• dit is de nieuwe naam van we are rthe champions



    We are the champions, my friend
    and we'll keep on fighting
    till the end
    We are the champions
    We are the champions
    No time for losers
    'Cause We are the champions
    Of the world


    - we are the champions, Queen



    Ergens in deze wereld is een plekje, met diverse jonge atleten. Junioren ook wel genoemd. Diverse kinderen van 15 tot 20, die uitblinken in die ene sport.
    Elk kind apart is uit huis weggerukt om te trainen, trainen en nog meer trainen. School? Daar heb je geen tijd voor. Vrienden? Die heb je niet nodig, enkel je traingenoten. Uitgaan? Ben jij gek straks krijg je een blessure en ben je niet fit de volgende dag.
    Nee, het geen wat voorop staat is trainen in de sport waarin jij uitblinkt, wedstrijden winnen. Maak je land trots, en laat iedereen zien dat jij het persoon bent dat jou land verdedigd tegenover de anderen.
    Niet iedereen zal hier vrijwillig zitten, ja sommige zullen ervoor kiezen om dit te doen, maar anderen zijn gedwongen bezig, je hebt het talent, dus gebruik het, Verspil het niet, laat zien dat jij een betere bent.


    Het gaat dus kort gezegd om een, nog onbepaald aantal, kinderen tussen de 15 en 20 jaar die zijn gezien tijdens het beoefenen van hun sport. Deze kinderen hebben 3 dagen gehad, om hun spullen te pakken, afscheid te nemen en te verhuizen naar deze plek,

    het gebouw zelf en de omgeving bevatten alle faciliteiten die je nodig zult hebben om jou sport te beoefenen.


    Ik heb geen limiet in personage's maar zorg er alsjeblieft een beetje voor dat jongens/meisjes gelijk blijven :)
    max 4 personage's per persoon
    Maar zorg dan ook dat je dit aankunt zonder ze te verwaarlozen

    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen.
    - Liefde ruzie drama, alles mag zolang het maar tussen de personages blijft een geen ruzie onderling
    -Géén ruzie in deze RPG!
    - Alleen ik, (Appelboompje )of Patoloog maken de nieuwe topics! Dit geldt voor speeltopics, maar ook voor praattopics.


    wat wil ik zoiezo weten bij je personage?

    Nou, iig welke sport hij/ zij beoefent. Maakt niet uit wat, al is het tapdancen, er zijn ook meerdere personen bij 1 sport mogelijk, van mijn part gaan we allemaal rondjes schaatsen...
    In elke sport kun je immers uitblinken :)


    leiding
    John Smith patoloog
    Emma Jane Gibbs - abbysciuto

    Meisjes stop op de meisjes!
    - Laurinda Pearl Appelboompje
    -Abigail Pierce Appelboompje
    -Dena Fields Patoloog
    -Vanilla GrayPatoloog
    -Olivia "Liv" Elena O'Connor annexelsa
    -Audrey Gwendolyn Henderson rawiyah
    - Dahlia Sijnders 220912



    Jongens
    -Jeremy Devoné Appelboompje
    -Ethan Brooks Patoloog
    -Timothy Hale Abbysciuto
    - Jackson Rigsby abbysciuto
    -Jayden Sam Footter Kathe
    -Jason Danny Jones Rayhi


    have fun :)




    waar beginnen we, tsja,
    een nieuwe ochtend, een nieuwe dag, een nieuwe start. Mensen worden wakker, beginnen met hun ochtend routine en een nieuwe dag bestaat uit trainen trainen en trainen. Het is momenteel 6 uur
    Er komen weer diverse wedstrijden aan van diverse sporten en ja, we willen natuurlijk niet onderop eindigen :)



    Kamer indeling

    kamer 1; Laurinda Pearl, Dena Fields
    kamer 2; Olivia Elena O'Connor , Dahlia Sijnders
    kamer 3; Abigail Pierce, Vanillia Gray en Audrey Gwendolyn

    Kamer 4; Timothy Hale, Jayden Sam Footter
    kamer 5; Jeremy Devoné, Jason Danny Jones
    kamer 6; Ethan Brooks, Jackson Rigsby


    Het verblijf en de omgeving
    slaapkamer 1; slaapkamer badkamer
    slaapkamer 2; slaapkamer badkamer
    slaapkamer 3; slaapkamerbadkamer
    slaapkamer 4;slaapkamerbadkamer
    slaapkamer 5;slaapkamerbadkamer
    slaapkamer 6;slaapkamerbadkamer

    woonkamer;
    klik

    keuken; klik

    eetzaal; klik



    In de omgeving gelegen:

    gymzaal voor o.a. judo, turnen, dans etc. (nee niet alle atributen staan paf boem in de afbeelding... denk de juiste atributen er even bij...) klik
    boogschietbaan; klik
    schaatsbaan; klik
    kunstschaatsbaan; klik
    dressuur bak; klik
    springbak ; klik
    cross baan; ik kon geen geschikte afbeelding vinden, maar in het bos vlakbij is een crossbaan :)
    paardenstallen; klik
    voetbalveld; klik
    bmx terein; klik

    atletiekbaan: klik


    Fitness ruimte; kllik

    balletzaal; klik

    [ bericht aangepast op 26 feb 2014 - 19:21 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Jackson Rigsby || Paardrijden
    Ik zat aan tafel, terwijl ik ging uitzoeken wat ik me ging eten. Er kwam iemand binnen lopen die vrolijk goedemorgen zei.
    Ik keek even op en zag dat het Dahlia was. "Hé Dahlia." zei ik tegen haar, terwijl ze naast me kwam zitten. "Heerlijk geslapen? Vandaag staat weer een zware dag voor de boeg lijkt mij zo." Hier was elke dag zwaar, vol met trainen en school, nauwelijks tijd voor mezelf. Maar dit vond ik niet erg. Uiteindelijk pakte ik een sneetje tarwebrood en smeerde er boter op en legde er een plakje oude kaas op. Ik at hem op. Ik schonk mezelf een kop zwarte koffie in en dronk. Er begon voor mij geen morgen zonder koffie. Ik pakte daarna een kom, deed er melk en muesli en begon te eten. Ik hield van een stevig ontbijt. "Wil je ook?" vroeg ik aan Dahlia, terwijl ik haar de koffiekan voorhield.

    (Ik ben er vanuit gegaan dat iedereen elkaar kent...)


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Vanilla Gray
    Het is al 6u wanneer ik in mijn sportkleren de badkamer uit kom. Audrey liep ook net naar buiten. Aan de richting te zien liep ze richting de atletiekbaan. Voorzichtig duwde ik aan Abigail. Zij was mijn medeschaatster. Ook al was Timothy mijn partner en waren we tegenstanders konden we het goed vinden. We trainden heel vaak samen en we werkten elkaar eigenlijk naar de top. Ik was er wel blij mee. 'Abigail?' fluisterde ik toen. 'Kom je mee rennen?'

    John Smith
    Ik was wel wakker geworden toen Emma de kamer uit ging, maar ik vond het waanzinnig. Het was dus pas 6u toen ik opstond. Ik wist wel ongeveer waar ik haar kon vinden, dus toen ik me had omgekleed, liep ik naar de turnzaal. 'Hey, Stone!' riep ik door de zaal. Hoe kon ik nou weten waar ze zat. 'Morgenochten pas om 6 uur op. Anders heb je niet genoeg nachtrust,' blafte ik haar toe. Ze wist zelf hoe ze dit moest ontvangen. Zij riep zelf ook altijd zo naar het sporters. 'Of ik schors je voor een hele dag uit de turnzaal. Moet je eens zien hoe je dan uit vorm bent.' Ik deed mijn trui uit, waardoor ik alleen nog maar in een joggingsbroek en een sporthemd stond. Langzaam begon ik me op te rekken om haar eens te laten zien hoe het echte werk er aan toe ging.

    *het is onmogelijk om als jogger of renner 20 km in een uur te doen als opwarming. (;


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Vanilla Gray
    Het is al 6u wanneer ik in mijn sportkleren de badkamer uit kom. Audrey liep ook net naar buiten. Aan de richting te zien liep ze richting de atletiekbaan. Voorzichtig duwde ik aan Abigail. Zij was mijn medeschaatster. Ook al was Timothy mijn partner en waren we tegenstanders konden we het goed vinden. We trainden heel vaak samen en we werkten elkaar eigenlijk naar de top. Ik was er wel blij mee. 'Abigail?' fluisterde ik toen. 'Kom je mee rennen?'

    John Smith
    Ik was wel wakker geworden toen Emma de kamer uit ging, maar ik vond het waanzinnig. Het was dus pas 6u toen ik opstond. Ik wist wel ongeveer waar ik haar kon vinden, dus toen ik me had omgekleed, liep ik naar de turnzaal. 'Hey, Stone!' riep ik door de zaal. Hoe kon ik nou weten waar ze zat. 'Morgenochten pas om 6 uur op. Anders heb je niet genoeg nachtrust,' blafte ik haar toe. Ze wist zelf hoe ze dit moest ontvangen. Zij riep zelf ook altijd zo naar het sporters. 'Of ik schors je voor een hele dag uit de turnzaal. Moet je eens zien hoe je dan uit vorm bent.' Ik deed mijn trui uit, waardoor ik alleen nog maar in een joggingsbroek en een sporthemd stond. Langzaam begon ik me op te rekken om haar eens te laten zien hoe het echte werk er aan toe ging.

    *het is onmogelijk om als jogger of renner 20 km in een uur te doen als opwarming. (;


    [Wie deed dat dan?]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    ik denk dat manon deze bedoeld;

    Emma Jane Gibbs
    Ik had om zes uur de wekker gezet, maar om half vijf was ik er al uit gegaan. Ik had mijn gebruikelijke 20 kilometer gelopen en liep nu naar de turnzaal. Ik warmde op en begon alle toestellen langs te gaan. Vandaag zou weer een zware dag worden, maar ik zou niet te zwak zijn om hem te doorstaan. Toen ik alle toestellen was langs gegaan, liep ik weer naar buiten, naar de atletiekbaan. Ik begon met rennen en zag dat een meisje aan het strekken was, ik rende korter bij en zag dat het Dena was. "Hé, Dena." zei ik tegen haar. Ze was al goed bezig, maar het was nu nog geen tijd voor complimenten. "Blijf niet te lang doorgaan, over een kleine tien minuten is het ontbijt en als je te laat komt, kom je er niet zo zacht vanaf, dat weet je." Ik rende mijn rondje af en liep naar binnen, om eerder in de ontbijtzaal te zijn.


    ik zal btw nog even wat meer uitbreiding geven over het huis en de omgeving... is toch wat makkelijker merk ik zo :)

    [ bericht aangepast op 24 feb 2014 - 20:14 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Appelboompje schreef:
    ik denk dat manon deze bedoeld;

    Emma Jane Gibbs
    Ik had om zes uur de wekker gezet, maar om half vijf was ik er al uit gegaan. Ik had mijn gebruikelijke 20 kilometer gelopen en liep nu naar de turnzaal. Ik warmde op en begon alle toestellen langs te gaan. Vandaag zou weer een zware dag worden, maar ik zou niet te zwak zijn om hem te doorstaan. Toen ik alle toestellen was langs gegaan, liep ik weer naar buiten, naar de atletiekbaan. Ik begon met rennen en zag dat een meisje aan het strekken was, ik rende korter bij en zag dat het Dena was. "Hé, Dena." zei ik tegen haar. Ze was al goed bezig, maar het was nu nog geen tijd voor complimenten. "Blijf niet te lang doorgaan, over een kleine tien minuten is het ontbijt en als je te laat komt, kom je er niet zo zacht vanaf, dat weet je." Ik rende mijn rondje af en liep naar binnen, om eerder in de ontbijtzaal te zijn.


    ik zal btw nog even wat meer uitbreiding geven over het huis en de omgeving... is toch wat makkelijker merk ik zo :)


    [Ja, die.]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:


    John Smith
    Ik was wel wakker geworden toen Emma de kamer uit ging, maar ik vond het waanzinnig. Het was dus pas 6u toen ik opstond. Ik wist wel ongeveer waar ik haar kon vinden, dus toen ik me had omgekleed, liep ik naar de turnzaal. 'Hey, Stone!' riep ik door de zaal. Hoe kon ik nou weten waar ze zat. 'Morgenochten pas om 6 uur op. Anders heb je niet genoeg nachtrust,' blafte ik haar toe. Ze wist zelf hoe ze dit moest ontvangen. Zij riep zelf ook altijd zo naar het sporters. 'Of ik schors je voor een hele dag uit de turnzaal. Moet je eens zien hoe je dan uit vorm bent.' Ik deed mijn trui uit, waardoor ik alleen nog maar in een joggingsbroek en een sporthemd stond. Langzaam begon ik me op te rekken om haar eens te laten zien hoe het echte werk er aan toe ging.

    *het is onmogelijk om als jogger of renner 20 km in een uur te doen als opwarming. (;


    (Oeps, ja, ik zal het aanpassen)

    Emma Jane Stone | Leiding
    Ik bepaalde zelf wel hoe laat ik opstond en of ik ging turnen, daar had John niets over te zeggen. Ik wierp hem een kwade blik en zei tegen hem: "Hey, Smith. Hoe vaak moet ik het je nog zeggen, dat je eerder moet opstaan, omdat je nu al een kwartier te laat bent. Je had allang opgewarmd moeten zijn om nu met mij naar de ontbijtzaal te gaan." sneerde ik terug. Hij had totaal niets over mij te zeggen. Ik liep liep parmantig langs hem en zei tegen hem toen ik naast hem stond. "Je weet wat er gebeurd met mensen die te laat zijn bij het ontbijt." Ik hield er van om mensen op te hitsen. Vooral als het om John ging. Ik ging langs hem heen en ging naar de ontbijtzaal. Ik zette me aan een tafel en begon aan mijn ontbijt, net zoals iedere morgen riep ik nog eens door de ontbijtzaal: "Iedereen is verplicht zich aan zijn dieet te houden. Doet hij of zij dit niet, dan kun je straf verwachten!"

    [ bericht aangepast op 24 feb 2014 - 21:01 ]


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Dahlia Sijnders
    Jackson was al bezig met het ontbijten toen ik naast hem neer plofte.
    'Hé Dahlia,' begroette hij me terug. 'Heerlijk geslapen?' Ik knikte terwijl ik keek hoe hij zijn brood smeerde en koffie inschonk. 'Wil jij ook?'
    Ik schudde mijn hoofd. 'Ik hou niet van koffie,' glimlachte ik. 'Ik hou het gewoon bij fruit en een bak thee.' Ik begon mijn appel en banaan te snijden en in een bakje te gooien. Op dagen als vandaag, de dagen dat ik op mijn gewicht moest letten, bestond mijn ontbijt altijd uit fruit en thee.
    'Zware trainingen voor de boeg vandaag?' vroeg ik aan Jackson terwijl ik met een klein vorkje in een stukje appel prikte. Ik stop het stukje in mijn mond. Het smaakte heel zoet. Ik hield van fruit en het liefste at ik niks anders. Het was zo lekker. Ik nam nog een stukje appel en daarna een slokje thee. Groene thee zo te proeven.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Olivia "Liv" Elena O'Connor | Ritmische gymnastiek
    Ik drukte mijn wekker een paar keer uit. Toen na vijf keer die van zes uur ging stond ik op om aan de slag te gaan. Natuurlijk, training. Ik trok mijn pakje aan en daarover mijn normale kleding. Mijn trainingspak zat helaas in de was dus gebruikte ik mijn zwarte poezentrui. Ik hield wel van die trui. Ik rende naar het gebouw waar ik dagelijks trainde. Ik deed de deur open en liep door naar de kleedkamers, waar ik mijn trui en broek aan een haakje hing. Toen liep ik door naar de zaal. Naast het vlak lag een lange mat, waar ik begon met wat lenigheidsoefeningen, knieheffen en hakken-billen. Op het vlak naast de mat waren andere mensen al bezig met hun routine. Na twintig minuten liep ik naar het grote rek en pakte er een bal uit. Ik stuiterde hem even, voor ik naar een ander vlak aan de andere kant van de grote zaal liep. Ik begon met kleine sprongen draaien uit mijn routine. Ik volgde dat op met mijn sprongen en lenigheidsstukjes. Ik oefende een paar keer voor ik de muziek aanzette. Ik kon de oefening dromen, en ik begon meteen toen de muziek startte. Vrolijk sprong en draaide ik op de maat van de muziek. Toen ik met een rood hoofd voor de vijfde keer de muziek uitzette legde ik de bal terug. Ik liep naar de kleedkamer, trok mijn kleren aan en ging weer op weg naar de ontbijtzaal. In de ontbijtzaal zaten al aardig wat mensen. Ik plofte op een stoel en begon aan mijn dagelijkse ontbijt.


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Patholoog schreef:
    Vanilla Gray
    Het is al 6u wanneer ik in mijn sportkleren de badkamer uit kom. Audrey liep ook net naar buiten. Aan de richting te zien liep ze richting de atletiekbaan. Voorzichtig duwde ik aan Abigail. Zij was mijn medeschaatster. Ook al was Timothy mijn partner en waren we tegenstanders konden we het goed vinden. We trainden heel vaak samen en we werkten elkaar eigenlijk naar de top. Ik was er wel blij mee. 'Abigail?' fluisterde ik toen. 'Kom je mee rennen?'

    John Smith
    Ik was wel wakker geworden toen Emma de kamer uit ging, maar ik vond het waanzinnig. Het was dus pas 6u toen ik opstond. Ik wist wel ongeveer waar ik haar kon vinden, dus toen ik me had omgekleed, liep ik naar de turnzaal. 'Hey, Stone!' riep ik door de zaal. Hoe kon ik nou weten waar ze zat. 'Morgenochten pas om 6 uur op. Anders heb je niet genoeg nachtrust,' blafte ik haar toe. Ze wist zelf hoe ze dit moest ontvangen. Zij riep zelf ook altijd zo naar het sporters. 'Of ik schors je voor een hele dag uit de turnzaal. Moet je eens zien hoe je dan uit vorm bent.' Ik deed mijn trui uit, waardoor ik alleen nog maar in een joggingsbroek en een sporthemd stond. Langzaam begon ik me op te rekken om haar eens te laten zien hoe het echte werk er aan toe ging.

    *het is onmogelijk om als jogger of renner 20 km in een uur te doen als opwarming. (;


    Abigail Pierce
    Ik voel een duw in mijn zij en kijk storend in de richting waar het gefluister vandaan komt. "Ik wil terug slapen Vannie" mompel ik smakkend en nog half slaperig waarna ik me omrol naar mijn rug en rechtop ga zitten. Met mijn handen wrijf ik een keer in mijn ogen waarna ik de warme dekens van me afsla en richting de kast loop om daar, nog gapend, wat sportkleding bij elkaar te rapen. "Ben zo terug, blijf daar en wacht" vertel ik haar waarna ik de badkamer inloop en de deur op slot doe. De kraan zet ik aan en ik plens wat water in mijn gezicht waarna ik me afdroog en mijn pyama in de wasmand gooi, mijn sportkleding trek ik aan en ik wandel wat wakkerder de badkamer weer uit. "zo klaar"


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Vanilla Grey
    Toen Abigail klaar was, liepen we naar buiten. Het liefst rende ik om de ijsbaan heen, omdat de ijsbaan mij een gevoel van thuis gaf, maar met Abigail gingen we altijd naar de atletiekbaan om een of andere reden. Eenmaal aangekomen -het lopen erheen was meestal een goede opwarming om niet direct stijf te beginnen met rennen- bleken er al meerdere mensen te zijn. Dat was altijd wel het geval, dus het verbaasde me niet. 'Zullen we samen rennen, of wil je liever op je eigen tempo?' vroeg ik haar. Ik maakte voor de zekerheid mijn paardenstaart opnieuw. Tijdens het rennen had ik graag een paardenstaart. Het wiebelde zo grappig op en neer.

    [Leuke locaties en stuff, alleen heb je ook een foto van een atletiekbaan?]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    nu wel


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    [Misschien is het ook handig om een fitness ruimte te hebben?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jackson Rigsby | Paardrijden: Springen
    "Zware trainingen voor de boeg vandaag?" vroeg Dahlia.
    "Ja. " antwoordde ik. "De gewoonlijke dingen en dan vanavond van 7 tot 10 nog extra les van iemand anders dan de leraren hier op school. De coach van het nationale team, als je dat had willen weten."
    Ik was er best trots op dat ik les van haar zou krijgen. Zij is 4 keer wereldkampioen gewonnen, 5 gouden medailles, 3 zilveren en 10 bronzen op de Olympische spelen. Ik hoopte dat ik ook ooit zo goed zou kunnen worden als haar. Ik zat er ook aan te denken om renwedstrijden te doen. Maar dan zou ik nog meer moeten trainen.
    Toen ik hoorde wat mevr. Gibbs zei over het dieet mopperde ik: "Ja, ja. Alsof ik daar last van heb, de enige die daar last van heeft is mijn paard."
    Als protest deed ik een extra schepje suiker bij mijn cornflakes.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Dahlia Sijnders - Judo
    'Ja,' was Jacksons antwoord. 'De gewoonlijke dingen en dan vanavond 7 tot 10 nog extra les van iemand anders dan de leraren hier op school. De coach van het nationale team, als je dat had willen weten.' Ik knikte alsof dat laatste me heel veel uitmaakte. Ik hield niet van mensen die de hele tijd andere mensen laten weten van wie ze wel en niet les hadden. Dat hij een andere training als normaal had was leuk. Maar om gelijk erbij te zeggen dat het de coach van het nationale team was, was in mijn ogen een beetje opschepperig. Maar er echt aan irriteren deed ik me er niet aan, ik vond Jackson een aardige jongen.
    Ik keek op de klok en zag dat het al best laat was.
    'Ik moet maar eens gaan,' zei ik tegen Jackson. 'Mijn training begint over een half uurtje.' Ik stond op, ruimde mijn spullen op en liep de eetzaal uit. Ik begon vandaag met techniek training. Vroeger dacht ik altijd dat techniek training niet zo zwaar zou zijn totdat ik op hoger niveau kwam. Nu is het gewoon een hel en echt heel zwaar.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jackson Rigsby | Paardrijden/ springen
    "O, ja. Nu je het zegt. Ik moest de paarden rijklaar maken." zei ik. De rest van mijn ontbijt liet ik staan en ik haastte me naar de stallen. Net zoals altijd hinnikten de paarden mij weer een vrolijk welkom toe. "Ja, ja. Iedereen komt aan de beurt." zei ik tegen hen. Ik begon net zoals altijd vooraan en werkte alle stallen langs. Toen ik klaar was om met alles ging ik naar Red Devil toe om op het andere meisje te wachten, wat ook paardreed.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||