• The 19 years later, the new Generation • Harry Potter RPG


    19 jaar later. de tovenaars oorlog is geweest, Voldemord is verslagen en Harry Potter leeft nog. maar wat gebeurd er nu? Welke avonturen en geheimen staan er op ons te wachten? Iedereen denkt dat het afgelopen is. dat alles weer goed is en niets ons meer kwaad wilt doen. maar is dat wel zo? Is alles echt weer het oude?



    •••The 19 years later, the new Generation•••
    when light will come, darkness will return



    Headmaster
    Winston Alvirus Pastalaan • Dooddoenervo






    topic 1





    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••






    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry!



    Invullijstje student, Je mag ook bestaande rollen nemen (Albus Potter, Rose Weasley, ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie (kan je nog aanpassen tijdens de RPG)
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - omschrijf je personage
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste
    - *hoofd monitor



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie (kan je nog aanpassen tijdens de RPG)
    - vakken
    - omschrijf je personage
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)







    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••


    reserveringen (blijven 48 uur staan!) :
    Ravenclaw - jaar - Newton



    Rollen :
    Gryffindor :
    Murderhouse • jaar 5 - Floris Adelais Donatus
    Leora • jaar 5 - Robert Fransico D’Ablaing
    Piaffe • jaar 6 - Melody Jane McCarter
    CrazyGirlxx • jaar 6 - Brooke Jane Eatside


    Ravenclaw :
    Silvanaa • jaar 6 - Amy Winchester
    Wall • jaar 6 Neva Zoë Gutiérrez
    Mills • jaar 6 - Avery Lizz Hales
    Legolas • jaar 5 - Austin Matthew Jase
    Meraki • jaar 6 - Matthew James Harmon
    Silvanaa • jaar 6 - Finnick Dave Williams


    Hufflepuff :
    LegoIas • jaar 5 - Scorpius Hyperion Malfoy
    Leora • jaar 5 - Campbell Saunders
    Feaser • jaar 5 - Desanemi ''Demi'' van Detta
    That0neGirl • jaar 5 - Lisa Tresses



    Slytherin :
    Feaser • jaar 5 - Isabelle Railey Crowley
    BarnOwl • jaar 6 - Serena Azzura Rossini
    MiIls • jaar 6 - Aurora 'Snow' Swan
    Feaser • jaar 6 - Rowan Raymond Crowley
    Silvanaa • jaar 6 - Aiden Mccloud
    Meraki • jaar 5 - Mila Jolene Adams




    Profesoren (als professor mag je ook afdelingspunten geven en aftrekken) :
    Astronomie :
    Toverdranken : Filia Alessa Desiderius - 42 jaar • Murderhouse
    Verzorging van Fabeldieren :
    Waarzeggerij :
    Bezweringen : Claude Moore - 29 jaar • BarnOwl
    Kruidenkunde :
    Verweer tegen de Zwarte Kunsten : Maggie Mea Dorwin - 30 jaar • Feaser
    Geschiedenis van de Toverkunst :
    Dreuzelkunde : Mevr. (Sophie) Onderdeur - 28 jaar • That0neGirl
    Voorspellend Rekenen :
    Leer der Oude Runen :
    Gedaanteverwisseling : R. William Jacksons - 28 • Obliviate7


    totaal RPG'ers : 21




    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••






    klassenoudste (VOL) :

    Gryffindor :
    meisje : Brooke Jane Eatside - CrazyGirlxx
    jongen : Robert Fransico D’Ablaing - Leora

    Hufflepuff :
    Meisje : Desanemi ''Demi'' van Detta - Feaser
    jongen : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas

    Ravenclaw :
    Meisje : Amy Winchester - Silvanaa
    Jongen : Matthew James Harmon - Meraki

    Slytherin :
    Meisje : Isabelle Railey Crowley - Feaser
    Jongen : Aiden Mccloud - Silvanaa



    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Aiden Mccloud - Silvanaa
    Beater 1 : Aurora 'Snow' Swan - MiIls
    Beater 2 : Mila Jolene Adams - Meraki
    Seeker : Isabelle Railey Crowley - Feaser
    aanvoerder : Aiden Mccloud - Silvanaa

    Hufflepuff
    Chaser 1 : Campbell Saunders - Leora
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : Desanemi ''Demi'' van Detta - Feaser
    Beater 2 :
    Seeker : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas
    aanvoerder : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Avery Lizz Hales - Mills
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Austin Matthew Jase - Legolas
    Beater 1 : Finnick Dave Williams - Silvanaa
    Beater 2 :
    Seeker : Neva Zoë Gutiérrez - Wall
    aanvoerder : Neva Zoë Gutiérrez - Wall

    Griffoendor
    Chaser 1 : Melody Jane McCarter - Piaffe
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Brooke Jane Eatside - CrazyGirlxx
    Beater 1 : Floris Adelais Donatus - Murderhouse
    Beater 2 :
    Seeker : Robert Fransico D’Ablaing - Leora
    aanvoerder : Melody Jane McCarter - Piaffe


    afdelingshoofd :
    Gryffindor : Filia Alessa Desiderius - 42 jaar • Murderhouse
    Ravenclaw : Mevr. (Sophie) Onderdeur - 28 jaar • That0neGirl
    Hufflepuff : Maggie Mea Dorwin - 30 jaar • Feaser
    Slytherin : Claude Moore - 29 jaar • BarnOwl



    Headmaster : Winston Alvirus Pastalaan • Dooddoenervo
    Dooddoenervo schreef:
    - naam + achternaam
    Winston Alvirus Pastalaan

    - leeftijd
    109

    - geschiedenis
    Winston komt uit een volbloed rovenaarsfamilie. Hij groeide op in de buurt van Wales en had een normale jeugd. Hij was wel abnormaal slim. Hij kon al lezen op zijn derde en ook op Zweinstein was hij altijd de beste. Na zijn opleiding ging hij zich verdiepen in verweer tegen de zwarte kunsten en schreef tientallen boeken. Tijden de tweede tovenaarsoorlog wouden de dooddoeners van hem af omdat hij in de orde zat. Maar toen ze toesloegen was hij niet thuis. Helaas wel zijn familie. Sindsdien leefde hij ondergedoken. Tot de heer van het duister verslagen werd, daarna soliciteerde hij op Zweinstein. Hij was een aantal jaar professor VTZK maar toen Anderling stierf volgde hij haar op als schoolhoofd.

    - vrienden/familie
    Zijn familieleden zijn allemaal gestorven. Vermoord door dooddoeners tijdens de tweede tovenaarsoorlog.
    Hij heeft een aantal vrienden buiten het kasteel waarmee hij af en toe schrijft. En natuurlijk zijn collega's.

    - vakken
    Voor hij schoolhoofd werd, was hij leraar VTZK.

    - omschrijf je personage
    Winston is een erg gezellig persoon, hij houdt ervan om met mensen te praten en ook van feesten. Alleen door het feit dat de dooddoeners het op hem gemunt hadden jaren geleden is hij erg wantrouwig. Hij denkt namelijk dat dooddoeners die toch zijn kunnen ontsnappen aan het ministerie hem nog altijd weg willen hebben.
    - uiterlijk




    Winston is oud, en dat zie je ook. Hij heeft bijna geen haar, het haar dat hij heeft is wit. Hij heeft heel wat rimpels en bruine ogen. Hij is redelijk klein en aan de wat dikkere kant.

    - *schoolhoofd
    Ja



    hoofdmonitor meisje: MiIls • jaar 6 - Aurora 'Snow' Swan
    hoofdmonitor jongen: Silvanaa • jaar 7 - Finnick Dave Williams



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••AFDELINGS PUNTEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••







    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes*houw het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de person zelf
    *wil je mee helpen met het opbouwen van deze RPG? stuur me maar een PB'tje (:
    *je Nederlands of spelling hoeft niet goed te zijn, als je er maar plezier in hebt!
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een koekje
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar ^_^






    Praattopic
    Rollentopic
    story


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Aiden Josh Mccloud || Klassenoudste || Keeper + Aanvoerder || Zesde jaars || Grote Zaal

    'En, heb je zin in dit jaar als Klassenoudste?' vroeg Aurora mij terwijl ze tegenover mij plaats nam met een brede grijns rond haar lippen.
    'Ja, ontzettend.' mompelde ik sarcastisch. 'Vooral nu jij Hoofdmonitor bent.'
    Ik begon verveeld met mijn bestek te spelen. 'En jij, heb jij zin in dit jaar als Hoofdmonitor?' vroeg ik haar toen maar zodat er geen ongemakkelijke stiltes zouden vallen.



    Amy Lynn Winchester || Klassenoudste || Zesde jaars || Grote Zaal

    Scorpius die naast Campbell zat, begon hard te lachen. 'Ja ja, hij weet nog niet eens of hij Chaser is of niet. Hij heeft nog niet eens de try-outs gedaan,' zei hij grinnikend. 'En single, dat is inderdaad wel waar, maar daar gaat de komende twintig jaar nog niks aan veranderen,'
    Ik kon het niet laten om zelf ook in de lach te schieten, samen met Finn. 'Dat wil ik graag geloven als hij met dit soort zwakke versiertrucs komt.' grinnikte ik en keek toen naar Campbell.
    ‘Nou dan gaan wij samen wonen met veertig katten want als ik niemand krijg dan krijg jij zeker niemand.’ zei Campbell tegen Scorpius en stak toen plagend zijn tong naar hem uit.
    'Campbell, jij doet mij zoveel aan Finn denken.' zei ik toen plots. Zijn gedrag was precies zoals dat van Finn, op dat flirten na dan. Oke, misschien dat ook wel een beetje. Maar Finn was net zo kinderlijk als Campbell, ondanks dat Finn ouder was. 'En aan één Finn heb ik mijn handen al vol.'
    Ik keek even om naar de lange jongen die naast mij stond en mij met een onschuldige blik aankeek. 'Campbell en ik zijn gewoon verloren familie.'
    'Alsjeblieft niet.' mompelde ik en keek even naar Scorpius. 'Die vriend van jou is een geval apart, geloof mij.' zei ik de blonde jongen. 'Ik weet daar alles van. Maar je kunt hem maar beter als een vriend houden, want zo één als hij zal je nooit meer tegen komen. Toevallig dat hier naast mij zijn dubbelganger staat, maar deze twee zullen de enige verkrijgbare exemplaren zijn ooit.'
    'Aww, dat zie ik als een compliment!' zei Finn die zijn armen om mij heen sloeg. 'Ik hou ook van jou!'
    'Oke, oke.' lachte ik ongemakkelijk. 'Genoeg liefde voor vandaag, Finn.'

    [ bericht aangepast op 14 feb 2014 - 19:51 ]


    "We accept the love we think we deserve."

    Scorpius Malfoy || Hufflepuf 5de jaar || Seeker, captain

    Hij staart me met open mond aan waardoor ik in lachen uitbarst. 'Maar ik was vorig jaar ook al Chaser dus waarom dit jaar niet?’ Ik schud mijn hoofd. 'Natuurlijk ben je chaser, Campie, je bent de beste die we hebben,' grap ik. 'Dat wil ik graag geloven als hij met dit soort zwakke versiertrucs komt.' Ik barst in lachen uit.‘Nou dan gaan wij samen wonen met veertig katten want als ik niemand krijg dan krijg jij zeker niemand.’ Hij steekt plagend zijn tong uit. 'Kleuter,' mompel ik en ik stomp hem in zijn zij. 'Sorry dat ik me naast deze grote kleuter vertoon, hij is...' Ik maak mijn zin niet af omdat ik in lachen uitbarst.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2014 - 19:53 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders - Huffelpuf 5de jaar – Chaser

    ‘Campbell, jij doet mij zoveel aan Finn denken.’ Hoorde ik Amy zeggen. Ik greep naar mijn hart. ‘Och nee, ik ben niet uniek.’ Ik pinkte een nep traantje weg en keek haar geacteerd verdrietig aan.
    ‘Kleuter.’ Hoorde ik Scorpius zeggen terwijl hij me stompte in mijn zij. ‘Ouch.’ Zei ik.
    ‘…. Je kunt hem beter als vriend houden, want zo één als hij zal je nooit meer tegen komen. Toevallig dat hier naast mij zijn dubbelganger staat, maar deze twee zullen de enige verkrijgbare exemplaren zijn ooit.’ Ik lachte naar Amy. Terwijl Finn zijn armen om haar heen sloeg. ‘Genoeg liefde voor vandaag, Finn.’ Hoorde ik haar zeggen. ‘Ahw. Nu hebben Scorp en ik nog geen kans gehad.’ Zei ik met een pruillipje. Ik keek de tafel af terwijl er meer huffelpuffers kwamen zitten. ‘Dan zou ik me maar noodgedwongen met een ander moeten redden. Uhm. Scorpius was je nicht nog single?’ vroeg ik terwijl ik mijn tong naar hem uitstak.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Amy Lynn Winchester || Klassenoudste || Zesde jaars || Grote Zaal

    ‘Ahw. Nu hebben Scorp en ik nog geen kans gehad.’ zei Campbell met een pruillipje. ‘Dan zou ik me maar noodgedwongen met een ander moeten redden. Uhm. Scorpius was je nicht nog single?’
    'Nee, die is niet single!' zei Finn toen plots en ging aan de Hufflepuff tafel zitten waarnaar hij mij tussen Campbell en hem introk.
    'Finn, wat ben je aan het doen?' vroeg ik hem quasi-boos en wierp toen een spijtigende blik op de twee jongens die rechts van mij zaten.
    'Ik ben aan het fixen.' grijnsde hij breed en keek toen even naar Campbell die naast mij zat.
    'Oh nee!' zei ik toen ik door begon te krijgen wat hij bedoelde. 'Jij gaat helemaal niets fixen!'

    [ bericht aangepast op 14 feb 2014 - 20:16 ]


    "We accept the love we think we deserve."

    [Oke, ik maak van Finn nu echt een eerste klas kleuter xd]


    "We accept the love we think we deserve."

    Silvanaa schreef:
    [Oke, ik maak van Finn nu echt een eerste klas kleuter xd]


    [Tja dat krijg je met jongens die op Campbell lijken xD]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    [Tja dat krijg je met jongens die op Campbell lijken xD]

    [Finn wordt Dr. Love xd Eecht dat is gewoon zo grappig om te schrijven, want ik zie gewoon helemaal voor mij hoe Finn dit aan het proberen is. Ik lach hier nu serieus om mijn eigen fantasy van Finn. Was Finn maar echt...]


    "We accept the love we think we deserve."

    Silvanaa schreef:
    (...)
    [Finn wordt Dr. Love xd Eecht dat is gewoon zo grappig om te schrijven, want ik zie gewoon helemaal voor mij hoe Finn dit aan het proberen is. Ik lach hier nu serieus om mijn eigen fantasy van Finn. Was Finn maar echt...]


    [Haha ja indd. ! xD Wij vrouwen zouden gewoon mannen moeten maken! uitvinding van de eeuw xd. Maar Campbell knuffelt Amy alleen hoor. Hij wilt namelijk niet écht verkering met haar. Voordat je bang word (':]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    [Haha ja indd. ! xD Wij vrouwen zouden gewoon mannen moeten maken! uitvinding van de eeuw xd. Maar Campbell knuffelt Amy alleen hoor. Hij wilt namelijk niet écht verkering met haar. Voordat je bang word (':]

    [Omg dat zou zo awesome zijn he! Is goed haha, Amy is ook niet zo'n meisje die heel snel verliefd wordt of gelijk een relatie met iemand begint haha. Niet dat Campbell dadelijk bang wordt van: OH SHIT! ZE WIL ME! (': ]


    "We accept the love we think we deserve."

    Scorpius Malfoy || Hufflepuf 5de jaar || Seeker, captain

    ‘Ahw. Nu hebben Scorp en ik nog geen kans gehad. Dan zou ik me maar noodgedwongen met een ander moeten redden. Uhm. Scorpius was je nicht nog single?’ Ik kijk hem verontwaardigt aan. 'Ze is een van Detta, die gaat echt niet om met zo een duffe jongen zoals jij,' zeg ik met een grijns. 'Ik ben echt te laag gezakt,' mompel ik daarna als een grap, hoewel ik niet weet of het zo over komt omdat ik het er nou eenmaal moeilijk mee heb. Ik kijk naar Campbell. 'Geef het nou op dan, je krijgt echt geen vriendin vandaag,' zucht ik opeens geïrriteerd. Waarom ben ik geïrriteerd? Dat is helemaal niks voor mij. Zijn ogen staan vrolijk en hij ziet er zo erg schattig uit. Wacht, wat?


    Spoiler alert: you will save yourself

    LegoIas schreef:
    Scorpius Malfoy || Hufflepuf 5de jaar || Seeker, captain

    ‘Ahw. Nu hebben Scorp en ik nog geen kans gehad. Dan zou ik me maar noodgedwongen met een ander moeten redden. Uhm. Scorpius was je nicht nog single?’ Ik kijk hem verontwaardigt aan. 'Ze is een van Detta, die gaat echt niet om met zo een duffe jongen zoals jij,' zeg ik met een grijns. 'Ik ben echt te laag gezakt,' mompel ik daarna als een grap, hoewel ik niet weet of het zo over komt omdat ik het er nou eenmaal moeilijk mee heb. Ik kijk naar Campbell. 'Geef het nou op dan, je krijgt echt geen vriendin vandaag,' zucht ik opeens geïrriteerd. Waarom ben ik geïrriteerd? Dat is helemaal niks voor mij. Zijn ogen staan vrolijk en hij ziet er zo erg schattig uit. Wacht, wat?


    [Wait, wut?! Scorpius gay? Plots twist?]


    "We accept the love we think we deserve."

    [We'll see]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders - Huffelpuf 5de jaar – Chaser

    ‘Duf, duf?’ zei ik verontwaardigd. ‘Met mij valt veel te beleven hoor, Scorp.’ Zei ik met een grijns.
    ‘Ik ben echt te laag gezakt.’ Hoorde ik Scorpius mompelen. Ik wist niet wat het was maar op een of andere manier had ik het gevoel dat hij het meende. Ik voelde een steek door mij heen gaan terwijl ik het niet begreep. Ik wist dat Scorpius het moeilijk mee had dat hij anders was dan zijn familie. Zijn ouders kwamen van Zwadderich terwijl hij in Huffelpuf zit. Ik vond dat juist leuk en uniek aan hem.
    Ik vond het naar dat zijn vader liever wilde dat hij op Zwadderich zat. Hij is niet opeens een andere jongen. Ik besloot maar zijn opmerking te negeren.
    Finn had ondertussen onder veel commotie Amy tussen mij en hem ingezet. ‘…Jij gaat helemaal niks fixen!’ hoorde ik Amy zeggen. Ik grijnsde. ‘Ahw Amy. Wat lief.’ Zei ik terwijl ik mijn armen om haar heen legde en haar een knuffel gaf. Ik liet haar weer los. ‘Ik heb alweer genoeg liefde voor vandaag gehad, jij niet Scorp?’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Silvanaa schreef:
    (...)

    [Wait, wut?! Scorpius gay? Plots twist?]


    [Ahw is Finnick jaloers dat Campbell een chick en een boy magnet is xD? haha neh grapje :P]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Amy Lynn Winchester || Klassenoudste || Zesde jaars || Grote Zaal

    ‘Ik ben echt te laag gezakt.’ hoorde ik Scorpius mompelen. De toon in zijn stem deed mij verbaasd opkijken. Het klonk net alsof hij het ergens meende wat hij zei. Het was algemeen bekend dat zijn hele familie in Slytherin had gezeten, maar dacht hij dat hij niet goed genoeg was omdat hij als enige in Hufflepuff zat?
    Ik twijfelde even maar boog mij toen langs Campbell heen om kort Scorpius zijn hand vast te pakken en daar een bemoedigend kneepje in te geven. 'Je bent helemaal niet laag gezakt.' zei ik de jongen en glimlachte warm naar hem terwijl ik weer recht ging zitten.
    Campbell begon plots breed te grijnzen. ‘Ahw Amy. Wat lief.’ zei hij terwijl hij zijn armen om mij heen legde en mij een knuffel gaf. Hij liet mij toen weer los en zei: ‘Ik heb alweer genoeg liefde voor vandaag gehad, jij niet Scorp?’
    Ik snoof verontwaardig. 'Hey, nu gaan we niet mijn teksten gebruiken.' zei ik Campbell en keek hem serieus aan.
    'Oeh, nee dat zou ik zeker niet doen als ik jou was.' zei Finn die Campbell ernstig aankeek. 'En regel nummer één: Oppassen wanneer ze dat gezicht begin te trekken.'
    Ik liet mijn serieuze houding weer vallen en schoot in de lach. 'Finn, houd je kop.'
    Hij begon zijn wenkbrauwen te wiebelen naar Campbell en keek toen weer naar mij. 'Regel nummer twee: hap toe wanneer ze in deze bui is. Dan zijn je kansen het grootst.'
    'Oke, nu ga je te ver.' zei ik dreigend en gaf Finn toen een klap op zijn achterhoofd.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2014 - 20:49 ]


    "We accept the love we think we deserve."