• Hierbij presenteer ik u mijn gehaakte olifant!
    Ik ben er in de zomervakantie mee begonnen en nu issie af! Deze olifant is ongeveer een halve meter groot (cat).

    Voorkant



    Zijkant



    Samantha (Hashirama) vindt 'm lieeef



    Vinden jullie m leuk? =3

    Nee, ik heb het patroon niet zelf bedacht. Het komt uit een boekje. Toch ben ik trots dat ik dit voor elkaar heb gekregen =3

    DarkSavior schreef:
    Hij is echt leuk! Goed gedaan Krull Emma :3

    Edit: Sowwy ;c

    Dankjewel!! Iedereen bedankt voor de super leuke reacties,ik word er helemaal verlegen van, haha.

    En Mitchell, Ik vergeef je ;)

    Krull schreef:
    (...)
    Dankjewel!! Iedereen bedankt voor de super leuke reacties,ik word er helemaal verlegen van, haha.

    En Mitchell, Ik vergeef je ;)
    Yes! Nu ben ik ook blij :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Esgaroth schreef:
    Oeh, wat schattig! Echt tof dat je haakt, hoe land doe je dat al, eigenlijk?
    Die pompoentjes heb je zeker ook gehaakt, op je avatar? ^^

    Dat zijn idd sinaasappels, zoals Remington al zei. Dat was mijn eerste project, inderdaad ^^ Maar die zijn veel kleiner, 1 zo'n sinaasappel past in je handpalm :'D

    [ bericht aangepast op 8 feb 2014 - 22:03 ]

    Remington schreef:
    (...)

    Dat zijn sinaasappels

    Superleuk Emma, ziet er echt heel strak uit! ^^

    Oeps ;D


    Deep inside, I've never felt alive

    Krull schreef:
    (...)
    Dat zijn idd sinaasappels, zoals Remington al zei. Dat was mijn eerste project, inderdaad ^^ Maar die zijn veel kleiner, 1 zo'n sinaasappel past in je handpalm :'D

    Toch best vet dat je dat doet ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Wauw !
    Ik ben jaloers dat je het zo goed kan ! :P
    Ik ben nog steeds na 3 jaar bij de beginselen nou heb ik ook niet het geduld om er al mijn aandacht bij te krijgen XD


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !