• The 19 years later, the new Generation • Harry Potter RPG


    19 jaar later. de tovenaars oorlog is geweest, Voldemord is verslagen en Harry Potter leeft nog. maar wat gebeurd er nu? Welke avonturen en geheimen staan er op ons te wachten? Iedereen denkt dat het afgelopen is. dat alles weer goed is en niets ons meer kwaad wilt doen. maar is dat wel zo? Is alles echt weer het oude?



    •••The 19 years later, the new Generation•••
    when light will come, darkness will return



    Headmaster
    Winston Alvirus Pastalaan • Dooddoenervo






    topic 1





    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••






    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry!



    Invullijstje student, Je mag ook bestaande rollen nemen (Albus Potter, Rose Weasley, ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie (kan je nog aanpassen tijdens de RPG)
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - omschrijf je personage
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste
    - *hoofd monitor



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie (kan je nog aanpassen tijdens de RPG)
    - vakken
    - omschrijf je personage
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)







    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••


    reserveringen (blijven 48 uur staan!) :
    Ravenclaw - jaar - Newton



    Rollen :
    Gryffindor :
    Murderhouse • jaar 5 - Floris Adelais Donatus
    Leora • jaar 5 - Robert Fransico D’Ablaing
    Piaffe • jaar 6 - Melody Jane McCarter
    CrazyGirlxx • jaar 6 - Brooke Jane Eatside


    Ravenclaw :
    Silvanaa • jaar 6 - Amy Winchester
    Wall • jaar 6 Neva Zoë Gutiérrez
    Mills • jaar 6 - Avery Lizz Hales
    Legolas • jaar 5 - Austin Matthew Jase
    Meraki • jaar 6 - Matthew James Harmon
    Silvanaa • jaar 6 - Finnick Dave Williams


    Hufflepuff :
    LegoIas • jaar 5 - Scorpius Hyperion Malfoy
    Leora • jaar 5 - Campbell Saunders
    Feaser • jaar 5 - Desanemi ''Demi'' van Detta
    That0neGirl • jaar 5 - Lisa Tresses



    Slytherin :
    Feaser • jaar 5 - Isabelle Railey Crowley
    BarnOwl • jaar 6 - Serena Azzura Rossini
    MiIls • jaar 6 - Aurora 'Snow' Swan
    Feaser • jaar 6 - Rowan Raymond Crowley
    Silvanaa • jaar 6 - Aiden Mccloud
    Meraki • jaar 5 - Mila Jolene Adams




    Profesoren (als professor mag je ook afdelingspunten geven en aftrekken) :
    Astronomie :
    Toverdranken : Filia Alessa Desiderius - 42 jaar • Murderhouse
    Verzorging van Fabeldieren :
    Waarzeggerij :
    Bezweringen : Claude Moore - 29 jaar • BarnOwl
    Kruidenkunde :
    Verweer tegen de Zwarte Kunsten : Maggie Mea Dorwin - 30 jaar • Feaser
    Geschiedenis van de Toverkunst :
    Dreuzelkunde : Mevr. (Sophie) Onderdeur - 28 jaar • That0neGirl
    Voorspellend Rekenen :
    Leer der Oude Runen :
    Gedaanteverwisseling : R. William Jacksons - 28 • Obliviate7


    totaal RPG'ers : 21




    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••






    klassenoudste (VOL) :

    Gryffindor :
    meisje : Brooke Jane Eatside - CrazyGirlxx
    jongen : Robert Fransico D’Ablaing - Leora

    Hufflepuff :
    Meisje : Desanemi ''Demi'' van Detta - Feaser
    jongen : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas

    Ravenclaw :
    Meisje : Amy Winchester - Silvanaa
    Jongen : Matthew James Harmon - Meraki

    Slytherin :
    Meisje : Isabelle Railey Crowley - Feaser
    Jongen : Aiden Mccloud - Silvanaa



    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Aiden Mccloud - Silvanaa
    Beater 1 : Aurora 'Snow' Swan - MiIls
    Beater 2 : Mila Jolene Adams - Meraki
    Seeker : Isabelle Railey Crowley - Feaser
    aanvoerder : Aiden Mccloud - Silvanaa

    Hufflepuff
    Chaser 1 : Campbell Saunders - Leora
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : Desanemi ''Demi'' van Detta - Feaser
    Beater 2 :
    Seeker : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas
    aanvoerder : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Avery Lizz Hales - Mills
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Austin Matthew Jase - Legolas
    Beater 1 : Finnick Dave Williams - Silvanaa
    Beater 2 :
    Seeker : Neva Zoë Gutiérrez - Wall
    aanvoerder : Neva Zoë Gutiérrez - Wall

    Griffoendor
    Chaser 1 : Melody Jane McCarter - Piaffe
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Brooke Jane Eatside - CrazyGirlxx
    Beater 1 : Floris Adelais Donatus - Murderhouse
    Beater 2 :
    Seeker : Robert Fransico D’Ablaing - Leora
    aanvoerder : Melody Jane McCarter - Piaffe


    afdelingshoofd :
    Gryffindor : Filia Alessa Desiderius - 42 jaar • Murderhouse
    Ravenclaw : Mevr. (Sophie) Onderdeur - 28 jaar • That0neGirl
    Hufflepuff : Maggie Mea Dorwin - 30 jaar • Feaser
    Slytherin : Claude Moore - 29 jaar • BarnOwl



    Headmaster : Winston Alvirus Pastalaan • Dooddoenervo
    Dooddoenervo schreef:
    - naam + achternaam
    Winston Alvirus Pastalaan

    - leeftijd
    109

    - geschiedenis
    Winston komt uit een volbloed rovenaarsfamilie. Hij groeide op in de buurt van Wales en had een normale jeugd. Hij was wel abnormaal slim. Hij kon al lezen op zijn derde en ook op Zweinstein was hij altijd de beste. Na zijn opleiding ging hij zich verdiepen in verweer tegen de zwarte kunsten en schreef tientallen boeken. Tijden de tweede tovenaarsoorlog wouden de dooddoeners van hem af omdat hij in de orde zat. Maar toen ze toesloegen was hij niet thuis. Helaas wel zijn familie. Sindsdien leefde hij ondergedoken. Tot de heer van het duister verslagen werd, daarna soliciteerde hij op Zweinstein. Hij was een aantal jaar professor VTZK maar toen Anderling stierf volgde hij haar op als schoolhoofd.

    - vrienden/familie
    Zijn familieleden zijn allemaal gestorven. Vermoord door dooddoeners tijdens de tweede tovenaarsoorlog.
    Hij heeft een aantal vrienden buiten het kasteel waarmee hij af en toe schrijft. En natuurlijk zijn collega's.

    - vakken
    Voor hij schoolhoofd werd, was hij leraar VTZK.

    - omschrijf je personage
    Winston is een erg gezellig persoon, hij houdt ervan om met mensen te praten en ook van feesten. Alleen door het feit dat de dooddoeners het op hem gemunt hadden jaren geleden is hij erg wantrouwig. Hij denkt namelijk dat dooddoeners die toch zijn kunnen ontsnappen aan het ministerie hem nog altijd weg willen hebben.
    - uiterlijk




    Winston is oud, en dat zie je ook. Hij heeft bijna geen haar, het haar dat hij heeft is wit. Hij heeft heel wat rimpels en bruine ogen. Hij is redelijk klein en aan de wat dikkere kant.

    - *schoolhoofd
    Ja



    hoofdmonitor meisje: MiIls • jaar 6 - Aurora 'Snow' Swan
    hoofdmonitor jongen: Silvanaa • jaar 7 - Finnick Dave Williams



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••AFDELINGS PUNTEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••







    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes*houw het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de person zelf
    *wil je mee helpen met het opbouwen van deze RPG? stuur me maar een PB'tje (:
    *je Nederlands of spelling hoeft niet goed te zijn, als je er maar plezier in hebt!
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een koekje
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar ^_^






    Praattopic
    Rollentopic
    story


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Scorpius Malfoy || Hufflepuf 5de jaar || Seeker, captain
    ‘Je bent ook een goede vriend door je macht te misbruiken voor mij.’ Ik grijns en haal mijn schouders op. 'Dacht je nou echt dat ik al mijn avonturen op zou geven door zo'n badge?' vraag ik. ‘Ah, ik snap het al. Je bent onzeker en je hebt mijn hulp nodig om een meisje te versieren.’ zegt hij en hij klopt me op mijn schouder. Ik haal mijn schouders op. ‘Ik kan wel hulpeloos voor haar neer vallen zodat jij me op een majestueuze wijze kan redden.’ Hij grijnst en ik schud lachend mijn hoofd. ‘Ik ben er voor je hé, Scorp.’ IK knik. Nu nog wel. 'Zullen we dan maar naar de grote zaal gaan? Ik wil als klassenoudste niet te laat komen hè!' zeg ik met een knipoog.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2014 - 18:36 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders - Huffelpuf 5de jaar - Chaser

    Ik zuchtte dramatisch. ‘Het begint nu al. Nog 300 dagen te gaan.’ Ik klopte hem op zijn schouder. ‘Ik ga het nog moeilijk krijgen met jou. Ik haat Pastalaan nu echt met zijn geniepige plannetjes.’ We liepen de zaal in waar ik plaatsnam aan de Huffelpuf tafel. Mokkend keek ik vooruit. ‘We konden nog zo veel doen voordat we hier zaten..’ mompelde ik terwijl mijn gedachten weg droomden. ‘De eerste jaars nat maken- wat ongetwijfeld Foppe ook zou doen of stinkbommen gooien.’ Er vormde een grijns op mijn gezicht. Ik keek Scorpius aan en toen besefte ik het weer; Hij was klassenoudste. Ik pakte hem bij zijn schouders en schudde hem heen en weer. ‘Zo veel dingen konden we nu doen.’ Zei ik met een zielig gezicht terwijl de zaal langzaam vol stroomde.

    Robert Fransico D'Ablaing - Klassenoudste - Seeker - Griffoendor 5de jaar

    ‘Met mij gaat het ook goed en vakantie was wel tof. Je had mijn brief toch wel ontvangen van de zomer he?’ Ik kon super goed met Melody omgaan en ik miste haar wel een beetje deze vakantie. Ik miste heel Zweinstein maar ik kon lezen en schrijven met Melody. Ik voelde opeens een ruk aan mijn mouw en ik keek Brooke aan. ‘Robert? Wordt ik nu van school getrapt?!’ hoorde ik Brooke vragen.
    Ik woog mijn woorden af; ze had duidelijk getoverd. ‘Je hebt toch geen brief ontvangen? Dan denk ik niet maar ik zou het voor het vervolg niet doen. Ik dacht dat je het wist Brooke.’ Ik zuchtte even.
    ‘Beloof me dat je het aankomende zomer niet doet?’ zei ik. Ik wilde totaal niet zonder mijn beste vriendin overgaan naar het zesde jaar.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scorpius Malfoy || Captain, seeker || Klassenoudste

