• Hoii,

    Ik heb dus geweldige *kuch* mascara die nogal snel uitloopt. Vaak als ik fiets en het is iets vochtig zit het op school alweer meer onder mijn ogen dan op mijn wimpers. En als ik het dan op school weg probeer te halen lukt het deels wel maar heb ik een soort zwarte vegen onder mijn ogen zitten die er amper afgaat.

    Heb verschillende mascara's geprobeerd maar over het algemeen loopt het weer uit. Het is niet dat het heel erg nodig is om een geweldige mascara te hebben, maar ik ga toch iets liever door het leven als mens dan als halve panda.

    Heeft iemand een mascara die goed werkt maar niet belachelijk duur is?
    20 euro is toch wel de max, maar dan is ie volgens mij ook goed. (:

    Xx

    [ bericht aangepast op 8 mei 2014 - 11:24 ]


    wat was dit ookalweer

    Ligt eraan wat je belachelijk duur noemt? Ik heb altijd MAC mascara, omdat m'n ogen ander gaan irriteren, maar die is 19 euro.


    To infinity and beyond •

    Waterproof mascara gaan gebruiken? :')
    Ik gebruik The Colossal Volum' Express van Maybelline en dat is de gele, hij is wel rond de €17. Ik ben er erg tevreden over. Maar zie het zo: wil je dat je mascara er goed uit ziet moet je er net wat meer geld aan uitgeven. Ik gebruik zowel de waterproof als de normale.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2014 - 11:19 ]

    Ik gebruik mascara van de Hema, 3D effect veegvast (niet watervast). Dat werkt prima en loopt eigenlijk nooit uit, ondanks het niet waterproof is. Maar je kunt natuurlijk ook de watervaste proberen. Ik geloof dat het zo'n 4 euro kost.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Deze vind ik zelf niet al te slecht en duur is ie ook niet, een €3 ongeveer, geloof ik.


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.

    Ik gebruik de One by One Volume Express van Maybelline (waterproof versie), deze was 16 euro.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Iedereen gebruikt zulke dure mascara's, terwijl ik zweer bij de mascara van de Primark. Deze loopt wel sneller uit, omdat hij niet waterproof is. :')
    Ik heb ook een tijdje een duurdere mascara gebruikt, die rond de 9,95 euro lag. Ik weet wel niet meer hoe die heette, dan moet ik eventjes in mijn oude kistje kijken.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    ik gebruik een mascara van de hema, waterproof .. ik weet zo niet meer welke en hoe duur die is. (ik ben op school)
    en naar mijn mening werkt die gewoon prima (;

    [ bericht aangepast op 8 mei 2014 - 11:37 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik gebruik manga mascara. Die is ongeveer 10 tot 15 euro. Ligt eraan in welke winkel je hem haalt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik gebruik gewoon de mascara van Essence "Get Big Lashes" en dan de volume boost waterproof versie, nog nooit is hij bij mij uitgelopen, en hij kost ongeveer 3 euro (': Maar die van Maybelline zijn ook erg goed, die gele waarover Hanaemi het had heb ik ook gebruikt, en wederom, nog nooit uitgelopen (;


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Ik had ooit action mascara (70 cent) en die werkte super goed :p Nu die van essence werkt ook eprfect.
    De druk? Afpoederen onder je ogen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mabeline. De oranje variant (waterproof).


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik gebruik altijd een mascara en die heet Scandal Eyes. Volgens mij was 'ie van Maybelline. Die is bij mij nog nooit uitgelopen.


    26 - 02 - '16

    Ik heb mascara van de Primark (1,50). Werkt perfect.

    Ik draag bijna nooit mascara, maar als ik dat wel doe gebruik ik zo'n hele cheape van de Kruitvat. Weet niet eens hoe die heet eigenlijk, maar daarbij heb ik nooit last van uitlopende mascara.

    Roku schreef:
    Ik gebruik altijd een mascara en die heet Scandal Eyes. Volgens mij was 'ie van Maybelline. Die is bij mij nog nooit uitgelopen.

    Die had ik ook, dat is een hele fijne! Er zijn verschillende varianten, maar ik had de oranje.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.