• Ik wil graag weten hoe jullie kerst vieren.
    Laat het hier weten.

    En nog een fijn kerst feest en een gelukkig nieuwjaar!(flower)xD


    If you can dream it , you can do it. ( Rein van Duivenboden)

    Ik heb vanmiddag geluncht met mijn familie en morgen gaan we wandelen... En nu zitten we tv te kijken XD.
    Mijn familie doet eigenlijk nooit zoveel voor Kerst.


    I am an idiot, I move.

    Gestalt schreef:
    Ik heb vanmiddag geluncht met mijn familie en morgen gaan we wandelen... En nu zitten we tv te kijken XD.
    Mijn familie doet eigenlijk nooit zoveel voor Kerst.


    Mijne ook niet, in plaats van een kerstboom neer te zetten, verstopt mijn moeder allemaal cadeautjes in het huis. En gaan we met de tweede kerstdag met familie uit. Vanavond komt er familie langs, even bijkletsen, eten, en ze gaan vervolgens weg. Einde kerst.


    Some people are art and do art at the same time

    Gisteren was ik naar een saai kerstfeestje van mijn oom, maar echt speciale dingen heb ik niet gekregen. Voor de rest vier ik het niet echt.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Niet. ik werk gewoon.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    We krijgen altijd lekker eten. Vandaag kwam mijn oma langs waar we geld en heel veel snoep van kregen en morgen hebben we een kerstdiner met de hele familie bij mijn tante.


    Take risks and conquer your fears.

    Hier is het in ieder geval vreselijk saai, we hebben alleen heerlijk avond gegeten maar voor de rest ga ik misschien zo een film kijken of whatever. Kerst is niet zo heel speciaal hier :')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Wij vieren geen kerst dit jaar.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Bootin schreef:
    Hier is het in ieder geval vreselijk saai, we hebben alleen heerlijk avond gegeten maar voor de rest ga ik misschien zo een film kijken of whatever. Kerst is niet zo heel speciaal hier :')


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Wij eten altijd alleen maar speciaal. (':
    En vaak gaan we ook nog wat familie bezoeken, maar voor de rest niet echt iets bijzonders.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Vandaag vieren we de verjaardag van mijn vader, want hij is jarig. En morgen gaan we gewoon naar m'n opa&oma, waar m'n oom ook bij is.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Gisteren hebben we bij de familie van mijn moeder gevierd, vandaag bij die van mijn vader. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Gisteren hebben we uitgebreid gegeten met hapjes en zo, gewoon mijn pa, ma, broer en ik.
    Vandaag zijn we met de familie langs m'n vaders kant (wij, tante, nicht + vriend, neef en oma) op restaurant geweest.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb een hekel aan kerst en het liefst vier ik het niet. Maar omdat mijn familie daar anders over denkt gaan we naar familie om daar te eten.

    Met kerst eten we meestal uitgebreider dan gewoonlijk, maar we vieren het niet met cadeaus. Dat doen we alleen met Sinterklaas.


    The universal language of art.