• Ergens in een bos in Scandinavië staat een huis waar jongeren en twee volwassenen de mogelijkheid krijgen tot zichzelf te komen, andere mensen te ontmoeten of te gekke activiteiten te doen. Niemand weet eigenlijk écht wat er nu de bedoeling van is. De twee volwassenen krijgen een routebeschrijving thuisgestuurd wanneer ze zich opgeven en blijken de hele trip te moeten organiseren. Ver weg van de moderne samenleving ontstaat zo een hechte groep van mensen. Vriendschappen, liefdes en ruzies ontstaan.

    *Titel gaat nog veranderd kunnen worden.

    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels

    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen.
    -Géén ruzie in deze RPG!


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Dit is een RPG die lang gaat duren. Bedenk je dus goed voordat je gaat meedoen!
    Als je twijfelt, zet het in mijn topics en dan kun je je later alsnog bedenken. Je hoeft hier niet veel tijd in te steken. En als je even een drukke tijd hebt, laat je je personage slapen of je reageert af en toe met een oneliner, maar blijf aub reageren.

    Het huis en indeling
    Derde verdieping/zolder
    Slaapkamer groepsleiding.
    *Gregory McEwan
    *Anna Sharp
    Badkamer groepsleiding.

    Tweede verdieping
    Dorm 4 (8)
    *Melody Black
    *Sarah-Jane Black
    *Abigail Pierce
    Dorm 3 (4)
    *Damien Morrisson
    *James Black
    *James Flanagan
    *Jeremy Devoné
    Kleine woonkamer

    Eerste verdieping
    Dorm 2 (6)
    Dorm 1 (4)
    *Delilah Gerson
    *Lizzy Franklin
    *Laurinda Pearl
    *Rose Black
    Kleine woonkamer

    Begane grond
    Keuken
    Eetplek
    Grote woonkamer
    Bibliotheek. Bovenkant ook op de eerste verdieping
    Klein zwembad. In de veranda
    Badkamer. Centrale badkamer voor iedereen, grenst aan het zwembad.

    Omgeving
    Riviertje een stukje achter het huis.
    Deze mondt uit op dit meertje.
    Ander meertje in de buurt.
    Het bos waarin ze zitten.


    Personages max. 22 +2 Er zijn nog plaatsen vrij, inspringen kan altijd.
    Leiding: (2/2)
    -Gregory McEWan - KLAINEISBACK
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongeren: (11/22)
    Meisjes
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Delilah Gerson - KLAINEISBACK
    -Elisabeth 'Lizzy' Franklin - AbbySciuto
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Melody Black - AbbySciuto
    -Rose Black - Patholoog
    -Sarah-Jane Black - Patholoog

    Jongens
    -Damien Morrisson - KLAINEISBACK
    -James Black - Patholoog
    -James Flanagan - AbbySciuto
    -Jeremy Devoné Appelboompje

    [ bericht aangepast op 9 maart 2014 - 17:43 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Gregory McEwan.
    "Okééé, ik boek de tickets!" lachtte ik, en klikte op de knop, na vier seconden kwam erop dat de plekken bevestigd waren en kon ik de tickets uitprinten.
    "Zo! Klaaaaaaaaar!" riep ik vrolijk.
    "Zal ik zo de rest opbellen?" vroeg Anna,ik knikte, oh ja , dat kon ze niet zien, kip zonder kop dat ik ben.
    "Juppp , klinkt goed." glimlachte ik.

    Delilah Gerson
    Na een goed halfuur wakker worden, rinkelde de telefoon, Gio nam op.
    "Hallo, met Giooo, zeg het maar?" zei hij, vriendelijk als altijd.

    Damien Morrisson
    "Damien, lieverd?" de stem van mijn moeder klonk door mijn half- wezenloze toestand.
    "Nee." antwoordde ik bot, als ze me weg wilden, zou ik weg gaan.
    "Dami."
    "Probeer me niet te paaien met koosnaampjes, ik moet wel mee naar die stomme reis, en ik hoop van harte dat ik hem niet overleef."riep ik haar toe, en smeet al wat kledij in een koffer.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Melody Black
    "Godverdomme, weet je we minstens één uur in de auto zitten naar Heathrow!" zei ik boos. Normaal had ik er niet zo veel moeite op om vroeg op te staan, maar om voor 7 uur op te staan, in het weekend, was me toch te gek. "Dan moet jij, Sarah-Jane, minstens om half vijf opstaan, om alles op orde te krijgen."
    Dit ging nooit goed gaan, als het vliegtuig vertrok om 10 uur zouden we er waarschijnlijk pas om 1 voor tien aankomen. Zo ging dat nu eenmaal bij ons. Ik zette mijn kom cornflakes zo hard op de tafel neer dat de melk er uit spatte. Op dat moment kwamen vader en moeder onder, tenminste ze waren niet mijn vader en moeder, maar ik noemde ze wel zo.
    "Sorry, ik moest sommigen hier uit bed halen, omdat we morgen vertrekken naar Scandinavië. En u weet hoe moeilijk ze uit met te krijgen zijn." Ik keek Sarah-Jane nadrukkelijk aan.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    [Zullen we naar de dag erna springen, of willen jullie in deze tijdzone nog blijven RPG'en?]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Mij maakt het niet uit


