• Laat ik hier nu maar toch even een waarschuwing gooien voor het downloaden van de Talking Angela app, als je het nog niet gehoord hebt het is een soort talking tom maar dan met een kat, in zijn ogen zie je duidelijk een huis & wanneer je het gedownload hebt hebben de 'hackers' die het spel gehackt hebben alle informatie over jou - waar je woont, wie je bent, alles. Ze vragen persoonlijke vragen, wie je bent en of je weleens gezoend hebt. Ik weet niet of het waar is maar ik ken zelfs mensen die rare vragen hebben gehad en zelfs een meisje waar tegen gezegd werd dat het 'too late' was, en to be honest ik heb geen idee wat daar mee bedoeld werd. Ze maken ook foto's van je en zien jou dus ook. Ik schrijf dit niet om mensen bang te maken maar gewoon als soort van warning dat je dit soort dingen beter niet uit kan proberen (A)



    Klik


    Oke, lol this really creeps me out


    Everything is illuminated by the light of our past.

    That's some creepy shit. :x


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Oké, wauw. Ieuw D:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Eeen vriendin van me vertelde het me deze morgen en ik schrok er wel van, het is idd creepy. Bah.

    Gelukkig download ik nooit zulk soort apps.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wow, best eng ;o Ik was sowieso niet van plan dat te downloaden..


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Took schreef:
    That's some creepy shit. :x


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Die apps download ik toch niet, maar mijn vader wel, zal het even zeggen haha.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    220912 schreef:
    Gelukkig download ik nooit zulk soort apps.

    Ik had het gelezen ja, pedo's hadden die app gehackt en vroegen of meisjes naakt voor de camera wilden gaan enzo.


    Your make-up is terrible

    Whut, die ogen zijn ... o_o


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ja, ik vind het raar dat de politie die app er niet af haalt.


    Firm believer of all that is magic

    Hmm. Dit is de eerste keer dat ik dit hoor, maar ik loop met dit soort shit over het algemeen achter. Ik download zulk soort dingen toch niet.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2014 - 15:42 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    That's sick..
    Bedankt voor de waarschuwing, mijn vader is dol op dit soort apps dus ik ga dit zeker aan hem doorgeven. De ogen van die kat geven we trouwens de rillingen.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2014 - 18:06 ]


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Aidan schreef:
    Ja, ik vind het raar dat de politie die app er niet af haalt.


    Queer zijn is gewoon alles

    al langer bekend, gast is opgepakt door de politie.


    'The best way to predict the future is to create it'.