• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.

    Omdat "The Desolation of Smaug" nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Lannisters zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.









    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6Topic 7Topic 8Topic 9Topic 10Topic 11Topic 12Topic 13Topic 14Topic 15Topic 16Topic 17Topic 18Topic 19Topic 20Topic 21

    [ bericht aangepast op 18 feb 2014 - 21:44 ]


    Stenenlikker

    RingKeeper schreef:
    Yaaay, The Quest Of Aragorn is zo'n leuk spel! Heerlijk om je wii stick als zwaard te gebruiken!


    Die speelde ik op de ds, haha. Is idd een leuk spel ^^


    Stenenlikker

    GilGalad schreef:
    (...)

    Die speelde ik op de ds, haha. Is idd een leuk spel ^^

    Ik heb um ook op de ds, ik zoek nog 1 verhaal dingetje


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    (...)
    Ik heb um ook op de ds, ik zoek nog 1 verhaal dingetje


    Ik heb verhaal helemaal uitgespeeld. Had toen geen zin meer in de arena xD


    Stenenlikker

    Bij ons op school heb je altijd zo'n groepje meiden die zich altijd beter voelen dan de rest. Dus vorige week zaten ze in de pauze op hun mobieltjes, en ik las de Silmarillion. Hoor ik ze ineens zeggen;
    "Lord of The Rings en The Hobbit is echt voor zielige nerds." waarop zo'n andere zegt: "Echt hé?" Terwijl ze wisten dat ik achter hun zat! En iedereen weet hoe erge fan ik ben van The Hobbit en Lotr. Dus ik loop naar hun toe, ga voor hun neus staan. En roep keihard:
    "Fuion le!!!"

    Haha ze begrepen er echt niks van, en ik kreeg de slappe lach.


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    RingKeeper schreef:
    Bij ons op school heb je altijd zo'n groepje meiden die zich altijd beter voelen dan de rest. Dus vorige week zaten ze in de pauze op hun mobieltjes, en ik las de Silmarillion. Hoor ik ze ineens zeggen;
    "Lord of The Rings en The Hobbit is echt voor zielige nerds." waarop zo'n andere zegt: "Echt hé?" Terwijl ze wisten dat ik achter hun zat! En iedereen weet hoe erge fan ik ben van The Hobbit en Lotr. Dus ik loop naar hun toe, ga voor hun neus staan. En roep keihard:
    "Fuion le!!!"

    Haha ze begrepen er echt niks van, en ik kreeg de slappe lach.


    Heb ik ook elke dag dus schreeuw ik iets in Khuzdul naar ze! (en dan kijken ze me zo aan van........)


    Gold Gold

    Klopt het dat ik niet in de lijst sta?


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    DwarfThorin schreef:
    (...)

    Heb ik ook elke dag dus schreeuw ik iets in Khuzdul naar ze! (en dan kijken ze me zo aan van........)


    Haha, geweldig gewoon!


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    RingKeeper schreef:
    (...)

    Haha, geweldig gewoon!


    Ze snappen het gewoon niet... ze denken vast dat alle elfen vrouwen zijn en dat vind ik een belediging voor Elrond en Gil-Galad (jaja, zelfs ik vind dat) en hobbits zullen ze ook wel raar vinden en de dwergen... en éowyn... als vrouw denken ze vast echt "dat wijf is gestoord". en ga zo maar door....


    Gold Gold

    RingKeeper schreef:
    Klopt het dat ik niet in de lijst sta?


    *heeft hint begrepen :')*


    Stenenlikker

    GilGalad schreef:
    (...)

    *heeft hint begrepen :')*

    En die hint betekent: ZET ME OP DIE LIJST!


    Gold Gold

    Myriophyllum schreef:
    Omg omg omg, look at this! *melts down* :9~



    Lekker! <3


    You can't touch music but music touch you

    Celebrian schreef:
    (...)
    hier is iemand heel blij dat ze quizlet heeft openstaan tijdens dat ze de affiche voor frans inkleurd


    you're welcome ^^


    You can't touch music but music touch you

    RingKeeper schreef:
    Bij ons op school heb je altijd zo'n groepje meiden die zich altijd beter voelen dan de rest. Dus vorige week zaten ze in de pauze op hun mobieltjes, en ik las de Silmarillion. Hoor ik ze ineens zeggen;
    "Lord of The Rings en The Hobbit is echt voor zielige nerds." waarop zo'n andere zegt: "Echt hé?" Terwijl ze wisten dat ik achter hun zat! En iedereen weet hoe erge fan ik ben van The Hobbit en Lotr. Dus ik loop naar hun toe, ga voor hun neus staan. En roep keihard:
    "Fuion le!!!"

    Haha ze begrepen er echt niks van, en ik kreeg de slappe lach.

    toen mijn broer een enorme idiote fout maakte en lord of the rings verwarde met pirates of the carribean, rolde ik met mijn ogen en riep luid pe-channas!
    kijk hij mij raar aan en vraagt zo idioot als maar kon "wa betekend da?"


    Alles heeft betekenis, ook niets

    GilGalad schreef:
    (...)

    *heeft hint begrepen :')*


    DwarfThorin schreef:
    (...)
    En die hint betekent: ZET ME OP DIE LIJST!


    *Is blij dat iedereen de hint begrijpt :) *


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."