• The 19 years later, the new Generation • Harry Potter RPG


    19 jaar later. de tovenaars oorlog is geweest, Voldemord is verslagen en Harry Potter leeft nog. maar wat gebeurd er nu? Welke avonturen en geheimen staan er op ons te wachten? Iedereen denkt dat het afgelopen is. dat alles weer goed is en niets ons meer kwaad wilt doen. maar is dat wel zo? Is alles echt weer het oude?



    •••The 19 years later, the new Generation•••
    when light will come, darkness will return



    Headmaster
    Winston Alvirus Pastalaan • Dooddoenervo






    topic 1





    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••






    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry!



    Invullijstje student, Je mag ook bestaande rollen nemen (Albus Potter, Rose Weasley, ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie (kan je nog aanpassen tijdens de RPG)
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - omschrijf je personage
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste
    - *hoofd monitor



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie (kan je nog aanpassen tijdens de RPG)
    - vakken
    - omschrijf je personage
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)







    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••


    reserveringen (blijven 48 uur staan!) :




    Rollen :
    Gryffindor :
    Murderhouse • jaar 5 - Floris Adelais Donatus
    Leora • jaar 5 - Robert Fransico D’Ablaing
    Piaffe • jaar 6 - Melody Jane McCarter
    CrazyGirlxx • jaar 6 - Brooke Jane Eatside
    [Wall • jaar 6 - Jayden 'Jay' Cross


    Ravenclaw :
    Silvanaa • jaar 6 - Amy Winchester
    Wall • jaar 6 Neva Zoë Gutiérrez
    Mills • jaar 6 - Alaska Lizz Hales
    Legolas • jaar 5 - Austin Matthew Jase
    Meraki • jaar 6 - Matthew James Harmon
    Silvanaa • jaar 6 - Finnick Dave Williams


    Hufflepuff :
    LegoIas • jaar 5 - Scorpius Hyperion Malfoy
    Leora • jaar 5 - Campbell Saunders
    Feaser • jaar 5 - Desanemi ''Demi'' van Detta
    That0neGirl • jaar 5 - Lisa Tresses



    Slytherin :
    Feaser • jaar 5 - Isabelle Railey Crowley
    BarnOwl • jaar 6 - Serena Azzura Rossini
    MiIls • jaar 6 - Aurora 'Snow' Swan
    Feaser • jaar 6 - Rowan Raymond Crowley
    Silvanaa • jaar 6 - Aiden Mccloud
    Meraki • jaar 5 - Mila Jolene Adams




    Profesoren (als professor mag je ook afdelingspunten geven en aftrekken) :
    Astronomie :
    Toverdranken : Filia Alessa Desiderius - 42 jaar • Murderhouse
    Verzorging van Fabeldieren :
    Waarzeggerij :
    Bezweringen : Claude Moore - 29 jaar • BarnOwl
    Kruidenkunde :
    Verweer tegen de Zwarte Kunsten : Maggie Mea Dorwin - 30 jaar • Feaser
    Geschiedenis van de Toverkunst :
    Dreuzelkunde : Mevr. (Sophie) Onderdeur - 28 jaar • That0neGirl
    Voorspellend Rekenen :
    Leer der Oude Runen :
    Gedaanteverwisseling : R. William Jacksons - 28 • Obliviate7


    totaal RPG'ers : 21




    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••






    klassenoudste (VOL) :

    Gryffindor :
    meisje : Brooke Jane Eatside - CrazyGirlxx
    jongen : Robert Fransico D’Ablaing - Leora

    Hufflepuff :
    Meisje : Desanemi ''Demi'' van Detta - Feaser
    jongen : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas

    Ravenclaw :
    Meisje : Amy Winchester - Silvanaa
    Jongen : Matthew James Harmon - Meraki

    Slytherin :
    Meisje : Isabelle Railey Crowley - Feaser
    Jongen : Aiden Mccloud - Silvanaa



    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Aiden Mccloud - Silvanaa
    Beater 1 : Aurora 'Snow' Swan - MiIls
    Beater 2 : Mila Jolene Adams - Meraki
    Seeker : Isabelle Railey Crowley - Feaser
    aanvoerder : Aiden Mccloud - Silvanaa

    Hufflepuff
    Chaser 1 : Campbell Saunders - Leora
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : Desanemi ''Demi'' van Detta - Feaser
    Beater 2 :
    Seeker : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas
    aanvoerder : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Alaska Lizz Hales - Mills
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Austin Matthew Jase - Legolas
    Beater 1 : Finnick Dave Williams - Silvanaa
    Beater 2 :
    Seeker : Neva Zoë Gutiérrez - Wall
    aanvoerder : Neva Zoë Gutiérrez - Wall

    Griffoendor
    Chaser 1 : Melody Jane McCarter - Piaffe
    Chaser 2 : Jayden 'Jay' Cross - Wall
    Chaser 3 :
    Keeper : Brooke Jane Eatside - CrazyGirlxx
    Beater 1 : Floris Adelais Donatus - Murderhouse
    Beater 2 :
    Seeker : Robert Fransico D’Ablaing - Leora
    aanvoerder : Melody Jane McCarter - Piaffe


    afdelingshoofd :
    Gryffindor : Filia Alessa Desiderius - 42 jaar • Murderhouse
    Ravenclaw : Mevr. (Sophie) Onderdeur - 28 jaar • That0neGirl
    Hufflepuff : Maggie Mea Dorwin - 30 jaar • Feaser
    Slytherin : Claude Moore - 29 jaar • BarnOwl



    Headmaster : Winston Alvirus Pastalaan • Dooddoenervo
    Dooddoenervo schreef:
    - naam + achternaam
    Winston Alvirus Pastalaan

    - leeftijd
    109

    - geschiedenis
    Winston komt uit een volbloed rovenaarsfamilie. Hij groeide op in de buurt van Wales en had een normale jeugd. Hij was wel abnormaal slim. Hij kon al lezen op zijn derde en ook op Zweinstein was hij altijd de beste. Na zijn opleiding ging hij zich verdiepen in verweer tegen de zwarte kunsten en schreef tientallen boeken. Tijden de tweede tovenaarsoorlog wouden de dooddoeners van hem af omdat hij in de orde zat. Maar toen ze toesloegen was hij niet thuis. Helaas wel zijn familie. Sindsdien leefde hij ondergedoken. Tot de heer van het duister verslagen werd, daarna soliciteerde hij op Zweinstein. Hij was een aantal jaar professor VTZK maar toen Anderling stierf volgde hij haar op als schoolhoofd.

    - vrienden/familie
    Zijn familieleden zijn allemaal gestorven. Vermoord door dooddoeners tijdens de tweede tovenaarsoorlog.
    Hij heeft een aantal vrienden buiten het kasteel waarmee hij af en toe schrijft. En natuurlijk zijn collega's.

    - vakken
    Voor hij schoolhoofd werd, was hij leraar VTZK.

    - omschrijf je personage
    Winston is een erg gezellig persoon, hij houdt ervan om met mensen te praten en ook van feesten. Alleen door het feit dat de dooddoeners het op hem gemunt hadden jaren geleden is hij erg wantrouwig. Hij denkt namelijk dat dooddoeners die toch zijn kunnen ontsnappen aan het ministerie hem nog altijd weg willen hebben.
    - uiterlijk




    Winston is oud, en dat zie je ook. Hij heeft bijna geen haar, het haar dat hij heeft is wit. Hij heeft heel wat rimpels en bruine ogen. Hij is redelijk klein en aan de wat dikkere kant.

    - *schoolhoofd
    Ja



    hoofdmonitor meisje: MiIls • jaar 6 - Aurora 'Snow' Swan
    hoofdmonitor jongen: Silvanaa • jaar 7 - Finnick Dave Williams



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••AFDELINGS PUNTEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••







    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes*houw het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de person zelf
    *wil je mee helpen met het opbouwen van deze RPG? stuur me maar een PB'tje (:
    *je Nederlands of spelling hoeft niet goed te zijn, als je er maar plezier in hebt!
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een koekje
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar ^_^






    Praattopic
    Rollentopic
    story


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Amy Lynn Winchester || Klassenoudste || Zesde jaars || Hogwarts Terrein

    Ik schudde echter mijn hoofd bij het horen van Robert zijn woorden. 'Vergeef me, maar ik geloof niet meer in het feit dat mensen echt van mij houden op die manier.' fluisterde ik zacht terwijl ik strak naar het bos bleef kijken. 'Dit is niet de eerste keer dat iemand mij verliet voor iemand anders. Eerst Aiden, nu Campbell.'
    Ik keek op in Robert zijn gezicht. Altijd wanneer ik meer voor iemand begon te voelen en het draaide uit op meer dan een vriendschap, werd ik in het eind toch verlaten voor iemand anders. Één keer was al te veel, maar een tweede keer eiste zo zijn tol. Het deed pijn en ik had het gevoel alsof ik nooit meer een gezonde relatie kon hebben zonder wantrouw.
    Maar ondanks dat Aiden mij ooit voor een ander had verlaten, kon ik het niet over mijn hart verkrijgen om hem dat te verwijten. Net als bij Campbell nu het geval was. Ik kon hem dat gewoon nooit kwalijk nemen. Je koos immers niet op wie je verliefd werd. Maar dat wilde niet zeggen dat het geen pijn deed. Want dat deed het wel.
    'Ik hoop gewoon dat dit jou nooit hoeft te overkomen,' mompelde ik zacht. 'Of Campbell. Wie dan ook.' Ik keek weer terug naar het bos maar merkte nog steeds geen enige teken van leven op.


    "We accept the love we think we deserve."

    Scorpius Malfoy - 5de jaar Huffelpuf - klassenoudste - aanvoerder, keeper

    Tranen glijden naar beneden over zijn wangen en hij. Blijft staan. Als hij zegt dat ik terug moet gaan schud ik mijn hoofd. Ook zegt hij dat hij een opdracht moet vervullen. Opeens begint hij weg te rennen, maar hij is duidelijk verzwakt en ik ben sowieso sneller dus haal ik hem zo bij en duw ik hem tegen een boom. Ergens in de verte klinkt een wolf. Ik kijk vol spijt naar Campbell. 'Sorry,' zeg ik en ik gij mijn staf op. 'Expelliarmus,' zeg ik en zijn staf vliegt naar mijn hand toe. Ik denk aan het moment waarop hij mij kuste in de uilenvleugel. 'Expecto Patronum,' roep ik en een grote wolf komt uit mijn staf. 'Zoek Amy en Robert en breng ze deze boodschap: Campbell is bij mij. Het gaat niet goed met hem en hij moet zo snel mogelijk terug.' De Wolf rent weg en ik pak Campbell vast bij zijn armen. 'Weet je waaraan ik dacht toen ik mijn Patronum opriep? Ik dacht aan het moment dat jij mij kuste. Dat is de gelukkigste herinnering die ik heb,' zeg ik en ik druk mijn lippen weer op de zijne.


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Ik ga nu slapen. Ik reageer morgen na het werk weer. Good night everyone! ^^]


    "We accept the love we think we deserve."

    Campbell Saunders - Huffelpuf 5de jaar – Chaser

    Ik werd tegen een boom geduwt en Scorpius 'Sorry' zei hij 'Expelliarmus' mijn staf rukte mijn broek open en me stok ging naar Scorpius toe. 'Expecto patronum' hij zei dingen maar het ging langs mij heen. Ik was moe. Moe van mijzelf en er was een ding wat het kon laten stoppen. Ik voelde Scorpius mijn armen vasthouden 'Weet je waar ik aan dacht toen ik mijn patronus opriep? Ik dacht aan het moment dat jij mij kuste. Dat is de gelukkigste herinnering die ik heb. Hij drukte zijn lippen op de mijne en ik kon niks anders doen dan mee doen zijn lippen waren betoverend maar het stemmetje in mijn hoofd bleef sissen; 'Je moet afmaken waar je aan begon, weet je niet hoe boos hij anders word. Dat wil je he.' Tranen gleden omlaag waardoor mijn gezicht helemaal nat was. Ik ging met mijn hand langs zijn borstkas terwijl ik de kus stopte. 'Je lippen maken me week.' Zei ik terwijl zijn warme adem tegen mij voelde. 'Ik heb nooit een patronus op kunnen roepen omdat ik niet vrolijk ben Scorpius. En nu heb ik maar een kans om hem tevreden te stellen. Ik moet het doen.' Ik keek omlaag. Ik had het vanaf het begin af aan moeten doen en niet zo lang tijd rekken. Ik maakte een beweging om mijn toverstaf uit zijn hand te pakken.

    Soz dat t zo lang duurde zit op mob xd

    [ bericht aangepast op 27 feb 2014 - 8:38 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scorpius Malfoy - 5de jaar Huffelpuf - aanvoerder, keeper - klassenoudste

    Even denk ik dat het goed is, het moment waarop we elkaar weer kussen. Te snel al trekt hij zichzelf terug. . 'Je lippen maken me week.' Ik kijk hem in de war aan. Ik snap niet wat hij bedoelt.
    'Ik heb nooit een patronus op kunnen roepen omdat ik niet vrolijk ben Scorpius. En nu heb ik maar een kans om hem tevreden te stellen. Ik moet het doen. ' in een handige beweging pakt hij zijn staf. 'Campbell, je moet mee naar Zweinstein. Het is niet veilig hier!' zeg ik terwijl ik mijn eigen staf ook pak. 'Ik wil niet met je vechten. Echt niet. Maar als het moet dan weet je dat ik dat gevecht zal winnen. Je bent teveel in de war. Ik wil niet vechten,' herhaal ik met mijn gezicht nog steeds onder de tranen. 'Waarom gedraag je je zo?' vraag ik terwijl ik iets dichterbij kom.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders - Huffelpuf 5de jaar – Chaser

    'Campbell het is niet veilig hier ik wil niet met je vechten. Echt niet maar als het echt moet dan weet je dat ik het gevecht zou winnen. Je bent teveek in de war. Ik wil niet vechten. Ik zweeg. Ik wilde ook niet vechten. Ik moest dood als ik het niet zou doen zou hij het doen. Ik maakte mensen alleen maar verdrietig. 'Waarom gedraag je je zo?' Terwijl hij dichter tegen me aan kwam staan. Hij wist me precies te bespelen en dat verontrusten mij. Mijn hart bonkte terwijl ik een traan langs zijn lippen zag glijden. Ik draaide mijn gezicht weg. 'Je bent een lafaard, als je werkelijk sterk was geweest had je het nu al lang gedaan.' Zei de stem in mijn hoofd. 'Denk je echt dat je belangerijk voor hem bent? Zodra jullie uit het bos zijn vergeet hij je weer. Dan is hij weer bij zijn geliefde en dan moet jij toekijken.' De woorden die de stem zei deden me pijn. Maar dat Scorpius in gevaar was deed me ook pijn. Waarom kon hij me niet alleen laten? Hij wist net zo goed als ik dat onze liefde onmogelijk was. 'Het is geen liefde.' Zei de stem weer. 'Jawel.' Mompelde ik. Ik keek naar Scorpius borst die op en neer ging, waardoor mijn hart een sprongetje maakte. Ik zakte neer op de grond en deed mijn hoofd in mijn handen terwijl ik in snikken uitbarsten. 'Lafaard' zei de stem herhaaldelijk. 'Laat het stoppen.' Zei ik terwijl ik aan mijn haren trok. 'De enigste optie is de dood.'

    [ bericht aangepast op 27 feb 2014 - 8:59 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Robert Fransico D'Ablaing - Klassenoudste - Seeker - Griffoendor 5de jaar

    ‘Vergeef me, maar ik geloof niet meer in het feit dat mensen echt van mij houden op die manier.’
    Ik wreef over haar haren heen; ‘Ik hoop gewoon dat dit jou nooit hoeft te overkomen; of Campbell. Wie dan ook.’ Zei ze. Ze klonk verdrietig.
    ‘Amy dat is niet waar.’ Ik twijfelde of ik dit haar wel moest zeggen.
    ‘Ik ben twee jaar verliefd op jou geweest, Amy. Maar ik heb niks gedaan omdat je toen Aiden had. Ik had het als enige gemerkt viel mij op; waarschijnlijk omdat ik meer van je wilde.’ Ik zweeg.
    Terwijl ik zachtjes nog over haar rug wreef.
    ‘Iedere jongen kan zich gelukkig noemen met jou, Amy.’ Beëindigde ik mijn verhaal.
    Opeens kwam er een wolf uit het Verboden bos rennen.
    Hij sperde zijn bek open en Scorpius bekende stem vulde de stilte op het terrein;
    ‘Campbell is bij mij. Het gaat niet goed met hem en hij moet zo snel mogelijk terug.'
    Ik keek Amy aan en mijn adem stokte wanneer ik zei; ‘Campbell leeft nog.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    [Anybody for Isa,Rowan,Chanel of Demi??]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Scorpius Malfoy - 5de jaar Huffelpuf - aanvoerder, keeper - klassenoudste

    Hij lijkt ruzie te hebben met zichzelf. Zachtjes loop ik dichterbij. 'Laat het stoppen.' Ik kijk hem aan. 'Wat moet stoppen?' vraag ik. Na een tijdje ben ik dicht genoeg bij hem. 'Dood is niet de oplossing.' Ik ben ontzettend bang dat hij nu iets doms gaat doen. 'Ik wil je niet kwijt. Ik weet dat je iets doms gaat doen als je alleen bent. En daarom laat ik je niet alleen.' Ik sta nu recht voor hem en kan hem zo aanraken. Ik pak hem weer vast en dit keer steviger. 'Begrijp je dan niet dat ik niet zonder jou kan leven? Ik hou heel veel van jou en dan ben je ook nog mijn beste vriend.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders - Huffelpuf 5de jaar – Chaser

    'Ik wil je niet kwijt. Ik weet dat je iets doms gaat doen als je alleen bent. En daarom laat ik je niet alleen.' Hoorde ik Scorpius zeggen;
    ‘Het maakt hem toch niet uit. Doe het gewoon, Campbell.’ Zei de stem weer.
    Scorpius pakte mij stevig beet.
    'Begrijp je dan niet dat ik niet zonder jou kan leven? Ik hou heel veel van jou en dan ben je ook nog mijn beste vriend.'
    Mijn hele lichaam trilde terwijl er nu zoute tranen op Scorpius terecht kwamen. Ik kon hem niet aankijken terwijl ik door zijn aanraking kippenvel kreeg.
    Opeens hoorde ik wat richting ons toe suizen en het raakte me vol in mijn borst. Ik viel neer en ik zag een centaur aan komen met pijl en boog in zijn hand.
    De pijl voelde zwaar in mijn borst wat nog mee woog door de stemmen die het erger maakte.
    ‘Ga.’ Zei ik tegen Scorpius. Ik zakte neer bij de boom. Ik was koud; verloren en het moest stoppen. Mijn hoofd rustte tegen de boom waarna ik mijn ogen sloot terwijl de woorden nog na fluisterde; ‘Niemand zou je missen.’

    Yep wat gaat Scorpie nu doen x')

    [ bericht aangepast op 27 feb 2014 - 9:49 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Amy Lynn Winchester || Klassenoudste || Zesde jaars || Hogwarts Terrein

    Ik beet hard op mijn onderlip toen Robert mij vertelde dat hij mij twee jaar lang leuk had gevonden. Ik keek op in zijn gezicht en schudde zachtjes mijn hoofd. 'Het spijt mij daarvoor.'
    Ik wilde niet iemand zijn crush zijn, want ik wil kunnen voelen wat die persoon ook voor mij voelt. Als ik dat niet kan dan voel ik mij gewoon zo slecht. En ik verdiende het trouwens niet om mij aan iemand te binden, ik deed ze enkel pijn.
    Plots kwam er een lichtgevende wolf het bos uit rennen. Ik herkende het als een Patronus. Toen het dier zijn bek open sperde klonk de bekende stem van Scorpius over het terrein.
    ‘Campbell is bij mij. Het gaat niet goed met hem en hij moet zo snel mogelijk terug.'
    Robert keek mij met grote ogen aan. 'Campbell leeft nog.
    Alles ging vanaf dat moment zo snel. De blijdschap die zich door mijn lichaam verspreidde en de drang om Campbell in het bos te gaan zoeken groeide nu nog meer. Maar tegelijk voelde ik ook angst, want volgens Scorpius ging het niet goed met hem.
    'Robert, we moeten ze gaan zoeken!' zei ik resoluut terwijl ik mij overeind probeerde te gaan staan. Mijn benen voelden nog steeds week, net als de rest van mijn lichaam.


    "We accept the love we think we deserve."

    Robert Fransico D'Ablaing - Klassenoudste - Seeker - Griffoendor 5de jaar

    Ik pakte haar hand vast. ‘Het hoeft je niet te spijten, Amy. Het was mijn eigen fout om niks te zeggen.’ Ik glimlachte naar haar.
    Waarna ik weer begon te twijfelen; ik moest ze helpen. Al zou ik er zelf voor moeten sterven.
    ‘Ik ga het bos in en als je ze vind schiet je rode vonken zodat ik weet of ze veilig terug gekomen zijn, oke?’
    Ik hoopte echter dat ik die vonken kon zien. Ik gaf haar nog een knuffel- voor als zij het laatste zou zijn wat ik zou zien.
    Voordat ik weg kon rennen kwam echter Scorpius en Campbell eraan op een terzieler. Verbaasd keek ik ze aan maar een schrok kwam op mijn gezicht toen ik Campbell als een lappepop in Scorpius armen zag liggen.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2014 - 10:08 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scorpius Malfoy - 5de jaar Huffelpuf - aanvoerder, keeper - klassenoudste

    Opeens wordt er een pijl in Campbell borst geschoten. Ik draai me om en zie een centaur. 'Laat ons gaan. Alsjeblieft. We zullen nooit meer in dit bos komen,' smeek ik. 'Ga,' zegt Campbell tegen mij. Ik schud mijn hoofd. 'Nee. Ik ga liever hier met jou dood dan dat ik wegga en weet dat jij hier sterft. Ik neem je mee naar de ziekenzaal.' Ik kijk verwachtingsvol naar de centaur die na denkt. 'Volgende keer zijn jullie er niet zo makkelijk vanaf,' zegt hij alleen maar en hij rent weg. Ik kijk naar Campbell die zo niet lang meer te leven heeft. 'Amy! Robert!' schreeuw ik, zo hard als ik kan. Ik til Campbell op en probeer de rand van het bos te vinden. Ik zie opeens een terzieler staan. Ik kan ze zien doordat mijn neef voor mijn neus zelfmoord pleegde. Het was vreselijk. Ik stap erop en zet Campbell voor me neer. 'Uhm ik denk gewoon naar de rand van het bos,' zeg ik en de terzieler begint te vliegen. Ik kijk naar het bos, speurend naar Amy en Robert. Ik zie ze opeens. 'Daal hier,' beveel ik en de terzieler zet ons neer bij Amy en Robert. 'Hij is geschoten door een centaur ,' leg ik uit, 'maar daarvoor wou hij de hele tijd dat ik wegging zodat hij zelfmoord kon plegen.'.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Feaser schreef:
    [Anybody for Isa,Rowan,Chanel of Demi??]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    (Chanel kan wel naar Austin die weer eens lonely in de gangen zit)


    Spoiler alert: you will save yourself