• The 19 years later, the new Generation • Harry Potter RPG


    19 jaar later. de tovenaars oorlog is geweest, Voldemord is verslagen en Harry Potter leeft nog. maar wat gebeurd er nu? Welke avonturen en geheimen staan er op ons te wachten? Iedereen denkt dat het afgelopen is. dat alles weer goed is en niets ons meer kwaad wilt doen. maar is dat wel zo? Is alles echt weer het oude?



    •••The 19 years later, the new Generation•••
    when light will come, darkness will return



    Headmaster
    Winston Alvirus Pastalaan • Dooddoenervo






    topic 1





    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••






    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry!



    Invullijstje student, Je mag ook bestaande rollen nemen (Albus Potter, Rose Weasley, ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie (kan je nog aanpassen tijdens de RPG)
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - omschrijf je personage
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste
    - *hoofd monitor



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie (kan je nog aanpassen tijdens de RPG)
    - vakken
    - omschrijf je personage
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)







    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••


    reserveringen (blijven 48 uur staan!) :




    Rollen :
    Gryffindor :
    Murderhouse • jaar 5 - Floris Adelais Donatus
    Leora • jaar 5 - Robert Fransico D’Ablaing
    Piaffe • jaar 6 - Melody Jane McCarter
    CrazyGirlxx • jaar 6 - Brooke Jane Eatside
    [Wall • jaar 6 - Jayden 'Jay' Cross


    Ravenclaw :
    Silvanaa • jaar 6 - Amy Winchester
    Wall • jaar 6 Neva Zoë Gutiérrez
    Mills • jaar 6 - Alaska Lizz Hales
    Legolas • jaar 5 - Austin Matthew Jase
    Meraki • jaar 6 - Matthew James Harmon
    Silvanaa • jaar 6 - Finnick Dave Williams


    Hufflepuff :
    LegoIas • jaar 5 - Scorpius Hyperion Malfoy
    Leora • jaar 5 - Campbell Saunders
    Feaser • jaar 5 - Desanemi ''Demi'' van Detta
    That0neGirl • jaar 5 - Lisa Tresses



    Slytherin :
    Feaser • jaar 5 - Isabelle Railey Crowley
    BarnOwl • jaar 6 - Serena Azzura Rossini
    MiIls • jaar 6 - Aurora 'Snow' Swan
    Feaser • jaar 6 - Rowan Raymond Crowley
    Silvanaa • jaar 6 - Aiden Mccloud
    Meraki • jaar 5 - Mila Jolene Adams




    Profesoren (als professor mag je ook afdelingspunten geven en aftrekken) :
    Astronomie :
    Toverdranken : Filia Alessa Desiderius - 42 jaar • Murderhouse
    Verzorging van Fabeldieren :
    Waarzeggerij :
    Bezweringen : Claude Moore - 29 jaar • BarnOwl
    Kruidenkunde :
    Verweer tegen de Zwarte Kunsten : Maggie Mea Dorwin - 30 jaar • Feaser
    Geschiedenis van de Toverkunst :
    Dreuzelkunde : Mevr. (Sophie) Onderdeur - 28 jaar • That0neGirl
    Voorspellend Rekenen :
    Leer der Oude Runen :
    Gedaanteverwisseling : R. William Jacksons - 28 • Obliviate7


    totaal RPG'ers : 21




    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••






    klassenoudste (VOL) :

    Gryffindor :
    meisje : Brooke Jane Eatside - CrazyGirlxx
    jongen : Robert Fransico D’Ablaing - Leora

    Hufflepuff :
    Meisje : Desanemi ''Demi'' van Detta - Feaser
    jongen : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas

    Ravenclaw :
    Meisje : Amy Winchester - Silvanaa
    Jongen : Matthew James Harmon - Meraki

    Slytherin :
    Meisje : Isabelle Railey Crowley - Feaser
    Jongen : Aiden Mccloud - Silvanaa



    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Aiden Mccloud - Silvanaa
    Beater 1 : Aurora 'Snow' Swan - MiIls
    Beater 2 : Mila Jolene Adams - Meraki
    Seeker : Isabelle Railey Crowley - Feaser
    aanvoerder : Aiden Mccloud - Silvanaa

    Hufflepuff
    Chaser 1 : Campbell Saunders - Leora
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : Desanemi ''Demi'' van Detta - Feaser
    Beater 2 :
    Seeker : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas
    aanvoerder : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Alaska Lizz Hales - Mills
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Austin Matthew Jase - Legolas
    Beater 1 : Finnick Dave Williams - Silvanaa
    Beater 2 :
    Seeker : Neva Zoë Gutiérrez - Wall
    aanvoerder : Neva Zoë Gutiérrez - Wall

    Griffoendor
    Chaser 1 : Melody Jane McCarter - Piaffe
    Chaser 2 : Jayden 'Jay' Cross - Wall
    Chaser 3 :
    Keeper : Brooke Jane Eatside - CrazyGirlxx
    Beater 1 : Floris Adelais Donatus - Murderhouse
    Beater 2 :
    Seeker : Robert Fransico D’Ablaing - Leora
    aanvoerder : Melody Jane McCarter - Piaffe


    afdelingshoofd :
    Gryffindor : Filia Alessa Desiderius - 42 jaar • Murderhouse
    Ravenclaw : Mevr. (Sophie) Onderdeur - 28 jaar • That0neGirl
    Hufflepuff : Maggie Mea Dorwin - 30 jaar • Feaser
    Slytherin : Claude Moore - 29 jaar • BarnOwl



    Headmaster : Winston Alvirus Pastalaan • Dooddoenervo
    Dooddoenervo schreef:
    - naam + achternaam
    Winston Alvirus Pastalaan

    - leeftijd
    109

    - geschiedenis
    Winston komt uit een volbloed rovenaarsfamilie. Hij groeide op in de buurt van Wales en had een normale jeugd. Hij was wel abnormaal slim. Hij kon al lezen op zijn derde en ook op Zweinstein was hij altijd de beste. Na zijn opleiding ging hij zich verdiepen in verweer tegen de zwarte kunsten en schreef tientallen boeken. Tijden de tweede tovenaarsoorlog wouden de dooddoeners van hem af omdat hij in de orde zat. Maar toen ze toesloegen was hij niet thuis. Helaas wel zijn familie. Sindsdien leefde hij ondergedoken. Tot de heer van het duister verslagen werd, daarna soliciteerde hij op Zweinstein. Hij was een aantal jaar professor VTZK maar toen Anderling stierf volgde hij haar op als schoolhoofd.

    - vrienden/familie
    Zijn familieleden zijn allemaal gestorven. Vermoord door dooddoeners tijdens de tweede tovenaarsoorlog.
    Hij heeft een aantal vrienden buiten het kasteel waarmee hij af en toe schrijft. En natuurlijk zijn collega's.

    - vakken
    Voor hij schoolhoofd werd, was hij leraar VTZK.

    - omschrijf je personage
    Winston is een erg gezellig persoon, hij houdt ervan om met mensen te praten en ook van feesten. Alleen door het feit dat de dooddoeners het op hem gemunt hadden jaren geleden is hij erg wantrouwig. Hij denkt namelijk dat dooddoeners die toch zijn kunnen ontsnappen aan het ministerie hem nog altijd weg willen hebben.
    - uiterlijk




    Winston is oud, en dat zie je ook. Hij heeft bijna geen haar, het haar dat hij heeft is wit. Hij heeft heel wat rimpels en bruine ogen. Hij is redelijk klein en aan de wat dikkere kant.

    - *schoolhoofd
    Ja



    hoofdmonitor meisje: MiIls • jaar 6 - Aurora 'Snow' Swan
    hoofdmonitor jongen: Silvanaa • jaar 7 - Finnick Dave Williams



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••AFDELINGS PUNTEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••







    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes*houw het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de person zelf
    *wil je mee helpen met het opbouwen van deze RPG? stuur me maar een PB'tje (:
    *je Nederlands of spelling hoeft niet goed te zijn, als je er maar plezier in hebt!
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een koekje
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar ^_^






    Praattopic
    Rollentopic
    story


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders - Huffelpuf 5de jaar – Chaser

    ‘Bedankt dat je dit met mij wilde delen.’ Ik keek haar aan en ik zag een warme glimlach op haar gezicht.
    Ik wilde zeggen dat het niks anders dan normaal was maar mijn woorden slikte ik weer terug in toen ze een kus op mijn wang gaf. ‘Je bent geweldig.’ Ik keek van haar weg richting de huiselfen die druk bezig waren. Ik was alles behalve dan geweldig, maar ik zou er geen discussie over beginnen. Dan zou het weer op persoonlijke dingen uitdraaien. Ooit dreigde ik iemand in vertrouwen te nemen maar meteen dezelfde dag zette ik de persoon in zwart daglicht; ik kon niet mijn vertrouwen in andermans handen leggen. Ik moest controle op dingen hebben en als ik dat niet had werd ik woedend van het idee om ooit machteloos te staan. Ik mag nog blij zijn dat het tot nu toe goed gaat; Amy leek niks door te hebben. Scorpius helemaal niet hoewel hij me soms op een bepaalde manier aan keek die ik niet leek te willen vertrouwen. Zolang je maar lol maakt gaat het goed.
    ‘Wat wil je eten mooiste dame van Zweinstein, Straks val je er dood bij neer en dan moet ik je missen.’ Zei ik met een pruillipje.