    ‘Het begint nu al. Nog 300 dagen te gaan.’ Ik schud mijn hoofd. 'Zo een grote hekel aan school,' zucht ik, 'hoor jij niet in Zwadderich aangezien je de hele tijd klaagt?' plaag ik hem. ‘Ik ga het nog moeilijk krijgen met jou. Ik haat Pastalaan nu echt met zijn geniepige plannetjes.’ Ik lach en schud mijn hoofd. 'Het is een stomme badge en het betekend voor mij alleen dat ik kleine kindjes van elf de verkeerde weg mag wijzen en punten af mag trekken van Zwadderaars,' grijns ik. ‘De eerste jaars nat maken- wat ongetwijfeld Foppe ook zou doen of stinkbommen gooien.’ Ik knik. 'Jij zet de val klaar en ik zorg dat ze er "toevallig" langs lopen,' grijns ik. Ik heb er nu al zin in, terwijl het eigenlijk helemaal niet mag. ‘Zo veel dingen konden we nu doen,' zegt hij met een zielig gezicht waardoor ik me meteen ook verdrietig voel. 'Dus hoe zit het nu met jou en een vriendin?' vraag ik nieuwsgierig.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders - Huffelpuf 5de jaar – Chaser

    Ik schrok op van zijn opmerking. ‘Jij zet de val klaar en ik zorg dat ze er ‘‘toevallig’’ langs lopen.’ Meteen kwam een duivelse grijns tevoorschijn op mijn gezicht. ‘Jij moet ze straks toch leiden naar de kamer?’ Ik keek hem handenwrijvend aan. ‘Als jij me de password vertelt zet ik de val voor de gang bij de keukens. Als hun nat worden dan ren ik meteen via het oosterzijde onze leerlingenkamer in.’ Ik lag al bijna in een deuk bij mijn plan. ‘Deal?’
    ‘Dus hoe zit het nu met jou en een vriendin?’ Hoorde ik Scorpius vragen. In een flits zag ik mijn ouders waar bij ik noodgedwongen iedere zomervakantie zat voor me. Ik haatte het als ze ruzie maakte. Maar wat ik haatte was hun hobby. Ik durfde nooit verder te gaan met een meisje dan alleen geflirt. Ik was bang dat ik net zoals hen zou worden. ‘Ik heb nog niet de juiste gevonden.’ Zei ik met een geveinsde grijns. ‘Maar genoeg over mij, jij bent klassenoudste dus iedere meid wil jou wel.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scorpius Malfoy || Captain, seeker || Klassenoudste

    Een duivelse grijns komt tevoorschijn op zijn gezicht. ‘Jij moet ze straks toch leiden naar de kamer? Als jij me de password vertelt zet ik de val voor de gang bij de keukens. Als hun nat worden dan ren ik meteen via het oosterzijde onze leerlingenkamer in.’ Ik grijns en moet al meteen lachen om zijn plan. 'Deal?' 'Deal,' zeg ik. ‘Ik heb nog niet de juiste gevonden.’ Ik trek mijn wenkbrauwen op. 'En toch de hele godganselijke dag met ieder meisje dat je tegenkomt flirten.' Ik zie dat hij graag van dit onderwerp weg wil. ‘Maar genoeg over mij, jij bent klassenoudste dus iedere meid wil jou wel.’ Meteen verdwijnt de grijns van mijn gezicht. Ik wil hem graag de waarheid vertellen, maar ik kan het niet. Niemand weet mijn geheim.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders - Huffelpuf 5de jaar – Chaser

    'Hee ik flirt niet, ik doe gewoon wat ze willen.' probeerde ik mijn daden te verdedigen. Scorpius viel stil na mijn vraag. Ik moest er wel om lachen. 'D'Aww worden we verlegen.' Ik kneep voor de grap in zijn wang. 'Je kan nog altijd alleen blijven en oud worden met 20 katten en dan kom ik je iedere dag bezoeken.' zei ik met een grijns. Ik voelde een nieuw soort energie in mij opleven. Het was iedere keer als ik weer op Zweinstein kwam. Thuis voelde ik mijzelf leeg en verdrietig. Het liefst ging ik de straat op om afleiding te zoeken maar helaas zat ik vaak noodgedwongen met mijn ouders binnen terwijl ze achter elkaars rug om gemeen over elkaar roddelen. Er liepen twee meisjes om onze tafel heen. Ik floot 'fjietfjieuw' en ik stootte Scorpius zachtjes onder tafel aan.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Aurora 'Snow' Swan || Slytherin || Beater || Hoofdmonitor.

    'Geen dank.' Glimlacht hij, waarna hij mijn hand vast pakt en er bemoedigend in knijpt. Ik glimlach naar hem en pak mijn tas weer van de grond. Plotseling hoor ik Amy's stem.
    'Finn!' Roept ze. 'Oh god, daar ben je!' Ze pakt Nala van Finnick over en glimlacht naar hem.
    'Ik hoorde van Lily dat jij Nala had meegenomen. Ik was dood ongerust! Ik had haar echt overal gezocht.'
    Finnick glimlacht haar toe en Amy neemt haar eigen tas aan. 'Aurora en ik zijn net op weg naar de eetzaal. Wil je meelopen?' Vraagt hij aan haar. Het meisje merkt me nu pas op en begroet me vriendelijk waardoor ik opgelucht ademhaal – tenminste niet iemand met vooroordelen. 'Bedankt, maar ik denk dat ik eerst maar mijn spullen naar de slaapkamer breng samen met Nala. Dan kan ik daar gelijk mijn gewaad aantrekken.' Zegt ze, waarna ze van Finnick naar mij kijkt. 'En ik raad jullie aan dat ook te doen,' grinnikt ze. Plotseling bedenk ik me dat ik mijn jeans nog aan heb. Vroeger kleedde ik me altijd om in de trein. Nu hoeft dat niet meer. 'Slim idee,' zeg ik oprecht. 'Ik vergeet het ieder jaar weer.'
    We lopen het plein op voor de school en ik sta stil. 'Ik ga vast naar mijn kamer, ik zie jullie zo vast bij het eten.'
    Ik zeg ze snel gedag en loop dat naar de common room van Slytherin.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Amy Lynn Winchester || Klassenoudste || Zesde jaars || Common Room Ravenclaw

    Nadat Aurora ons nog gedag had gezegd, waren Finn en ik ook maar richting de leerlingenkamer van Ravenclaw gegaan. Eenmaal daar aangekomen gingen we beiden naar onze eigen slaapvertrekken waar wij ons vlug omkleedden.
    Toen ik mijn gewaad aan had holde ik vlug weer de trap af waar ik Finn al in de leerlingenkamer trof met zijn gewaad al aan. 'Klaar?'
    Ik knikte vlug en volgde de jongen de leerlingenkamer weer uit. 'Ik heb zo'n trek.' murmelde ik onder het lopen terwijl ik met moeite de menigte van leerlingen ontweek.
    'Ik ook.' zei Finn opgewekt. 'Ik heb het hier zo gemist!'
    Ik lachte zachtjes om de jongen zijn enthousiasme. 'Ik ook, Finn.'


    [Is het goed als Finn even Campbell gedag zegt als hij de Grote Zaal binnen loopt? ^^]


    "We accept the love we think we deserve."

    Silvanaa schreef:
    Amy Lynn Winchester || Klassenoudste || Zesde jaars || Common Room Ravenclaw

    Nadat Aurora ons nog gedag had gezegd, waren Finn en ik ook maar richting de leerlingenkamer van Ravenclaw gegaan. Eenmaal daar aangekomen gingen we beiden naar onze eigen slaapvertrekken waar wij ons vlug omkleedden.
    Toen ik mijn gewaad aan had holde ik vlug weer de trap af waar ik Finn al in de leerlingenkamer trof met zijn gewaad al aan. 'Klaar?'
    Ik knikte vlug en volgde de jongen de leerlingenkamer weer uit. 'Ik heb zo'n trek.' murmelde ik onder het lopen terwijl ik met moeite de menigte van leerlingen ontweek.
    'Ik ook.' zei Finn opgewekt. 'Ik heb het hier zo gemist!'
    Ik lachte zachtjes om de jongen zijn enthousiasme. 'Ik ook, Finn.'


