• Presidente Azélia Snow
    Er word trouwens eerlijk geloot via dit Programma Volkomen eerlijk dus.

    Names: Aangezien het fijner is, elkaar aan te spreken met de echte namen :3

    Raccoon || Saar
    Castor || Evi
    Jafar || Miek
    Grohl || Leah
    MinnieMouseX || Amy
    Intouchables || Anne
    WenseKronik || Maartje
    Nod || Lene
    Lorum || Demi
    AnnaxElsa || Chris
    xxjiggerxx || Wanqi

    Bondgenootschappen (komt zodra het speeltopic geopend word, dus wacht nog even met bondgenootschappen te vormen)
    Ozias & Jay
    Mikah & Markus
    Ona & Atlas
    Katie & Silk & Emily
    Lene & Alec
    Akeem & Dave & Chase


    De Hoorn Des Overvloeds

    De tributen staan voor de keuze of ze zich in het bloedbad zullen werpen of niet. Dit houd in, dat ze wapens of voedsel kunnen nemen of gewoon mensen af te slachten. De anderen die er voor kiezen niets te nemen komen er zonder wonden uit. In deze Rpg word er geloot wie het wapen krijgt, dus het zal niet gaan om wie het eerste kiest. Ook word er per soort wapen/voedsel of medicatie een pijnheidgraad op gezet, want niemand verlaat ongedeerd het bloedbad. Ook word er aangeduid, hoeveel maal het wapen beschikbaar is. In deze spelen krijgt iedereen sowieso een rugzak mee naar de arena, met daarin een kleine verassing van Azélia Snow. Niemand weet of dit eerder positief of negatief zal zijn.

    PijnheidsGraad:
    *** Zeer pijnlijk/dodelijk. Denk hierbij aan een diepe wond van minstens 1 centimeter diep en dat is al behoorlijk diep. Ook is het mogelijk dat je hierdoor, veel bloed verliest en erg afzwakt. (Hoofd, hals en borst zijn de dodelijkste plekken, dus de wonde is hier zeker in de buurt)
    ** Zeer pijnlijk, maar niet zo dodelijk. Hierbij is de wond wel diep, maar niet zo groot. Er is kans op een hevige bloeding, maar deze wonden kunnen makkelijk verzorgt worden. (Schouders, zij, benen en armen zijn hier vaak de pijnlijkste plekken. Deze kunnen problemen veroorzaken in klimmen, rennen en verkeerde bewegingen.
    * Pijnlijk. De wonden zijn niet erg diep, maar kunnen wel de nodige pijn geven en ook net als alle andere wonden, zonder de juiste verzorgen infecties veroorzaken. (Sneeën op verschillende plekken, gewrichten omgezwikt ,waardoor je die even niet kunt gebruiken. Deze wonden, hebben bijna alle tributen in het bloedbad opgelopen.)


    #Je mag maximum 3 dingen kiezen, in de arena heb je kans op maximum 2 dingen.

    #Er worden geen rugzakken gestolen van tributen, die sterven in het bloedbad
    # Als er een tribuut sterft in de arena, mag er met toestemming van die persoon, misschien spullen doorgegeven worden.
    # Wees realistisch. 8 pijlen blijven er 8. Schiet je ze en haal je ze niet terug, dan ben je deze kwijt.
    # Dood = dood
    # Hier mag er onderhandelt worden, wie wie vermoord etc.



    Wapens/ Voedsel / Medicatie is geloot geweest. De tributen dat de voorwerpen niet hebben zijn doorstreept. Iedereen mag nu zijn 2 voorkeuren uitspreken, waardoor 1 voorwerp wegvalt. + Als je nog wilt wisselen met een voorwerp die nog vrij is mag dat!



    ***



    [1] Breed Zwaard
    - Emily
    -
    -
    [2] Zwaard
    -Jay
    -
    -
    [2] Sikkel
    -Silk
    -
    -
    [2] Bijl
    - Markus
    -
    -
    [1] Goedendag (30cm+ bol 10cm)
    -
    -
    -
    [3] Klein zwaard
    -
    -
    -
    [2] Boog (zonder pijlen)
    - Emily
    -
    -
    [2] Speer
    - Akeem
    -
    -
    [1] Drietand
    - Ona
    -
    -
    [3] Hakmes (20 cm)
    -
    -
    -
    [2] Rugzak (Kleine Ehbo doos: ontsmettingsmiddel, verband 50 cm, 2 doekjes +dolk) * (hier staat een dodelijke wond tegenover)
    -
    -
    -
    [2] Boomkraan * (hier staat een erg dodelijke wond tegenover)
    -
    -
    -
    [2] Schild
    -
    -
    -
    **



    [2] Messenset (8 mesjes)
    - Atlas
    - Silk
    -
    [3] Mes
    -
    -
    -
    [3] Dolk
    - Alec
    -Derek
    -Olivia
    [1] Tonfa
    -
    -
    -
    [1]Hamer
    -
    -
    -
    [2]Chakram
    -
    -
    -
    [2] Kleine goedendag (15cm+ bol 5cm)
    -
    -
    -
    [2] Visnet (1m )
    -
    -
    -
    [2] EHBO doos (Ontsmettingsmiddel, verband 50 cm, naald en draad 50cm, 3 doekjes.) L
    - Markus
    -Akeem

    [2] 1 literfles (gevuld)
    - David
    -Ona
    -
    [3] 1 literfles (leeg)
    -Derek
    -Chase
    -
    [1]Slaapzak L
    -David
    -Chase
    -
    [1]1m dik touw
    -
    -
    -
    [2]1m dun touw L

    -Alec
    -Akeem
    [1]Vishengel + (50g aas)
    -
    -
    -
    [1]2 pakjes lucifers
    -
    -
    -
    *



    [1] Boemerang
    - Jay
    -
    -
    [2] Pijlen (8 stuks)
    - Katie
    -
    -
    [2]Gif pijltjes + blaaspijp (zonder gif) (8 stuks)
    -Scarlett
    -Olivia
    -
    [2] Visnet (30 cm)
    -
    -
    -
    [2]Zakje appels (5)
    - Ozias
    -Scarlett
    -
    [3]Zakje gedroogd fruit (100g)
    -Chase
    -Katie
    -
    [3]Zakje gedroogd vlees (8 reepjes)
    -
    -
    -
    [4] Zakje crackers (100g)
    -
    -
    -
    [2]0.50 lege fles
    -
    -
    -
    [3]0.25 lege fles
    -
    -
    -
    [2]Vers klein bruin brood
    - Ozias
    -
    -
    [4]Zakje besjes (50g)
    -
    -
    -
    [1]Zeil (1x1m )
    -
    -
    -
    [1]Brandwondenzalf
    -
    -
    -
    [2]ontsmettingsmiddel
    -Atlas
    -
    -
    [1]Naald en draad
    -Derek
    -
    -
    [2]Half gevuld doosje lucifers
    -
    -
    -



    Nemen niets


    -Mikah
    -
    -



    Doden

    De doden worden geloot door mij op een eerlijke manier. De doden van het bloedbad worden ook geloot, wie deze wilt vermoorden moet dit melden

    Bloedbad *9 doden x moordenaars
    - D1 [J] x Ona
    - D3 [M] x Atlas
    - D5 [J] x Silk
    - D8 [J] x Jay
    - D9 [M] x Derek
    - D10 [M] x Markus
    - D11 [M] x Olivia
    - D12 [J] x Emily
    - D13 [M] x Atlas





    # Hier mogen ook andere zaken besproken worden etc :3


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 1 maart 2014 - 15:22 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mag Silk een messenset en een zakje crackers? Btw, my name's Amy

    [ bericht aangepast op 22 feb 2014 - 19:42 ]


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Net over de helft van Catching Fire. Vind 'm nu zelfs leuker dan toen in de bioscoop :')

    Oja, en Silk zou graag iemand willen vermoorden in het bloedbad :p (nouja, graag...)


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Oh, ik heb zo'n zin om te beginnen. Ik heb zoveel inspiratie voor Jay, dat ik nu al een hele post in mijn hoofd heb voor als ze de arena voor het eerst ziet.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik heb ook echt heeeel veel zin om te beginnen. Vooral nu ik Catching Fire weer gezien heb :')

    Castor schreef:
    Net over de helft van Catching Fire. Vind 'm nu zelfs leuker dan toen in de bioscoop :')


    Ik kijk hem stukje voor stukje, maar ik moet zeggen dat de uitwerking van die mist toch veel erger is op het grote scherm in de bios, dan op het kleine scherm, hoewel ik het nog steeds echt super smerig blijf vinden. En die ene aap bij Peeta blijft mij echt de kriebels geven. Ik verwachtte hem weer niet. Hij zit eerst echt net uit het beeld, maar toch meteen zo dichtbij hem 0.0


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    (...)

    Ik kijk hem stukje voor stukje, maar ik moet zeggen dat de uitwerking van die mist toch veel erger is op het grote scherm in de bios, dan op het kleine scherm, hoewel ik het nog steeds echt super smerig blijf vinden. En die ene aap bij Peeta blijft mij echt de kriebels geven. Ik verwachtte hem weer niet. Hij zit eerst echt net uit het beeld, maar toch meteen zo dichtbij hem 0.0


    Ja echt heel vies. Ik heb een soort fobie voor dat soort blaren :').
    Jaaa, de jump scare valt redelijk mee maar toch schik ik me aldoor kapot.
    Het stukje waarin Katniss omhoog wordt getild, de arena uit, vind ik net iets té trouwens.

    Mijn personage is af, Chase wil geen spullen (:
    Ik heet trouwens Anne haha.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2014 - 10:10 ]


    Hope, it is the only thing stronger than fear

    Ik heb echt geen inspiratie voor mijn rol *zucht*


    That is a perfect copy of reality.

    Ik ben Maartje trouwens ;)

    Voor Akeem:
    - speer
    - 1m dun touw
    - EHBO doos (Ontsmettingsmiddel, verband 50 cm, naald en draad 50cm, 3 doekjes.)

    Voor Derek:
    - Naald en draad
    - 1 literfles (leeg)
    - Dolk
    Derek gaat het vooral op zijn spierkracht doen.

    Mijn naam is Lene (:
    Mikah wil niks.


    kindness is never a burden.

    Ik heb even veranderd dat Chase geen spullen wil. (:


    Hope, it is the only thing stronger than fear

    Okéy :3 Volgens mij is alles nu aangepast ,als ik wat vergeten ben, moet je het zeggen ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Derek wil wel iemand een flinke klap verkopen met toevallig een wapen dat hij even pakt en daarna naar iemand probeert te gooien - dan is hij die weer kwijt

    WenseKronik schreef:
    Derek wil wel iemand een flinke klap verkopen met toevallig een wapen dat hij even pakt en daarna naar iemand probeert te gooien - dan is hij die weer kwijt


    Ja, waarom eigenlijk ook niet hé? Oké, dit is de laatste keer dat ik twijfel, nu verander ik het niet meer.
    Mag Chase dus wel op het lijstje met een lege literfles, zakje gedroogd fruit en een slaapzak?


    Hope, it is the only thing stronger than fear