• Goedendag,

    Ik heb eigenlijk een vraag over school. Momenteel doe ik versneld niveau 2 dierenverzorging. Ik ben het versneld gaan doen omdat ik niet meer naar school wil, waar ik nu zit. De school kan niets op orde houden en is erg verwarrend. Om het helemaal uit te gaan leggen heb ik geen zin in omdat het een slechte school is en ze helemaal niets aan pesten doen. Dat is ook een reden dat ik daar snel weg wil aangezien ik vorig jaar voor de zoveelste jaar gepest ben. Niemand deed er iets aan. Als nog doe ik er nog wel lang over om mijn diploma te halen, maar ik ga hem wel halen over een paar weken.

    Na heel wat nadenken over wat ik echt wil worden heb ik toch voor dierenverzorging gekozen als je mijn vorige topic van een paar maanden geleden nog kon herinneren. Nu zit ik ermee naar welke school ik moet gaan en of ik BBL of BOL wil gaan doen. De school waar ik nu zit wil ik echt niet meer heen. Nu ben ik zaterdag naar Barneveld geweest op Groenhorst en het lijkt mij misschien wel een goede school. Nu is mijn vraag of de Groenhorst een goede school is? Ik weet dat alle scholen wel iets slechts hebben, maar alsnog zal ik willen weten hoe andere mensen die school vinden.
    Als ik besluit om naar die school te gaan weet ik niet of ik BOl of BBL ga doen. Ik wil geen BOL meer doen omdat ik het zat ben om gepest te worden na meer dan tien jaar op alle scholen gepest te zijn geweest. (Dit jaar op school valt het weer mee met pesten, eindelijk laten ze mij een beetje met rust.) en daarom wil ik BBL doen, maar een baan vinden in deze tijd is moeilijk, heb ik al gemerkt. Aangezien ik allemaal afwijzingen krijgen. Verschillende mensen zeggen dat ik gewoon BOl moet gaan doen, maar ik wil niet meer opnieuw gepest worden en mij weer slecht gaan voelen, wat ik al te veel al doe. Ik wil ook BBL gaan doen omdat ik dan gewoon kan gaan werken en niet uren in een lokaal zit en bij de school waar ik nu op zit leer ik niet echt al te veel en op stage's leerde ik wel meer dan op school. Daarbij komt ook dat ik slechthorend ben en alsnog wil ik niveau 3 gaan doen omdat ik niveau 2 als bijna heb.
    Wat denken jullie?
    gr.

    Volg je hart ;) En met dierenverzorging heb je aan BBL denk ik meer aan. Dat kun je wat geleerd heb in praktijk uitoefenen. En in praktijk leer je nog meer ook.

    En als je je hart wil luchten, kun je dat altijd bij mij doen ;)


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Ik ben ook slechthorend, je moet er gewoon alles mee kunnen doen.

    Anyway, als ik jou was, zou ik gewoon op zoek gaan naar een BBL, maar als het niet lukt gewoon BOL gaan doen omdat je geen andere optie hebt. Ga er niet met een negatieve houding naartoe, die ik nu bij je opmerk, want mensen merken dat.


    Your make-up is terrible