• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.

    Omdat "The Desolation of Smaug" nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Lannisters zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.









    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6Topic 7Topic 8Topic 9Topic 10Topic 11Topic 12Topic 13Topic 14Topic 15Topic 16Topic 17Topic 18Topic 19Topic 20

    [ bericht aangepast op 16 feb 2014 - 17:22 ]


    You can't touch music but music touch you

    Lanthir schreef:
    (...)

    Haha, wel bedankt. Ik weet mede hierdoor 100% zekers dat ik de EE niet gezien heb :P

    Ik heb begin van de verhaallijn van mijn nieuwe story geschreven. Nope, nog geen stukje, alleen verhaallijn ;D

    de lotr begind ook anders, geloof ik :D

    Jij ook? ik heb al een klein stukje :D, en eerste hoofdstuk is bijna klaar, ben nu nog wat informatie aan het zoeken over Húrin


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    We zijn het waart xD

    [ bericht aangepast op 16 feb 2014 - 18:34 ]


    You can't touch music but music touch you

    Kan iemand me helpen, ik zoek een titel voor mijn verhaal maar ik weet niet wat. lotr verhaal

    [ bericht aangepast op 16 feb 2014 - 18:50 ]


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Lekker the hobbit 2 kijken ^^

    [ bericht aangepast op 16 feb 2014 - 20:06 ]


    You can't touch music but music touch you

    Buenos noches!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Feanor schreef:
    Kan iemand me helpen, ik zoek een titel voor mijn verhaal maar ik weet niet wat. lotr verhaal


    Ik wil helpen, maar dan moet ik wel weten waar het over gaat (:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik zal hier wel even een samenvatting neet zetten :D

    Fëanor doolt al eeuwen in de hal van Mandos, de valar van wie de hallen van wachten zijn waar zij die sterven heen gaan. Maar op een dag krijgt hij te horen dat hij de hallen mag verlaten om samen met zijn zeven zoons en de mensen Túrin en zijn vrouw Niënor Níniel, wiens is vervloekt door Morgoth. Hun gezelschap word naar het huis van Angel gebracht, die over ze moet waken en Túrin en Fëanor met zijn zonen moet helpen om hun gedrag te veranderen. Want hun slechte gedrag was uiteindelijk hun dood geworden.Hier voor gebruikt Angel de drie Silmarlions
    Angel heeft een baan in de Sterfelijke Wereld. Ze werkt bij de CSI in Las Vegas, waar ze zo veel mogelijk is. Ze woont samen met haar man en acht kinderen in een groot landhuis op een reusachtig terein. Angel is al twee maanden zwanger wanneer Niënor, Túrin en Fëanor met zijn zonen aankloppen.
    Maar geen van de zonen wil iets te maken hebben met Angel en haar kinderen omdat ze een afstammeling zou zijn van de gevreesde en vervloekte Morgoth. Alleen Maedhros, Maglor en Niënor geven haar een kans. Dan blijkt Niënor tijdens haar verblijf zwanger te zijn van het kind dat zij samen met haar broer Túrin had verwekt ten tijde van haar verblijf in Brethil. En dan krijgt Niënor een relatie met Maedhros.


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    Ik zal hier wel even een samenvatting neet zetten :D

    Fëanor doolt al eeuwen in de hal van Mandos, de valar van wie de hallen van wachten zijn waar zij die sterven heen gaan. Maar op een dag krijgt hij te horen dat hij de hallen mag verlaten om samen met zijn zeven zoons en de mensen Túrin en zijn vrouw Niënor Níniel, wiens is vervloekt door Morgoth. Hun gezelschap word naar het huis van Angel gebracht, die over ze moet waken en Túrin en Fëanor met zijn zonen moet helpen om hun gedrag te veranderen. Want hun slechte gedrag was uiteindelijk hun dood geworden.Hier voor gebruikt Angel de drie Silmarlions
    Angel heeft een baan in de Sterfelijke Wereld. Ze werkt bij de CSI in Las Vegas, waar ze zo veel mogelijk is. Ze woont samen met haar man en acht kinderen in een groot landhuis op een reusachtig terein. Angel is al twee maanden zwanger wanneer Niënor, Túrin en Fëanor met zijn zonen aankloppen.
    Maar geen van de zonen wil iets te maken hebben met Angel en haar kinderen omdat ze een afstammeling zou zijn van de gevreesde en vervloekte Morgoth. Alleen Maedhros, Maglor en Niënor geven haar een kans. Dan blijkt Niënor tijdens haar verblijf zwanger te zijn van het kind dat zij samen met haar broer Túrin had verwekt ten tijde van haar verblijf in Brethil. En dan krijgt Niënor een relatie met Maedhros.


    Wel, dat is moeilijk :S
    Ik ga eens voor je nadenken.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Feanor schreef:
    (...)
    de lotr begind ook anders, geloof ik :D

    Jij ook? ik heb al een klein stukje :D, en eerste hoofdstuk is bijna klaar, ben nu nog wat informatie aan het zoeken over Húrin

    ik ben het boek over zijn kinderen aan het lezen(nerd)


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Lanthir schreef:
    (...)

    Wel, dat is moeilijk :S
    Ik ga eens voor je nadenken.

    Heb een moeilijk onderdeel gekozen merk ik :D

    @Celebrian, cool, moet ik ook maar weer eens doen :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Celebrian schreef:
    (...)
    ik ben het boek over zijn kinderen aan het lezen(nerd)

    Ik heb hem alleen in het Engels...(niet dat het een probleem is ofzo)


    Gold Gold


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Thafuck, ik heb gewoon een stuk of... laat me even kijken... vier topics en vijf pagina's gemist (':


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wacht, is dit nou weer een nieuwe? e.e


    Caution first, always.