• Ergens in een bos in Scandinavië staat een huis waar jongeren en twee volwassenen de mogelijkheid krijgen tot zichzelf te komen, andere mensen te ontmoeten of te gekke activiteiten te doen. Niemand weet eigenlijk écht wat er nu de bedoeling van is. De twee volwassenen krijgen een routebeschrijving thuisgestuurd wanneer ze zich opgeven en blijken de hele trip te moeten organiseren. Ver weg van de moderne samenleving ontstaat zo een hechte groep van mensen. Vriendschappen, liefdes en ruzies ontstaan.

    *Titel gaat nog veranderd kunnen worden.

    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels

    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen.
    -Géén ruzie in deze RPG!


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Dit is een RPG die lang gaat duren. Bedenk je dus goed voordat je gaat meedoen!
    Als je twijfelt, zet het in mijn topics en dan kun je je later alsnog bedenken. Je hoeft hier niet veel tijd in te steken. En als je even een drukke tijd hebt, laat je je personage slapen of je reageert af en toe met een oneliner, maar blijf aub reageren.

    Het huis en indeling
    Derde verdieping/zolder
    Slaapkamer groepsleiding.
    *Gregory McEwan
    *Anna Sharp
    Badkamer groepsleiding.

    Tweede verdieping
    Dorm 4 (8)
    *Melody Black
    *Sarah-Jane Black
    *Abigail Pierce
    Dorm 3 (4)
    *Damien Morrisson
    *James Black
    *James Flanagan
    *Jeremy Devoné
    Kleine woonkamer

    Eerste verdieping
    Dorm 2 (6)
    Dorm 1 (4)
    *Delilah Gerson
    *Lizzy Franklin
    *Laurinda Pearl
    *Rose Black
    Kleine woonkamer

    Begane grond
    Keuken
    Eetplek
    Grote woonkamer
    Bibliotheek. Bovenkant ook op de eerste verdieping
    Klein zwembad. In de veranda
    Badkamer. Centrale badkamer voor iedereen, grenst aan het zwembad.

    Omgeving
    Riviertje een stukje achter het huis.
    Deze mondt uit op dit meertje.
    Ander meertje in de buurt.
    Het bos waarin ze zitten.


    Personages max. 22 +2 Er zijn nog plaatsen vrij, inspringen kan altijd.
    Leiding: (2/2)
    -Gregory McEWan - KLAINEISBACK
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongeren: (11/22)
    Meisjes
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Delilah Gerson - KLAINEISBACK
    -Elisabeth 'Lizzy' Franklin - AbbySciuto
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Melody Black - AbbySciuto
    -Rose Black - Patholoog
    -Sarah-Jane Black - Patholoog

    Jongens
    -Damien Morrisson - KLAINEISBACK
    -James Black - Patholoog
    -James Flanagan - AbbySciuto
    -Jeremy Devoné Appelboompje

    [ bericht aangepast op 9 maart 2014 - 17:43 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    [OMG, OMG, OMG, I'M DYING. Haha, ik lig zo hard dubbel!]
    Anna Sharp
    Ik was er nog niet zo lang, voordat Gregor ook de terminal binnen liep. Stuntelig liep hij op mij af. Oh nee, ik ging dit niet kunnen doen. Ik ging niet een maand of langer met hem in een huis zijn. Toen hij vlak bij mij was, viel hij over zijn koffer en belandde met zijn gezicht in mijn boezem. Het was alsof mijn hart een slag oversloeg. Waarom moest ik dit ene open truitje aan doen! Snel hield ik mijn armen op, maar door Gregor's gewicht viel ik met hem mee. Met een smak belandde ik op hem. Snel krabbelde ik op. 'Het spijt me,' mompelde ik en hurkde naast hem neer. 'Gaat het?' vroeg ik toen bezorgd. Het was pas een paar momenten later dat ik me realiseerde dat mijn truitje -wat al veel inkijk had- nog verder naar onderen was geschoven.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    ( phahahaah omg kga plat hierzoooo Hahahah)
    Gregory
    Anna wou me opvangen maar we vielen samen omver in het midden van de hal, Anna lag boven op me en zag er fantastisch uit, en ik geneerde me dood om mijn geklungel.
    Ik ging hyperventileren, ik voelde het, er zat een serieuze aan te komen, en Anna 's schoonheid en naar beneden gezakte truitje hielp ook niet echt, in de verte hoorde ik Anna nog vragen of alles goed was, voor ik helemaal begon te hyperventileren, dit was ook niet bepaald charmant.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    [Ik ook! OMFG.]
    Anna Sharp
    Gregor antwoordde niet op mijn vraag, maar ik plaats daarvan begon hij te hijgen. Wat was er nu aan de hand? Moest ik hem nu mond-op-mondbeademing geven? Oh nee, Sharp, hoe kun je zoiets denken, natuurlijk hij hyperventileert. Snel hielp ik hem in een zittende pose. Uit mijn handtas haalde ik een papieren zakje die bedoeld waren voor als iemand moest overgeven. Ik gaf hem aan Gregor. 'Diep inademen,' zei ik rustig. 'Diep uitademen. Het komt allemaal wel goed.' Ik deed mijn tas gauw weer dicht. Wat nu als hij iets beschaamtelijks zag in mijn tas?! Oh nee, neeneeneenee, dit ging dus echt niet gaan in de bossen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Gregory McEwan
    Ik voelde hoe mijn rug ondersteund werd en iets dat voor mijn mond werd geplaatst, ik werd als snel iets rustiger en keek Anna aan.
    "Het... Spijt... Me... Sorry.. Sorry.. Sorry. " verontschuldigde ik me zodra ik weer adem had.
    Ik keek Anna met grote, angstige ogen aan, voor hetzelfde geld werd ze nu zo kwaad en zou ze me nooit meer willen zien


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Anna Sharp
    Ik stond op en keek of ik niet toevallig ergens de Blacks zag. Het was niet moeilijk. Erg druk was het niet en ze waren met z'n vieren, drie meisjes en een jongen. 'Het spijt me. Sorry, sorry, sorry,' zei hij weer zodra hij op adem was. Ik keek hem verontrustend aan. 'Het is al goed,' zei ik toen. 'Het kan iedereen overkomen.' Het was ook waar. Het had mij net zo goed kunnen overkomen, al was ik niet zo gauw nerveus te krijgen. 'Ben je nerveus om te vliegen?' vroeg ik toen. Dit was wel een handig gegeven. Toen merkte ik de scheur in zijn broek op. Oh nee, die had ik toch niet gemaakt! Ik was een ramp! 'Zal ik je die scheur in het vliegtuig even naaien?' bood ik hem toen aan.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    [ bericht aangepast op 21 feb 2014 - 22:40 ]


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    KLAINEISBACK schreef:


    Y U so mean? :'(


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Gregory McEwan
    Gelukkig! Ze reageerde normaal.
    "Tjonge ik heb mezelf lekker even voor schut gezet. " zuchtte ik, Anna keek naar de scheur in mijn broek en vroeg of ze die moest maken in het vliegtuig.
    "Da 's lief van je Anna, en graag. " glimlachte ik, had ik ook een reden om mijn voeten op haar lekkere zachte schoot te leggen, in mijn dromen was het alsof je op een wolkje zat als je op Anna 's schoot zat.
    Oké Greg het is nu even niet de tijd om te dagdromen! Je moet zometeen het vliegtuig op.
    Anna keek nog even of ze de blacks al zag.
    "Zijn ze er? " vroeg ik nieuwsgierig


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Anna Sharp
    Hij vond mij lief. Ik glimlachte van binnen. Hij vond mij lief. Dat was in ieder geval een stap vooruit. Ik deed het graag voor hem. Ik schudde mijn hoofd op zijn volgende vraag. 'Ik zie nog niemand,' zei ik en stak mijn hand uit om hem te helpen met recht komen. 'Heb je verder nog ergens pijn?' informeerde ik. Ik zou absoluut niet willen dat hij met pijn ergens het vliegtuig in zou moeten.

    Sarah-Jane Black
    Het was precies half zes. Dit wist ik, want mijn wekker begon te piepen. Het duurde niet lang voordat ik me realiseerde dat het vandaag weg gingen. Een zenuwsteek ging door mijn buik. Ik had er zin, maar zo lang als dit was ik nog nooit van huis geweest. Ik had werkelijk geen idee hoe ik dit ging moeten volhouden. Gelukkig gingen wel mijn broer en zussen mee. Naast mij kreunde James. 'Opstaan James,' fluisterde ik bij zijn oor toen ik uit bed kwam om richting badkamer te gaan. Vroeger sliepen James en ik op ieder een eigen kamer. Toen Rose oud genoeg was waarop ze op een eigen kamer kon slapen -ze sliep een hele tijd lang bij mijn ouders op de kamer- moest Rose bij mij komen liggen, omdat we geen plaats hadden voor een andere kamer. Toen Melody bij ons in kwam wonen, wilde James niet met haar op een kamer slapen. Toen is hij verhuisd naar mijn kamer en sliepen Rose en Melody op een kamer. Toen ik klaar was op de badkamer, liep ik naar hun kamer toe en ging naar binnen. Voorzichtig schudde ik aan Rose, maar bij Melody draaide ik het kussen vanonder haar hoofd naar op haar hoofd waar ik deze liet liggen. Toen deed ik het licht aan. 'Goedemorgen,' deelde ik mede. Terug op mijn eigen kamer kleedde ik me aan en liep naar onderen om verse koffie te zetten. Dat hadden die twee duidelijk wel nodig. Voor James en mij zette ik theewater op.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Melody Black
    "Kuthoer" schreeuwde ik haar na terwijl ik mijn kussen naar haar gooide. "Slet!" kreeg ze ook nog achterna geworpen. Ik kreunde en zei goedemorgen tegen Rise terwijl ik opstond en naar onderen stompelde. Ik rook de verse koffie en schonk een mok vol. Ik dronk een teug en zei: "Thanks, bitch."


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    ( omggg heb net een tweepersoonsbedje gekocht! )
    Gregory McEwan
    "Jammer. " zei ik, toen ze niemand zag.
    "Nee hoor. Geen auwtjes " grinnikte ik toen en keek haar vrolijk aan, Anna keek al even vrolijk terug.
    "Dit gaat leuk worden! " zei ik vrolijk, en hupte van het ene been op het andere om even alles terug los te maken na die hyperventilatie. ik haalde diep adem, raapte mijn moed bijeen en zei toen verlegen tegen Anna :" weet je dat hé trouwens prachtige ogen hebt? "
    Zo stap één was gezet. Nu kijken hoe Anna reageerde


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Rose Black
    Met de woorden 'kuthoer' en 'slet' werd ik gewekt. Vaag merkte ik dat Sarah-Jane ons was komen wakker maken. Eigenlijk bevestigd Melody dit met haar gevloek. Ik stond op. Onder mijn bed vandaan haalde ik mijn al halfgevulde koffer en begon met het inpakken van mijn pyjama, kussensloop en alle dingen die ik niet meer nodig had. Sarah-Jane was gisteren ook al begonnen met inpakken en het leek me wel een goed idee, zodat ik nu wat langer kon slapen. Plan gefaald. 'Thanks bitch,' hoorde ik Melody onder zeggen. Ik was zo blij dat mijn ouders op zolder sliepen. Dat deden ze sowieso al, maar met de komst van Melody was het opstaan en slapengaan proces een stuk luider geworden. Stil wachtte ik totdat ook James klaar was en samen liepen we naar onderen. Hij greep meteen naar de verse thee, ik naar de verse koffie. 'Dus, hebben we er zin in?' vroeg James. 'Het klonk namelijk niet zo,' zei hij, gericht op Melody en ik giechelde.

    Anna Sharp
    Dafuck, Gregory, wat doe je nu! schreeuwde ik hard in mijn hoofd toen hij dat zei. Wacht, wat, meende hij dat? Ik bloosde een klein beetje. 'Slijmbal,' grijnsde ik. 'Maar toch bedankt,' voegde ik er aan toe. 'Jij ook.' Ik herpakte me even. 'Het spijt me overigens van net, dat ik over je heen ben gevallen. Ik heb toch niet per ongeluk je broek laten scheuren?' vroeg ik toen bezorgd. Ik voelde me momenteel erg ongemakkelijk, vreemd genoeg dankzij Gregor. Heel langzaam kwamen er steeds meer mensen, maar het was niet echt duidelijk merkbaar. In de verte werd iets omgeroepen, maar het was niet voor ons. Wij hadden nog twee uur en zo'n tien minuten. Waarom waren wij hier al zo vroeg?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Gregory McEwan
    "wat nou slijmbal? " grinnikte ik.
    "en bedankt. " bloosde ik erachteraan.
    Had ze me nu werkelijk een compliment gegeven? Oh mijn god!
    Anna vroeg me of door haar mijn broek gescheurd was, ik keek het knappe meisje aan.
    "Nee hoor, ik heb tussen de metrodeur gezeten onderweg hiernaartoe."grinnikte ik, ja nu kon ik er wel om lachen , daarstraks was het heel anders geweest.
    " Maar dus... Het huis.... Ehm je hebt gezien dat wij op één kamer slapen? En er maar één bed is? " begon ik nu zenuwachtig te blozen.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    [Uhm, ze weten nog niet hoe het huis er uit ziet. Niets eigenlijk. Ik reageer morgen weer.]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    wie is vrij voor abs, lau en jerry? :3


    en waar zijn we....

    [ bericht aangepast op 23 feb 2014 - 10:09 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign