• Hee peepz,

    Ik vroeg me af of er hier nog meer mensen zijn die graag leuke dingen maken met een haaknaald!
    Ik haak sinds een jaar, omdat ik een creatieve hobby wilde en een haakboekbox zag om sinaasappels etc te maken.. Dat was toen ook mn eerste project :Y)

    Ikzelf haak creaties zoals eten en dieren, maar ik heb ook al eens een tas gehaakt voor iemand.

    Duss.. Iemand? :D

    Krull schreef:
    Erica :o wat zeg je nou!! Wel doorzetten hoor! T lukt vast wel uiteindelijk! En dan word t echt leuk

    Haha, thesis heeft momenteel voorrang. Dan pas op youtube filmpjes zoeken hoe je de steekjes doet want ik heb niet veel aan de uitleg als ik niet weet welke steken ze bedoelen. :')
    Anders moet jij het me eens leren. =P

    Oh, je moet filmpjes maken! En dan kan jij die met heel Q delen en dan kan heel Q voortaan haken. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik kan niet haken, maar ik kan wel borduren. Dat laatste is niet echt een hobby, maar als ik bij mijn oma ben, is het best een fijne bezigheid.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik kan echt niet haken haha. Mijn zus haakt wel en die kan echt gigantisch leuke dingen maken, ze begon met dekens enzo maar maakt nu ook knuffels en meer van dat soort dingen : )


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Scandal schreef:
    (...)
    Haha, thesis heeft momenteel voorrang. Dan pas op youtube filmpjes zoeken hoe je de steekjes doet want ik heb niet veel aan de uitleg als ik niet weet welke steken ze bedoelen. :')
    Anders moet jij het me eens leren. =P

    Oh, je moet filmpjes maken! En dan kan jij die met heel Q delen en dan kan heel Q voortaan haken. :Y)


    Ja! Emma! Maak instructiefilmpjes waarin je uitlegt hoe je moet haken!


    Ik heb miljarden haaksetjes en haakboekjes enzo, allemaal met een uitleg erin, maar ik snap die uitleg niet dus ik kan het niet haha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik heb een poging gedaan.. en nu doet de kast een poging, want mij wilde het echt niet xd.
    Ik hou het wel bij vilt poppetjes ;d.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik ben links, t lijkt me voor de meeste niet handig om mijn gehaak als voorbeeld te nemen.

    Volgens mij zijn er genoeg duidelijke filmpjes op youtube ^^ maar als iemand iets niet begrijpt wil ik wel een poging doen om t uit te leggen.

    Julie zouden echt (weer) eens een poging moeten doen om te kunnen haken D: t is zo leuk!

    Krull schreef:
    Julie zouden echt (weer) eens een poging moeten doen om te kunnen haken D: t is zo leuk!


    Wat gebruik je er voor? Wol of iets anders?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ik gebruik katoen, catania grande vooral.

    Wat is het verschil?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    En of ik gehaakt heb. Maar het resultaat verschilde steeds teveel van het boekje en dat maakte dat ik het een beetje mislukt vond en het uiteindelijk opgaf. (:


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Escada schreef:
    Wat is het verschil?

    Ik vind t makkelijker denk ik, volgens mij is katoen wat gelijkmatig. Wol pluist, katoen niet. T meeste katoen is gladder.

    Ik weet hoe het moet, maar heb er het geduld niet voor. Ik heb ook een kleine naald, dus ook niet echt geschikt om grof te werken. Daarom vind ik breien fijner. Ik ben inmiddels aan het leren patronen te doen in plaats van mijn eigen bobbelige mutsen te maken. [Denk daarbij vooral niet aan de huis-elf mutsen van Hermelien ^^]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    ik haak ook !
    Maar niet zo goed als jou krull.
    Al ben ik heel trots op mijn bloementjes ^^
    Ik poog nu een truitje te haken maar gelukkig ondersteund mijn oma me hier enorm in want ik raak elke keer de kluts kwijt met die stokje en patroontjes XD


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !

    Ik ga in de voorjaarsvakantie (woensdags) samen met een vriendin een poging doen om iets kleins te haken haha.
    In de zomervakantie ofzo hebben we al katjes gehaaktbreid, dat was ook leuk en ging goed, dus hopelijk lukt het haken ook :)

    Edit: ik slaap half ofzo, ik typ verkeerd :P

    [ bericht aangepast op 13 feb 2014 - 21:11 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly