• Ok ik=Tomfreakske(A) moet iets heeeeeel belangrijks zeggen!
    Jullie weten allemaal dat TH nu al lang in Amerika is en daardoor zijn er veel fans beginnen te twijfelen aan tokio hotel en denken dat th hun vergeten is. ik heb daarjuist een filmpje gezien en echt ik kreeg de tranen in m'n ogen toen ik het zag het wrn foto's van th en dan met zinnetjes als: Do you forget us??
    heb je ons gebruikt??
    ik kon er echt niet tegen en allemaal traantjes over mijn wangen!
    Ik was al bezig met een brief voor ze te schrijven (gwn omdat ik daar zin in had) maar ik heb er nu ook bijgeschreven over dat er fans beginnen te twijfelen door hun amerika gedoe!
    ja sorry het zal ze mss effe schocken maar ze hebben recht het te weten en zo zullen ze aan de twijfelaars laten zien dat ze wel van hun fans hier enzo blijven houden en niet vergeten zijn!!!!!!
    Want ik geloof dus nog steeds in Tokio Hotel(H)!!
    daardoor ga ik bij m'n brief ook een blad steken met allemaal namen erop die in th blijven geloven en mij gelijk geven over wat ik nu juist heb gezegd en hopen dat th snel terug naar hier komt om al die twijfelaars is een poepke te latn ruiken xD
    everyone that wants zegt z'n naam en dan zet ik die op het blad

    please wordt nu ni pissed op me als je het niet eens met me bent ik het gezegd wa ik moest zeggn en het deed deugd(A)(lol)
    XxTomfreakskexxX


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    mijn naam en die van men zusjj ook
    lindsay en lindsey


    Today Is Today, Don't Live Tomorrow

    Kijk weet je ,!
    ik ben Heel erg blij voor ze dat ze in amerika zitten,maar ik vind het oOk best jammer dat ze hiier niet meer zijn voor een lange tijd,! en ik weet ook wel dat ze ons nietlaten stikken.! echt niet, dat kan gewoon niet,

    Sorry,maar laat myn naam ertog maar buiten, Ik wil niet dat ze dom gaan denken ofsoo :$

    Ook al kennen ze me niet

    K hoop dat je het begrijpt? :$:$

    (...)een brief is iets anders dn een mail en darbij probrn kn toch gen kwaad?


    Mail lezen ze ook niet persoonlijk, zijn ze te druk voor.


    I want my bloody cheese now!^^

    die van mij mag er zeker weten bij :D

    (...)

    Mail lezen ze ook niet persoonlijk, zijn ze te druk voor.
    ow ma ik ga een brief sturen!!
    en die lezn ze wel en wtf wa is er mis met probereN?


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Eerst is iedereen op quizlet een twijfelaar, nu gaat iedereen ineens de twijfelaars een poepie laten ruikenXD.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Eerst is iedereen op quizlet een twijfelaar, nu gaat iedereen ineens de twijfelaars een poepie laten ruikenXD.
    ik heb nooit getwijfeld aan ze hoorxD


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Eerst is iedereen op quizlet een twijfelaar, nu gaat iedereen ineens de twijfelaars een poepie laten ruikenXD.

    Idd eerst twijfelt meer dan de helft en nu willen die ook allemaal hun naam erop x'D
    Maar is het ook niet handig om je achternaam erbij te doen?! :P
    Myn voor + achternaam ist:
    Anouk Szabó


    Tears are crashing out of my eyes

    (...)ik heb nooit getwijfeld aan ze hoorxD


    Behalve jij bedoel ik ookXD


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    BTW; ik hb niet ana ze getwijfelt ik vond het altijd leuk dat degen waar ik fan van was het eindel+ijk ging maken in het grote Amerkikaaaaaaaaaaaaa ='D


    Tears are crashing out of my eyes

    (...)

    Behalve jij bedoel ik ookXD

    x'D ma swt moe je naam erop or not?


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Zet mijn naam er ook bij pliez!! (A)
    Mandy


    Fight for you're love, cause it worth it

    (...)
    x'D ma swt moe je naam erop or not?

    doe maar niet srry;p ik twijfel wel beetje aan ze..:$ Ik denk niet dat ze ons vergeten zijn en nog wel van ons houden, maar ook weer dat ze in Amerika zitten alleen voor het geld enzo..


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    (...)
    doe maar niet srry;p ik twijfel wel beetje aan ze..:$
    ok dn niet moet jij wtn


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Btw, 1 november, Kom TH trug in Duitsland ;).


    She is waiting for you, so don't break her heart.