• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.

    Omdat "The Desolation of Smaug" nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Lannisters zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.









    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6Topic 7Topic 8Topic 9Topic 10Topic 11Topic 12Topic 13Topic 14Topic 15Topic 16Topic 17Topic 18Topic 19Topic 20Topic 21

    [ bericht aangepast op 18 feb 2014 - 21:44 ]


    Stenenlikker

    Celebrian schreef:
    (...)
    cookie-amen
    (ik ga trouwens sting uit hout figuurzagen)


    Ik heb voor het eerst de ipad laten vallen C:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Celebrian schreef:
    (...)
    cookie-amen
    (ik ga trouwens sting uit hout figuurzagen)

    heb ik al gedaan en beschilderd met van die zilveren glim verf! en orcrist!


    Gold Gold

    Tolkien schreef:
    (...)

    Jij moet even afkicken van koekjes...



    en dat terwijl ik niet eens van cookies houd! ik haat saruman vanaf nu!


    Gold Gold

    DwarfThorin schreef:
    (...)
    heb ik al gedaan en beschilderd met van die zilveren glim verf! en orcrist!

    ik mag het alleen niet gewoon uitzagen en moet het op een plank naaien (huil)


    Alles heeft betekenis, ook niets

    DwarfThorin schreef:
    (...)

    en dat terwijl ik niet eens van cookies houd! ik haat saruman vanaf nu!

    ik neem je ring wel over ;)


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Celebrian schreef:
    (...)
    ik mag het alleen niet gewoon uitzagen en moet het op een plank naaien (huil)


    Die van mij lijken echt heel goed(bijna echt) en ik heb er een metalen strip opgemaakt zodat ik ze echt kan gebruiken om mijn broertje in bedwang te houden (niet echt scherp natuurlijk maar wel stevig)


    Gold Gold

    Celebrian schreef:
    (...)
    ik neem je ring wel over ;)

    DOE DAT JA!


    Gold Gold

    Ik heb het gevoel dat ik deel ben van een gestoord fandom. :'D

    Maar dat ben ik gewoon. :3


    help





    bilbo heeft wel een beetje zijn beeld als brave hobbit verpest nu/\


    Gold Gold

    GilGalad schreef:
    (...)

    I'm coming home, maar ik ben niet van plan om nog wat op Q te zetten tot ie af is. Het wordt toch door niemand meer gelezen.
    En ja, ik wacht op een post van jou :') Moet ook nog even verzinnen wat ik met Brennen doe....

    Klinkt cool, het is dat mijn pb vol zit met on gelezen hoofdstukken, anders had ik um gelezen, nauw ja misschien wel als ie online komt :D, 1 hoofdstuk per 2 drie weken kan ik wel aan, maar geen 6 per keer.
    echt waar?, dacht dat ik al had gereageerd met Angel of heb ik een reactie van you gemist?


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Tolkien schreef:
    Ik heb het gevoel dat ik deel ben van een gestoord fandom. :'D

    Maar dat ben ik gewoon. :3

    Welcome to the club. waar in 1 dag een topic al vol zit en tot middernacht word gepost


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Tolkien schreef:
    Ik heb het gevoel dat ik deel ben van een gestoord fandom. :'D

    Maar dat ben ik gewoon. :3


    Jupp, dat klopt.
    Zal ik je een geheimpje verklappen? Ik ben de ergste....


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ligt het aan mij, of lijkt Legolas veel bruter in The Hobbit?

    The Hobbit:



    LOTR:


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Feanor schreef:
    (...)
    Welcome to the club. waar in 1 dag een topic al vol zit en tot middernacht word gepost


    FOUT!! Tot drie uur, niet tot maar twaalf uur, dat is zoooo vroeg, duuhh....


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    RingKeeper schreef:
    Ligt het aan mij, of lijkt Legolas veel bruter in The Hobbit?

    The Hobbit:



    LOTR:



    klopt! maar ik vond hem zowieso al niet zo maar in the hobbit! als hij dwalins hoofd vies maakt! die is nog niet jarig!


    Gold Gold