• Euhm, wist niet waar ik hem moest plaatsen & weet eigenlijk niet of hij mag, naja ik denk dat er niets mis mee is. Okwééj...
    Ik heb dus een vraagie, misschien een hele rare, maarja >< Als mensen sex beschrijven in hun quiz, willen jullie dan weinig detail of veel details? x']
    Enne, weten jullie nog goeie series die daarover gaan? Vind ik namelijk leuwk om te lezen, [en ik wéét wat je nu denkt :P ; Omg, raar wyf o_O]
    X.


    What you see, is what you get.

    Nou ik heb een serie Tom's Sexdagboek xD kijk maar es op men account, maar ik weet niety of ik het echt goed beschreven heb

    ik denk helemaal niet raar wijf, het is gewoon omdat het nieuw is vaak ben je da nie gewend omzoiets te lezen en dan is het wel grappig :P ik raad je die van ProudBitches aan.


    xx Liz (A) ** ook van proudbitches xD*


    I'm right 97% of the time. Who gives a crap about the other 3%?

    Veel detailsXD
    Eigenlijk voel ik me er soms best vies over, maar seks vind ik altijd het leukste in een quizXD (met th dan), en ik ben niet eens echt fan meerXD.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    x'D

    Ik vind het grappig met vééél details x'D[a]

    Ik was van plan om een serie te maken en dacht van, laat ik vééééééél details beschrijven x'] Maaruh, daarom dat ik eignlijk deze vraag stel :P


    What you see, is what you get.

    Met details vind ik het grappig. :'D


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    joah, dat vraag ik me eigelyk ook af,
    ik heb ook zo'n quiz 'www.sexverslaafd.com' maar ik weet nooit of ik veel details of weinig moet typen. Ja, je zou denken veel, want anders maak je zo'n quiz niet, maar dan nog ... (':
    <33


    Some people make the world special just by being in it

    Veeeel duaaaaah ^^

    Hahaha, nee maar met TH en dan sex..
    Jaa doe dan maar veel =D


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    met details is sooo grappig :P


    We can only learn to love by loving.

    joah, dat vraag ik me eigelyk ook af,
    ik heb ook zo'n quiz 'www.sexverslaafd.com' maar ik weet nooit of ik veel details of weinig moet typen. Ja, je zou denken veel, want anders maak je zo'n quiz niet, maar dan nog ... (':
    <33

    Ik zal 'em es maken! ^^ Maar kvind da nog een moeilijk dilemma. Sommigen vinden véél details misschien vies & anderen lekkr opwinden. Zelf vind ik hét opwindend ><


    What you see, is what you get.

    (...)
    Ik zal 'em es maken! ^^ Maar kvind da nog een moeilijk dilemma. Sommigen vinden véél details misschien vies & anderen lekkr opwinden. Zelf vind ik hét opwindend ><


    haha, ja, in myn quiz valt het nog best mee hoor, niet overdreven veel details enzuu , maar naja,. Maar nu ik het hier zo lees, wil iedereen veel details, kdenk da'k is een deel moet maken met overdreve veel details, haha (x


    Some people make the world special just by being in it

    details zijn lol xD
    ik schrijf ook met detail xD
    Enne als ze jouw raar wijf noemen mij waarschijnlijk ook x)
    XxX


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Met detrails is geiwl man! x'D Lekker opwindent x'D Drm hou ik vn twincest en bandcest :P


    Tears are crashing out of my eyes

    Het liefst veel details: het is de bedoeling dat je je heel goed kunt inleven in de gedachten van de persoon. Zelf heb ik nog nooit seks in een verhaal verwerkt, maar wel zoenscenes.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ja ik wil het eigenlijk ook wel weten.
    Ben een nieuwe quiz begonnen met TH (en ze zijn nog niet aan seks toe)
    maar ik wil wel weten OF ik het moet beschrijven of niet.
    De meerderheid zegt ja. Dus ja... xD

    maar ik vind het wel moeilijk om dat te beschrijven denk ik. Jij ook?


    I did not hit you. I just high-fived your face.