• Je mag hier alles kwijt wat je kwijt wil. Ga dus niet teveel offtopic in het speeltopic aub c;


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    (...)

    Naar Audrick? Graag!

    @Feaser Ben benieuwd naar de eerste ontmoeting tussen de roommates Saran en Sky... :Y)


    De nichtjes! (: xD


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Nephele schreef:
    Rowan is op het moment op zijn kamer dus ik neer aan dat hij eerst contact heeft met zijn new room mate (: ?
    Voor ik tegen iemand zeg dat ik die wel op kan gaan zoeken


    Ja ik zal vanavond denk ik nog wel even wat posten (:

    Waarom staat er eigenlijk |200| achter de titel?

    WenseKronik schreef:
    Waarom staat er eigenlijk |200| achter de titel?


    Dan weten mensen meteen bij het zien van de titel wat het minimum aantal woorden per post is. Dat had iemand ooit bedacht, dus nu staat het er bij sommige RPG's bij. Ik vind het wel handig iig.


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    (...)

    Dan weten mensen meteen bij het zien van de titel wat het minimum aantal woorden per post is. Dat had iemand ooit bedacht, dus nu staat het er bij sommige RPG's bij. Ik vind het wel handig iig.



    Aaah op die fiets!

    Is iedereen het ermee eens als volgende week zondag het avondeten begint? Dan hebben jullie een week om aan te komen en zo. Ik ben bang dat het anders snel dood gaat lopen, omdat de tijd sort of stil blijft staan.


    Happy Birthday my Potter!

    Ugh, ik kon niet meer posten vanavond. Sorry! Morgen heb ik de hele dag niets te doen dus dan gaat het sowieso lukken.

    Ik zal van de week posten.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jafar schreef:
    Is iedereen het ermee eens als volgende week zondag het avondeten begint? Dan hebben jullie een week om aan te komen en zo. Ik ben bang dat het anders snel dood gaat lopen, omdat de tijd sort of stil blijft staan.


    Is dat niet een beetje te lang de tijd ?

    ik wou nog posten voor ik ging werken maar dat gaat niet lukken, dus dan vanavond maar


    seven seconds that is all the time you got to make your point.

    WenseKronik schreef:
    (...)

    Is dat niet een beetje te lang de tijd ?

    Ik weet niet... zo heeft iedereen genoeg tijd om te posten en om evt een gesprekje te voeren met iemand.
    Zelf ben ik immers niet in staat om elke dag te posten, en als m'n tegenRPG'er ook niet direct post, tja, dan gaat er al enkele dagen overheen voordat er enkele post zijn geplaatst, en met 2 postjes kan je nu ook niet bepaald spreken van een conversatie :'D

    Dus in dat opzicht denk ik zeker niet dat het te lang duurt als ze zondag pakt om verder te gaan naar het avondeten ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik ben al boven de 800 woorden met mijn post en ik ben nog niet eens klaar :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    en ik zeg post tijd


    seven seconds that is all the time you got to make your point.

    Hoera voor zero inspiratie D: Maar ik heb beloofd dat ik vandaag nog wat zou posten dus het moet maar.

    Oké shit. Ik ZWEER dat ik morgen wat post. Mijn dagen lopen aldoor wat anders dan ik verwacht.