• Lacey = Fabiënne
    KiliOfDurin = Miriam
    Wall = Sterre
    Pudge = Amber
    Whisperings = Quinn
    CrazyGirlxx = Simone
    SuperTOMMO = Do
    Nightingalex = Noa


    Je mag hier allemaal onzin neer zetten, gezellig kletsen en over de RPG praten! Zorg dat je zo min mogelijk off-topic gaat in het speeltopic.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2014 - 23:09 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Relax k ben net wakker. Eerst even snel mn afwas doen. Eten en dan n post.......


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Okay... Tja, ik ben al even wakker en moet zo aanmm'n engels schrijfopdrachten


    Bowties were never Cooler

    Ben ik de enige die altijd tot half twaalf/twaalf uur slaapt? :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Nee hoor. Maar ik moet nog veel doen...


    Bowties were never Cooler

    Lacey schreef:
    Ben ik de enige die altijd tot half twaalf/twaalf uur slaapt? :')


    Ik doe dat nooit.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Omg, sorry voor het lange niet posten, ik heb echt hele erge buikgriep gehad en de meeste dagen in me bed gelegen.

    Ik dacht dat ik laatst nog een stukje had geupload maar hij had m dus blijkbaar niet verzonden. ._.
    Nogmaals, sorry. Ik zal vandaag waarscijnlijk een stukje schrijven.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Pudge schreef:
    Omg, sorry voor het lange niet posten, ik heb echt hele erge buikgriep gehad en de meeste dagen in me bed gelegen.

    Ik dacht dat ik laatst nog een stukje had geupload maar hij had m dus blijkbaar niet verzonden. ._.
    Nogmaals, sorry. Ik zal vandaag waarscijnlijk een stukje schrijven.


    Aw, beterschap.
    Ik wist niet dat je zo ziek was, sorry.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Lacey schreef:
    (...)

    Aw, beterschap.
    Ik wist niet dat je zo ziek was, sorry.


    Thanks! Ik voel me nu wat beter dus ik kan weer actief gaan reageren?
    Iemand een samenvatting? (Vanaf het punt dat Zayn de Imperiatus Curse gebruikte op Harry)


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Pudge schreef:
    (...)

    Thanks! Ik voel me nu wat beter dus ik kan weer actief gaan reageren?
    Iemand een samenvatting? (Vanaf het punt dat Zayn de Imperiatus Curse gebruikte op Harry)


    Maeve zit nog steeds bij Liam, Niall hangt aan een spijl te bungelen en Cheryl is van haar vloek gered door Harry. Alaska heb ik niet meer bestuurd en bij Cheryl en Niall gelaten zodra ik Harry naar Slytherin stuurde om Zayn en Louis te vervloeken, waar hij nu voor een of ander bloedritueel is uitgekozen. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Zayn gebruikte de cruciatus curse op Harry, toen ontwapende Alaska iedereen. Ze gaf de stokken terug. Zayn werd woest op haar en zei dat Louis met hem meeging. Niall kwam aanzetten terwijl Zayn Amy en Louis wegliepen die in het alles gooide dat hij en Amy een tweeling zijn. Zayn haalde Amy er weg door met een imperiatus vloek Niall op te hangen aan een van de spijlen bovenin de hal en Louis verlamde Cheryl. Harry kwam de twee te hulp, terwijl Zayn met Louis naar zijn kamer vluchtte en vanaf daar zie hierboven


    Bowties were never Cooler

    Of zal ik Zayn eerst Harry nog wat meer te grazen laten nemen?


    Bowties were never Cooler

    OW SHIT SORRY! Alleen ik moet nu weer klusjes doen en zo op een verjaardag bij mijn nichtje. Gezellig kuch!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Maakt niet uit. Ik moet mijn kamer opruimen...


    Bowties were never Cooler

    Gaat er nog iemand reageren? :c


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ohh lol xD ik moet lekker veel leren! WHOOP *KUCH* ik zal proberen morgen te posten met Lou the Jummie Ass.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded