Louis hier zijn?' vraagt hij terwijl hij in paniek op staat. 'Sorry, ik moet haar even vinden' zegt hij dan en loopt weg. Even kijk ik verbijsterd maar na maar even na te denken sta ik ook op en been op een afstandje achter hem aan. Laat hem niks stoms in zijn hoofd halen, alsjeblieft. Maar nee, hij ging Nessa en haar vriend Louis achterna, ik kon hem wel voor zijn hoofd slaan dat hij dat deed. Hij begon over de zwangerschap van Nessa, De twee begonnen een kleine discussie en Louis ging weg, ik pakte Niall aan zijn arm en schudde mijn hoofd. " Zowel Nessa en Louis hebben iets om over te denken als wij, Nessa moet zelf haar beslissingen maken, Ni. Dat kan ze, geloof me." Ik pakte zijn hand en drukte een zacht kusje op zijn lippen. " Het komt echt wel goed." Probeer ik hem gerust te stellen en mijn armen slaan zich dan om zijn middel. " Can we go home, please? Ik heb het echt koud.."


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Nessa Jane Horan
    Ik glimlachte bij Louis' woorden en bestelde een warme chocomel en een thee. Toen ik zag dat hij wilde betalen pakte ik snel mijn handtas en haalde er een 5je uit en gaf die aan het meisje achter de bar. Plots hoorde ik een bekende stem. Ik draaide me om en zag mijn broer woest Louis wegtrekken. Verdomme. Snapte hij niet dat we met rust gelaten wilden worden. Ik wilde achter ze aan gaan, maar ik vond het erg ongemakkelijk om weg te lopen van het drinken. Ik keek dus terug, maar Lou was al snel terug en zo te zien zonder dat er klappen waren gevallen. Ik knikte bij zijn woorden en pakte de twee bekers op. Ik deed er twee dekseltjes op en twee servetjes. Ondertussen zag ik dat Elanore Niall bezig hield buiten. "Kom. Dan gaan we, Boo. Maar we gaan eerst veilig koffie drinken in de auto, want ik wil nogsteeds niet dat je zo rijd." zei ik tegen hem. Met een lichte handbeweging had ik net de autosleuteltjes uit zijn broekzak gevist, dus nu had ik tenminste die macht in handen. Nee, zo gingen we echt niet de weg op. Op dit soort momenten vond ik het jammer dat ik niet mocht rijden. Ik haakte mijn arm met een van de bekers hete vloeistof door een die van Louis en trok hem mee richting de auto. Louis was woest en verward, wat heel logisch was, maar zo wilde ik hem niet laten rijden. Als hij vrolijk was was het al doodeng, laat staan nu met al die woede.


    Bowties were never Cooler