• Haai,

    Ik ben bezig met een nieuw verhaal over supernatural, voornamelijk Sam Winchester.
    Ik zal het een beetje het verhaal beschrijven hieronder.

    Cassie Middleton komt in aanraking met de Winchester broers. Voor haar zelf zijn het zeker geen vreemde, want ze heeft ze al vaker gezien. Als ze een keer betrokken raakt bij een missie van de Winchesters, komt ze niet meer van hun af. Ze weet teveel volgens hun, maar ze willen haar niet doden. Ze besluiten haar mee te nemen totdat ze een andere oplossing vinden. Voornamelijk wilt Sam voorkomen om verliefd op Cassie te worden, en hij probeert zoveel mogelijk uit haar buurt te blijven. Maar hoelang kan hij het tegenhouden. En hoelang kan zij het tegenhouden?

    Maar nu is mijn vraag. Ik heb wat meer personages nodig en het leek me leuk om door jullie bedachte personages in mijn verhaal voor te laten komen.
    Deze personages heb ik nodig:

    - Deans Lover.
    - Cassies beste vriendin.
    - Sams ex lover.
    - Engel.
    - Slechte engel.

    Karakter beschrijving:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:


    Dit is wat ik nu even nodig heb, dus alvast bedankt voor het invullen.


    Xxxx

    [ bericht aangepast op 26 feb 2014 - 21:39 ]


    - Even angels have their demons -

    Wil je me waarschuwen als je verhaal begint?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Feaser schreef:
    Wil je me waarschuwen als je verhaal begint?


    Ja ofcourse. Ik denk dat die binnen nu en een week online staat. Je hoort het.


    - Even angels have their demons -

    LovesDemiL schreef:
    (...)

    Ja ofcourse. Ik denk dat die binnen nu en een week online staat. Je hoort het.


    Yeahh! K ga mn naam vandaag maybe veranderen in een liedje van Demi ghegheghe.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded