• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.

    Omdat "The Desolation of Smaug" nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Lannisters zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.









    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6Topic 7Topic 8Topic 9Topic 10Topic 11Topic 12Topic 13Topic 14Topic 15Topic 16Topic 17Topic 18Topic 19Topic 20Topic 21

    [ bericht aangepast op 18 feb 2014 - 21:44 ]


    Stenenlikker

    DwarfThorin schreef:
    (...)

    Al gedaan en het slaat compleet nergens op!
    Dit wel:

    thorin hou nu eens op met dat idiote gedoe, zelfs tijdens dat stukje bewonderde ik hem nog steeds (ik laat niet voor niks elven de boel redden in plaats van dwergen)


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Celebrian schreef:
    (...)
    ik heb nooit een hekel aan hem gehad en ondanks dat hij soms vervelend leek bewonderde ik hem

    kan ik me niet voorstellen, gewoon een beetje vrienden laten stikke...


    Gold Gold

    Celebrian schreef:
    (...)
    thorin hou nu eens op met dat idiote gedoe, zelfs tijdens dat stukje bewonderde ik hem nog steeds (ik laat niet voor niks elven de boel redden in plaats van dwergen)


    Wie is er nu idioot?


    Gold Gold

    Newton schreef:
    *cough* I'll just... leave this here...

    Als je nog eens wilt bitchen over Thranduil, lees dan eerst dit dingetje c:


    Ik ben het eens met dat persoontje, Gil-Galad is a cool guy :')


    Stenenlikker

    GilGalad schreef:
    (...)

    Ik ben het eens met dat persoontje, Gil-Galad is a cool guy :')


    Gil-Galad wel ja...


    Gold Gold

    DwarfThorin schreef:
    (...)

    Al gedaan en het slaat compleet nergens op!
    Dit wel:


    Caution first, always.

    Laten we hier nou niet gaan ruziën om of Thranduil wel of niet aardig/goed is, dat is niet echt gezellig


    Spoiler alert: you will save yourself

    DwarfThorin schreef:
    (...)
    kan ik me niet voorstellen, gewoon een beetje vrienden laten stikke...

    als je het echt gelezen had dan wist je nu dat dwergen doriath, thranduil's geboorte plaats, hadden aangevallen en geplunderd
    dat hij wel wou helpen maar dat hij zijn volk redde aangezien ze niks konden doen tegen dwergen
    en als je echt goed luistert naar dat gesprekje daar is het toch wel heel duidelijk dat thorin uitdaagde

    hij was de enige koning die geen goud wou aannemen bij de slag van de 5 legers


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Nahh, mensen zijn de beste van de 4 xdddddd


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Celebrian schreef:
    (...)
    als je het echt gelezen had dan wist je nu dat dwergen doriath, thranduil's geboorte plaats, hadden aangevallen en geplunderd
    dat hij wel wou helpen maar dat hij zijn volk redde aangezien ze niks konden doen tegen dwergen
    en als je echt goed luistert naar dat gesprekje daar is het toch wel heel duidelijk dat thorin uitdaagde

    hij was de enige koning die geen goud wou aannemen bij de slag van de 5 legers


    Mee eens.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Celebrian schreef:
    (...)
    als je het echt gelezen had dan wist je nu dat dwergen doriath, thranduil's geboorte plaats, hadden aangevallen en geplunderd
    dat hij wel wou helpen maar dat hij zijn volk redde aangezien ze niks konden doen tegen dwergen
    en als je echt goed luistert naar dat gesprekje daar is het toch wel heel duidelijk dat thorin uitdaagde

    hij was de enige koning die geen goud wou aannemen bij de slag van de 5 legers

    dus?... en je bent ook wel een beetje raar als je geen goud wil...


    Gold Gold

    Lanthirretje schreef:
    (...)

    Mee eens.

    niet mee eens


    Gold Gold

    RingKeeper schreef:
    Nahh, dwergen zijn de beste van de 4 xdddddd


    Gold Gold

    Stiekem hoop ik op een Tauriel/Legolas ship.


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    RACE OF MEN FOREVER!


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."