• De tijd tussen een verloving en een huwelijk is een drukke tijd, maar ook een van de mooiste. Elke dag is een dag dichter naar de grote dag. Louis Tomlinson en zijn toekomstige partner Harry Styles kunnen daar maar al te goed over mee praten, want zij zitten zelf in deze tijd. Beide zijn ze druk bezig met het regelen voor alles wat hun dag perfect zou moeten maken. Maar ondertussen zijn ze beide ook druk bezig met het regelen van de vrijgezellenparty en de huwelijksreis. Deze mogen natuurlijk ook niet ontbreken.
    De uitnodiging zijn de deur pas uit en de nodige telefoontjes om hulp in te schakelen. Zowel de vrienden als familie van de jongens schieten te hulp, steken de handen uit de mouwen, maar is dat wel zo slim geweest? Was het de verkeerde keuze geweest? Ontstaan er nieuwe relaties tijdens de opbouw naar de grote dag? Komen vriendschappen op sterk te staan tijdens het feesten? Hoe zit het met de ouders die hier op tegen zijn? En wat als blijkt dat iemand in het midden de bruiloft probeert te verpesten, omdat diegene met zijn gevoelens in de knoop zit? Valt de dag in het water of weet iedereen zich in te houden, om het perfect te laten verlopen?



    Rollen:
    [Naam - Speler]
    Het koppel:
    - Harry Edward Styles - Bergling
    - Louis William Tomlinson - KiliOfDurin

    Vrienden en familie:
    - Liam James Payne - Kendizzzzle
    - Niall James Horan - Legolas
    - Zayn Javadd Malik - Knetterdisco
    - Marcel Styles - SnowfIake
    - Shaney April Styles - Whisperings
    - Jeremy Darren Tomlinson - Lucille
    - Sarah Felicia Tomlinson - Kerberos


    Lijstje:
    Naam:
    Leeftijd: (leeftijd en geboortedatum. Ouder dan 16.)
    Geboorteplaats: (stad en land)
    Uiterlijk: (foto en minimaal 4 regels beschrijving)
    Innerlijk: (minimaal 7 regels)
    Extra:



    Regels:
    - Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - Houd het REALISTISCH!
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Het blijft zo lang zomer als dat deze RPG duurt.
    - Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon of herindering uit.
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan. Reservatie telt tot dat de rol HELEMAAL af is, dus niet voor de helft invullen.
    - Minimaal eens per 3 dagen schrijven. Haal je dit niet: Graag doorgeven
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorloofd. Graag wel onder 'spoiler' voor mensen die het liever niet lezen
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen KiliOfDurin of Nialler maken nieuwe speel, rollen en kletstopics aan.

    Op het overtreden van al deze regels staat na 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 15 feb 2014 - 20:58 ]


    Bowties were never Cooler

    Naam:
    Niall James Horan
    Leeftijd: (leeftijd en geboortedatum. Ouder dan 16.)
    September 13, 1993, 20 jaar oud
    Geboorteplaats: (stad en land)
    Ierland, Mullingar
    Uiterlijk: (foto en minimaal 4 regels beschrijving)




    Niall is niet iemand die heel erg ijdel is of veel om zijn uiterlijk geeft. Eerst was dat nog minder, maar dat was dan ook vooral omdat hij te lui was om echt goed kleding uit te zoeken. Toch maakt het hem wel uit hoe zijn haar zit en of hij er wel een beetje uit ziet. Hij is niet lang, maar ook niet kort en hij vind het zelf wel goed. Toch vindt hij zichzelf te dik en daardoor sport hij veel, maar hij kan niet van het lekkere eten af blijven dus gaat het afvallen niet heel erg soepel. Verder heeft hij een kleine tatoeage op zijn pols, voor de rest niks omdat hij eerst bang was voor naalden.
    Innerlijk: (minimaal 7 regels)
    Niall is een lieve jongen die niemand expres pijn doet. Hij een heel erg stille jongen, die als je hem kent, juist helemaal vrolijk en druk is. Hij houdt heel erg veel van zingen en gitaarspelen, maar durft dat niet in het openbaar. Ook houdt hij erg veel van eten. Misschien eet hij wel iets te veel, maar hij kan er niet goed tegen als mensen daar iets over zeggen aangezien hij het zelf daar ook moeilijk mee heeft. Hij kan er niet tegen als iemand aan het huilen is of iemand ten onrechte wordt veroordeeld. Daardoor kan hij soms heel erg boos op iemand zijn zonder dat diegene hem iets aangedaan heeft, enkel omdat diegene iemand anders iets aangedaan heeft. Hij is een goede vriend, maar laat zich iets teveel meeslepen in andermans gevoelens. Hij houdt erg veel van zijn vrienden en familie, en zal dat ook altijd blijven doen. Toch voelt hij zich soms eenzaam hoewel hij dat nooit laat merken. Dan gaat hij of alleen zitten, of is hij gewoon heel erg stil. Het is dan erg lastig om hem vrolijk te krijgen, maar als je goed je best doet moet dat ook nog wel lukken.
    Extra:
    Hij is bi


    Spoiler alert: you will save yourself

    Kerberos schreef:

    Naam: Sarah Felicia Tomlinson.
    Leeftijd: Achttien. Vijftien februari.
    Geboorteplaats: Doncaster, United Kingdom.
    Uiterlijk: Cariba Heine
    Met haar kleine, fragiele lichaam ziet Sarah er op eerste zicht niet erg dreigend uit. Eerder onschuldig. Sarah is slechts 1.65 lang en een lichtgewicht. Met haar effen, pastelkleurige huid oogt ze net een porseleine pop. Haar haren zijn bijna net zo licht, heel licht blond, met ergens ver weg een rossige tint, die eigenlijk pas zichtbaar word als haar, haar vochtig is. Haar lokken golven wild, je zou het krullen kunnen noemen, maar het is een beetje apart. Haar haren rijken net wat verder als haar schouders en ze heeft een pony, meestal heeft ze haar haren in twee vlechten, of anders in een rommelige knot, los draagt ze het zelden. Sarah heeft niet het typische gezicht,

    Innerlijk: Sarah is een erg moeilijke persoonlijkheid.
    Extra:


    Dit is geen beschrijving van een persoonlijkheid. Ik zeg het alleen maar.


    Bowties were never Cooler

    KiliOfDurin schreef:
    (...)

    Dit is geen beschrijving van een persoonlijkheid. Ik zeg het alleen maar.


    Dat weet ik. Ik ben nog bezig mwt de rol en dacgt eerst met het innerlijk bezig te gaan maar ben toen naar het uiterlijk geswitcht. Nu ik kijk is het inderdaad ook geen goed Nederlandse zin.


    Reality's overrated.

    Okay. Dan is het goed.
    Ik dacht dat je dacht dat ze zo af was:$


    Bowties were never Cooler

    KiliOfDurin schreef:
    Okay. Dan is het goed.
    Ik dacht dat je dacht dat ze zo af was:$


    Nee joh. Ik heb een hekel aan zulke korte rollen. Daarbij zeg ik het altijdeven als de rol af is. En je hebt een duidelijk minimum gegeven voor zinnen, waar ik me ook gewoon netjes aan ga houden.


    Reality's overrated.

    Dat is vooral omdat ik ook graag langere rollen heb en je met een rol van 2 regels niet de mary sue's eruit kan filteren


    Bowties were never Cooler

    Zayn is af ^^

    Ik heb Shaney een nieuwe bijnaam gegeven. Little Miss Styles *kuch kuch*


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Nog een vriendin voor niall en of zayn en we kunnen starten


    Bowties were never Cooler

    Of het word gewoon Ziall *kuch*


    Because I love him, do I need another reason?

    Tomles schreef:
    Of het word gewoon Ziall *kuch*


    Wou ik net zeggen. Haha.


    Reality's overrated.

    KiliOfDurin schreef:
    Nog een vriendin voor niall en of zayn en we kunnen starten


    Shaney? Of een heel nieuw personage? In dat geval zou ik er nog een kunnen aanmaken…?

    [ bericht aangepast op 9 feb 2014 - 23:08 ]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Wordt het Ziall?


    Bowties were never Cooler

    Ik vind alles best (; Maar de spelers zelf moeten het er natuurlijk ook mee eens zijn.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Daarom het vraagteken. We zien t morgen wel


    Bowties were never Cooler