• 'Dit kan zo niet langer!'
    'Maar deze school is hun laatste hoop!'
    'Dat ze zich slecht gedragen is hun eigen keuze geweest-'
    'Maar we kunnen ze niet gewoon laten.'
    'Heb jij dan een idee? Deze kinderen zijn hopeloos!'
    'Niemand is hopeloos. Ik weet wel wat...'




    10 kinderen zijn vanwege hun gedrag op school 'hopeloos' verklaard. Spijbelen, geen huiswerk maken, slechte cijfers, etc. Dit was de laatste school die ze nog wilde aannemen. Nu worden ze gedwongen hun zomer te spenderen in een kamp, waar ze af en toe lessen en activiteiten hebben. Maar het zijn niet de lessen die ze veranderen. Door hun gevoelens voor elkaar veranderd het gedrag van de kinderen... Hoe zal dit uitpakken?



    Regels:
    - Een stukje moet minimaal 100 woorden bevatten en maximaal 400
    - Max. 1 bromance indien er ook twee meisjes zijn die het oke vinden
    - Regelmatig reageren a.u.b. Anders wordt er gewaarschuwd. Gelieve te melden als je een tijdje afwezig zal zijn
    - Dingen die niet met de RPG te maken hebben graag in haakjes e.d.
    - Geen perfecte personages
    - Max. 2 personages p.p.



    Regels kunnen nog aangepast worden


    Jongens:
    - Harry E. Styles - Rayhi
    - Louis W. Tomlinson - MYxLoubear
    - Niall J. Horan - IrishNialler
    - Zayn J. Malik - Pennybags
    - Liam J. Payne - Withered

    Meisjes:
    - Sabrine Amelia Campbell - MYxLoubear
    - Alexandra Hazel Lee - Intouchables
    - Lynn Rose Thompson - MrsMessi
    - Lillith Avery Pless - Appelboompje
    - Lucinda Tiana Pierce - Appelboompje


    Begin:
    Ze hebben net hun spullen uitgepakt en hebben nu een kennismaking bij de caravans van de begeleiders.


    Vragen? Stel ze gerust!

    [ bericht aangepast op 20 feb 2014 - 21:54 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    (Aaa teveel keuze. O.o)
    Sabrine A. Campbell:

    Ik was bijna in slaap gevallen tijdens het voorstellen. Veel kinderen waren al weg. Mooi, hoefde ik me lekker niet voor te stellen. Ik stond op uit mijn stoel, rekte me even uit en begon te lopen. Ik weet niet hoe, maar ik dacht dat hier een strandje was. Na even gelopen te hebben komt het water in zicht. Waarom schijnt de zon nou niet?! Ik wil zo graag zwemmen. Ik kan nu ook gewoon zwemmen... Zal ik? Nee dat is absurd. Toch? Zet het gewoon uit je hoofd sab. Jeez. Na mijn blik verschoven te hebben knijp ik mijn ogen op een bepaald punt samen. Zit daar iemand? Dat wordt geen zwemmen voor mij. Voorzichtig verplaats ik me zijn richting op. Zal ik hoi zeggen? Ik houd niet van sociaal zijn maar een heel kamp zonder met mensen te praten, dat kan ik ook niet aan. Ik kom steeds dichterbij en zie van achteren dat dat...die ene jongen was. Kom op. Ehhh... Nee ik weet het niet meer. Ik plof naast hem neer en kijk opzij.
    'Ik gok dat deze plek vrij is?' is het eerste wat ik zeg dit 'kamp'. Met een serieus gezicht kijk ik hem aan. Nou... Hij is niet lelijk.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2014 - 9:23 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    (Mijn stukjes zullen nu niet zo groot worden, heb gister mn enkel gebroken ennben dus afhankelijk van mn tablet :()

    Lynn R. Thompson

    Met mijn voeten ging ik door het zand, terwijl ik naar het rustige water van het meer keek. Oke.. Ik moet toegeven, de jongens in dit kamp zijn niet bepaald lelijk. En als ik hier niks te zoeken heb, al zeg ik het zelf, dan kan ik me beter vermaken met het kijken naar al die knappe jongens hier. Ik glimlach om mijn eigen gedachten en schud kort mijn hoofd voor ik opsta. Misschien kan ik wel een praatje aanknopen met iemand die ik tegen kom. Ik begin langzaam terug te lopen, en glimlach even als ik iemand in het gras zie liggen. Ik loop dichter naar de persoon toe, en ga naast hem in het gras zitten. 'Louis was het.. Toch?' Vraag ik toch nog voor de zekerheid, en trek een paar grassprietjes uit de grond. Voor mijn gevoel wil hij hier helemaal niet zijn, wat ook te begrijpen is want dit kamp slaat nergens op natuurlijk.


    Faith is everything.

    Liam James Payne:

    Ik wist nu al dat dit kamp me niks ging (aan) leren. Ik ben niet wezen opdagen bij de kennismaking, en niemand heeft het gemerkt. Niet dat het me uit maakte, of dat ik het niet verwachtte.
    Met mijn handen in mijn zij keek ik naar de saaie taferelen die zich voor me afspeelden. Niks. En voor mezelf was hier nog minder te doen dan op school. Als ik daar heen ging tenminste.
    Ik rolde mijn koffer de tent in waar een paar jongens verspreid zaten. Ik opende mijn koffer en zag eerst een paar kledingstukken. Veel kleding had ik niet mee, ik had vooral eten meegenomen. En ja ook wat spul om op te roken. Van mij kon je niet verwachten dat ik het hele kamp zou overleven zonder drugs. Ik had ook gewone sigaretten meegenomen, in het geval dat ik met anderen was of hun beginners waren.
    Ga er niet van uit dat ík ervan uitga dat ik meteen vrienden zal vinden, ik houd er alleen rekening mee.
    Ik besluit om maar een zak paprika chips te pakken. Ik open de zak, prop een handje in mijn mond, en loop richting de jongens. Ik neem een handje vol uit de zak en laat de chips vallen op de schoot van een jongen. Vervolgens doe ik hetzelfde bij de andere, en ga daarna op mijn plek liggen. De rest van de chips opeten.


    Dear heart, I know why you feel lonely. The people around you don't really know you, that's why they can't love you

    wie heeft zijn personage vrij? ;3 want ik snap niet meer helemaal wie er nou met wie aan de teut is :3 hehehehehe en alles opzoeken is me teveel puzzelen ;3 na eenw eek stage ben ik lui....

    [ bericht aangepast op 22 feb 2014 - 11:05 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    [Harry is vrij]


    God only knows

    komt der an ;3


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Rayhi schreef:
    Harry Styles

    Ik ging zitten op één van de grote stenen die op de grond lagen voor de caravans van de begeleiders. Ik zuchtte en haalde even een hand door mijn krullen terwijl ik ongeïnteresseerd luisterde naar de mensen die zich voorstelde. Wat een onzin dat ik hier naar toe moest. Ik haatte school gewoon, ik had namelijk echt wel iets beters te doen dan die onzin en nu vonden ze het wel een leuk idee om mij hier naartoe te sturen? 'En jij bent?' vroeg één van de begeleiders, wiens naam ik alweer vergeten was. 'Harry Styles.' zei ik en zonder moeite te doen om leuk over te komen. 'En waarom ben je hier?' vroeg de begeleider. 'Weet ik veel.' kwam er uit mijn mond waarna ik even grinnikte. Wat dachten ze nou? Dat ik ineens een heilig, net jongetje zou worden als je mij naar zo'n onzin kamp stuurde?


    Lillith Avery Pless
    Mijn lange, van nature blonde haren draai ik hoog achterop mijn hoofd in een slordige knot terwijl ik me op mijn zwarte sleehakken door de drek heen beweeg. Ieuw. Ik was inmiddels aangekomen bij de caravans waar we verplicht heen hadden gemoeten rond dit tijdstip en zag dat het verdacht rustig was, ja duh. Ik loop nog wat dichterbij en zie een jongen met krullend haar op een steen zitten en een begeleider bij hem. Hij verteld zijn naam en geeft een kort antwoord op de vraag van de begeleider waarna ik zachtjes met hem mee grinnik en achter hem ga staan. "je bent hier omdat je hopeloos bent, verpest, just like me" lach ik. "Net als wij allemaal eigenlijk, tenminste zo zien zij het... Maar je gaat je tijd hier niet verspillen toch? Met mensen die je ondervragen alsof je een misdaad hebt begaan" vraag ik hem, de begeleider compleet negerend. Daar ging ik dus echt mijn tijd niet aan besteden.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2014 - 11:12 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Niall horan

    Ik was zo in mijn gitaar wereld verzonken dat ik na een paar nummers opkeeke n de tent best gevuld was. Ik kijk rond en zie een jongen met redelijk kort haar chips eten en verlekkerd kijk ik er naar. Eten, mijn een na grootste passie. Gitaar ging voor op mijn eten maar nog. Ik voel dat hij chips in mijn schoot gooit. " dankje" zeg ik dankbaar en trek de zak open en begin gelijk hongerig te eten. Nu had ik mazzel dat mijn beugel er al uit was en het er niet tussen bleef zitten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis W. Tomlinson:

    Ik voel een klein vlaagje wind langs me gaan. Ik kijk opzij en zie daar een meisje met bruine lokken.
    'Louis was het...Toch?' vraagt ze voorzichtig. Ik knik en haal mezelf iets omhoog door op mijn ellebogen te leunen.
    'En jij bent?' vraag ik, misschien iets te hard. Niet luid, maar dat het hard aankomt. Ach, zo kan ik even kijken hoe zij reageert op mij. Ze moet niet denken dat ik anders doe dan anders. Waarom zou ik? Ze is wel de eerste die contact met me zoekt, maar dat geeft haar geen voordelen of dergelijke. Wat haar wél een voordeel geeft is haar uiterlijk. Ik kan het niet ontkennen: dat zit niet mis.
    'Hobby's?' vraag ik daarna. Droog, en vast arrogant. Eerst maar kijken hoe zij is. Ik ben vooral benieuwd welk materiaal ze voor me kan zijn. Iedereen kan mijn slachtoffer worden, maar op welk gebied...?


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Lynn R. Thompson

    Ik kijk hem kort aan, en glimlach hakf. 'Ik ben Lynn, en mijn hobby's zijn vrij standaard, zoals elk meisje hou ik ervan om te winkelen, en ik hou ervan om te reizen maar mijn ouders hadden deze zomer hele andere plannen met me en nu zit ik dus hier, in dit o zo gezellige zomerkamp.' Ik veeg een pluk haar uit mijn gezicht en neem de omgeving nog eens in me op. In een bos, en we moeten in een tent slapen. Ikzelf verblijf liever in een hotel, ik heb het niet zo op kamperen en dergelijke. 'En wat zijn jouw hobby's? Waar kom je vandaan, als ik dat mag vragen?' Volgens mij dacht hij, dat hij me bang kon maken met zijn benadering? Ik ben niet zo snel bang voor mensen. Alleen als ze me agressief benaderen, dan ben ik terughoudend.


    Faith is everything.

    Louis W. Tomlonson:

    Ik luister naar Lynn's uitleg, en knik deels wat afwezig. Ik luisterde wel, maar het was inderdaad nogal standaard. Toen zij hetzelfde aan mij vroeg bedacht ik me dat ik zelf ook niet erg interessant was. Nogmaals: niet dat zo iets me boeide.
    'Ik voetbal gewoon, soms wat kinderen te grazen nemen weetje.' Mompel ik als ik weer naar haar opkijk. Dat ik zing hoeft zij niet te weten, niemand hoeft dat te weten. Zo iets houd ik voor mezelf, en ik ben er niet eens goed in. Maar hoe veel jongens ken je die zingen? Precies. Alleen homo's ofzo.
    'Oh en ik kom uit Doncaster. Jij?' Vroeg ik. Nou hoe saai dit gesprek ook begint, het begint wel wat vaart te krijgen.
    'Weet je ook toevallig of hier dichtbij een stad is ofzo? Ik houd het met alleen wat gras en een tentje niet vol.' Vertel ik daarna.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Lynn R. Thompson

    'Ik kom uit Londen, maar mijn ouders willen verhuizen, naar Manchester geloof ik.' Mompel ik zacht en kijk hem even aan. 'Ik denk het haast van wel. Ik denk zo'n tien minuten lopen. Het liefst zou ik in een hotel slapen in plaats van in een tent, en hier op het kamp is verder ook niets leuks te doen, behalve om 6 uur eten, 9 uur eennof ander kampvuur en dan moeten we om 10 uur zeker slapen. Wat een feest.' Mopper ik zachtjes en haal even diep adem. 'Of jij moet iets leuks weten wat we hier kunnen doen? Buiten die o zo leuke groepsactiviteiten om dan.' Zeg ik, en grijns even flauw. Misschien kan het met hem wel leuk worden hier, maar dat moet ik ook nog eerst zien. Misschien zit hij totaal niet op gezelschap te wachten. En anders zou ik dat vanzelf wel horen, denk ik zo. Zo is hij wel. Denk ik.


    Faith is everything.

    Zayn Malik
    Voor enkele minuten zat ik in alle rust te lezen terwijl de stem van Kurt Cobain door mijn gehoorwegen gingen. Ik moest zeggen dat ik dit niet heel erg vond. Op zich was ik altijd al iemand geweest die van rust hield, en hier op het strandje waren geen mensen, dus dat was fijn. Dat veranderde echter snel. Ik keek op toen ik de stem van een meisje hoorde. Het was een meisje met roodroze haar, die ik net ook al had zien zitten, aangezien je niet echt over die kleur haar heen kon kijken. Ze leek echter niet goed op te letten en had zichzelf ook niet voorgesteld, dus ik wist niet zeker hoe ze zou zijn. Toch gaf ik haar een klein glimlachje. 'Goed gegokt,' zei ik, terwijl ik mijn oordopje uit mijn oor haalde en mijn boek dichtsloeg, als gebaar dat ik luisterde. 'Ik ben Zayn, trouwens.'


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Appelboompje schreef:
    (...)

    Lillith Avery Pless
    Mijn lange, van nature blonde haren draai ik hoog achterop mijn hoofd in een slordige knot terwijl ik me op mijn zwarte sleehakken door de drek heen beweeg. Ieuw. Ik was inmiddels aangekomen bij de caravans waar we verplicht heen hadden gemoeten rond dit tijdstip en zag dat het verdacht rustig was, ja duh. Ik loop nog wat dichterbij en zie een jongen met krullend haar op een steen zitten en een begeleider bij hem. Hij verteld zijn naam en geeft een kort antwoord op de vraag van de begeleider waarna ik zachtjes met hem mee grinnik en achter hem ga staan. "je bent hier omdat je hopeloos bent, verpest, just like me" lach ik. "Net als wij allemaal eigenlijk, tenminste zo zien zij het... Maar je gaat je tijd hier niet verspillen toch? Met mensen die je ondervragen alsof je een misdaad hebt begaan" vraag ik hem, de begeleider compleet negerend. Daar ging ik dus echt mijn tijd niet aan besteden.


    Harry Styles
    Ik schrik even wanneer ik een stem achter me hoor. 'Je bent hier omdat je hopeloos bent, verpest, just like me.' hoorde ik een meisjes stem in mijn oor lachen. 'Net als wij allemaal eigenlijk, tenminste, zo zien zij het. Maar je gaat je tijd hier niet verspillen toch? Met mensen die je ondervragen alsof je een misdaad hebt begaan?' vraagt ze mij waarna ik omdraai en even naar het meisje kijk. Blonde haren in een slordige knot en zwarte sleehakken die ondertussen onder de modder zaten. Ik grinnik even en ik hoor hoe de begeleider achter me op staat en wegloopt. Mij hopeloos en verpest noemen, ballen had ze wel in ieder geval. 'Ach, misschien heb ik die ook wel begaan.' zeg ik grijnzend waarna ik een hand door mijn krullen haal. 'En mijn tijd verspillen doe ik toch al. Of ik dat nou hier doe, of op school, dat maakt me dan ook niet meer uit.' zeg ik met een schorre stem. 'Harry Styles.' vervolg ik wanneer ik mijn hand naar haar uitsteek om me voor te stellen.


    God only knows

    Mobiel stukje

    Lillith pless

    Hij verteld dat hij misschien ook wel een misdaad begaan heeft terwijl de begeleider wegloopt waarna hij zich voorstelt als Harry Styles en zijn hand uitsteekt. "En wat voor misdaad heb jij begaan dan Harry? " vraag ik hem zijn hand negerend en zonder mezelf voor te stellen. Ik was wel nieuwsgierig naar zijn antwoord hierop. "Lillith Pless trouwens" vrteel ik hem nog altijd zonder zijn hand te schudden, gewoon omdat ik er geen zin in had. Waarom zou ik hem zijn hand schudden.. want waar al die handjes waren in deze tijd. . Niet dat ik onschuldig was dat niet van. Maar ik had geen zin om alleen te zitten dus ja hij was gewoon een slachtoffer nu een ik pak zijn arm net een trek hem achter me aan door de modder. Behoefte aan een sigaret dat had ik maar ik heb geen behoefte aan begeleiding die mijn sigaretten afpakken. ..


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign