• Ok ik=Tomfreakske(A) moet iets heeeeeel belangrijks zeggen!
    Jullie weten allemaal dat TH nu al lang in Amerika is en daardoor zijn er veel fans beginnen te twijfelen aan tokio hotel en denken dat th hun vergeten is. ik heb daarjuist een filmpje gezien en echt ik kreeg de tranen in m'n ogen toen ik het zag het wrn foto's van th en dan met zinnetjes als: Do you forget us??
    heb je ons gebruikt??
    ik kon er echt niet tegen en allemaal traantjes over mijn wangen!
    Ik was al bezig met een brief voor ze te schrijven (gwn omdat ik daar zin in had) maar ik heb er nu ook bijgeschreven over dat er fans beginnen te twijfelen door hun amerika gedoe!
    ja sorry het zal ze mss effe schocken maar ze hebben recht het te weten en zo zullen ze aan de twijfelaars laten zien dat ze wel van hun fans hier enzo blijven houden en niet vergeten zijn!!!!!!
    Want ik geloof dus nog steeds in Tokio Hotel(H)!!
    daardoor ga ik bij m'n brief ook een blad steken met allemaal namen erop die in th blijven geloven en mij gelijk geven over wat ik nu juist heb gezegd en hopen dat th snel terug naar hier komt om al die twijfelaars is een poepke te latn ruiken xD
    everyone that wants zegt z'n naam en dan zet ik die op het blad

    please wordt nu ni pissed op me als je het niet eens met me bent ik het gezegd wa ik moest zeggn en het deed deugd(A)(lol)
    XxTomfreakskexxX


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Mijn naam mag erbij!
    Annissa

    Opzich goed idee, maar de kans is ontzettend klein dat ze jouwn mail zullen lezen.

    Barbara(A)

    Wil je mij er opzetten?!

    Myn naam is ; Henriétte ! (H)

    xx
    En ik ben het ook helemaal met je eens meidd!<3

    Opzich goed idee, maar de kans is ontzettend klein dat ze jouwn mail zullen lezen.
    je kan het toch altijd proberen?


    AAP

    Nicol

    mr idd de kans is fcking klein da se het lesen


    We can only learn to love by loving.

    Opzich goed idee, maar de kans is ontzettend klein dat ze jouwn mail zullen lezen.
    ja ik weet het ma we kunne toch probere? kweet het wel da de kans klein is tis al m'n 4de brief da ik al heb gestuurd in m'n fanleventje maar ooit moet het is lukken meid en we kunnen maar proberen;)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    TH leest de mail niet persoonlijk...


    I want my bloody cheese now!^^

    (...)je kan het toch altijd proberen?


    Uhu, proberen kan geen kwaat [het was niet lúllig bedoelt!]

    Mijn naam ook ;

    Sofie (:


    Even bad men love their mothers -

    SEEB!! Groot gelijk [a]
    you know my name girl :'D


    when words fail, music speaks.

    Ik geloof nog steeds in th, ookal zijn ze in Amerika, ze willen/moeten Amerika veroveren, en ik hoop echt dat het lukt. Maar volgens mij zijn veel fans gewoon jaloers en willen th niet delen met Amerika

    TH leest de mail niet persoonlijk...
    een brief is iets anders dn een mail en darbij probrn kn toch gen kwaad?


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    mijn naam mag er ook bij
    lisa


    We're all dancing to the same sad song.

    MIJ NAAM!
    =D
    mij naampje is : Mirjam..


    i can't pretend you're nothing special