• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels:
    Regels RPG:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics. Pas als er na 12 uur niemand van ons online is geweest, mag je een topic openen, maar dan wordt de link in een reactie op de story geplaatst én er wordt een melding gemaakt in onze gastenboeken.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!

    Regels binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -Het huis mag alleen verlaten worden onder toestemming van de leiding. Dus of je nu even voor een wandeling wilt gaan of naar het dorp, eerst toestemming vragen aan de begeleiding. En áls het mag, moeten jullie met minimaal twee personages zijn.
    -Als er iets is met je personage, áltijd naar de leiding komen, als is het maar voor een paracetamol.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (4/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (10)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Ethan Brooks - Patholoog
    -Sam Davis - Emiko
    -Jeremy Devoné - Appelboompje
    -Tyler Jason Devoné - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson - KiliOfDurin
    -Pete David Mikaelson - Roww
    -XXXX
    -XXXX
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (10)
    -Melody Black - MissCastle
    -Rose Black - Patholoog
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Denise Kate Parks - Roww
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Yune van Therme - Enface
    -XXXX


    De groepen
    Groep 1:
    -Denise Parks
    -John Hunter Bell
    -Tyler Devoné
    -Dena Fields
    -XXXX

    Groep 2:
    -Ethan Brooks
    -Jeremy Devoné
    -Thomas 'Loki' Laufreyson
    -XXXX
    -Rose Black

    Groep 3:
    -XXXX
    -Abigail Pierce
    -XXXX
    -Delilah Gerson
    -Lizzy Franklyn


    Groep 4:
    -James Yaser
    -Melody Black
    -Pete Mikaelson
    -Laurinda Pearl
    -Yune van Therme


    De kamerindeling:

    Kamer 1: XXXX, XXXX, John Hunter Bell, Dena Fields.
    Kamer 2: James Yaser
    Kamer 3: Abigail Pierce, Yune van Thermen, Thomas 'Loki' Laufreyson
    Kamer 4: Tyler Devoné, Rose Black, Ethan Brooks, Sam Davis
    Kamer 5: Pete Mikaelson, Jeremy Devoné, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    Kamer 6: Denise Parks, Laurinda Pearl
    Kamer 7: Melody Black, XXXX
    Kamer 8: Miss Sharp en mister McEwan..


    Het huis:
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7
    -slaapkamer (2) 6:
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5
    -slaapkamer (4) met badkamer 4.
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3
    -slaapkamer (2) 2.
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic.
    De story

    Veel plezier
    Vragen kunnen altijd gesteld worden.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Na heel lang online gebleven te zijn, stopt dan toch uiteindelijk deze RPG. Het spijt me dit te zeggen, maar wegens omstandigheden gaat het niet anders.


    kut


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Patholoog schreef:
    Na heel lang online gebleven te zijn, stopt dan toch uiteindelijk deze RPG. Het spijt me dit te zeggen, maar wegens omstandigheden gaat het niet anders.


    Whyy? :o


    Little do you know

    Niet bitchie bedoelt, Disneyy, maar volgens mij ben jij een van de omstandigheden


    Bowties were never Cooler

    KiliOfDurin schreef:
    Niet bitchie bedoelt, Disneyy, maar volgens mij ben jij een van de omstandigheden


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Oh, ja. Tuurlijk. Ik natuurlijk.
    En dat terwijl Nathalie loopt te zeggen dat ze graag mijn nek om draait en al dat soort dingen.
    Ik ga er enkel op in en dan is het allemaal mijn schuld? Wtf?
    Volgens mij was ik degene die zei dat ik er mee zou ophouden terwijl zij door ging met zeiken? ja dan ga ik ook door want ik kan moeilijk zoiets negeren.


    Little do you know

    Ik zei een van de. En met die reactie bevestig je de mijne alleen maar. Ik zei dat het niet bitchie bedoelt was en direct weer drama. Ik snap echt heel goed dat dit steeds dood liep en nu stopt.


    Bowties were never Cooler

    Jij was de gene die het nodig vond om door te gaan in een topic was die blok niet duidelijk genoeg dan zal ik even uitleggen wat dat ding voor is?, houd in dat ik geen interesse heb oom met jou nog in discussie te gaan vervolgens ga je in een topic opmerkingen lopen maken. .. jij begon met oog volgens mij draait Nathalie Mary liefde mijn nek om waarna je mijn stukjes gaat quoten en mijn spelfouten gaat ver beteren getob omdat je iets op mee te zeuren wil hebben


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Sorry hoor, maar dat was als grap bedoelt, want ja zij gaan zeggen dat je iemand moet vermoorden dus ik zeg 'dat doet ze met liefde, denk ik'
    Plus ik verbeterde jou spelfouten niet -.-
    Ik zei alleen dat typen moeilijk is. That's all.
    En ik deed dat niet omdat ik 'iets op jou te zeuren' had of nodig moest hebben dat deed ik omdat ik me gewoon kapot irriteerde aan de manier waarop je tegen mij doet alleen maar omdat ik uit het rpg wilde om een fucking reden die jij niet eens wist!!!

    Daarbij had ik pas in de gaten dat jij me geblokt had toen je het zei aangezien ik niet meer gereageerd had op je laatste bericht, en je ook niet belangrijk genoeg voor me bent om op je profiel te kijken of whatever.

    En Kili, ik bevestig het niet wat je zei. Ik erger me er gewoon enorm aan dat ik altijd overal de schuld van krijg -.-
    En daarbij had ik wel door dat ze het niet leuk vond dat Nathalie en ik zo deden dus ik had al zo'n vermoeden dat het om die ruzie ging.
    Maarja, zoals ik al zei iemand negeren die zo tegen je doet is moeilijker dan je denkt -.-
    En dat ík een van de redenen zou zijn waarom ze het topic nu ineens sluit vind ik ook een beetje overdreven om te denken?
    Voor zover ik weet heb ik niks richting haar gedaan en daarbij heb ik die ruzie niet alleen gemaakt.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2014 - 15:09 ]


    Little do you know

    Jij bent degene die schijnheilig de vraag gaat stellen waarom deze dicht gaat terwijl je zelf maar al te goed weet dat jij een van de hoofdoorzaken bent. Ik ga niet ontkennen dat er anferen zijn die er evenveel schuld aan hebben, maar ik kan niet tegen schijnheiligheid. En ik weet hoe moeilijk dat is, maar ga dan niet schijnheilig doen en dan iemand die je erop aanspreekt afkatten. Dat is echt heel kinderachtig


    Bowties were never Cooler

    Oh geweldig gaan we de topic afsluiten met één grote groepsruzie -_-
    Gezellig '-_-


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    idd klaineisback x'D :3
    afscheidsfeestje dan?


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Klinkt goed :)
    Haal jij taart? XD


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    KiliOfDurin schreef:
    Jij bent degene die schijnheilig de vraag gaat stellen waarom deze dicht gaat terwijl je zelf maar al te goed weet dat jij een van de hoofdoorzaken bent. Ik ga niet ontkennen dat er anferen zijn die er evenveel schuld aan hebben, maar ik kan niet tegen schijnheiligheid. En ik weet hoe moeilijk dat is, maar ga dan niet schijnheilig doen en dan iemand die je erop aanspreekt afkatten. Dat is echt heel kinderachtig


    Sorry dat dat scheinheilig over kwam, ik wilde gewoon van haar horen waarom ze het wil sluiten.
    En ik vind het nergens op slaan dat je meteen zegt dat ík een van de hoofdzaken ben. Want dat ben ík niet, dat zijn Nathalie en ik die die ruzie maken neem ik aan. Niet ik alleen. Ik maak niet in me eentje een ruzie, dat gaat nogal moeilijk..

    &Ik ben ook geen fan van scheinheilige mensen dus sorry daarvoor, nu ik er zo over nadenk had ik er ook beter bij kunnen vragen of het door die ruzie kwam, maar daar heb ik op het moment niet aan gedacht.
    En ja, sorry dat ik ging af katten maar ik voelde me nogal enorm aangevallen aangezien jullie je ineens tegen mij keren, zonder dat ik jullie iets heb aangedaan. Tenminste niet bewust.


    Little do you know

    Ja, een van de. Nathalie is een van de anderen. Dat heb ik nooit ontkent. Dus ik snap neit waarom je zo moeilijk doet omdat ik nooit heb gezegd dat jij het alleen doet. Je verdraait mijn woorden nu echt gigantisch.

    Zo erg dat ik neit eens blijf voor afscheidstaart


    Bowties were never Cooler

    Disneyy schreef:
    (...)

    Sorry dat dat scheinheilig over kwam, ik wilde gewoon van haar horen waarom ze het wil sluiten.
    En ik vind het nergens op slaan dat je meteen zegt dat ík een van de hoofdzaken ben. Want dat ben ík niet, dat zijn Nathalie en ik die die ruzie maken neem ik aan. Niet ik alleen. Ik maak niet in me eentje een ruzie, dat gaat nogal moeilijk..

    je bent dus wel 1 van de hoofdzaken, en onze gezanik en gedram si echt niet de enige reden hoor ik heb manon al lang gesproken als ze alles hier neer had willen gooien had ze dat wel gedaan

    &Ik ben ook geen fan van scheinheilige mensen dus sorry daarvoor, nu ik er zo over nadenk had ik er ook beter bij kunnen vragen of het door die ruzie kwam, maar daar heb ik op het moment niet aan gedacht.
    En ja, sorry dat ik ging af katten maar ik voelde me nogal enorm aangevallen aangezien jullie je ineens tegen mij keren, zonder dat ik jullie iets heb aangedaan. Tenminste niet bewust.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign