• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.

    Omdat "The Desolation of Smaug" nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Lannisters zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.









    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6Topic 7Topic 8Topic 9Topic 10Topic 11Topic 12Topic 13Topic 14Topic 15Topic 16Topic 17Topic 18Topic 19Topic 20Topic 21

    [ bericht aangepast op 18 feb 2014 - 21:44 ]


    Stenenlikker

    Tolkien schreef:
    (...)

    Mogen zij rusten in vrede.

    Amen.


    niet amen maar coekie-amen!


    Gold Gold

    DwarfThorin schreef:
    (...)
    bespaar me je smoesjes she-elf!

    jij praat echt als een ork (sorry thorin)


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Celebrian schreef:
    (...)
    jij praat echt als een ork (sorry thorin)

    dat doe ik toch expres! domdomdomdomdomdomdom.


    Gold Gold

    Feanor schreef:
    Dank je Lanthir en Gil-Galad, ik ben al iets wijzer, ik zal morgen even een betere kijk opzetten. ben ondertussen bezig met me kast in richten, ^.^


    Asseblief ^^
    Dan ga ik weer verder met mijn RPG post. Wil ook nog aan mn verhaal gaan schrijven.
    BROOKS POV!


    Stenenlikker

    DwarfThorin schreef:
    (...)

    niet amen maar coekie-amen!


    *cookie-amen. *maakt kruisteken*

    Wordt er eigenlijk ooit over een godsdienst gesproken in LOTR? :'D Ik ben nu eindelijk begonnen met Het Boek te lezen. :3 The Hobbit heb ik drie jaar geleden gelezen. ^^


    help

    Feanor schreef:
    Dank je Lanthir en Gil-Galad, ik ben al iets wijzer, ik zal morgen even een betere kijk opzetten. ben ondertussen bezig met me kast in richten, ^.^


    Graag gedaan :P


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    GilGalad schreef:
    (...)

    Asseblief ^^
    Dan ga ik weer verder met mijn RPG post. Wil ook nog aan mn verhaal gaan schrijven.
    BROOKS POV!

    Oh verhaal?, welk verhaal?
    Nice RPG, moet ik ook maar even doen :D, komt er misschien wat schot in de zaak


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Tolkien schreef:
    (...)

    *cookie-amen. *maakt kruisteken*

    Wordt er eigenlijk ooit over een godsdienst gesproken in LOTR? :'D Ik ben nu eindelijk begonnen met Het Boek te lezen. :3 The Hobbit heb ik drie jaar geleden gelezen. ^^

    nee, voor zover ik weet niet maar in Middle-Cookie doen we aan het Cookiedom (dat gaat erover hoe je cookies moet behadelen)


    Gold Gold


    wie vond hem ook al weer raar bewegen? Ik in ieder geval wel


    Gold Gold

    DwarfThorin schreef:
    (...)
    nee, voor zover ik weet niet maar in Middle-Cookie doen we aan het Cookiedom (dat gaat erover hoe je cookies moet behadelen)


    We shall always cherish the Cookie.


    help

    Tolkien schreef:
    (...)

    We shall always cherish the Cookie.

    Jupp C:

    Weet je al dat ik je mag? (:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Tolkien schreef:
    (...)

    We shall always cherish the Cookie.


    WAAR SLAAT DEZE COOKIE-WAANZIN OP???? WAAR BEN IK MEE BEZIG??? SARUMAN HEEFT MIJ BETOVERD!! en ik ben weer normaal........


    Gold Gold

    Feanor schreef:
    (...)
    Oh verhaal?, welk verhaal?
    Nice RPG, moet ik ook maar even doen :D, komt er misschien wat schot in de zaak


    I'm coming home, maar ik ben niet van plan om nog wat op Q te zetten tot ie af is. Het wordt toch door niemand meer gelezen.
    En ja, ik wacht op een post van jou :') Moet ook nog even verzinnen wat ik met Brennen doe....


    Stenenlikker

    DwarfThorin schreef:
    (...)
    nee, voor zover ik weet niet maar in Middle-Cookie doen we aan het Cookiedom (dat gaat erover hoe je cookies moet behadelen)

    cookie-amen
    (ik ga trouwens sting uit hout figuurzagen)


    Alles heeft betekenis, ook niets

    DwarfThorin schreef:
    (...)

    WAAR SLAAT DEZE COOKIE-WAANZIN OP???? WAAR BEN IK MEE BEZIG??? SARUMAN HEEFT MIJ BETOVERD!! en ik ben weer normaal........


    Jij moet even afkicken van koekjes...


    help