• Hee peepz,

    Ik vroeg me af of er hier nog meer mensen zijn die graag leuke dingen maken met een haaknaald!
    Ik haak sinds een jaar, omdat ik een creatieve hobby wilde en een haakboekbox zag om sinaasappels etc te maken.. Dat was toen ook mn eerste project :Y)

    Ikzelf haak creaties zoals eten en dieren, maar ik heb ook al eens een tas gehaakt voor iemand.

    Duss.. Iemand? :D

    Iemand heeft het me ooit proberen te leren ik gaf op nadat ik het na een uur nog steeds helemaal geen steek wijzer was geworden, ik ben extreem onhandig
    Maar zij maakt echt zulke schattige dingen dus ik wil het wel graag kunnen maar ik heb geen geduld.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Ik! Ik haak vooral amigurumi, hoewel ik momenteel een deken aan het haken ben. Zo een.


    Ex astris, sciencia

    Ik vingerhaak en punnik wel eens. Soms heb ik wel eens van die slierten van een meter en die hang ik ergens op als versiersel en zo.


    Wanna roll with the wind, bringing distance to everything...

    Ik wil voor een Medusa-cosplay slangetjes haken waar ik ijzerdraad en speldjes in doe voor in mijn haar, maaaaarrrrr... ik heb het nog nooit gedaan. De rest is al bijna af. Help?


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Ik vingerhaak wel van alles, ik heb wel geprobeerd te haken, maar ik vind het te moeilijk en je moet er echt voor opletten (net als breien, dat probeer ik ook te leren), maar mijn concentratie is er te slecht voor. En vingerhaken doen mijn handen gewoon automatisch terwijl ik een filmpje kijk ofzo.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Niet meer. Ik heb vroeger op school gedaan en vond het toen heel leuk, maar ik heb daarna alleen sporadisch gepunnikt (is dat een woord?). Ik heb ergens nog een gehaakte etui waar ik erg trots op ben. :Y)


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."