    Ok saai stukje maar ik wist zo gauw niks te verzinnen. X.o’ erg hé.
    Ogh niet langer dan 15 seconden stil staan :o. Zijn er zoveel mensen dan die naar de MacDonalds gaan? Ik ga er zelf echt nooit heen.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Amy Lynn Winchester || Klassenoudste || Zesde jaars || Keuken

    Ik moest blozen bij Campbell zijn lieve woorden. Dinky keek mij afwachtend aan en ik schudde vlug mijn hoofd. 'Ik wacht wel gewoon tot het avondmaal.' zei ik vlug. 'Anders vind ik het zo oneerlijk voor de anderen.'
    Ik staarde even naar Campbell zijn gezicht en merkte dat hij verzonken was in zijn eigen gedachten. Dat gebeurde de laatste tijd wel vaker bij hem, en altijd wanneer dat gebeurde dan streek er een droevige gezichtsuitdrukking over zijn gezicht. Iets zei mij daarom ook dat hij niet helemaal gelukkig was.
    Voor een lange tijd twijfelde ik even maar trok Campbell toen zachtjes aan zijn arm zodat hij nu recht voor mij stond, met zijn gezicht mijn kant op. Ik keek diep in zijn prachtige bruine kijkers en haalde toen diep adem. 'Campbell,' fluisterde ik zacht. Even wilde ik mijn woorden weer inslikken, puur omdat ik onzeker was, maar besloot dat niet te doen en ze gewoon uit te spreken. 'Ik houd van je.'


    Ja, vooral onze Mc Donald's is erg druk. Midden in Den Haag + Er staat een sportschool en ijsbaan tegenover ons + Wij hebben een Mc Drive en een groot restaurant. Dus ja, onze Mc is wel heel druk ja xd


    "We accept the love we think we deserve."

    [ Oh oh je maakt het Campbell moeilijk... Moet hij je zoenen of wat moet hij doen. Tell meh X') of geef me een hint is ook goed ;p]


    Haha moet nu echt lachen; met een sportschool tegenover hebben ze net de calorien eraf gesport en dan gaan ze dan weer de calorien eraan eten.. .sigh.. arme mensen. Maarja Den Haag is ook heel groot dus ik begrijp wel dat het druk is (en ook door de Ijsbaan&sportschool )


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    [ Oh oh je maakt het Campbell moeilijk... Moet hij je zoenen of wat moet hij doen. Tell meh X') of geef me een hint is ook goed ;p]


    Haha moet nu echt lachen; met een sportschool tegenover hebben ze net de calorien eraf gesport en dan gaan ze dan weer de calorien eraan eten.. .sigh.. arme mensen. Maarja Den Haag is ook heel groot dus ik begrijp wel dat het druk is (en ook door de Ijsbaan&sportschool )


    [Maakt niet uit, whatever you feel like writing! ^^ Ik houd er namelijk van om verrast te worden, dus je hoeft heus niet van te voren met mij af te spreken. Ik vind alles best ^^]

    Dat gebeurt dus echt waar xd Komen ze met hun Basic Fit tas binnen, bestellen ze een mother focking Big Mac menu x'd


    "We accept the love we think we deserve."

    Campbell Saunders - Huffelpuf 5de jaar – Chaser

    Het bleef even stil en ik voelde me slecht dat ik niet op iets kwam om te zeggen. Plotseling trok Amy zachtjes aan mijn arm. ‘Campbell.’ Fluisterde ze zacht. Ze leek te twijfelen maar zei toen uiteindelijk;
    ‘Ik houd van je.’
    Ik drukte een kus tegen haar slaap aan waarna ik haar in een omhelzing trok. Ik had de twijfeling in haar ogen gezien. Amy wilde altijd iedereens gevoelens besparen ook al kan het ten nadelen gebruikt worden voor haar. Ik was zo dom om de depressieve Campbell weer de overhand te laten nemen. Ik moest hem net zoals die jaren daarvoor blokkeren hoe moeilijk het ook kon worden. Ik had zometeen nog wat goed te maken met Scorpius; als hij het nog wilde. Alweer schoot de herinnering in mijn hoofd dat hij me niet kwam zoeken. Waarom zou het me eigenlijk schelen?
    Ik liet Amy weer los.
    ‘Denk maar niet dat ik daar in trap, Amy. Ik ga dit niet verliezen.’ Ik stak mijn hand uit.
    ‘Bereid om de zaal te betreden als koningin van Zweinstein voor Hekserij en Hocus Pocus.

    Hehe. omg. ik weet niet waarom maar het idee alleen al dat ze dat doen moet ik al lachen. Achja het zorgt wel voor jouw loon hehe.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Amy Lynn Winchester || Klassenoudste || Zesde jaars || Keuken

    Ik moest glimlachen toen hij mij dicht naar zich toe trok en een kus op mijn slaap drukte. Ondanks dat hij de woorden niet terug zei, was dat niet nodig. Deze kleine handeling was al genoeg, en ik verwachtte ook niet dat hij dat terug zou zeggen. Ik snapte ook niet waarom mensen elkaar zeiden dat ze van ze hielden, maar tegelijk ook verwachtte dat die persoon dat terug zou zeggen. Dan zou het eerder een verplicht leken, dan gemeend.
    Ik was dus totaal niet teleurgesteld toen hij diezelfde woorden niet uitsprak. 'Denk maar niet dat ik daar in trap, Amy. Ik ga dit niet verliezen.' Even keek ik hem raar aan maar begreep toen al gauw weer wat hij bedoelde. Natuurlijk, de kus.
    Ik kon echter glimlachend mijn hoofd schudden. 'Bereid om de zaal te betreden als koningin van Zweinstein voor Hekserij en Hocus Pocus?' Ik nam zijn uitgestoken hand lachend aan en deed een stap dichter naar hem toe.
    'Maar ik meende wat ik zei, Camp.' verzekerde ik hem toen hij breed naar mij glimlachte. 'Ik zeg geen dingen om iemand zijn zin te doen, of om een weddenschap te winnen. Ik houd er namelijk niet van om met iemand zijn gevoelens te spelen. Dus die woorden, die zijn honderd procent gemeend.'
    Ik boog mij iets naar hem toe en drukte een kus op zijn neus. 'Ik houd van je, Campbell Saunders.' zei ik ditmaal iets zekerder.


    "We accept the love we think we deserve."

    [Uhm mag ik neerschrijven dat ik jou weer door de portret laat gaan?]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    [Uhm mag ik neerschrijven dat ik jou weer door de portret laat gaan?]


    [Jahoor haha ^^]


    "We accept the love we think we deserve."

    Campbell Saunders - Huffelpuf 5de jaar – Chaser

    Ik hielp Amy weer de portret door zodat we weer de regen hoorde druppen tegen de ramen.
    ‘Maar ik meende wat ik zei, Camp. Ik zeg geen dingen om iemand zijn zin te doen, of om een weddenschap te winnen. Ik houd er namelijk niet van om met iemand zijn gevoelens te spelen. Dus die woorden, die zijn honderd procent gemeend.’
    Ondanks dat ze het niet zo bedoelde voelde ik me schuldig. Ik was juist iemand die met gevoelens speelde; met hoeveel meisjes had ik dat wel niet gedaan? Ik was een slecht mens, dat wist ik zeker.
    Echter had ik geen gevoel om met Amy te spelen; was dat verliefdheid? Ik wilde haar beschermen voor de gevaarlijke invloeden die haar kwaad kunnen doen.
    ‘Ik houd van je, Campbell Saunders.’ Zei ze nu.
    Ik wist dat als ik nu niks zou doen haar kwijt zou raken; waar ik enigszins bang voor was; niet nu ik net verliefd leek te zijn.
    Ik stopte en keek in haar hemelblauwe ogen terwijl haar adem over mijn gezicht voelde.
    ‘Ik ben bereid deze wedstrijd te verliezen.’ Ik streek wat haar voor haar gezicht weg en liet mijn wang langs haar wang gaan richting haar kin die ik zachtjes vast hield terwijl ik mijn lippen op de hare drukte, maar voor kort. Waarna ik met mijn neus de hare zachtjes aanraakte. ‘Ik hou van je, Amy Lynn Winchester.’

    Ik heb gewoon medelijden met Amy dat Campbell gay word xD

    [ bericht aangepast op 24 feb 2014 - 23:48 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Amy Lynn Winchester || Klassenoudste || Zesde jaars || De gangen

    Campbell hielp mij door het portret heen en keek mij toen met een gekwelde blik aan. Hij hield halt en haakte zijn bruine ogen in die van mij. Hij tilde zijn hand op en streek vervolgens met zijn hand wat haar uit mijn gezicht, waarnaar hij iets dichter naar mij toe boog en ik zijn hand langs mijn vang voelde, en vervolgens naar mijn kin die hij zachtjes tussen zijn vingers nam. 'Ik ben bereid deze wedstrijd te verliezen.' En met die woorden overbrugde hij de laatste centimeters tussen onze lippen en drukte hij die van hem teder op die van mij.
    Mijn adem stokte in mijn keel en ik schrok even bij de plotse aanraking van zijn lippen op de mijne. Ik herstelde mijzelf echter vlug weer en voelde hoe die schrik plaats maakte voor een warm en tintelend gevoel dat zich door mijn lichaam verspreidde.
    'Ik hou van je, Amy Lynn Winchester.' fluisterde hij zacht toen hij zijn lippen van die van mij had afgehaald. Mijn borstkas ging jachtig op en neer en ik voelde hoe ik het erg benauwd had gekregen, maar op een goede manier. Zijn neus raakte die van mij aan en ik had het gevoel alsof ik zou gaan flauwvallen. Mijn hoofd voelde ontzettend licht aan.
    'Ik heb gewonnen.' zei ik hem zacht waarnaar een ondeugende glimlach plaats maakte op mijn gezicht. Die verdween echter snel weer want de drang om hem terug te zoenen was te groot en voor ik het wist had ik mijn armen om Campbell zijn nek heen geslagen en mijn lippen op die van hem gedrukt en zoende ik hem terug.


    Aw, naja, Amy zal het hem vergeven ^^

    [ bericht aangepast op 25 feb 2014 - 0:01 ]


    "We accept the love we think we deserve."

    Silvanaa schreef:
    Amy Lynn Winchester || Klassenoudste || Zesde jaars || De gangen

    Campbell hielp mij door het portret heen en keek mij toen met een gekwelde blik aan. Hij hield halt en haakte zijn bruine ogen in die van mij. Hij tilde zijn hand op en streek vervolgens met zijn hand wat haar uit mijn gezicht, waarnaar hij iets dichter naar mij toe boog en ik zijn hand langs mijn vang voelde, en vervolgens naar mijn kin die hij zachtjes tussen zijn vingers nam. 'Ik ben bereid deze wedstrijd te verliezen.' En met die woorden overbrugde hij de laatste centimeters tussen onze lippen en drukte hij die van hem teder op die van mij.
    Mijn adem stokte in mijn keel en ik schrok even bij de plotse aanraking van zijn lippen op de mijne. Ik herstelde mijzelf echter vlug weer en voelde hoe die schrik plaats maakte voor een warm en tintelend gevoel dat zich door mijn lichaam verspreidde.
    'Ik hou van je, Amy Lynn Winchester.' fluisterde hij zacht toen hij zijn lippen van die van mij had afgehaald. Mijn borstkas ging jachtig op en neer en ik voelde hoe ik het erg benauwd had gekregen, maar op een goede manier. Zijn neus raakte die van mij aan en ik had het gevoel alsof ik zou gaan flauwvallen. Mijn hoofd voelde ontzettend licht aan.
    'Ik heb gewonnen.' zei ik hem zacht waarnaar een ondeugende glimlach plaats maakte op mijn gezicht. Die verdween echter snel weer want de drang om hem terug te zoenen was te groot en voor ik het wist had ik mijn armen om Campbell zijn nek heen geslagen en mijn lippen op die van hem gedrukt en zoende ik hem terug.


    Aw, naja, Amy zal het hem vergeven ^^


    Ugh je stopt op zo'n moeilijk stukje! maar ik moet en zal nog dit stukje posten voor ik naar bed ga .xD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)


    Ugh je stopt op zo'n moeilijk stukje! maar ik moet en zal nog dit stukje posten voor ik naar bed ga .xD


    [Haha, lekker pûh! ;P]


    "We accept the love we think we deserve."

    Campbell Saunders - Huffelpuf 5de jaar – Chaser

    ‘Ik heb gewonnen.’ Zei ze met een ondeugende glimlach wat er schattig uit zag. Ik lachte maar voordat ik kon antwoorden sloeg ze haar armen om mijn nek en kuste ze me vurig waar ik in mee ging terwijl ik zachtjes haar streelde.
    Ik beëindigde onze kus met een zachte kus onder haar lippen en liet mijn hand in haar haar naar haar hand.
    Ik glimlachte naar haar waarna ik nog een kus op haar neus gaf.
    ‘Misschien had ik niet zo snel op moeten geven.’ Zei ik plagend tegen haar. Terwijl haar hemel blauwe ogen verlicht werden door de maanlicht dat naar binnen scheen. Ik vroeg me ergens af waar ik zo’n mooi en lief meisje aan verdiend had.
    ‘Laten we maar terug naar de zaal gaan, voordat Finnick ongerust raakt.’


    Zo even een halfuur tot een uur nagedacht over een super klein stukje Xd.

    Waarschijnlijk vraag je je (misschien) af waarom Campbell niks ‘voelt’ zeg maar is omdat hij ook niks ‘voelt.’ Naja niet omdat Amy verkeerd is maar omdat hij op jongens valt. Dus ook niet Bi ;3.
    Hij voelt wel iets maar is het gewoon gek makerij van zijn eigen woorden die hij inprent als waarheid.
    Ugh ik moet nu naar bed. Morgen alweer (helaas) om 6:00 op :p.
    Sorreh!. Alvast; Slaap lekker (:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Amy Lynn Winchester || Klassenoudste || Zesde jaars || De gangen

    Lachend tikte ik hem op zijn neus. 'Toch heb je het als eerste opgegeven.' zei ik triomfantelijk. 'Maar je hebt gelijk, we kunnen inderdaad maar beter terug gaan.' stemde ik met hem in en pakte toen zijn hand vast waarnaar ik hem zachtjes mee trok richting de Grote Zaal. Ik hoopte ergens dat de ceremonie al was begonnen en dat ik alleen plaats hoefde te nemen en ik gelijk kon beginnen met eten. Maar aan de leerlingen te zien die nog op de gangen rond hingen, was die nog lang niet begonnen.
    Toen ik samen met Campbell de zaal binnen gelopen kwam merkte ik direct Finn op die zijn blik op onze handen had gevestigd. Een brede glimlach sierde zijn gezicht en ik glimlachte warm naar hem terug als teken dat alles goed was.
    'Wil je weer aan de Gryffindor tafel gaan zitten?' vroeg ik Campbell. Ik keek even naar de grote afdelingstafel en zag ook Scorpius naast Finn zitten. De manier waarop hij naar mij en Campbell keek kon ik niet helemaal plaatsen. Er was iets in zijn blik, maar ik had geen idee wat.
    Ik keek even op in Campbell zijn gezicht en ik merkte dat ook zijn gezicht een ondoorgrondelijke uitdrukking had. Ik fronste mijn voorhoofd. Wat was er toch tussen die twee aan de hand?


    Oh mijn god, zo vroeg! Gelukkig heb ik vakantie ^^ Maar ja, ik ga nu ook maar slapen want ben wel moe geworden hoor. Slaap lekker (:


    "We accept the love we think we deserve."

    Campbell Saunders - Huffelpuf 5de jaar – Chaser

    Lachend tikte ze op mijn neus. 'Toch heb je het als eerste opgegeven. Maar je hebt gelijk, we kunnen inderdaad maar beter terug gaan.' Zei ze triomfantelijk. Ze pakte mijn hand en samen liepen we de grote zaal in.
    ‘Wil je weer aan de Gryffindor tafel gaan zitten?’ Ik zag Finnick naar ons kijken en ik zocht Scorpius aan de tafel die ik al gauw vond. Zijn aanblik deed mijn hart bonzen die ik niet kon verklaren. Ik wist dat ik hem onder ogen moest komen na wat er denet was gebeurt; maar ik was bang voor een confrontatie met Scorpius.
    ‘Is goed.’ Ik keek naar de grond terwijl ik richting Scorpius en Finnick toe liep. Waar ook Robert, Melody en Brooke waren. Ongemakkelijk ging ik aan tafel zitten naast Amy maar tegenover Scorpius terwijl ik zijn blik meed.

    Haha mijn leraar had er geen zin in vanmorgen… xD maar ff Quizletten dan.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya