• Een hechte groep vinden heeft besloten samen te gaan wonen. Één van de vrienden heeft het huis van zijn/haar ouders gekregen en kan niet wachten om er met zijn/haar beste vrienden in te trekken. Maar is het wel een goed idee? Er ontstaan meningsverschillen, conflicten, maar ook wordt de onderlinge band hecht. Ze delen lief en leed met elkaar. Zal dit de beste tijd van hun leven worden of niet? It’s up to you!

    Dit RPG gaat dus over een groep van acht vrienden (als het storm loopt wil ik het aantal eventueel verhogen) die samen gaan wonen. Ze kennen elkaar dus ook, dus dat kan betekenen dat er ook al relaties zijn ontstaan. Ook kunnen er wel een paar mensen familie laten zijn, maar niet al te veel mensen want het is ook niet leuk als iedereen familie van elkaar is, dus als je met iemand wilt afspreken om jullie personages broer en zus te laten zijn vind ik het fijn dat jullie het eerst vragen. Het huis ligt buiten de stad. Het grootste gedeelte zal zich af spelen in het huis, maar je bent ook vrij om naar de stad of ergens anders heen te gaan met je personage. Als alle personages zijn ingeleverd ga ik de slaapkamers verdelen en eventueel een plattegrond maken van het huis.

    Rollen:

    Meisjes:
    - Alyxes “Alyx” Joy Campbell - AnnaxElsa
    - Adrianna "Ade" Rose Fletcher - Mamo
    - Lucy Hailey Johnson - VladiFerr
    - Elanore Elija Woodward - Pwettyness

    Jongens:
    - Finley Nathan Smiths - CurIs
    - Jackson Markus Tyson - Raccoon
    - Renej Eduard Smith - RIN
    - Timothy 'Timmy' O’Shea - Newton

    Invullijstje:
    Ten eerste, wees een beetje creatief met je personage! Alles is toegestaan.
    Naam:
    Leeftijd: (18 – 22)
    Geaardheid:
    Uiterlijk: (Foto is verplicht)
    Innerlijk:
    Extra:
    Eventuele relaties: (familie of liefde. Vriendschappen hoeven hier niet ingevuld te worden)


    Regels:
    - Minimaal rond de 250 woorden per bericht.
    - Geen perfecte personages, maar ik wil ook niet dat elk personage een probleemkind is, overdrijf dus ook niet met je personages.
    - Als je voor langere tijd niet aanwezig kunt zijn, meld dit dan. Als het niet gemeld is en je reageert een week niet, lig je er zonder een pardon uit.
    - Reserveringen blijven twee dagen staan.
    - 16+ mag, graag wel onder een spoiler zodat de mensen die het niet willen lezen, het over kunnen slaan.
    - Alleen Mamo maakt nieuwe topics aan.
    - Wees creatief. Alles mag in dit topic. Zorg er ook voor dat het een beetje leuk blijft om te spelen.
    - Blijf wel realistisch.
    - In ABN typen is een must, ook gebruik van hoofdletters en leestekens is verplicht, maar dat lijkt me vrij logisch.


    Het huis:
    Buitenkant
    De woonkamer
    De keuken
    De slaapkamers, ze zijn natuurlijk niet allemaal precies hetzelfde.
    De badkamer, het huis heeft in totaal drie badkamers.
    Plattegrond begane grond
    Plattegrond eerste verdieping
    Plattegrond zolder

    Het huis ligt aan een meertje waar in gezwommen kan worden, er is daar ook een aanleg steiger. Er is een rubberen motorbootje en een roeibootje waarmee gevaren kan worden. Er is ook een schuur die leeg staat, daar kunnen de jongeren van alles in kwijt (denk aan pooltafels of misschien iets voor een hobby of zo).

    Verdeling van de slaapkamers:
    Slaapkamer 1: Elanore
    Slaapkamer 2: Jackson
    Slaapkamer 3: Finley
    Slaapkamer 4: Adrianna
    Slaapkamer 5: Timmy
    Slaapkamer 6: Lucy
    Slaapkamer 7: Alyxes
    Slaapkamer 8: Renej



    Het speeltopic

    [ bericht aangepast op 8 feb 2014 - 22:48 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Mamo schreef:
    Wat zouden jullie leuker vinden, dat ieder een eigen slaapkamer krijgt of dat ze de slaapkamers moeten delen met iemand?


    Maakt mij niets uit ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb wat toegevoegd aan de spoiler van het huis!


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Ziet er goed uit ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Slaapkamer 8 voor Renej :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hahaha is goed, ik zet het er bij!


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Mijn topics ;3


    Everything is illuminated by the light of our past.


    Naam: Timothy 'Timmy' O’Shea
    Leeftijd: 22
    Geaardheid: biseksueel
    Uiterlijk: Timothy heeft een jongensachtig gezicht, waardoor hij altijd jonger wordt ingeschat dan hij in werkelijkheid is. Hij heeft donkerbruine ogen, lichtroze lippen en fijne wenkbrauwen, waardoor hij een onschuldig en kwetsbaar uiterlijk heeft. Toch oogt de rest van zijn lichaam volwassen; hij is niet bijzonder lang, maar zijn schouders zijn breed en hij heeft sterke armen en benen. Zijn haar is meestal een warboel van lichtblonde krullen. Zijn schalkse glimlach draagt alleen nog maar meer bij aan zijn schattige uiterlijk. Toch kan zijn lieve uitstraling binnen een seconde verdwijnen. Als hij boos of chagrijnig is, wordt zijn gezicht duister en is er weinig over van zijn onschuldige uitstraling.Timothy draagt meestal geruite bloesjes en sweaters met een oude spijkerbroek en een paar afgetrapte gympies eronder.




    Innerlijk: Timmy maakt snel vrienden terwijl hij toch best verlegen kan zijn in het bijzijn van nieuwe mensen. Bij zijn vrienden is hij over het algemeen opgetogen en duidelijk aanwezig, maar hij heeft zeker momenten waar hij rustig en stil is. Timothy wordt door anderen vaak gezien als een grote kat, want het is algemeen bekend dat hij houdt van slapen, knuffelen en eten. Hij is een gevoelige jongeman al laat hij die kant niet aan anderen zien. Meestal lacht hij vervelende opmerkingen weg, terwijl hij er stiekem wel kapot van kan zijn. Zijn zelfvertrouwen is niet al te groot en opmerkingen van anderen tasten dit al snel verder aan. Timothy is begripvol en maakt zich snel zorgen om de problemen van zijn vrienden, waardoor hij zichzelf af en toe wegcijfert. Toch heeft Timmy ook momenten dat hij ontzettend chagrijnig is, vooral als hij moe is of honger heeft. Dit gaat meestal vanzelf weer over, maar hij kan dan bot uit de hoek komen, terwijl hij hier later spijt van heeft.
    Extra: Timmy kan slecht tegen alcohol, maar als hij drinkt, drinkt hij altijd teveel. Hij kent de gevaren van drank en roken, maar hij trekt zich er weinig van aan. Ook is hij doodsbang als hij alleen is in het donker, maar dit houdt hij zo goed mogelijk verborgen.
    Eventuele relaties: -komt wellicht nog-

    [ bericht aangepast op 8 feb 2014 - 22:27 ]


    Caution first, always.

    Bij het uiterlijk staat steeds 'Dexter' :')


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Kamer 6 voor Lucy ^^.


    "Rebellion's are build on hope"

    Mamo schreef:
    Bij het uiterlijk staat steeds 'Dexter' :')

    Oh ja hahaa, ik schrijf steeds alles door elkaar en daar had hij nog een andere naam. In Word had ik het al veranderd, maar op Q nog niet. Thanks. :')


    Caution first, always.

    Newton schreef:
    (...)
    Oh ja hahaa, ik schrijf steeds alles door elkaar en daar had hij nog een andere naam. In Word had ik het al veranderd, maar op Q nog niet. Thanks. :')


    Ik herken het probleem :')


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Naam: Alyxes “Alyx” Joy Campbell
    Leeftijd: 19
    Geaardheid: Biseksueel
    Uiterlijk:


    Alyxes heeft blond haar en groene ogen die bijna licht lijken te geven, zo fel zijn ze. Daarbij draagt ze zwarte of blauwe mascara, en haar zacht rozige lippen zijn vaak bedekt met een dun laagje lipgloss. Ze draag het liefst rokjes of jurkjes, al kan ze het ook wel met shorts en tunieken vinden. Ze draagt het liefst zomerkleding. Toch is de lente haar favoriete seizoen.
    Outfit 1
    Outfit 2
    Outfit 3
    Outfit 4
    Innerlijk: Alyxes is een hard meisje met een groot doorzettingsvermogen. Ze is dapper en sterk, maar achter dit masker draagt ze ook een hele gevoelige kant. Deze krijgen echter maar weinig mensen te zien, alleen degenen die ze echt vertrouwt. Ze zou nooit toegeven dat ze iets niet durft of kan, ze wil alles proberen en zichzelf altijd bewijzen. Alyx is vrolijk en hyper maar erg naïef. Ze denkt vaak niet goed na voor ze iets doet en zegt vaak dingen op het verkeerde moment.
    Alyx is een groot beschermer van het milieu en is dol op alles wat met de natuur te maken heeft. Toen ze jong was woonde ze op een boerderij, met 3 paarden, 15 kippen, 27 koeien, 7 varkens, 20 schapen, 5 katten, 2 honden, 4 kalkoenen en een babylynx, die ze kreeg voor haar zevende verjaardag.
    Alyx kan goed gitaar spelen en begeleidt zichzelf daar graag bij met zang. Ze heeft een hekel aan mensen die zeggen dat ze dik of lelijk zijn terwijl ze dat niet in werkelijkheid zijn. Ze houdt veel van lezen en paardrijden, de sport die ze al doet vanaf haar derde verjaardag.
    Extra: Slaapkamer 7
    Eventuele relaties: [Wil iemand relaties met Alyx?]

    [ bericht aangepast op 8 feb 2014 - 21:46 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Mag ik Het laatste meisje?


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Maar natuurlijk!


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Voor de rest nog iemand die speciale verzoeken heeft wat betreft de kamers? :)


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."