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Patholoog schreef:
    [Zullen we naar de dag erna springen, of willen jullie in deze tijdzone nog blijven RPG'en?]


    Is goed, maar Nathalie heeft nog niet gereageerd, misschien moeten we even op haar wachten...


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    stomme ongeduldige stalkers


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Appelboompje schreef:
    stomme ongeduldige stalkers


    hahaha


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Appelboompje schreef:
    stomme ongeduldige stalkers

    Always hé ;)
    Tot je dienst
    P.s. : krijgen we nou terug blauwe taart?


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    nee!


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Appelboompje schreef:
    nee!

    Ahhhw (huil)(huil)(huil)(huil)
    Jij kwaad op ons?
    En ja ikke babbelen als kleuter want ikke moeee XD


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Ga maar tegen kili klagen we hebben samen die taart opgegeten


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Appelboompje schreef:
    nee!


    GRRRRRRRR!!!


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Hélaaa peopleeee
    Gaan we nog eff verder rpg'en ? Nu heb ik tijd :p Morgen en overmorgen en de twee dagen erna misschien niet


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    KLAINEISBACK schreef:
    Hélaaa peopleeee
    Gaan we nog eff verder rpg'en ? Nu heb ik tijd :p Morgen en overmorgen en de twee dagen erna misschien niet


    Oke!

    Anna Sharp
    Met een luide klop kondigde mijn broer zijn aankomst aan. Ik opende de deur en de altijd vrolijke Jack nodigde zichzelf binnen uit en ik maakte een uitnodigend gebaar voor zijn vriend, Ianto [zegt: njanto]. Ik had hem gevraagd zo lang op mijn apartement te passen. Hij had graag een apartement dichterbij Londen en hij wilde graag proefsamenwonen met zijn vriend. 'Geen seks in mijn apartement!' gebood ik hem, ik kende mijn broer namelijk langer dan vandaag. 'Oké,' zei ik, toen ik zijn bekende blik zag dat hij er zich toch niet aan ging houden. 'Alleen in de slaapkamer,' comprimeerde ik toen. Zijn blik veranderde niet. 'Fine, whatever,' mompelde ik toen. 'Zolang je het maar netjes hebt als ik terug kom.' Jack grijnsde nu breed. Hij had het begrepen. Ik pakte mijn tas op. 'Goed, ik moet gaan. Vergeet niet de planten water te geven en ik bel je als we in Stockholm met de auto vertrekken. Ik weet niet of ik ga kunnen bellen bij het huis.' Ik gaf hem een zoentje op zijn wang en knuffelde Ianto. Jack en Ianto hadden al een tijdje iets en wij konden het ook goed vinden. 'Let erop dat mijn broer het niet te bont maakt,' waarschuwde ik hem. 'Veel plezier jullie twee,' waren mijn laatste woorden en ik was de deur al uit. Haastig liep ik naar het dichtsbijzijnde metrostation. Na een overstap op Leicester Square -ik was opgestap op Tottenham Court Road- kwam ik op de Piccadillyline die me naar Heathrow zou brengen.
    Het duurde een halfuurtje voordat ik op het vliegveld op de afgesproken plaats stond. Ik was blijkbaar de eerste. Langzaam keek ik rond om me te oriënteren waar we nu naar toe moesten, wachtend op Gregor en de Blacks.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Gregory McEwan
    "Godvrrrrr! " vloekte ik toen de klapdeuren van de metro mijn broek beetkregen, ik gaf een goede ruk eraan.
    *krrttsshhh* daar ging mijn broek, zuchtend probeerde ik me op mijn muziek te concentreren, ik zeulde mijn koffer mee en hoopte dat ik eerder was dan Anna, nadat ik ingecheckt was, liep ik naar de gate, ik stuntelde wat met mijn koffer, oei! Anna was er al, nu ja, dan maar een nette begroeting...
    Helaas moest ik net dan weer over mijn koffer struikelen en viel ik pardoes met mijn gezicht tegen Anna 's zachte boezem,
    Meteen begon ik blozend mijn verontschuldigingen te uiten, oh my god wat had ik het verpest nu!


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing