• Ergens in een bos in Scandinavië staat een huis waar jongeren en twee volwassenen de mogelijkheid krijgen tot zichzelf te komen, andere mensen te ontmoeten of te gekke activiteiten te doen. Niemand weet eigenlijk écht wat er nu de bedoeling van is. De twee volwassenen krijgen een routebeschrijving thuisgestuurd wanneer ze zich opgeven en blijken de hele trip te moeten organiseren. Ver weg van de moderne samenleving ontstaat zo een hechte groep van mensen. Vriendschappen, liefdes en ruzies ontstaan.

    *Titel gaat nog veranderd kunnen worden.

    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels

    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen.
    -Géén ruzie in deze RPG!


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Dit is een RPG die lang gaat duren. Bedenk je dus goed voordat je gaat meedoen!
    Als je twijfelt, zet het in mijn topics en dan kun je je later alsnog bedenken. Je hoeft hier niet veel tijd in te steken. En als je even een drukke tijd hebt, laat je je personage slapen of je reageert af en toe met een oneliner, maar blijf aub reageren.

    Het huis en indeling
    Derde verdieping/zolder
    Slaapkamer groepsleiding.
    *Gregory McEwan
    *Anna Sharp
    Badkamer groepsleiding.

    Tweede verdieping
    Dorm 4 (8)
    *Melody Black
    *Sarah-Jane Black
    *Abigail Pierce
    Dorm 3 (4)
    *Damien Morrisson
    *James Black
    *James Flanagan
    *Jeremy Devoné
    Kleine woonkamer

    Eerste verdieping
    Dorm 2 (6)
    Dorm 1 (4)
    *Delilah Gerson
    *Lizzy Franklin
    *Laurinda Pearl
    *Rose Black
    Kleine woonkamer

    Begane grond
    Keuken
    Eetplek
    Grote woonkamer
    Bibliotheek. Bovenkant ook op de eerste verdieping
    Klein zwembad. In de veranda
    Badkamer. Centrale badkamer voor iedereen, grenst aan het zwembad.

    Omgeving
    Riviertje een stukje achter het huis.
    Deze mondt uit op dit meertje.
    Ander meertje in de buurt.
    Het bos waarin ze zitten.


    Personages max. 22 +2 Er zijn nog plaatsen vrij, inspringen kan altijd.
    Leiding: (2/2)
    -Gregory McEWan - KLAINEISBACK
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongeren: (11/22)
    Meisjes
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Delilah Gerson - KLAINEISBACK
    -Elisabeth 'Lizzy' Franklin - AbbySciuto
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Melody Black - AbbySciuto
    -Rose Black - Patholoog
    -Sarah-Jane Black - Patholoog

    Jongens
    -Damien Morrisson - KLAINEISBACK
    -James Black - Patholoog
    -James Flanagan - AbbySciuto
    -Jeremy Devoné Appelboompje

    [ bericht aangepast op 9 maart 2014 - 17:43 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    nou omdat ik ook schrijven wil en ik geen inspiratie heb om alleen te schrijven :3 en aangezien ik zie dat iedereen elkaar al ontmoet heeft kan het net zo goed op deze manier en anders is het heel makkelijk jasmijn, dan reageer ik gewoon nog een week niet.
    Heel simpel


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Appelboompje schreef:
    nou omdat ik ook schrijven wil en ik geen inspiratie heb om alleen te schrijven :3 en aangezien ik zie dat iedereen elkaar al ontmoet heeft kan het net zo goed op deze manier en anders is het heel makkelijk jasmijn, dan reageer ik gewoon nog een week niet.
    Heel simpel


    Lieve schat
    Enkel de Blacks en de leiding hebben elkaar al ontmoet de rest zit thuis niet wetend waar ze moeten zijn. , alleen hebben ze een brief gekregen waarin staat dat ze mee mogen op de trip


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    nou dan kan ik dus nog niks

    tot volgende week :)


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Even duidelijkheid; voor het spel komen alleen de Blacks en de andere twee uit de UK. Anna heeft van te voren iedereen gebeld om af te spreken voor het vliegveld van Stockholm. Vanaf daar gaan ze met auto's naar de plaats. Iedereen die niet met Anna en Gregor mee komen kunnen daar al verzamelen en kennis maken met elkaar. Als je per se wilt dat jouw personage met de twee meegaan uit de UK, gelieve dat aan te geven, dan maak ik dat goed in de eerstvolgende post. Het is niet belangrijk waar ze vandaan komen, het is alleen even voor het verhaal.
    Zijn er nog vragen?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    dat zijn geloof ik alleen mijn personage's -,- die ga ik geen kennis met elkaar laten maken hoor


