• Je mag hier alles kwijt wat je kwijt wil. Ga dus niet teveel offtopic in het speeltopic aub c;


    Happy Birthday my Potter!

    Valkyries schreef:
    (...)
    En ik heb Audricks personage nog eens helemaal doorlezen en feitelijk zijn hij en Lexi echt elkaars tegenpolen, ondanks dat ze beiden hetzelfde zijn (een halfbloed elf, althans, dit maakte ik toch op bij de geschiedenis). En dan vooral het feit dat hij dus juist mensen verafschuwt en Lexi dus juist niks moet hebben van elven. Daar zit echt wel iets epics in, al is het alleen al dat ze elkaar daarom niet kunnen uitstaan of juist elkaar iets kunnen leren, o.i.d :'D
    Maar zoals ik al zei, ik loop weer wat vooruit - wat ik vaak heb met RPG's waar ik enthousiast over ben :'D. We zullen wel zien wat er uit de bus komt rollen. Ik kijk er in ieder geval echt naar uit om te beginnen :3

    en tja,ik ben en blijf gewoon fan van Heath Ledger en vind het dus echt awesome dat je voor hem als play-by hebt gekozen :3


    Heb ik ook altijd hoor, in mijn hoofd vormen zich meteen hele verhalen ^^ En ja, zijn moeder is een mens en zijn vader is een elf. Ze hebben verder inderdaad vrij weinig gemeen :')

    En Heath Ledger is (samen met Johnny Depp, gedeelde eerste plaats en Robert Downey Jr. komt overigens op de tweede plaats) toch ook wel mijn favoriete acteur. Zo jammer dat hij er niet meer is om ons te verblijden met zijn geweldige acteertalent.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2014 - 21:43 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Pfft, zo voor beide personages een begin post geschreven ^^ (Audrick heb ik in dezelfde post geplakt als die waar die van Sky staat). Als iemand zich verveelt, wees vrij om ze tegen te komen, hoewel Sky besluiteloos op haar kamer zit dus dat is lastiger dan Audrick die random ergens rondloopt op zoek naar iets om te doen.


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    (...)

    Heb ik ook altijd hoor, in mijn hoofd vormen zich meteen hele verhalen ^^ En ja, zijn moeder is een mens en zijn vader is een elf. Ze hebben verder inderdaad vrij weinig gemeen :')

    En Heath Ledger is (samen met Johnny Depp, gedeelde eerste plaats en Robert Downey Jr. komt overigens op de tweede plaats) toch ook wel mijn favoriete acteur. Zo jammer dat hij er niet meer is om ons te verblijden met zijn geweldige acteertalent.

    Jah, ik vind het echt zo spijtig dat hij er niet meer is. Er is echt een groot acteertalent verloren gegaan met zijn overlijden, helaas. Ik heb ook echt hele lange tijd een gif van Heath op m'n profiel gehad, gewoon omdat hij veel te epic is :3

    Maar in ieder geval super dat ik dus niet de enige ben die altijd meteen hele verhalen vormt in haar hoofd :'D

    Ik ben eerst nog even bezig in photoshop, met een kinda bannerdingske voor boven m'n post en dan ga ik eraan beginnen, i hope. En anders toch morgen XD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Meh, ik moet het gewoon delen, want ik vind hem veel te awesome gelukt :3 ik kan dus niet wachten tot m'n post af is, en ben gewoon nieuwsgierig naar jullie mening.
    Jah, de meesten die mij kennen met rpg'en, weten dat ik altijd wel zo'n bannerdingske maak en gebruik bij elke post :'D



    Edit: Als er trouwens mensen zijn die ook zijn dingske willen voor boven hun post, mogen het me altijd laten weten en eventueel de naam van hun play-by of eventueel bruikbare foto's toesturen / hier neer posten ^_^

    [ bericht aangepast op 15 feb 2014 - 22:35 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    Meh, ik moet het gewoon delen, want ik vind hem veel te awesome gelukt :3 ik kan dus niet wachten tot m'n post af is, en ben gewoon nieuwsgierig naar jullie mening.
    Jah, de meesten die mij kennen met rpg'en, weten dat ik altijd wel zo'n bannerdingske maak en gebruik bij elke post :'D



    Ah, hij is echt heel mooi!


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    (...)

    Ah, hij is echt heel mooi!

    Thnx (bloos)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    Meh, ik moet het gewoon delen, want ik vind hem veel te awesome gelukt :3 ik kan dus niet wachten tot m'n post af is, en ben gewoon nieuwsgierig naar jullie mening.
    Jah, de meesten die mij kennen met rpg'en, weten dat ik altijd wel zo'n bannerdingske maak en gebruik bij elke post :'D



    Edit: Als er trouwens mensen zijn die ook zijn dingske willen voor boven hun post, mogen het me altijd laten weten en eventueel de naam van hun play-by of eventueel bruikbare foto's toesturen / hier neer posten ^_^


    Wooowwm dat ding is mooi! O.o


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Feaser schreef:
    (...)

    Wooowwm dat ding is mooi! O.o

    Merci (bloos)
    Zelf vind ik deze ook tot nog toe m'n beste bannerdingske Geen idee hoe je die krengen noem :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    (...)
    Merci (bloos)
    Zelf vind ik deze ook tot nog toe m'n beste bannerdingske Geen idee hoe je die krengen noem :'D


    Banners? xD
    Jij doet echt veel voor je rol (:


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Feaser schreef:
    (...)

    Banners? xD
    Jij doet echt veel voor je rol (:

    Dat kan goed zijn, ik faal dus met die benamingen :'D
    Dat is een kinda gewoonte van me als ik meedoe met een rpg, vandaar dat ik niet met zoveel tegelijk mee doe en het dus ook altijd jammer vind als een rpg doodbloedt. Maar tja, ik steek gewoon graag m'n tijd en energie in een personage :3

    [ bericht aangepast op 15 feb 2014 - 22:49 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    (...)
    Dat kan goed zijn, ik faal dus met die benamingen :'D
    Dat is een kinda gewoonte van me als ik meedoe met een rpg, vandaar dat ik niet met zoveel tegelijk mee doe en het dus ook altijd jammer vind als een rpg doodbloedt. Maar tja, ik steek gewoon graag m'n tijd en energie in een personage :3


    Dat ken ik, hoewel ik een personage toch best snel heb uitgewerkt en er dus minder tijd in steek, maar toch blijft het stom. Of als je dan zelf veel moeite doet en dan wordt het opeens een rpg vol oneliners en slecht uitgewerkte personages. Dat vindt ik ook echt jammer. Ik vind iig dat dit niet dood gaat bloeden, want ik heb er echt onwijs veel tijd ingestoken. Vooral die roosters waren veel werk :')


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    (...)

    Dat ken ik, hoewel ik een personage toch best snel heb uitgewerkt en er dus minder tijd in steek, maar toch blijft het stom. Of als je dan zelf veel moeite doet en dan wordt het opeens een rpg vol oneliners en slecht uitgewerkte personages. Dat vindt ik ook echt jammer. Ik vind iig dat dit niet dood gaat bloeden, want ik heb er echt onwijs veel tijd ingestoken. Vooral die roosters waren veel werk :')

    Dat vind ik nog altijd het meest jammere, inderdaad. Die one-liners en oppervlakkige personages.
    Zelf ben ik nu eenmaal de traagste schrijfster ever, en dat geldt ook gewoon voor m'n rpg'en en m'n personages uitwerken, maar dat vind ik niet erg. Ik heb liever dat het goed is en naar m'n zin dan wat anders. Daarom baal ik nog een beetje van Lexine, dat ik dat dus snel snel heb gedaan van de week, maar dat komt wel goed als ik zin heb om me eraan te zetten :'D

    Uiteindelijk ben je met een RPG alsnog afhankelijk van anderen, en dat maakt het soms moeilijk om een RPG lopende te houden. Ik hoop in ieder geval dat deze lang mee gaat :3

    Als je het niet erg vind, blijf ik wel in de hij/zij vorm schrijven, want met RPG'en vind ik dat het fijnst. Dat maakt het wat meer verhalend. Eigenlijk zou iedereen dat moeten doen met RPG'en in mijn opinie, zodat het een meer verhaalachtig geheel vormt en het fijn doorleest. Maar uiteindelijk bepaald iedereen voor zich in welke vorm en tijd hij/zij schrijft, dus ik ga ook zeker niks opdringen of voorstellen of iets dergelijks. Slechts mijn bescheiden mening verkondigen, en that's it ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik vind het fijner om in de IK vorm te schrijven. Met de hij/zij vorm heb ik nog nooit eigenlijks gewerkt.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Valkyries schreef:
    (...)
    Dat vind ik nog altijd het meest jammere, inderdaad. Die one-liners en oppervlakkige personages.
    Zelf ben ik nu eenmaal de traagste schrijfster ever, en dat geldt ook gewoon voor m'n rpg'en en m'n personages uitwerken, maar dat vind ik niet erg. Ik heb liever dat het goed is en naar m'n zin dan wat anders. Daarom baal ik nog een beetje van Lexine, dat ik dat dus snel snel heb gedaan van de week, maar dat komt wel goed als ik zin heb om me eraan te zetten :'D

    Uiteindelijk ben je met een RPG alsnog afhankelijk van anderen, en dat maakt het soms moeilijk om een RPG lopende te houden. Ik hoop in ieder geval dat deze lang mee gaat :3

    Als je het niet erg vind, blijf ik wel in de hij/zij vorm schrijven, want met RPG'en vind ik dat het fijnst. Dat maakt het wat meer verhalend. Eigenlijk zou iedereen dat moeten doen met RPG'en in mijn opinie, zodat het een meer verhaalachtig geheel vormt en het fijn doorleest. Maar uiteindelijk bepaald iedereen voor zich in welke vorm en tijd hij/zij schrijft, dus ik ga ook zeker niks opdringen of voorstellen of iets dergelijks. Slechts mijn bescheiden mening verkondigen, en that's it ^_^


    Ja, ik weet dat jij dat prefereert, maar ik laat iedereen gewoon doen wat ie wil. Ik weet namelijk dat er hier genoeg mensen op Q zijn die liever in de ik vorm schrijven. Mijzelf maakt het vrij weinig uit. Ik ben met schrijven begonnen in de hij/zij vorm, toen kreeg ik de tip van een uitgever om in de ik vorm te gaan schrijven en nu speel ik er meestal mee in mijn verhalen, maar aangezien bijna iedereen hier RPG't in de ik vorm, doe ik dat meestal ook.


    Happy Birthday my Potter!

    Feaser schreef:
    Ik vind het fijner om in de IK vorm te schrijven. Met de hij/zij vorm heb ik nog nooit eigenlijks gewerkt.


    Ja dat heb ik ook. Al denk ik dat ik best in de hij/zij vorm kan schrijven, maar dan moet ik veel meer moeite doen.