• The 19 years later, the new Generation • Harry Potter RPG


    19 jaar later. de tovenaars oorlog is geweest, Voldemord is verslagen en Harry Potter leeft nog. maar wat gebeurd er nu? Welke avonturen en geheimen staan er op ons te wachten? Iedereen denkt dat het afgelopen is. dat alles weer goed is en niets ons meer kwaad wilt doen. maar is dat wel zo? Is alles echt weer het oude?



    •••The 19 years later, the new Generation•••
    when light will come, darkness will return



    Headmaster
    Winston Alvirus Pastalaan • Dooddoenervo






    topic 1





    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••






    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry!



    Invullijstje student, Je mag ook bestaande rollen nemen (Albus Potter, Rose Weasley, ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie (kan je nog aanpassen tijdens de RPG)
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - omschrijf je personage
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste
    - *hoofd monitor



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie (kan je nog aanpassen tijdens de RPG)
    - vakken
    - omschrijf je personage
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)







    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••


    reserveringen (blijven 48 uur staan!) :




    Rollen :
    Gryffindor :
    Murderhouse • jaar 5 - Floris Adelais Donatus
    Leora • jaar 5 - Robert Fransico D’Ablaing
    Piaffe • jaar 6 - Melody Jane McCarter
    CrazyGirlxx • jaar 6 - Brooke Jane Eatside
    [Wall • jaar 6 - Jayden 'Jay' Cross


    Ravenclaw :
    Silvanaa • jaar 6 - Amy Winchester
    Wall • jaar 6 Neva Zoë Gutiérrez
    Mills • jaar 6 - Alaska Lizz Hales
    Legolas • jaar 5 - Austin Matthew Jase
    Meraki • jaar 6 - Matthew James Harmon
    Silvanaa • jaar 6 - Finnick Dave Williams


    Hufflepuff :
    LegoIas • jaar 5 - Scorpius Hyperion Malfoy
    Leora • jaar 5 - Campbell Saunders
    Feaser • jaar 5 - Desanemi ''Demi'' van Detta
    That0neGirl • jaar 5 - Lisa Tresses



    Slytherin :
    Feaser • jaar 5 - Isabelle Railey Crowley
    BarnOwl • jaar 6 - Serena Azzura Rossini
    MiIls • jaar 6 - Aurora 'Snow' Swan
    Feaser • jaar 6 - Rowan Raymond Crowley
    Silvanaa • jaar 6 - Aiden Mccloud
    Meraki • jaar 5 - Mila Jolene Adams




    Profesoren (als professor mag je ook afdelingspunten geven en aftrekken) :
    Astronomie :
    Toverdranken : Filia Alessa Desiderius - 42 jaar • Murderhouse
    Verzorging van Fabeldieren :
    Waarzeggerij :
    Bezweringen : Claude Moore - 29 jaar • BarnOwl
    Kruidenkunde :
    Verweer tegen de Zwarte Kunsten : Maggie Mea Dorwin - 30 jaar • Feaser
    Geschiedenis van de Toverkunst :
    Dreuzelkunde : Mevr. (Sophie) Onderdeur - 28 jaar • That0neGirl
    Voorspellend Rekenen :
    Leer der Oude Runen :
    Gedaanteverwisseling : R. William Jacksons - 28 • Obliviate7


    totaal RPG'ers : 21




    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••






    klassenoudste (VOL) :

    Gryffindor :
    meisje : Brooke Jane Eatside - CrazyGirlxx
    jongen : Robert Fransico D’Ablaing - Leora

    Hufflepuff :
    Meisje : Desanemi ''Demi'' van Detta - Feaser
    jongen : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas

    Ravenclaw :
    Meisje : Amy Winchester - Silvanaa
    Jongen : Matthew James Harmon - Meraki

    Slytherin :
    Meisje : Isabelle Railey Crowley - Feaser
    Jongen : Aiden Mccloud - Silvanaa



    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Aiden Mccloud - Silvanaa
    Beater 1 : Aurora 'Snow' Swan - MiIls
    Beater 2 : Mila Jolene Adams - Meraki
    Seeker : Isabelle Railey Crowley - Feaser
    aanvoerder : Aiden Mccloud - Silvanaa

    Hufflepuff
    Chaser 1 : Campbell Saunders - Leora
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : Desanemi ''Demi'' van Detta - Feaser
    Beater 2 :
    Seeker : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas
    aanvoerder : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Alaska Lizz Hales - Mills
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Austin Matthew Jase - Legolas
    Beater 1 : Finnick Dave Williams - Silvanaa
    Beater 2 :
    Seeker : Neva Zoë Gutiérrez - Wall
    aanvoerder : Neva Zoë Gutiérrez - Wall

    Griffoendor
    Chaser 1 : Melody Jane McCarter - Piaffe
    Chaser 2 : Jayden 'Jay' Cross - Wall
    Chaser 3 :
    Keeper : Brooke Jane Eatside - CrazyGirlxx
    Beater 1 : Floris Adelais Donatus - Murderhouse
    Beater 2 :
    Seeker : Robert Fransico D’Ablaing - Leora
    aanvoerder : Melody Jane McCarter - Piaffe


    afdelingshoofd :
    Gryffindor : Filia Alessa Desiderius - 42 jaar • Murderhouse
    Ravenclaw : Mevr. (Sophie) Onderdeur - 28 jaar • That0neGirl
    Hufflepuff : Maggie Mea Dorwin - 30 jaar • Feaser
    Slytherin : Claude Moore - 29 jaar • BarnOwl



    Headmaster : Winston Alvirus Pastalaan • Dooddoenervo
    Dooddoenervo schreef:
    - naam + achternaam
    Winston Alvirus Pastalaan

    - leeftijd
    109

    - geschiedenis
    Winston komt uit een volbloed rovenaarsfamilie. Hij groeide op in de buurt van Wales en had een normale jeugd. Hij was wel abnormaal slim. Hij kon al lezen op zijn derde en ook op Zweinstein was hij altijd de beste. Na zijn opleiding ging hij zich verdiepen in verweer tegen de zwarte kunsten en schreef tientallen boeken. Tijden de tweede tovenaarsoorlog wouden de dooddoeners van hem af omdat hij in de orde zat. Maar toen ze toesloegen was hij niet thuis. Helaas wel zijn familie. Sindsdien leefde hij ondergedoken. Tot de heer van het duister verslagen werd, daarna soliciteerde hij op Zweinstein. Hij was een aantal jaar professor VTZK maar toen Anderling stierf volgde hij haar op als schoolhoofd.

    - vrienden/familie
    Zijn familieleden zijn allemaal gestorven. Vermoord door dooddoeners tijdens de tweede tovenaarsoorlog.
    Hij heeft een aantal vrienden buiten het kasteel waarmee hij af en toe schrijft. En natuurlijk zijn collega's.

    - vakken
    Voor hij schoolhoofd werd, was hij leraar VTZK.

    - omschrijf je personage
    Winston is een erg gezellig persoon, hij houdt ervan om met mensen te praten en ook van feesten. Alleen door het feit dat de dooddoeners het op hem gemunt hadden jaren geleden is hij erg wantrouwig. Hij denkt namelijk dat dooddoeners die toch zijn kunnen ontsnappen aan het ministerie hem nog altijd weg willen hebben.
    - uiterlijk




    Winston is oud, en dat zie je ook. Hij heeft bijna geen haar, het haar dat hij heeft is wit. Hij heeft heel wat rimpels en bruine ogen. Hij is redelijk klein en aan de wat dikkere kant.

    - *schoolhoofd
    Ja



    hoofdmonitor meisje: MiIls • jaar 6 - Aurora 'Snow' Swan
    hoofdmonitor jongen: Silvanaa • jaar 7 - Finnick Dave Williams



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••AFDELINGS PUNTEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••







    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes*houw het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de person zelf
    *wil je mee helpen met het opbouwen van deze RPG? stuur me maar een PB'tje (:
    *je Nederlands of spelling hoeft niet goed te zijn, als je er maar plezier in hebt!
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een koekje
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar ^_^






    Praattopic
    Rollentopic
    story


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Amy Lynn Winchester || Klassenoudste || Zesde jaars || Grote Zaal

    Samen met Campbell nam ik plaats aan de Gryffindor tafel. Ik merkte dat ik zijn hand nog steeds vast had en even kneep ik er zachtjes in voor ik hem weer los liet. Ik wilde namelijk niet dat Campbell zich verplicht zou voelen om iedere keer mijn hand in het openbaar te moeten vast houden.
    'Zo, jullie zijn weer terug!' kirde Finn opgewekt. Finn zat links van Campbell en ik rechts van hem. Scorpius zat tegenover ons en rechts van mij zat Robert, die ik met een warme glimlach begroette.
    Ook merkte ik Melody en Brooke op, en ook die begroette ik warm. 'Hoe lang nog voor het avondmaal, denken jullie?' Ik stelde de vraag in het algemeen. Ik wilde het in eerste instantie aan Campbell vragen, maar ik besloot de vraag niet direct aan hem te stellen, ik wilde namelijk niet opdringerig overkomen.
    'Zo, dus jij besluit dit jaar toch maar eens de regels te overtreden?' Aiden zijn stem klonk vlak achter mij en ik schrok even bij zijn valse woorden. Ik draaide mij om en zag hem daar staan. Hij had zijn handen nonchalant in zijn broekzakken gestoken en een speelse grijns sierde zijn gezicht, terwijl zijn oceaan blauwe ogen mij doordringend aankeken. 'En nog wel als Klassenoudste.'
    'Houd je kop.' mompelde ik waarnaar ik mij omdraaide en weer met mijn rug naar hem toe ging zitten. Ik hoorde hem verontwaardigd snuiven en plots voelde ik een hand zich op mijn rechterschouder plaatsen, gevolgd door Aiden die tussen mij en Robert in plaats nam.
    'Ik heb je gezien, samen met hem.' Hij keek hooghartig naar Campbell en vestigde toen zijn blik op mij. 'Je weet dat het niet toegestaan is voor leerlingen om de keuken te betreden, laat staan als je Klassenoudste bent.' Zijn ondertoon beviel mij totaal niet. 'Wat zou het zonde zijn als de schoolhoofd er achter zou komen en hij jouw functie als Klassenoudste zou ontnemen.'
    'Nee, je mag het hem niet vertellen!' riep ik uit terwijl ik mij vlug omdraaide zodat ik hem recht kon aankijken. 'Alsjeblieft Aiden, ik smeek het je!'
    Finn merkte de woordenwisseling tussen mij en Aiden op en keek met een gefronst voorhoofd naar Aiden. 'Wat moet jij hier?' beet hij de jongen toe.
    Aiden zijn amuserende grijns werd echter nog breder. 'Gewoon, even bijkletsen.' beantwoordde hij Finn zijn vraag nonchalant en richtte zich toen weer tot mij. 'En wat jou betreft: Ik kan natuurlijk niks beloven.' zei hij bedenkelijk. 'Maar, we kunnen wel een compromis sluiten.'
    Ik kneep mijn ogen tot spleetjes terwijl ik hem argwanend aankeek. 'Wat moet jij nou weer van mij?'
    'Dat bespreken we later wel.' glimlachte hij vals. 'Maar we gaan nu eerst van het avondmaal genieten, die maar niet lijkt te komen. Alhoewel, jij weet vast wel wat er dit keer op het menu staat.'
    'Ach, rot toch op.' zei ik hem boos en ik draaide mij weer recht. Aiden sloeg lachend zijn arm om mijn schouders heen.
    'Ik houd ervan als je zo pittig bent. Dan vind ik je veel leuker.'
    'Blijf van me af!' siste ik boos waarnaar ik zijn arm van mij af schudde. En ik nog maar denken dat hij dit jaar eindelijk zou bijdraaien, alleen maar omdat hij in de trein eindelijk een keer aan mijn kant stond. Nou, dus mooi niet. Hij moest gewoon wat hebben.

    Ha, drama! ^^

    [ bericht aangepast op 25 feb 2014 - 12:03 ]


    "We accept the love we think we deserve."

    Silvanaa schreef:
    Amy Lynn Winchester || Klassenoudste || Zesde jaars || Grote Zaal

    Samen met Campbell nam ik plaats aan de Gryffindor tafel. Ik merkte dat ik zijn hand nog steeds vast had en even kneep ik er zachtjes in voor ik hem weer los liet. Ik wilde namelijk niet dat Campbell zich verplicht zou voelen om iedere keer mijn hand in het openbaar te moeten vast houden.
    'Zo, jullie zijn weer terug!' kirde Finn opgewekt. Finn zat links van Campbell en ik rechts van hem. Scorpius zat tegenover ons en rechts van mij zat Robert, die ik met een warme glimlach begroette.
    Ook merkte ik Melody en Brooke op, en ook die begroette ik warm. 'Hoe lang nog voor het avondmaal, denken jullie?' Ik stelde de vraag in het algemeen. Ik wilde het in eerste instantie aan Campbell vragen, maar ik besloot de vraag niet direct aan hem te stellen, ik wilde namelijk niet opdringerig overkomen.
    'Zo, dus jij besluit dit jaar toch maar eens de regels te overtreden?' Aiden zijn stem klonk vlak achter mij en ik schrok even bij zijn valse woorden. Ik draaide mij om en zag hem daar staan. Hij had zijn handen nonchalant in zijn broekzakken gestoken en een speelse grijns sierde zijn gezicht, terwijl zijn oceaan blauwe ogen mij doordringend aankeken. 'En nog wel als Klassenoudste.'
    'Houd je kop.' mompelde ik waarnaar ik mij omdraaide en weer met mijn rug naar hem toe ging zitten. Ik hoorde hem verontwaardigd snuiven en plots voelde ik een hand zich op mijn rechterschouder plaatsen, gevolgd door Aiden die tussen mij en Robert in plaats nam.
    'Ik heb je gezien, samen met hem.' Hij keek hooghartig naar Campbell en vestigde toen zijn blik op mij. 'Je weet dat het niet toegestaan is voor leerlingen om de keuken te betreden, laat staan als je Klassenoudste bent.' Zijn ondertoon beviel mij totaal niet. 'Wat zou het zonde zijn als de schoolhoofd er achter zou komen en hij jouw functie als Klassenoudste zou ontnemen.'
    'Nee, je mag het hem niet vertellen!' riep ik uit terwijl ik mij vlug omdraaide zodat ik hem recht kon aankijken. 'Alsjeblieft Aiden, ik smeek het je!'
    Finn merkte de woordenwisseling tussen mij en Aiden op en keek met een gefronst voorhoofd naar Aiden. 'Wat moet jij hier?' beet hij de jongen toe.
    Aiden zijn amuserende grijns werd echter nog breder. 'Gewoon, even bijkletsen.' beantwoordde hij Finn zijn vraag nonchalant en richtte zich toen weer tot mij. 'En wat jou betreft: Ik kan natuurlijk niks beloven.' zei hij bedenkelijk. 'Maar, we kunnen wel een compromis sluiten.'
    Ik kneep mijn ogen tot spleetjes terwijl ik hem argwanend aankeek. 'Wat moet jij nou weer van mij?'
    'Dat bespreken we later wel.' glimlachte hij vals. 'Maar we gaan nu eerst van het avondmaal genieten, die maar niet lijkt te komen. Alhoewel, jij weet vast wel wat er dit keer op het menu staat.'
    'Ach, rot toch op.' zei ik hem boos en ik draaide mij weer recht. Aiden sloeg lachend zijn arm om mijn schouders heen.
    'Ik houd ervan als je zo pittig bent. Dan vind ik je veel leuker.'
    'Blijf van me af!' siste ik boos waarnaar ik zijn arm van mij af schudde. En ik nog maar denken dat hij dit jaar eindelijk zou bijdraaien, alleen maar omdat hij in de trein eindelijk een keer aan mijn kant stond. Nou, dus mooi niet. Hij moest gewoon wat hebben.

    Ha, drama! ^^


    Omg ik heb een idee; als jij het ook leuk lijkt. Na het avond maal wacht Campbell Aiden op en dan slaat hij 'm in elkaar ;3. En dan komt Amy ofzo er achter en word ze bang van Campbell of Aiden pakt Campbell terug en dan komt Scorpius Campbell redden . xD wat vind je daarvan?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders - Huffelpuf 5de jaar – Chaser

    ‘Zo, jullie zijn weer terug.’ Kirde Finn terwijl Amy nog een zacht kneepje in mijn hand gaf voordat ze hem los liet. ‘Hoe lang nog voor het avondmaal, denken jullie?’ ik grinnikte. ‘Volgens mij gaan we het eerder onbijt moeten noemen.’
    ‘Zo, dus jij besluit dit jaar toch maar eens de regels overtreden?’ hoorde ik een al bekende stem zeggen; Aiden. Natuurlijk dat Zwadderich ook klassenoudste hadden, maar ze waren allemaal zo bedorven als maar kon. ‘En nog wel als Klassenoudste.’
    ‘Houd je kop.’ Hoorde ik Amy mompelen. Ze draaide weer om en Aiden nam plaats tussen Robert en
    ‘Ik heb je gezien, samen met hem.’ Ik negeerde die opmerking maar Aiden bleef door gaan.
    'Je weet dat het niet toegestaan is voor leerlingen om de keuken te betreden, laat staan als je Klassenoudste bent.' Een steek trok zich door mijn buik. Het was mijn schuld dat ze daar heen ging en straks had ik haar in problemen gebracht. Amy begon te smeken tegen Aiden. Het was super zielig dat ze dat door mij dat moest doen.
    ‘Aangezien jij ons gezien hebt, Aiden. Wat deed jij dan daar?’ Ik trok sceptisch een wenkbrauw op terwijl ik zijn gezicht bestudeerde.
    Finnick die het gesprek tussen Aiden en Amy in de gaten bleek te hebben. ‘Wat moet jij hier?’ beet hij de jongen toe waardoor ik een glimlach op mijn gezicht kreeg. Ik was niet de enige met argwaan, zeker niet na wat ik hem tegen Amy had horen zeggen. ‘Gewoon, even bijkletsen beantwoorden Aiden zijn vraag waarna Aiden zich meteen weer tot Amy betrok. 'En wat jou betreft: Ik kan natuurlijk niks beloven.' zei Aiden bedenkelijk. 'Maar, we kunnen wel een compromis sluiten.'
    ‘Wat moet jij nou weer van mij?’
    ‘Dat bespreken we later wel.’ Zei Aiden met een valse grijns.
    Een angstig gevoel bekroop me, met wat hij met Amy van plan was. Hij moest met zijn poten van haar afblijven.
    ‘Maar we gaan nu eerst van het avondmaal genieten, die maar niet lijkt te komen. Alhoewel, jij weet vast wel wat er dit keer op het menu staat.'
    'Ach, rot toch op.' zei Amy boos.
    Waardoor Aiden zijn arm om haar heen legde. ‘Ik houd ervan als je zo pittig bent. Dan vind ik je veel leuker.'
    'Blijf van me af!' siste ze boos waarnaar ik zijn arm van mij af schudde.
    Ik stond direct op. ‘Kan je van míjn vriendin afblijven? Wat zielig dat je aandacht van meisjes zoekt door ze te bedreigen joh. Get a life.’

    Robert Fransico D'Ablaing - Klassenoudste - Seeker - Griffoendor 5de jaar

    Het bleef akelig stil nadat Campbell en Amy vertrokken waren. We leken allemaal niet echt te snappen wat er aan de hand was. Ik tokkelde met mijn vingers op het tafelblad wachtend op voedsel die maar niet leek te komen terwijl Scorpius een date met Brooke leek te regelen.
    Ik was blij voor haar; misschien kon zo alles van vanouds worden.
    Mijn ogen schisten naar Isabelle aan de Zwadderich tafel terwijl ik de contouren van haar gezicht bekeek. Ze leek het vergeten te zijn wat er vanmiddag gebeurd was; ik kon het weten.
    Ik glimlachte naar Campbell en Amy die terug kwamen lopen terwijl mijn zicht bleef hangen op hun samen gestrengelde vingers. Waardoor ik Finnick aanstoten. Ze kwamen zitten en ik keek de tafels rond die langzamerhand gevuld werd door allemaal leerlingen en zelfs leraren langzaam aan kwamen opdagen.
    ‘Kan je van míjn vriendin afblijven? Wat zielig dat je aandacht van meisjes zoekt door ze te bedreigen joh. Get a life.’ Hoorde ik Campbell opeens woedend zeggen. Ik keek op en het leek op uit te draaien op een gevecht; ook al wist ik nog niet precies wat er gebeurd was.
    Resoluut stond ik op en ging tussen beide staan; ‘Jongens het jaar begint net en leraren kijken naar jullie. Is het echt nu nodig?’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Amy Lynn Winchester || Klassenoudste || Zesde jaars || Grote Zaal

    'Pardon?' klonk Aiden zijn stem ineens verbaasd. Hij stond tegenover Campbell. 'Hoe bedoel je jouw vriendin?' Hij vestigde ditmaal zijn blik op mij en keek mij met opgetrokken wenkbrauw aan. 'Je gaat me toch niet zeggen dat je wat met hem hebt, hé?' kreunde hij.
    Ik keek Aiden uitdagend aan terwijl ik Campbell voorzichtig aan zijn hand terug trok en ik ook opstond van mijn plek. 'Heb je daar soms problemen mee?' vroeg ik hem uitdagend. Ik deed in stap in Aiden zijn richting terwijl ik hem strak aan bleef kijken.
    'Ugh, waarom moest je nou weer perse een Hufflepuff uitzoeken.' zuchtte hij terwijl hij zijn hoofd schudde. 'En ik vond jou nog wel het meest meevallen van alle Klassenoudste.'
    Robert was ook opgestaan en stond nu tussen Campbell en Aiden in. 'Jongens, het jaar begint net en leraren kijken naar jullie. Is het echt nu nodig?'
    Ik keek dankbaar naar Robert terwijl ik Campbell opnieuw aan zijn hand trok. 'Laat hem maar, hij is het niet waard.' probeerde ik hem te kalmeren.
    'Daar dacht je twee jaar geleden toch echt wel anders over.' grijnsde Aiden breed. Ik voelde het bloed naar mijn wangen stijgen terwijl ik hem woedend aankeek. Hij moest het niet wagen!
    'Wat bedoel je?' vroeg Finn hem plots terwijl hij zijn blik in die van mij haakte. Ik beet hard op mijn onderlip terwijl ik mijn blik neersloeg en naar mijn voeten begon te kijken. 'Amy?'
    'Ze is mijn ex.' klonk Aiden zijn stem voor mijn doen veel te triomfantelijk. Een steek ging door mijn hart en ik moest moeite doen de tranen die achter mijn ogen prikte, binnen te houden. Ik haatte hem zo ontzettend erg!
    'Wat?!' Finn zijn geschokte toon maakte het allemaal alleen nog maar erger. 'Amy, hoe kon je?' De teleurstelling was duidelijk in zijn stem te horen, wat mij alleen nog maar meer pijn deed. Ik keek op in zijn groene ogen die mij ongelovig aankeken. Vlug keek ik weer van hem weg en haakte mijn blik even in die van Aiden. Ik zag ergens iets van spijt in zijn ogen toen mijn gebroken blik die van hem ontmoette. Alsof hij het helemaal niet bedoelde om het zo hard op te zeggen.
    Ik liet Campbell zijn hand langzaam vallen en durfde hem niet aan te kijken. Niemand wist dat Aiden en ik iets hadden in het derde jaar. Niet dat we het geheim hielden, dat viel opzicht nog wel mee, maar gewoon niemand was er achter gekomen. En sinds het uit was had geen van ons de drang gevoeld om het iemand ooit te vertellen, aangezien de manier waarop het uitging niet één van de leukste was.

    Nog meer drama?! Haha, omdat vele van jullie dachten dat Finn en Amy iets hadden, heb ik er maar Aiden en Amy van gemaakt. De meest onmogelijke combinatie ooit! (':

    [ bericht aangepast op 25 feb 2014 - 18:08 ]


    "We accept the love we think we deserve."

    [Zou ik nog een Gryffindor meisje mogen maken Oblivate7?

    [ bericht aangepast op 25 feb 2014 - 18:01 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Silvanaa schreef:
    Amy Lynn Winchester || Klassenoudste || Zesde jaars || Grote Zaal

    'Pardon?' klonk Aiden zijn stem ineens verbaasd. Hij stond tegenover Campbell. 'Hoe bedoel je jouw vriendin?' Hij vestigde ditmaal zijn blik op mij en keek mij met opgetrokken wenkbrauw aan. 'Je gaat me toch niet zeggen dat je wat met hem hebt, hé?' kreunde hij.
    Ik keek Aiden uitdagend aan terwijl ik Campbell voorzichtig aan zijn hand terug trok en ik ook opstond van mijn plek. 'Heb je daar soms problemen mee?' vroeg ik hem uitdagend. Ik deed in stap in Aiden zijn richting terwijl ik hem strak aan bleef kijken.
    'Ugh, waarom moest je nou weer perse een Gryffindor uitzoeken.' zuchtte hij terwijl hij zijn hoofd schudde. 'En ik vond jou nog wel het meest meevallen van alle Klassenoudste.'
    Robert was ook opgestaan en stond nu tussen Campbell en Aiden in. 'Jongens, het jaar begint net en leraren kijken naar jullie. Is het echt nu nodig?'
    Ik keek dankbaar naar Robert terwijl ik Campbell opnieuw aan zijn hand trok. 'Laat hem maar, hij is het niet waard.' probeerde ik hem te kalmeren.
    'Daar dacht je twee jaar geleden toch echt wel anders over.' grijnsde Aiden breed. Ik voelde het bloed naar mijn wangen stijgen terwijl ik hem woedend aankeek. Hij moest het niet wagen!
    'Wat bedoel je?' vroeg Finn hem plots terwijl hij zijn blik in die van mij haakte. Ik beet hard op mijn onderlip terwijl ik mijn blik neersloeg en naar mijn voeten begon te kijken. 'Amy?'
    'Ze is mijn ex.' klonk Aiden zijn stem voor mijn doen veel te triomfantelijk. Een steek ging door mijn hart en ik moest moeite doen de tranen die achter mijn ogen prikte, binnen te houden. Ik haatte hem zo ontzettend erg!
    'Wat?!' Finn zijn geschokte toon maakte het allemaal alleen nog maar erger. 'Amy, hoe kon je?' De teleurstelling was duidelijk in zijn stem te horen, wat mij alleen nog maar meer pijn deed. Ik keek op in zijn groene ogen die mij ongelovig aankeken. Vlug keek ik weer van hem weg en haakte mijn blik even in die van Aiden. Ik zag ergens iets van spijt in zijn ogen toen mijn gebroken blik die van hem ontmoette. Alsof hij het helemaal niet bedoelde om het zo hard op te zeggen.
    Ik liet Campbell zijn hand langzaam vallen en durfde hem niet aan te kijken. Niemand wist dat Aiden en ik iets hadden in het derde jaar. Niet dat we het geheim hielden, dat viel opzicht nog wel mee, maar gewoon niemand was er achter gekomen. En sinds het uit was had geen van ons de drang gevoeld om het iemand ooit te vertellen, aangezien de manier waarop het uitging niet één van de leukste was.

    Nog meer drama?! Haha, omdat vele van jullie dachten dat Finn en Amy iets hadden, heb ik er maar Aiden en Amy van gemaakt. De meest onmogelijke combinatie ooit! (':


    Auch! maar Campbell is Huffelpuf. xD Kan je Aiden zometeen weg laten lopen anders valt Campbell hem nu al aan x'D maar 's avonds wanneer niemand het ziet is het leuker (':


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)


    Auch! maar Campbell is Huffelpuf. xD Kan je Aiden zometeen weg laten lopen anders valt Campbell hem nu al aan x'D maar 's avonds wanneer niemand het ziet is het leuker (':

    [OH SHIT! HAHAHAHA! Dat wist ik! (': Komt omdat Robert in Gryffindor zit en hij is natuurlijk ook één van jouw personages xd En ja, ik laat hem zo wel weglopen haha (': ]


    "We accept the love we think we deserve."

    Campbell Saunders - Huffelpuf 5de jaar – Chaser

    ‘Je gaat me toch niet zeggen dat je wat met hem hebt, hé?’ Ik wilde het niet laten maar het branden me wel van binnen. Hij had wel gelijk. Ik ben niet goed genoeg voor haar. Ik sloeg even mijn ogen neer waardoor Amy me iets meer naar achter trok. Zou ik haar niet alleen in nog meer problemen brengen? Had ik haar al niet genoeg aangedaan?
    ‘Heb je daar soms problemen mee’ vroeg ze aan hem.
    ‘Ugh waarom moest je nou weer per se een Huffelpuf uitzoeken.’ Zuchtte hij.
    ‘En ik vond jou nog wel het meest meevallen van alle Klassenoudste.’
    Mijn twijfel begon toe te slaan en Robert kwam tussenbeide.
    ‘Jongens, het jaar begint net en leraren kijken naar jullie. Is het echt nu nodig?’
    ‘Laat hem maar, hij is het niet waard.’ Hoorde ik Amy vaag achter mij zeggen.
    ‘Daar dacht je twee jaar geleden toch echt wel anders over.’ Terwijl Aiden een grijns op zijn gezicht had. Ik keek verbaasd naar Amy maar toen ik haar rode wangen zag wist ik al waar het heen ging wat zijn woorden bevestigde; ‘Ze is mijn ex.’ Zei hij triomfantelijk.
    Ik keek naar Amy en ik zag dat ze moeite deed om het droog te houden.
    ‘Wat?! Amy, hoe kon je?’ zei Finn. Ik zag dat Finn het nog moeilijker voor haar maakte. Ik had nu een keuze Amy troosten; of Aiden een stomp verkopen.
    Beide leken aanlokkelijk maar ik wist dat als ik nu boven op Aiden zou springen hij leraren rond zich had. Ik moest het slimmer aanpakken; wanneer het donker is zou hij wel op de gangen zijn; anders had hij mij en Amy niet gezien. Ik zou hem dan pakken, ik heb genoeg van mijn vader meegekregen dat ik weet wat pijn is; en hij zou het voelen.
    ‘Well done Aiden. Je bent weer geslaagd voor je Zwadderich diploma.’ Zei ik sarcastisch.
    Amy had mijn hand losgelaten en ik draaide me om waarna ik mijn trillende armen om haar heen legde;
    ‘Iedereen maakt fouten, Ams.’ terwijl ik dat zei keek ik Aiden strak aan met een blik vol met haat.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2014 - 18:31 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    [Anybody who wants a Gryffindor sis?]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Feaser schreef:
    [Zou ik nog een Gryffindor meisje mogen maken Oblivate7?


    eigenlijk is het daarvoor te laat.. maar als je het erg graag wilt, kan het hoor (:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Obliviate7 schreef:
    (...)

    eigenlijk is het daarvoor te laat.. maar als je het erg graag wilt, kan het hoor (:


    Mogen we wel eindelijk beginnen aan t eten :x' want het duurd erg langg :o


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Amy Lynn Winchester || Klassenoudste || Zesde jaars || Grote Zaal

    Campbell sloeg zijn armen om mij heen en dankbaar nestelde ik mij dicht tegen hem aan. 'Idereen maakt fouten, Ams.' zei Campbell mij.
    'Dat is nou juist het probleem,' mompelde ik zacht terwijl ik mijn blik in die van Aiden haakte. 'hij is nooit een fout geweest.'
    Aiden zijn ogen keken mij verbaasd aan, dit had hij natuurlijk niet verwacht. Ondanks dat ik hem nu haatte, kan ik nooit zeggen dat ik er spijt van heb gehad dat hij ooit mijn vriendje was. Want wat voor een ontzettende klootzak hij nu ook was, hij was een net zo lief vriendje voor mij geweest als Campbell nu was.
    Aiden opende zijn mond en wilde iets zeggen, maar sloot die toen weer. Hij zuchtte diep en draaide zich toen om en liep terug richting de Slytherin tafel.
    'Het spijt me.' mompelde ik zacht tegen Campbell. 'Ik wilde helemaal niet dat hij je zo zou gaan opfokken. Laat het alsjeblieft rusten?' smeekte ik hem. Ik keek op in zijn gefrustreerde gezicht terwijl ik diep in zijn prachtige bruine kijkers tuurde. Ik boog mij iets naar hem toe waarnaar ik een vlinderkusje op zijn lippen drukte. 'Het spijt me.'
    Ik plaatste mijn hoofd op Campbell zijn borst en sloeg mijn armen stevig om zijn lichaam heen. Genietend sloot ik mijn ogen terwijl ik de gebeurtenis van daarnet uit mijn geheugen probeerde te verbannen. Ik wilde nu alleen maar genieten van dit kleine kostbare moment. Waar ik hier in Campbell zijn armen stond die bescherming boden en vertrouwd aanvoelden.
    Ik opende mijn ogen kort weer en merkte dat Finn mij nog steeds aanstaarde, maar ditmaal had zijn teleurgestelde blik plaats gemaakt voor spijt. Ik glimlachte echter warm naar hem, als teken dat ik hem niets verweet. Ik kon nooit boos op Finn worden.


    "We accept the love we think we deserve."

    [Iemand die een jonger zusje wilt of een oudere zus?]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    (uh.. dit duurt te lang. oké.. de eerste jaars komen binnen welke professor wilt naar voren komen om ze te laten sorteren? *er zijn geen eerste jaars maar ach ja,* en dan mag de head master posten, 10 minutjes eten, klassen oudsten gaan voor en begeleiden hun afdeling naar de common room, en dan is de dag hopelijk voorbij :] *aankomend maandag beginnen de eerste lessen. tot die tijd hebben jullie dus nog geen lessen en kunnen even de kasteel verkennen =] )


    *als dooddoenervo niet kan posten, mag zijn vervangster. als ze ook niet kan posten, slaan we dat over en beginnen we zo dadelijk met het eten*

    [ bericht aangepast op 25 feb 2014 - 18:47 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    [Ik ben er weer!]


    Spoiler alert: you will save yourself