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Appelboompje schreef:
    dat zijn geloof ik alleen mijn personage's -,- die ga ik geen kennis met elkaar laten maken hoor


    De rode zijn van jou, die andere van de andere twee:
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Delilah Gerson - KLAINEISBACK
    -Elisabeth 'Lizzy' Franklin - AbbySciuto
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Damien Morrisson - KLAINEISBACK
    -James Flanagan - AbbySciuto
    -Jeremy Devoné Appelboompje


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Anna Sharp
    Het duurde een tijdje voordat we eindelijk in het vliegtuig zaten. Het was mij ondertussen duidelijk geworden dat de Blacks een zeer hechte familie was met hele vreemde relaties. Ik was er nu nog steeds niet zeker van of de titels die ze hadden we klopte. Misschien verborgen ze wel iets. Ach, dat zouden we nog wel zien. Omdat er rijen van drie waren en Melody en Rose naast elkaar moesten en ik Gregor's broek nog moest maken, moesten Sarah-Jane en James opsplitsen. Sarah-Jane koos ervoor om naast haar zus en nicht te zitten en James kwam naast mij zitten. Gregor zat het liefst aan het raampje en James wilde zich kunnen omdraaien om met zijn zus te kunnen spreken. Het maakte mij allemaal niet uit. Toen het vliegtuig begon te taxien viel het me pas op dat ik tussen twee jongens in zat. In het bijgeloof dat ik had, maakte ik een wens. Het zou vast toch niet uitkomen, maar het was het proberen waard. Even keek ik opzij naar Gregor. Pas ik in de lucht zouden we tijd hebben voor iets. Eerst opstijgen.
    Toen de juffrouw voor het drinken langs was geweest, schraapte ik mijn keel en opende mijn handtas. 'Jij wilde je broek nog gemaakt hebben?' vroeg ik met onmerkbare moeite. Ik dacht dat mijn hoofd rood werd, maar ik had gelukkig geen last van uiterlijk merkbare emoties. Ik pakte een naaisetje uit mijn tas en zette hem toen op het tafeltje.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Gregory McEwan
    Opgewonden als een klein kind zat ik op en neer te stuiteren en door het raampje te kijken, ik wou Anna aantikken, maar ze leek in gebed te zijn, of was ze iets aan het wensen, nu ze tussen twee jongens zat?
    Oh wat zou ik graag willen wetwn wat ze gewenst had, maar ze zou vast niet hetzelfde wensen als mij.
    Ze schraapte haar keel en keek me aan.
    "Zo jij wilde je broek nog gemaakt hebben? " vroeg ze na het eerste drankje.
    "Uhm ja, ik bedoel.. Ehm als jij dat nog steeds voot me wilt doen lieve Anna. " stotterde ik, smooth move Gregor, Smooth move..,

    Delilah Gerson
    "Gino. Ik ben weg, adios amigo." nam ik afscheid, hij keek me aan en grinnikte.
    "Nou duifje, voorzichtig zijn met wat je doet en vooral met die messen, en doe me een plezier, geen modeflaters, al zie ik ze niet. " somde hij op.
    "Ja ja modegekje van me! " ik trok hem nog in een vluchtige omhelzing en gaf een kus op zijn wang, waarna ik naar de check in liep, dit was het dan, ik was onderweg,


    Damien Morrisson
    "Doei Damiano lieverd. "
    "'T is Damien ma, en ja ja, als je me mist moest je me niet wegsturen." mompel ik, maar als ik zie dat ze tranen laat, zucht ik en geef haar toch een knuffel, mijn vader geef ik een koele handdruk en weg was ik


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Elisabeth 'Lizzy' Franklin
    Ik pakte nog snel de laatste dingen in. Ik liep de deur uit terwijl ik mijn hond een knuffel gaf en mijn moeder een zoen op haar wang. Ik sleepte mijn enorme koffer achter me aan en schreeuwde naar mijn moeder, toen ik bij de auto van mijn vader was aangekomen: "Auf Wiedersehen, Mutti!"
    Ik was zenuwachtig, het was de eerste keer dat ik alleen op reis mocht en alleen met het vliegtuig ging.
    Een halfuurtje later zette mijn vader af bij het vliegveld van Düsseldorf. Ik stapte uit terwijl ik ook hem een zoen gaf en "Tschüss!" zei.
    Anderhalf uur later en een zenuwachtige vliegreis verder, was ik aangekomen op Stockholm. Ik liep naar de bagage en pakte mijn mega grote koffer. Ik liep naar de ontvangsthal, wachtend op iemand.

