• Een hechte groep vinden heeft besloten samen te gaan wonen. Één van de vrienden heeft het huis van zijn/haar ouders gekregen en kan niet wachten om er met zijn/haar beste vrienden in te trekken. Maar is het wel een goed idee? Er ontstaan meningsverschillen, conflicten, maar ook wordt de onderlinge band hecht. Ze delen lief en leed met elkaar. Zal dit de beste tijd van hun leven worden of niet? It’s up to you!

    Dit RPG gaat dus over een groep van acht vrienden (als het storm loopt wil ik het aantal eventueel verhogen) die samen gaan wonen. Ze kennen elkaar dus ook, dus dat kan betekenen dat er ook al relaties zijn ontstaan. Ook kunnen er wel een paar mensen familie laten zijn, maar niet al te veel mensen want het is ook niet leuk als iedereen familie van elkaar is, dus als je met iemand wilt afspreken om jullie personages broer en zus te laten zijn vind ik het fijn dat jullie het eerst vragen. Het huis ligt buiten de stad. Het grootste gedeelte zal zich af spelen in het huis, maar je bent ook vrij om naar de stad of ergens anders heen te gaan met je personage. Als alle personages zijn ingeleverd ga ik de slaapkamers verdelen en eventueel een plattegrond maken van het huis.

    Rollen:

    Meisjes:
    - Alyxes “Alyx” Joy Campbell - AnnaxElsa
    - Adrianna "Ade" Rose Fletcher - Mamo
    - Lucy Hailey Johnson - VladiFerr
    - Elanore Elija Woodward - Pwettyness

    Jongens:
    - Finley Nathan Smiths - CurIs
    - Jackson Markus Tyson - Raccoon
    - Renej Eduard Smith - RIN
    - Timothy 'Timmy' O’Shea - Newton

    Invullijstje:
    Ten eerste, wees een beetje creatief met je personage! Alles is toegestaan.
    Naam:
    Leeftijd: (18 – 22)
    Geaardheid:
    Uiterlijk: (Foto is verplicht)
    Innerlijk:
    Extra:
    Eventuele relaties: (familie of liefde. Vriendschappen hoeven hier niet ingevuld te worden)


    Regels:
    - Minimaal rond de 250 woorden per bericht.
    - Geen perfecte personages, maar ik wil ook niet dat elk personage een probleemkind is, overdrijf dus ook niet met je personages.
    - Als je voor langere tijd niet aanwezig kunt zijn, meld dit dan. Als het niet gemeld is en je reageert een week niet, lig je er zonder een pardon uit.
    - Reserveringen blijven twee dagen staan.
    - 16+ mag, graag wel onder een spoiler zodat de mensen die het niet willen lezen, het over kunnen slaan.
    - Alleen Mamo maakt nieuwe topics aan.
    - Wees creatief. Alles mag in dit topic. Zorg er ook voor dat het een beetje leuk blijft om te spelen.
    - Blijf wel realistisch.
    - In ABN typen is een must, ook gebruik van hoofdletters en leestekens is verplicht, maar dat lijkt me vrij logisch.


    Het huis:
    Buitenkant
    De woonkamer
    De keuken
    De slaapkamers, ze zijn natuurlijk niet allemaal precies hetzelfde.
    De badkamer, het huis heeft in totaal drie badkamers.
    Plattegrond begane grond
    Plattegrond eerste verdieping
    Plattegrond zolder

    Het huis ligt aan een meertje waar in gezwommen kan worden, er is daar ook een aanleg steiger. Er is een rubberen motorbootje en een roeibootje waarmee gevaren kan worden. Er is ook een schuur die leeg staat, daar kunnen de jongeren van alles in kwijt (denk aan pooltafels of misschien iets voor een hobby of zo).

    Verdeling van de slaapkamers:
    Slaapkamer 1: Elanore
    Slaapkamer 2: Jackson
    Slaapkamer 3: Finley
    Slaapkamer 4: Adrianna
    Slaapkamer 5: Timmy
    Slaapkamer 6: Lucy
    Slaapkamer 7: Alyxes
    Slaapkamer 8: Renej



    Het speeltopic

    [ bericht aangepast op 8 feb 2014 - 22:48 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Ik wil wel een meisje denk ik :Y)


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Oké! Ik zet je er alvast bij!


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Mag ik een jongen reserveren? :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Natuurlijk Raccoon! :D


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Ten eerste, wees een beetje creatief met je personage! Alles is toegestaan.
    Naam:
    Leeftijd: (18 – 22)
    Geaardheid:
    Uiterlijk: (Foto is verplicht)
    Innerlijk:
    Extra:
    Eventuele relaties: (familie of liefde. Vriendschappen hoeven hier niet ingevuld te worden)

    Ben ik heel dom als ik vraag wat dat is :$


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    AnnaxElsa schreef:
    (...)
    Ben ik heel dom als ik vraag wat dat is :$


    Dat is op wat voor geslacht je valt. Dus of je hetero, homo of lesbisch bent.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Mamo schreef:
    (...)

    Dat is op wat voor geslacht je valt. Dus of je hetero, homo of lesbisch bent.

    Ow oke :]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Boy


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Naam: Jackson Markus Tyson
    Leeftijd: Hij is op 18 januari 20 jaartjes geworden.
    Geaardheid:Straight , alhoewel hij (in een dronken bui) mannen ook niet verkeerd vind.


    Uiterlijk:

    Jackson heeft een olijfkleurige huidskleur die mooi past bij zijn donkere chocolade bruine ogen en zijn donkere haren die waak warrig zitten. Zijn Italiaans-achtige roots heet hij van zijn moeder geërfd en ook wel een beetje zijn karaktertrekjes. Zijn lengte heeft hij dan eerder van zijn vader geërfd. Jack is 1m83 lang en is groter dan zijn oudere broer, waar hij echt trots op is. Jack heeft enkele tattoos op zijn lichaam staan en die hebben of hadden een speciale betekenis voor hem. Aan zijn rechter boven arm En aan zijn rechterwijsvinger heeft hij echter een kleine tattoo staan. Iets waar hij eerlijk gezegd van baalt. Deze tattoo heeft hij namelijk met zijn ex gezet toen ze nog een koppeltje waren. Hij had het sleuteltje en zij het slot, maar helaas zou hij nooit meer dat slot kunnen openen na een drie jaar lange relatie. Het is sinds een jaar geleden uitgegaan tussen de twee en het heeft hem op verschillende manieren geraakt. Wat je dan ook kunt zien in zin karakter beschrijving. Qua kledingstijl is hij comfie en losjes. Je ziet hem vaak met tanktops en beanies ronlopen. Een goede losse joggingsbroek en een goed paar sneakers is dan ook hetgene wat hij het liefst draagt.


    Innerlijk: Jack is over het algemeen een sympathieke en aardige jongen die met de meesten goed overeenkomt. Hij is een ruwe diamant die geslepen moet worden op de juiste manier, want hij is nogal rap op zijn teentjes getrapt. Hij is in vergelijking met vroeger best wel veel veranderd. Hij kan domme opmerkingen geven en heeft rap last van woede buien. Een discussie ga je beter ook niet aan met deze Italiaanse halfbloed, want vloekwoorden ropen kan hij als één van de beste. Alleen met zijn vuisten tewerk gaan doet hij liever niet. Woorden snijden meer dan daden en dat weet hij maar al te goed. Wie Jack eenmaal goed kent kan hem wel op zijn gemak brengen. Hij is eigenlijk een rustige jongen die erg veel van muziek en natuur houd. Op hij zit op het dak, naar de sterrehemel te kijken, of hij zit met zijn gitaar in de zetel gezellige deuntjes te spelen. Zijn handelsmerk is dan ook zijn warme stem en timbre, waarmee hij al veel hartjes heeft kunnen smelten. Hi is iemand die houd van plezier maken en stoeien met vrienden of vriendinnen. Hij kan ietswat cheekie overkomen en staat dan ook snel klaar voor een uitdaging. Hij kan niet tekenen en dansen en hij is al zeker geen krak in sport met zijn twee linkervoeten, maar naast muziek spelen en zingen, is hij wel een talent is pasta en spaghetti maken. Hij is wel chaotisch en de meeste mensen kunnen de vloer van zijn kamer soms gewoon niet eens zien door alle rommel die er ligt. Jack is gewoon heel slecht in sorteren en opruimen, kortom hij is gewoon lui. Hij is een jaloers type en kan er meestal niet tegen als mensen met hem spotten. Hij is enorm koppig en heeft al veel stommiteiten begaan in zijn leven, waarvan hij heel veel spijt heeft. Maar hij is gewoon te koppig om dit te bekekenen of toe te geven.
    Een jaar geleden op een feestje had hij iets teveel binnen gegoten en iets wat hij dan vaak zal doen is, emotioneel en erg flirterig worden. Tijdens zijn relatie met Ade is hij die dag dan ook vreemdgegaan en het kwam niet alleen bij kussen. Toen hij wakker was heeft hij dit dan ook ondenkt en voor haar verzwegen tot op het moment dat hij haar enkele maanden later betrapte met een andere jongen. Die dag heeft hi dan ook van alle woorden en verborgen geheimen naar haar toe geroepen en zo is het eind aan hun relatie gekomen. Het ging eigenlijk al een tijdje erg slecht tussen de twee en het was gewoon gedoemd om te eindigen, maar hij heeft spijt. sindsdien is hij eigenlijk vaker naar feestjes gegaan en kiept hij veel naar binnen. Je moet dan ook niet verbaasd zijn om te weten dat hij dan ook graag experimenteert met andere dingen, maar uiteindelijk bleek dat niets voor hem. Hij is een enorme flirt geworden en haat zichzelf erom, hij beseft gewoon niet dat hij zichzelf aan het verliezen is.
    Extra: Hij rookt, meestal in het bijzijn van andere rokers, maar hij kan toch niet van de peuken afblijven als hij nerveus of kwaad is.
    Eventuele relaties: Jack komt uit een normaal gezin, Zijn beide ouders zijn al 20 jaar gelukkig getrouwd, ookal weet hij dat zijn vader twee keer getrouwd is geweest en zijn eerste vrouw, de moeder van zijn oudere broer Maxwell , overleden was aan borstkanker. Maar dat veranderd niets aan hun familieband. Jack is de middelste van een gezin van 3 kinderen. De oudste is Maxwell (26) en hij is trotse vader van een 13 maanden oud jongetje. Dan heb je Jackson en daarna heb je nog zijn 16 jarig zusje Mabel , die voor hem soms een nagel aan zijn doodkist kan zijn.Veel familie heeft hij niet, met de familie van zijn moeder praat hij nauwelijks, maar hij heeft wel een tante en oom aan zijn vaderskant. Finley is dan ook één van zijn neven en hij gaat vaak met hem om.Het is dan ook min o meer één van zijn beste vrienden. Zijn Ex- vriendin is Adrianna, aka Ade. Ze zijn nog steeds vrienden, maar het is niet meer zoals het vroeger was. Ze ruziën vaak, maar toch lijkt hij nog iets voor haar te voelen, maar het is niet alleen woede.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2014 - 22:22 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    //