    [Is het goed als Finn even Campbell gedag zegt als hij de Grote Zaal binnen loopt? ^^]

    Ja hoor (': zolang je maar niet naar mijn mannelijke borsten kijkt! :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    [Dit gaat zo snel als shit. Zou ik mijn rol als leerling op mogen zeggen en gewoon lerares Toverdranken mogen blijven?]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Leora schreef:
    (...)

    Ja hoor (': zolang je maar niet naar mijn mannelijke borsten kijkt! :p


    [Ik beloof niks ^^]


    "We accept the love we think we deserve."

Finnick Dave Williams || Hoofdmonitor || Beater || Zesde jaars || Grote Zaal

Samen met Amy stapte ik de Grote Zaal binnen. We liepen richting de Ravenclaw tafel maar ik hield halverwege halt toen ik de Hufflepuff afdelingstafel passeerde en ik een bekend gezicht zag.
'Campbell!' begroette ik de jongen opgewekt. Campbell zat samen met Scorpius aan de Hufflepuff afdelingstafel en waren zo te zien al helemaal klaar voor het feestmaal.
Amy was ook tot stilstand gekomen en stond nu ongemakkelijk naast mij te schuifelen. 'Hey.' begroette zij de twee jongens met een vriendelijke glimlach. Amy was vaak nog eens verlegen naar de mensen die zij niet zo goed kende, in tegenstelling tot mij. Ik was juist heel spontaan. Maar misschien dat ik daarom zo dol op Amy was. Zij was juist het totaal tegenovergestelde van wat ik was.


"We accept the love we think we deserve."

Campbell Saunders - Huffelpuf 5de jaar – Chaser

'Finnick. Waar heb ik deze genoegen aan te danken. Met een hoofdmonitor twee keer in een avond te praten. Volgens mij sta ik stiekem op een V.I.P. lijst of niet?' zei ik met een grijns. Mijn oog viel op Amy. Zou dat zijn vriendin wezen? Ik wist het niet. Toch kon ik het niet laten om een opmerking te maken. 'Leuk meisje, Fin.' Ik keek haar aan en gaf haar een knipoog met een grijns. Ze zag er vriendelijk uit. Ik had haar dacht ik wel eens eerder gezien maar daar hield het ook meteen mee op.


When I taste Tequila, Baby, I still see ya

Scorpius Malfoy

'Hee ik flirt niet, ik doe gewoon wat ze willen,' probeert hij zichzelf te verdedigen. Ik schud lachend mijn hoofd. 'Je spoort niet Campie,' plaag ik hem.
'D'Aww worden we verlegen.' Hij knijpt in mijn wang. Toch kan ik niet stoppen met denken of hij dit wel zou doen als hij zou weten dat ik home ben. Zou hij dan gewoon wegrennen ofzo? 'Je kan nog altijd alleen blijven en oud worden met 20 katten en dan kom ik je iedere dag bezoeken.' Ik schud lachend mijn hoofd. 'Waarom altijd katten? Ik hou veel meer van... Honden!' zeg ik vrolijk. Met Campbell voel ik me altijd vrolijk. We maken samen veel lol en hij is buiten Demi de enige die ik heb. Er lopen twee meisjes langs onze tafel. Campbell fluit en stoot me onder de tafel aan. Ik word rood. Een van de meisjes zat in het zwerkbalteam van vorig jaar. Eigenlijk was ze best wel slecht. Volgens mij zat ze er alleen in omdat ze het zusje was van de vorige captain. 'Hey Scorpie,' zegt ze. Ik glimlach wat en kijk chagrijnig naar Campbell. 'Dus... Jij hebt toch niet toevallig een vriendin hè?' vraagt ze. Ik schud mijn hoofd en kijk naar Campbell.

[ bericht aangepast op 13 feb 2014 - 22:33 ]


Spoiler alert: you will save yourself

(Is iedereen in de.great hall?)


Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••