• Heb jij er nooit van gedroomd? Na die suffe High School naar een geweldige College van jouw keuze, waar lessen naar jouw interesse volgt en vrienden voor het leven maakt. Voor veertien jongeren gaat dit avontuur beginnen. Zeven jongens en zeven meisjes met ieder een andere major komen aan op hun gekozen College, Florida State College, gelegen in het warme Florida. Ze worden ingedeeld in twee huizen. Een voor de jongens, één voor de meisjes. Ieder hebben ze een eigen kamer voor genoeg privacy, die naar eigen wens ingericht mag worden. Allen kijken ze uit naar de beroemde Redcups-feestjes, het leren op het grasveld en de gezellige tijd met hun huisgenootjes. Vriendschappen en liefdes ontstaan, net als ruzies en plagerijen.



    Het huis.
    Woonkamer.
    Keuken.
    Badkamer.

    Campus.
    Bibliotheek. (heeft ook computerruimtes)
    Gym. (bevat fitnessruimte, dansruimten, zwembad en erachter liggen voetbal en rugby-velden) Elke dag open van 7am - 22pm
    Theater. Buiten lesuren open op zaterdagen van 11am - 15pm.
    Kunstateliers. Elke dag open van 9am - 16pm
    Radio- en opnamestudio. Elke dag open van 11am - 18pm.
    Muziekruimten. Buiten lesuren elke dag open van 8am - 18pm
    Lunchbar Elke dag open van 11am - 14pm.
    Café/pub. Elke avond open van 20pm - 01am. Op vrijdag- en zaterdagavond open van 21pm - 03am.

    Major.
    Een major is het vak wat je studeert. Dit kan variëren van Rechten, Filosofie, Engels, Communicatie naar creatieve majors als Kunst, Muziek, Theater en dans. Colleges duren 3 uur (aan één stuk) en van ieder vak hebben de studenten 3 lessen per week. Rooster wordt aangemaakt!

    Rollen:

    Invullijstje:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (minimum leeftijd is 18):
    Major:
    Innerlijk:
    Uiterlijk (plaatjes + uitleg):
    Extra:


    Meisjes: Vol!
    - Victoria Carrie Parker - Engels en Creative Writing - Pebble 1,1
    - Violet Harmon - Kunst - Volbeat 1,3
    - Lucy Savannah Doyle - Kunst en Ontwerp - Raccoon 1,2
    - Roselyn Bella Smith - Engels - CrazyGirlxx 1,2
    - Fenna Charly Jones - Muziek en Spaans - AnnaxElsa 1,6

    Jongens: Vol!
    - Ashton Miles Price - Economie en Muziek - Pebble 1,2
    - Fredrick Salvadore - Theater en Muziek - RIN 1,1
    - Finley Daniel Cruther - Kunst - Curls 1,5
    - Jayden Luke Hale - Muziek - quin98 1,3
    - Markus Eliah Salvadore - Filosofie en dans - Raccoon 1,4



    Regels:
    - +/- 300 woorden per post.
    - Geen Mary-Sue's of Gary-Stu's, iedereen heeft flaws.
    - Maximaal 2 personages per persoon.
    - Overleg in het Praattopic, als het in het topic zelf moet tussen haakjes! [] () {}
    - 16+ en schelden is toegestaan, maar houdt het gepast.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Minstens twee keer per week posten, lukt dat niet dan doorgeven!
    - Houdt het realistisch.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan, daarna vervallen ze!
    - Altijd naam van je personage boven het stukje.


    Begin:
    De studenten komen aan bij hun huizen, settelen hun spullen in hun (al naar eigen ingerichte) kamers en moeten zich om 14.00 uur melden bij de administratie om hun rooster en boeken op te halen. Ook kunnen zij zich inschrijven voor allerlei clubs, zoals zanggroepen, het voetbalteam, theatergroepen, schrijfgroepen of om bijvoorbeeld bij de radio te werken. Het is nu ongeveer 11.00 uur.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2014 - 22:12 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Ashton 'Ash' Miles Price. II Major Muziek & Bedrijfskunde - outfit.
    Bij de deur aangekomen zie ik een jongen van mijn leeftijd staan. Hij was een stukje kleiner dan ik, waardoor ik naar beneden moest kijken om hem te begroeten. 'Hey, man. Ik ben Ash,' stelde ik me met een scheve glimlach op mijn gezicht voor. Ik liet mijn tas opnieuw vallen om mijn zwarte Rayban zonnebril van mijn gezicht te pakken en deze te hangen aan mijn shirt, waardoor mijn grijsblauwe ogen tevoorschijn kwamen.
    De jongen leek me wel aardig, heel anders dan de jongens op de High School thuis in New Jersey.
    De onaangestoken sigaret balanceerde nog altijd tussen mijn lippen. Ik kon er makkelijk mee praten, aangezien ik me dat de afgelopen jaren aangeleerd had. Vele meisjes vonden het aantrekkelijk, net als de scheve grijns op mijn gezicht, of mijn getrainde lichaam.
    Wisten zij veel dat ik eigenlijk veel liever thuis op de bank zat met een spannend, goed boek, in plaats van roken, grappen uithalen en op straat hangen. Ook wisten zij niet dat ik zoveel trainde om mijn agressie kwijt te kunnen.
    Stiekem kon ik niet wachten tot mijn leven op deze college kon beginnen. Een nieuwe start. Mijn gedachten dwaalden af naar mijn kamer boven, waar mijn keyboard en gitaar al stonden. Ik had ze de afgelopen keer dat ik hier was al neergezet en heel eerlijk, ik miste het tokkelen erop enorm!
    Ik stak mijn lege hand naar de jongen toe, om me goed voor te stellen. Mijn kans hier ging ik niet verpesten ik ging iedereen laten zien wie de echte Ash Price was. En waar kon dat beter dan op een nieuwe school in het zonnige Florida, met allemaal nieuwe mensen?


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Victoria 'Tori' Carrie Parker. II Major Engels & Creative Writing - outfit.
    'Hé, maak je geen zorgen. Ik heb dat ook wel eens of vaak dat ik wat omgooi,' hoorde ik Lucy achter me zeggen, wat me enigszins op mijn gemak stelde. Ik was altijd al een grote kluns geweest, gooide alles om en viel overal overheen. Ik was blij dat ik niet de enige was bij wie dit gebeurde. Vanuit mijn ooghoeken zag ik hoe ze een doekje pakte en me meehielp met het opruimen van de troep die ik gemaakt had.
    Zodra alles schoon was, gooide ze het doekje weg, terwijl ik de mijne nogmaals uitspoelde, voor deze ook in de prullenbak verdween. 'Dus, Tori, welke majors studeer jij?' vroeg Lucy nieuwsgierig, terwijl er een glimlach op haar gezicht verscheen. Ik veegde mijn vochtige handen af aan mijn jurkje, terwijl zij nieuwsgierig de kastjes aan het onderzoeken was. 'Engels en Creative Writing,' antwoordde ik, een zachte trotse ondertoon in mijn stem. Ik was er zo blij mee dat ik eindelijk mijn talent gevonden had, en goed genoeg was om mijn droom te achtervolgen om een auteur, blogger of journalist te worden. Stiekem hield ik al een blog bij, waar ik dagelijkse gebeurtenissen op plaatste, net als korte verhaaltjes of updates over het boek wat ik aan het schrijven was.
    Lucy had ondertussen een pak Oreo's gevonden en met een tevreden gezicht stopte ze er een in haar mond. Ze hield mij het pakje ook voor, en met een dankbare glimlach pakte ik er een uit. 'Dank je,' mompelde ik zachtjes, voor ik de zwarte koekjes uit elkaar draaide zodat ik het glazuur ertussen op kon eten. Oreo's kon ik niet normaal eten, ik moest ze altijd uit elkaar halen en de onderdelen apart opeten. Ik vroeg me af wat Lucy voor majors ging doen. Ze zag eruit als een spontane meid, dus misschien studeerde ze communicatie, maar aan de andere kant zag ik haar ook iets creatiefs doen, zoals muziek of kunst. Daarom besloot ik om het aan haar te vragen, deels om zo ook het gesprek gaande te houden. 'En wat studeer jij?' vroeg ik, terwijl ik haar met mijn grasgroene ogen iets wat nieuwsgierig aan keek. Mijn gedachten dwaalden af naar Marsmallow, mijn kitten, die elk moment kon arriveren. Mijn vader was hier in Florida voor een zakenreis, dus die zou mijn kleine kater meteen komen afzetten. Een kleine glimlach verscheen op mijn gezicht bij het denken aan mijn huisdiertje, die ik voor mijn verjaardag had gekregen, afgelopen mei.
    Zodra ik merkte dat ik aan het wegdromen was knipperde ik een paar keer met mijn ogen, waarna ik naar Lucy opkeek en glimlachend op haar antwoord wachtte.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Frederick Salvadore

    Ik moest zachtjes lachen toen Markus vertelde dat hij het vrijwel elke dag moest horen dat hij nu volwassen zal gaan worden. Ik herken dit zo erg. Eenmaal binnen deelde mijn neef mee dat hij zijn spullen op ging bergen en ik knik naar hem.
    "Veel succes," had ik glimlachend gezegd en ik leun tegen de muur aan. Ik had nog niet zo heel veel zin om mijn spullen uit te pakken. Het was dan wel niet veel, alleen wat kleren en een paar extra dingetjes die ik nog mee wilde nemen. Dat kan ik later ook nog wel doen.
    Doordat de deur naar buiten nog open staat kan ik een spetter aan zien komen lopen. Ik bijt herhaaldelijk op mijn lip en ga nonchalant staan. Niet dat ik iets met hem zou willen of zo. Eèn, ik ken die jongen nog niet eens. Twee, na die aanvaring met mijn ex wil ik echt geen relatie meer. Ik hou het wel bij verliefdheid en crushes hebben.
    Toen de jongen uiteindelijk bij mij was moest hij naar beneden kijken, wat mij zachtjes liet lachen en ik voel mezelf wat rood worden.
    "Hey man. Ik ben Ash," vermeld hij dan en ik glimlach vriendelijk. Ik pak mijn beanie met mijn beiden handen vast en trek hem wat beter over mijn oren. Ik volg elke beweging, alles wat die jongen doet neem ik in mezelf op. Ik laat mijn tong even langs mijn lippen gaan en bij dan op mijn onderlip. Ik laat mijn ogen omhoog gaan naar zijn gezicht en schrik dan op uit gedachten als ik door heb dat hij naar mij kijkt. Ik voel mijn wangen van kleur verschieten.
    "A-ash hè? Ik heet F-Frederick, maar zeg maar Rick," stotter ik en ik kijk blozend weg. Oh, wat heb ik mezelf nu voor schut gezet. Ik schud mijn hoofd even zodat mijn ponnie een beetje voor mijn gezicht komt te hangen. Hopelijk trekt die rode kleur zo snel mogelijk van mijn gezicht af.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2014 - 14:15 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lucy Savannah Doyle || Kunst en Ontwerp - Outfit

    Tori veegde haar handen af toen ze mijn vraag beantwoorde. 'Engels en Creative Writing,' zei ze met een zachte trotse toon in haar stem, wat me zachtjes deed glimlachen. Ik vroeg me toch wel lichtjes of wat die creative writing inhield. Het was vast zoiets als een normale auteur van een boek ofzo, maar erg zeker was ik daar niet van. Tori nam dankbaar een koekje aan en draaide die open op de 'oreo' manier 'Dank je,'had ze nog zachtjes gezegd, maar ik glimlachte alleen maar, aangezien ik mijn mond vol had. Ik hield mijn oreo's gewoon liever zoals normale koekjes, in 1 geheel. Ik was erg verslaafd aan alles wat zoetigheid betreft, van snoepjes tot drankjes en koekjes ik lustte alles wel, behalve drop. Bah dat zwarte goedje vond ik erg onappetijtelijk. 'En wat studeer jij?' vroeg ze en haar nieuwsgierige blik deed me zachtjes grijnzen. "Wat denk je?" vroeg ik terwijl ik gebaarde naar mijn outfit. "Ik doe kunst en ontwerp, het creatieve dus." glimlachte ik. Ik stak nog een laatste koekje in mijn mond en besloot wat te drinken te zoeken. Zoals de meesten het zouden zeggen, 'Doe alsof je thuis bent', maar aangezien dit nu mijn nieuwe thuis is doe ik gewoon wat ik wil. Mijn bruine ogen vielen op een fles cola die ik al snel tussen mijn handen had. Ik rommelde weer wat in de kasten tot ik een glas vond en daarna richtte ik me op Tori. "Wil je ook wat?" vroeg ik haar met een vragende blik. Ik haalde gewoon al voordat ze kon antwoorden twee glazen uit de kast en vulde deze met een prik en daarna zette ik deze terug weg. Ik plofte me neer op een stoel en nipte wat van mijn Cola. "Dus, Tori. Vertel eens wat over jezelf." vroeg ik haar nieuwsgierig, het was eerder ietsje bevelend, maar ah. Ik was gewoon erg nieuwsgierig en ze leek me ook wel een interessant persoon, plus als ik vrienden wilde dan moest ik er wat over hun weten hé.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Oh sorry, ik heb nog niet gereageerd. Ik kan pas rond woensdag een post maken. Murderhouse > Volbeat]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    [Bumb.
    Mag niet uitsterven hier!]

    [ bericht aangepast op 27 feb 2014 - 13:18 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ender >>> Velnias


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.