    [ bericht aangepast op 8 feb 2014 - 18:09 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kan ik een meisje reserveren?
    Klinkt heel leuk dit ^^


    "Rebellion's are build on hope"

    Natuurlijk, ik zet je erbij!


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Mooi dan maak ik gelijk iets aan!


    "Rebellion's are build on hope"

    Naam: Adrianna “Ade” Rose Fletcher
    Leeftijd: 19
    Geaardheid: Hetero, voor zover ze weet.
    Uiterlijk: Ade is van Koreaanse afkomst en dit is ook wel aan haar uiterlijk te zien. Met haar 1.58 is ze behoorlijk klein. Haar donkerbruine, golvende lokken vallen meestal sierlijk over haar schouders. Ze draagt vaak hele schattige kleding, zoals jurkjes, rokjes, blazers enzovoorts. Maar soms draagt ze ook hele stoere kleding, gescheurde spijkerbroeken, oversized sweaters, geruite bloesjes enzovoorts. Ze draagt qua make-up altijd wel een laagje foundation, iets op haar lippen en wat mascara, maar daar blijft het vaak bij. Ade is slank, maar heeft wel rondingen.
    Ade heeft een tatoeage van vijf zwaluwen op haar ribbenkast. De gedachte hierachter is ‘vrijheid’. Voor Ade zijn vogels het ultieme symbool voor vrijheid. Vogels kunnen overal heen vliegen waar ze willen. Ade probeert in haar leven ook zo veel mogelijk vrijheid te hebben.
    Innerlijk: Ade ziet er uit als een heel lief meisje en dat is ze ook. Ze zou niet snel een vlieg kwaad doen. Ze is heel erg betrouwbaar.. Ade is vaak vrolijk, ze geniet echt van het leven. Ze leeft haar leven op haar eigen manier en trekt zich niet veel aan van andere mensen. Soms heeft dit ook negatieve effecten. Ze houdt niet vaak rekening met anderen. Ze is ook heel eigenwijs. Luisteren naar andere mensen doet ze niet graag en daarom dus ook alleen als het echt moet. Hoewel ze een schattig uiterlijk heeft, heeft ze ook een hele uitdagende en stoere kant. Ze daagt andere mensen graag uit. Ade is iemand waarmee je veel kan lachen en ze is ook altijd wel in voor een grapje. Ook serieuze gesprekken komen bij haar wel eens ter spraken. Hoewel het soms wel zo lijkt, is haar leven dus niet alleen maar lol maken. Ade loopt wel weg van haar verantwoordelijkheden. Ze wilt niet teveel aan problemen denken. Ade is niet gek van alcohol. Ze houdt wel van uitgaan en dan drinkt ze meestal wel veel. Ze krijgt de kriebels van vaste relaties, hoewel ze later wel een gezin zou hebben, nu rommelt ze maar wat aan met jongens.
    Extra: Ade draagt vrijwel altijd lenzen, maar heel af en toe draagt ze ook een bril.
    Eventuele relaties: Ade is zeven jaar jonger dan haar zus Maxim. Maxim heeft haar hele leven op de rails. Ze is afgestudeerd en is een succesvole gynaecologe, ze is getrouwd en is in verwachting van haar eerste kind. Maxim is altijd al de lieveling geweest van hun ouders. Ade deed in hun ogen altijd alles verkeerd. Nu Ade uit huis is praat ze niet heel veel meer met haar ouders, ze is het zat om steeds aan hun verwachtingen te voldoen.
    Jackson en Ade hebben een relatie gehad, maar ze zijn uit elkaar gegaan.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2014 - 14:35 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Kiara from teen wolf ! ;3 She's awesome!


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH