• Dertien jaar na de grote oorlog kwam er een groep non-benders opzetten die met hun machtige wapen de wereld in hun greep kreeg. Een nieuw tijdperk van onderdrukking brak aan. De earth-, water-, air- en firebenders werden vermoorden of gevangen gezet. Langzaamaan verdween het verzet tegen de non-benders. Ze kwamen aan de macht en sindsdien is er nergens meer iets van een bender te bekennen - ten minste, dat is wat ze denken.
    Diep in de bossen, afgelegen van de mensheid is er in de laatste paar jaren een dorpje van benders ontstaan, die samen een plan smeden om de wereld te verlossen van jarenlange onderdrukking en hun eigen land op te eisen. Dagen, weken en maanden gaan voorbij, besteed aan het oefenen en het bedenken van tactieken. Ze staan op voor hun rechten en ze gaan hun vermiste familieleden, vrienden en geliefden wreken. Uiteraard lopen ze risico door de wekelijkse tocht van de non-benders, die nog altijd actief zoeken naar benders. Hierdoor zijn ze gedwongen om van plaats naar plaats te trekken en zich telkens te verstoppen of voor te doen als non-benders. Er zijn echter nog problemen tussen verschillende stammen als gevolg van de laatste oorlog, maar zodra de groep sterk genoeg is, vallen ze aan.


    REGELS
    - Minimaal 200 woorden
    - 16+ is toegestaan, maar hou het wel netjes
    - Maximaal 2 personages per persoon
    - Voor OOC wordt nog een praattopic aangemaakt
    - Elkaar niet buitensluiten
    - Geen perfecte personages - Mary sue's of Gary Stu's, dus
    - Reserveringen blijven 48 uur staan, tenzij je een goede reden hebt om het later in te vullen
    - Geen bestaande karakters
    - Alleen Lizor of Occult maken een nieuw topic aan.

    INVULLEN
    Naam:
    Leeftijd: Wees realistisch, niet iedereen is 16-18 jaar oud. We willen graag variatie zien, dus kinderen van 10 en volwassenen van 30 zijn toegestaan - er is geen limiet.
    Element: Vuur, water, aarde, lucht of non-bender
    Uiterlijk: Beschrijving én foto van een mens, dus geen tekening/animatie.
    Karakter: Géén Mary-sue. Doe je dit wel, spreken we je er op aan - daarna nog, lig je eruit.
    Plus- en minpunten: Probeer zo origineel mogelijk te zijn. We hebben het hier over zowel karakter als vaardigheden.
    Extra: Optioneel. Denk aan hobby's, geschiedenis, familie etc.



    ROLLEN
    Non-benders - Vrij: 2 non-benders (één mannelijk en één vrouwelijk, of twee mannen)
    Leider: Roman Sadarias Jaw - WillNotLearn
    - Scarlett Kathy Sophia-ann Woodward - Pwettyness
    - Gereserveerd voor Wherewolve
    - Drace Seorgio Nöhl - Requille
    - Kutukan Udara - Maximesa
    -
    -


    Firebenders - VOORLOPIG VOL
    Leider: Adelyn Chloe Cavett - Occult bliksemstuurder
    - Dreogan Kaeleb Aiden Kasai - Lizor
    - Zuko achternaamloos - Pumbaa
    - Griffin Blake Abelli - WillNotLearn bliksemstuurder
    - Mitchell Elliott Adams - Adamlicious
    - Mori Jillian Moine - Matata
    - Beaudyn 'Beau' Céri Daneaux - Adamou


    Waterbenders - Vrij: 1 bender (mannelijk)
    Leider: Thorn Enzo Rhys - Nephele
    - Aislinn Sadie Lo - Occult bloedstuurder
    - Eathelyn Avariella Mason - Lizor Healer
    - Ember Ava Rhys - Nephele
    - Ethan Elliot Lancaster - Leshley
    - Zacharias "Zach" Louis Moreno Cortez - Pwettyness bloedstuurder
    -


    Airbenders - Vrij: 1 bender (mannelijk)
    Leider: Beristirahat Elang Oboku - Maximesa Soundbending
    - Ohndrea Shantelle Auracle - Jafar
    - Tashi Manik - Pabu
    - Eloise Aurora Raven - Sitara
    - Jet Fang - VladiFerr
    - Ming Shy - Quart
    -


    Earthbenders - Vrij: 1 bender (vrouwelijk of mannelijk)
    Leider: Eris Lin Beifong - Beifong Metaalstuurder
    - June Asato - Vladiferr Zandstuurder
    - Haru Manik - Pabu
    - Dimitri Blaze Valentin - Requille
    - Hunter Jackson - ShiningLight
    - Haldor Jackson - ShiningLight
    -


    Hou er rekening mee dat niet elke leider vrouwelijk kan zijn en áls ze dat is, het natuurlijk niet een verlegen, schattig meisje is. Bloedstuurders, metalbenders en bliksemstuurders komen niet vaak voor en er mogen er dus ook niet meer dan 2 per stam zijn. Ook weten wij dat RPG's over The Last Airbender vaak doodbloeden, dus we hebben onze best gedaan om iets van een verhaallijn te bedenken. Een non-bender kan dus niet randomly bevriend raken met een bender, dit gaat geleidelijk en bijna niet - ook geven wij aan wanneer het dag en nacht wordt, zodat het een beetje logisch en smooth loopt.
    And nope, geen Avatar in deze RPG.

    Dus, veel plezier!

    Speeltopic
    Praattopic

    Under construction

    [ bericht aangepast op 22 maart 2014 - 12:25 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jafar schreef:
    (...)

    Omdat het mij in een ver verleden nog origineel leek om mijn airbender een tegenovergesteld/aards karakter te geven, waardoor ze ontzettend faalt met luchtsturen. Nu is echter alleen dat laatste nog origineel, maar ik wil haar eigenlijk ook niet helemaal veranderen... :c

    Is niet erg, één of twee die zo zijn is wel leuk - jij was overigens ook de eerste, maar ineens is iedereen zo tegenstrijdig. ;s


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Occult schreef:
    (...)
    Is niet erg, één of twee die zo zijn is wel leuk - jij was overigens ook de eerste, maar ineens is iedereen zo tegenstrijdig. ;s


    Hm, ik vind Tashi wel meevallen, maar goed.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    @Occult, wanneer denk je dat we gaan beginnen? c:


    -

    @Occult, vind je de karakters zo goed?


    Asante sana, squash banana, we we nuga, mi mi apana.

    @Occult, wanneer denk je dat we gaan beginnen? c:


    Asante sana, squash banana, we we nuga, mi mi apana.

    Occult schreef:
    (...)
    Is niet erg, één of twee die zo zijn is wel leuk - jij was overigens ook de eerste, maar ineens is iedereen zo tegenstrijdig. ;s


    Ik kan de karakter van mijn personage wel veranderen als het een groot probleem is? Niet rot bedoelt hoor!
    Ik had het even over het hoofd gezien dat alle airbenders zo'n karakter deden...


    'He is very brave and very wise, that's why he is known as the great prince of the forrest.' Bambi's Mother

    Ik reageer even ipv Occult

    Pumbaa schreef:
    @Occult, wanneer denk je dat we gaan beginnen? c:

    Waarschijnlijk als alle reserveringen ingevuld zijn, als we dan beginnen kunnen andere nog later invallen

    ShiningLight schreef:
    @Occult, vind je de karakters zo goed?

    Al beter, maar als het lukt mag het nog wat uitgebreider (:

    Sitara schreef:
    (...)

    Ik kan de karakter van mijn personage wel veranderen als het een groot probleem is? Niet rot bedoelt hoor!
    Ik had het even over het hoofd gezien dat alle airbenders zo'n karakter deden...

    Het zou fijn zijn als het kan of je moet kijken of er nog plaats is bij een ander element, maar dat gaat weer een heel gedoe worden denk ik.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2014 - 19:31 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Is het niet handig om de leeftijden achter de rollen te zetten? Nu moet ik alles steeds weer opzoeken...


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Pabu schreef:
    Is het niet handig om de leeftijden achter de rollen te zetten? Nu moet ik alles steeds weer opzoeken...

    Slim idee haha, ik zal vragen of Occult dat doet (:

    Ze heeft btw ook gewoon een leven, dus aanpassingen kunnen soms even duren, haha

    [ bericht aangepast op 18 maart 2014 - 19:35 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    Ik reageer even ipv Occult

    (...)
    Het zou fijn zijn als het kan of je moet kijken of er nog plaats is bij een ander element, maar dat gaat weer een heel gedoe worden denk ik.


    Nee, ik kijk er wel even naar. Ik maak eerst mijn ellelange boekverslag voor Nederlands af, pfff. Bijna af gelukkig -_-'
    Daarna zal ik er even naar kijken. Ik heb niet zo'n moeite met het verzinnen van het karakter dus dat is zo gedaan. Zal wel laat worden waarschijnlijk maar dat maakt hoop ik niet uit?


    'He is very brave and very wise, that's why he is known as the great prince of the forrest.' Bambi's Mother

    @Lizor, dankjewel


    Asante sana, squash banana, we we nuga, mi mi apana.

    Sitara schreef:
    (...)

    Nee, ik kijk er wel even naar. Ik maak eerst mijn ellelange boekverslag voor Nederlands af, pfff. Bijna af gelukkig -_-'
    Daarna zal ik er even naar kijken. Ik heb niet zo'n moeite met het verzinnen van het karakter dus dat is zo gedaan. Zal wel laat worden waarschijnlijk maar dat maakt hoop ik niet uit?

    Nee, dat is prima (: Succes met je boekverslag en bedankt!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Vanavond willen we graag dat alle rollen die gereserveerd zijn ingevuld worden!
    Tenzij je een goede reden hebt, dan kun je ons even berichten, maar anders beginnen we nooit.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2014 - 19:42 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik heb even voor mezelf de paginanummers erbij gezet. Misschien is dit ook wel handig voor de beginpost?

    ROLLEN
    Non-benders - Vrij: 1 non-bender (mannelijk)

    Leider: Gereserveerd voor WillNotLearn
    - Gereserveerd voor Mhysa 1.7
    - Scarlett Kathy Sophia-ann Woodward - Pwettyness
    - Gereserveerd voor Wherewolve 1.15
    - Drace Seorgio Nöhl - Requille
    - Kutukan Udara - Maximesa
    -


    Firebenders - VOORLOPIG VOL
    Leider: Adelyn Chloe Cavett - Occult bliksemstuurder 1.1
    - Dreogan Kaeleb Aiden Kasai - Lizor 1.1
    - Zuko achternaamloos - Pumbaa 1.2
    - Griffin Blake Abelli - WillNotLearn bliksemstuurder 1.3
    - Mitchell Elliott Adams - Adamlicious
    - Mori Jillian Moine - Matata 1.4
    - Beaudyn 'Beau' Céri Daneaux - Adamou


    Waterbenders - Vrij: 1 bender (mannelijk)
    Leider: Thorn Enzo Rhys - Nephele 1.13
    - Aislinn Sadie Lo - Occult bloedstuurder
    - Eathelyn Avariella Mason - Lizor Healer
    - Ember Ava Rhys - Nephele 1.17
    - Gereserveerd voor Leshley 1.7
    - Zacharias "Zach" Louis Moreno Cortez - Pwettyness bloedstuurder 1.13
    -


    Airbenders - Vrij: 1 bender (mannelijk)
    Leider: Beristirahat Elang Oboku - Maximesa Soundbending 1.10
    - Ohndrea Shantelle Auracle - Jafar 1.3
    - Tashi Manik - Pabu 1.10
    - Eloise Aurora Raven - Sitara 1.14
    - Jet Fang - VladiFerr 1.5
    - Ming Shy - Quart 1.18
    -


    Earthbenders - VOORLOPIG VOL
    Leider: Eris Lin Beifong - Beifong Metaalstuurder 1.5
    - Gereserveerd voor Calorae Metaalstuurder
    - June Asato - Vladiferr Zandstuurder
    - Haru Manik - Pabu
    - Dimitri Blaze Valentin - Requille
    - Gereserveerd voor ShiningLight 1.17
    - Gereserveerd voor ShiningLight

    EDIT: Meh, ik zie dat er een paar zijn weggevallen tijdens het kopiëren en plakken met een vastlopende computer.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2014 - 21:09 ]


    -


    Naam
    Eloise Aurora Raven
    Leeftijd
    14
    Element
    Lucht - Airbender
    Uiterlijk
    Haar uiterlijk is niet vanzelf sprekend voor een veertienjarige, ze is geleefd en ziet er ouder uit dan dat ze eigenlijk is. Ze heeft donkerblonde haren en groene ogen. Haar huid is licht en ze heeft nog enkele kinderlijke trekjes, de meeste daarvan is ze al overgroeit. Haar neus staat wat scheef door een ongelukje met haar stuurkracht en iedereen herkent haar aan de vele littekens die ze heeft op haar handen en armen. Waar ze vandaan komen is een raadsel, ook voor Eloise zelf. Haar sproeten zijn ook kenmerkend en geef haar toch wel het kinderlijke uiterlijk. Ze is nog niet zo groot met haar 1.65 en haar vrouwelijke rondingen zijn licht te zien. Alles komt met de jaren.

    Karakter
    Eloise is erg vriendelijk. Ze verzorgt graag iedereen, maar kan de emoties van andere vaak niet goed pijlen. Ze is zachtaardig en kan alles goed relativeren. Haar eigen gevoelens komen op de laatste plaats en ze zal het je zeker niet in dank afnemen als je er over begint. Dat is van haarzelf, je moet je daar niet mee bemoeien. Eloise heeft vooral iemand nodig die ze kan vertrouwen, een schouder om op te huilen, een goede vriend. Al met al een goede meid die voor je door het vuur zal gaan, iemand die alles kan overzien als een volwassene, ook al gieren de hormonen door haar lijf.
    Plus- en minpunten
    Ze is nog erg jong, maar heeft ondanks dat het luchtsturen goed onder controle. Haar vader was een goed man en leerde haar van alles. Vlak voor zijn verdwijning wilde hij haar het waterlopen leren, dit is hetgene waar ze mee begonnen is, maar lukken wilt het nog niet goed. Ze eindigt vaak met natte kleding.
    Ook is ze erg lenig en kan goed in bomen klimmen, dit komt vaak goed van pas als er naar iets of iemand uitgekeken moet worden.

    Extra
    Haar grootste hobby is toch wel paardrijden, ze is en blijft een meisje. Ze heeft geen eigen paard omdat het gewoon weg niet kan in de groep, het is te gevaarlijk. De natuur is haar grootste vriend, zoals bij de meeste luchtstuurders. Haar ouders hebben haar vlak bij het kamp achtergelaten, zonder enige redenen. Eloise was toen enkel tien jaar oud, haar overleden zusje was een peuter van drie.



    Heb wat aanpassingen gedaan. Ik hoop dat het zo goed is.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2014 - 21:25 ]


    'He is very brave and very wise, that's why he is known as the great prince of the forrest.' Bambi's Mother