• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gif's, foto's, quotes, verhalen, quizen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzie's mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Lannisters zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.


    Omdat the desolation of smaug nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer draait.






    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6 • [url==http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=159150]Topic 7 [/url] • Topic 8 Topic 9Topic 10 Topic 11Topic 12Topic 13Topic 14Topic 15 • Topic 16 • Topic 17 • Topic 18 • Topic 19 • Topic 20 • Topic 21 • Topic 22 • Topic 23 • Topic 24 •
    Topic 25 • Topic 26 • Topic 27 • Topic 28 • Topic 29 • Topic 30Topic 31

    [ bericht aangepast op 23 feb 2014 - 21:15 ]

    Ik ga, Lads!
    Doeidoei!


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lanthir schreef:
    Ik ga, Lads!
    Doeidoei!

    Dag :)


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Myriophyllum schreef:
    (...)

    Hebben dwergen honden?

    Ja


    Gold Gold

    Thorin ik zag dit plaatje en moet aan jouw denken :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    Thorin ik zag dit plaatje en moet aan jouw denken :D


    Ok. das leuk voor je........


    Gold Gold

    DwarfThorin schreef:
    (...)
    Ok. das leuk voor je........

    Zeker, maar het zou best kunnen :)


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    DwarfThorin schreef:
    (...)
    Ok. das leuk voor je........


    Wat ben je kortaf de laatste tijd. De anderen mogen dan wel zeggen dat het leuker is als jij er bent, maar ik moet zeggen dat het niet zo leuk is als je reacties zo bot zijn (cat) Why is that?

    DwarfThorin schreef:
    (...)
    Ja


    Fun! Dat wil ik ook, maar volgens mij vinden de andere elven dat niet zo leuk ^^ Misschien doet het ze te veel aan Wargs denken?

    Myriophyllum schreef:
    (...)

    Fun! Dat wil ik ook, maar volgens mij vinden de andere elven dat niet zo leuk ^^ Misschien doet het ze te veel aan Wargs denken?

    Elven kunnen best honden hebben hoor :)


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Myriophyllum schreef:
    (...)

    Wat ben je kortaf de laatste tijd. De anderen mogen dan wel zeggen dat het leuker is als jij er bent, maar ik moet zeggen dat het niet zo leuk is als je reacties zo bot zijn (cat) Why is that?

    Ben ik zo bot dan? Zo ben ik altijd hoor......... . . .

    Dit is een van mijn honden:


    Gold Gold

    Myriophyllum schreef:
    (...)

    Fun! Dat wil ik ook, maar volgens mij vinden de andere elven dat niet zo leuk ^^ Misschien doet het ze te veel aan Wargs denken?

    De honden van elfen zullen r vast gewoon anders uit zien, ik dek wat slanker met een witte vacht ofzo...


    Gold Gold

    DwarfThorin schreef:
    (...)
    Ben ik zo bot dan? Zo ben ik altijd hoor......... . . .

    Dit is een van mijn honden:



    Nouja, soms zijn je antwoorden wat kortaf, 't klonk alsof je echt zoiets had van 'so what?' Maar goed, miss ligt dat aan mij ^^

    En die vogel op de achtergrond, is die ook van jou? :')

    DwarfThorin schreef:
    (...)
    De honden van elfen zullen r vast gewoon anders uit zien, ik dek wat slanker met een witte vacht ofzo...




    Met zo'n halsband :Y)

    [ bericht aangepast op 24 feb 2014 - 13:42 ]

    Myriophyllum schreef:
    (...)

    Nouja, soms zijn je antwoorden wat kortaf, 't klonk alsof je echt zoiets had van 'so what?' Maar goed, miss ligt dat aan mij ^^

    En die vogel op de achtergrond, is die ook van jou? :')

    die vogel is niet van mij, dat is gewoon een lijster die naar Erebor vliegt...


    Gold Gold

    Myriophyllum schreef:
    (...)



    Met zo'n halsband :Y)


    Ja, maar die hond lijkt toch een beetje op een warg


    Gold Gold