    James Flanagan
    Ik liep de deur uit naar mijn auto. Ik hoefde niet achterom te kijken om te weten dat mijn moeder me achterna zou komen. Ik draaide me om en zei: "Mam! Dit hoeft niet. Ik ben volwassen!"
    "Maar je blijft nog altijd mijn baby!
    "Goodbye mom." zei ik verveeld. Ik had hier geen zin in en ik was al een beetje te laat.
    Een dikke 15 uur later stapte ik uit het vliegtuig in Stockholm. Ik deed wat ik zo vaak had gedaan en liep naar de ontvangsthal.

    Melody Black
    Ik zat in het vliegtuig tussen Rose en Sarah-Jane in. Ik wilde totaal niet naast het raampje zitten. Voor ons zaten James, Ms. Sharp en Mr. McEwan.
    Ik keek recht voor mij uit. Eigenlijk viel het best mee, ik had me druk gemaakt om niets. Ik kon het niet laten om gemeen te doen tegen Sarah-Jane: "En schat? Heb je veel last van je hoogtevrees? Ik moet zeggen, ik heb nergens last van."

    (Sorry crappy post, maar ja. Iemand voor Lizzy en James?)

    [ bericht aangepast op 26 feb 2014 - 13:47 ]


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Anna Sharp
    Lieve Anna. O hemel. Toen kwam het volgende probleem. Hoe gaan we dit aanpakken. Hij kon moeilijk zijn broek uit doen. En dat zou ik ook niet willen. Ik bedoel, jawel, maar nee, het was ingewikkeld. Maar dat ging dus niet. De airco blies hard en ik sloot hem boven mijn hoofd. Er werd omgeroepen dat de riemen nu uit mochten. Natuurlijk. Gregor zou zich half moeten draaien. 'Kom maar hier met je been,' zei ik, terwijl ik een juist kleur draad uit koos. Ik zou het eigenlijk binnenstebuiten moeten naaien voor een beter resultaat, maar nogmaals, ik wilde niet dat Gregor zijn broek uit deed. Ik zou het nu wel naaien en dan in het huis uit elkaar halen en dan goed naaien.

    [Ze zitten voor hen.]
    Rose Black
    Melody zat tussen Sarah-Jane en mij in. Melody was weer eens zo zielig dat ze niet aan het raampje wilde zitten. Nou, dan niet. Ik had tenminste een mooi zicht op water. Oeh, in de verte ging een cruiseschip. Ik hoorde Melody iets vragen aan Sarah-Jane, maar Sarah-Jane was haar boek aan het lezen, wat betekende dat ze niet veel hoorde van de buitenwereld. 'Verloren moeite,' mompelde ik toen maar naar Melody. 'Ze leest, dat zie je toch.'

    [ bericht aangepast op 26 feb 2014 - 11:58 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    ( is James Flanagan van RORY FLANAGAN van glee? )
    Gregory McEwan
    Toen was het moment daar, ik durfde echt mijn broek niet uitdoen hoor! Gelukkig had Anna daar al aan gedacht en ik hoefde dus enkel mijn schoenen uit te doen zodat haar broek niet vuil werd.
    "Ehm, alsjeblieft?" zei ik ongemakkelijk toen mijn been op haar schoot lag, ze had inderdaad een zachte schoot.
    Om mezelf te weerhouden van naar Anna te staren keek ik even naar Melody, het leek haar wel te lukken met haar vliegangst en gerustgesteld keek ik weer onbewust naar Anna, het viel me op dat ze het puntje van haar tong uit haar mond liet steken, ik grinnikte even.

    Delilah Gerson
    Ik keek rond, ik was voorspoedig aangekomen waar we moesten zijn, ik zag een klein meisje om zich heen kijken.
    Zou zij ook van onze groep zijn?

    Damien/Damiano. Morrisson
    Ik kwam aan op de luchthaven en ging op zoek naar mijn koffer, toen ik het lompe ding gevonden had, zeulde ik het achter me aan naar de aankomsthal.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    (Oeps, verbeterd.)
    (Nee, van John Flanagan, schrijver van De Grijze Jager)
    Melody Black
    "O ja, laat maar. Het viel te proberen." zei ik tegen haar. Ik keek even om me heen, ook tussen de stoeltjes door en zag dat het been van Mr. McEwan op Ms. Sharp's schoot lag. Ik stootte Rose aan en grinnikte, terwijl ik zei: "Moet je kijken, zouden ze een schattig liefdespaartje zijn? Dat zou fucking grappig zijn, vind je ook niet?"
    Ik bestelde een colaatje en een zakje chips toen de stewardess langskwam en ik genoot er in volle teugen van.

    Elisabeth 'Lizzy' Franklin
    Ik zag een meisje rondkijken en ik hoopte dat ze ook bij onze groep hoorde, want anders zou ik me nu voor gek zetten. Ik liep vrolijk naar het meisje toe, mijn koffer achter me aanslepend. "Heey, ik ben Elisabeth. Maar de meeste mensen noemen mij gewoon Lizzy. Ga jij ook mee op de reis? Dan zouden we vriendinnen kunnen zijn. Denk je dat we de enigste wat al hier zijn?" Ik was zat vol met vragen, maar omdat ik nu toch een beetje beleefd wilde zijn, stopte ik om haar even te laten antwoorden, voordat ik weer verder ging met spuien.

    James Flanagan
    Ik zag twee meisjes met elkaar praten en trok mijn schouders op. Wat boeide mij die meisjes nou? Ik keek even rond en zag een jongen staan. Volgens mij hoorde hij ook bij de groep. Als hij met iemand wilde praten moest hij maar naar mij toelopen, ik had geen zin om van mijn plaats af te komen om naar hem toe te gaan. Ik knikte even in zijn richting zodat hij wist dat hij naar mij toe komen.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Anna Sharp
    De warmte van zijn benen verwarmde mijn schoot en wellicht ook mijn hart, maar dat viel moeilijk te zeggen omdat ik sowieso al opgewonden was door deze hele dag. Voorzichtig greep ik de twee stoffen bijeen en stak de naald erdoor. Ik moest nu vooral opletten dat ik hem niet in zijn been prikte. Het vergde nogal wat concentratie van mij, waardoor ik niet met de buitenwereld kon communiceren. De gedachten raasden des te harder door mijn hoofd.
    Toen ik na een tijdje eindelijk klaar was, kwam ik weer echtop zitten -ik zat in mijn ijver altijd iets gebogen- en stopte de naald gauw weg. Ik wreef er nog eens extra over en keek Gregor toen aan. 'En, hoe voelt het?' vroeg ik hem toen met een brede grijns. Ik had besloten er helemaal voor te gaan en gewoon met hem te flirten. Ik had een flauw vermoeden dat hij mij niet de slechtste vond, maar wat dan nog.

    Rose Black
    Verveeld zuchtte ik, Melody kwam ook eens ergens achter. 'Ze hebben onuitgedrukte gevoelens voor elkaar, dat zie je zelf toch ook wel?' vroeg ik haar. 'En of het een schattig stel zal zijn, weet ik ook niet.' Ik zei het op een zodanige toon dat alleen Melody het kon horen. Ik pakte wat chips uit haar zakje. 'Wacht maar totdat we een week in het huis zitten, dan zul je eens zien. Trouwens, als ik eerst een jongen vindt, is hij van mij en pas als we volledig klaar zijn, mag jij,' gaf ik haar er nog achteraan. Dat was de standaardafspraak, maar dan nog.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Gregory McEwan
    "Dat hoorde ik Melody. " zei ik, half slapend tegen Anna aanhangend.
    " En bedankt voor het compliment." vervolgde ik
    "En, hoe voelt het? " vroeg Anna, die wat verder overeind kwam zitten.
    " Ik lig goed! " grinnikte ik, haar vrolijk aankijkend

    Delilah Gerson
    Het meisje kwam opeens vrolijk naar me toegelopen en begon me vragen te stellen en zich voor te stellen.
    "Hi Lizzy, Ik ben Delilah, en ik ben hier inderdaad voor een reis. " antwoordde ik haar, ik keek even naar haar vrolijke ogen.
    "En suuuureeee, als jij dat graag wilt, graag! al ben ik wel socially awkward." zei ik toen glimlachend.

    Damien Morrisson
    Een niet onknappe gast keek me aan en deed het teken dat ik moest komen, verlegen liep ik op hem toe.
    "Hey dude, what's up? " vroeg ik, benieuwd of hij ook mee ging op de reis.
    "Heb je die meiden daar gezien? " vervolgde ik.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2014 - 14:19 ]


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Elisabeth 'Lizzy' Franklin
    "Welja, dat maakt niet uit. Dan heffen we elkaar een beetje op. Zodat het niet te veel van het goede wordt. Waar kom je eigenlijk vandaan? Heb je lang moeten reizen? Waarom ga je eigenlijk mee? Heb je hoge verwachtingen van deze reis? Heb je die jongens daar gezien?" Ik beschoot haar weer met mijn vragen terwijl ik vanuit mijn ooghoeken naar twee jongens keek. "Zouden die ook van de reis zijn?"

    James Flanagan
    Ik draaide me om en zag twee meisjes praten. Ja, natuurlijk, nu had ik ze wel gezien. "Nu wel, ja. Wat is ermee?" Eigenlijk boeide het me niet maar als hij het boeide dan moest ik ook doen alsof het me boeide. Ze waren allebei niet verkeerd, dus misschien kon het nog wel wat worden, maar eerst wilde ik ze beter leren kennen. "Je bent ook van de reis, hè?"


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||