• Dit jaar zal ik als standhouder staan bij een festival in Meppel (Fantasiafest). Gezien ik mijn eigen tent moet inrichten ben ik aan de knutsel geslagen. Ik wil een lieve sfeer creëren maar het mag niet teveel kosten.
    Dus aanschouw mijn klimop orchidee kroonluchter zonder licht hang dingetje :P.


    Zo was hij toen ik hem kocht (alleen door de slechte belichting is hij wit i.p.v grijzig wit)




    En dit is het geworden ^^
    Kostte mij 2 uurtjes en een hoop gevloek.
    En verbrandde vingertoppen door de hotglue
    Maar ik ben erg trots op het resultaat.

    Kosten:
    2,5 klimop slierten: €5,-
    3x Orgidee €3,-
    De hanger €2,49
    Totaal: €10,49
    Bij de action


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ah wat leuk! Jij bent echt super creatief volgens mij c;


    26 - 02 - '16

    Lissandra schreef:
    Ah wat leuk! Jij bent echt super creatief volgens mij c;
    Ik heb altijd jeukende handen :P maar een frustratie tolerantie van -1 dus 9 van de 10 keer maak ik dingen niet af. Maar de laatste tijd gaat het stukken beter :Y)


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Gaaf dat je zoiets kunt maken maar ik heb nooit helemaal de functie van nepplanten begrepen (;


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Deilia schreef:
    Gaaf dat je zoiets kunt maken maar ik heb nooit helemaal de functie van nepplanten begrepen (;
    geheh ik ook niet, maar om nu potten planten van festival naar festival te slepen... dat word hem niet helemaal. En de nepplanten zorgen nu wel voor een sfeertje dat ik nodig heb.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Leuk gedaan!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury